eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Sprzątanie wewnętrzne i zewnętrzne nieruchomości komunalnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-31

Ogłoszenie nr 55979 - 2017 z dnia 2017-03-31 r.

Jasło: Sprzątanie wewnętrzne i zewnętrzne nieruchomości komunalnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 23428-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 25727-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jasło, krajowy numer identyfikacyjny 37044030100000, ul. ul. Rynek  12, 38200   Jasło, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 134 486 311, faks 134 486 360, e-mail wzp@um.jaslo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sprzątanie wewnętrzne i zewnętrzne nieruchomości komunalnych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GN.7021.3.18.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Sprzątanie wewnętrzne i zewnętrzne nieruchomości komunalnych, w zakresie: 1) Sprzątanie wewnętrzne części wspólnych budynków mieszkalnych i użytkowych, których wykaz i powierzchna zlecona do utrzymania w czystości zawiera załącznik do umowy. 2) Sprzątanie zewnętrzne i konserwacja zieleni na terenach przyblokowych budynków mieszkalnych i użytkowych, których wykaz i powierzchna zlecona do utrzymania zawiera załącznik do umowy. 2. Zakres czynności związanych z wykonywaniem usługi sprzątania zewnętrznego i wewnętrznego nieruchomości komunalnych: 1) Codzienne usuwanie, poprzez zamiatanie i zbieranie zanieczyszczeń i odpadów z klatek schodowych, korytarzy, ubikacji i sanitariatów wspólnego użytku, schodów zewnętrznych, balkonów i galerii, a także na terenach przyległych do budynków tj. wejść do klatek schodowych, chodników, dróg dojazdowych do budynku, podwórek, bram, zieleńców przyblokowych oraz obejść przy miejscach składowania odpadów komunalnych w tym zbieranie opadłych liści na tych terenach. 2) Raz w tygodniu sprzątanie korytarzy piwnicznych. 3) Raz w miesiącu sprzątanie pomieszczeń, suszarni, pralni i strychów. 4) Raz na tydzień mycie klatek schodowych, korytarzy, ubikacji i sanitariatów wspólnego użytku. 5) Bieżące zmywanie parapetów okiennych, skrzynek korespondencyjnych oraz raz w tygodniu mycie drzwi wejściowych do klatek schodowych. 6) Raz w miesiącu mycie lamperii. 7) Dwa razy w roku mycie okien na klatkach schodowych 8) Pielęgnacja zieleńców poprzez strzyżenie trawników, usuwanie chwastów i traw z chodników i krawężników. 9) Przycinanie krzewów, żywopłotów oraz odrostów drzew. 10) Pielęgnacja rabatek przyblokowych - w miarę potrzeb. 11) Wywiezienie trawy, gałęzi oraz opadłych liści z terenu objętego umową dokonuje Wykonawca na własny koszt oraz pokrywa stosowne opłaty za wysypisko odpadów 12) Usuwanie - odśnieżanie i zapobieganie śliskości poprzez odgarnianie, odmiatanie, pryzmowanie śniegu, posypywanie piaskiem lub innym środkiem likwidujący śliskość: chodników wokół nieruchomości, dojść do klatek schodowych, dojść i dojazdów do miejsc składowania odpadów komunalnych oraz chodników dróg publicznych przylegających bezpośrednio do utrzymywanej nieruchomości. 13) Codziennie zawiadamianie administratora tj. TBS-ABK sp. z o.o. o zauważonych drobnych uszkodzeniach na nieruchomości, jak: rozbite szyby, braki w oświetleniu, uszkodzone zamki, klamki, domofony itp. 14) Wykonywanie innych czynności w zakresie utrzymania czystości, po uzgodnieniu ich zakresu, częstotliwości oraz wysokości zapłaty z zainteresowanymi stronami. 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"Karmen" Adam Toczek,  ,  ul. Robotnicza 4/45,  39-200,  Dębica,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 61181,70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 61181,70
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 77557,20
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.