To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-31
Ogłoszenie nr 55979 - 2017 z dnia 2017-03-31 r.
Jasło: Sprzątanie wewnętrzne i zewnętrzne nieruchomości komunalnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 23428-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 25727-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jasło, krajowy numer identyfikacyjny
37044030100000, ul.
ul. Rynek
12,
38200
Jasło, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
134 486 311, faks
134 486 360, e-mail
wzp@um.jaslo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie wewnętrzne i zewnętrzne nieruchomości komunalnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GN.7021.3.18.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Sprzątanie wewnętrzne i zewnętrzne nieruchomości komunalnych, w zakresie: 1) Sprzątanie wewnętrzne części wspólnych budynków mieszkalnych i użytkowych, których wykaz i powierzchna zlecona do utrzymania w czystości zawiera załącznik do umowy. 2) Sprzątanie zewnętrzne i konserwacja zieleni na terenach przyblokowych budynków mieszkalnych i użytkowych, których wykaz i powierzchna zlecona do utrzymania zawiera załącznik do umowy. 2. Zakres czynności związanych z wykonywaniem usługi sprzątania zewnętrznego i wewnętrznego nieruchomości komunalnych: 1) Codzienne usuwanie, poprzez zamiatanie i zbieranie zanieczyszczeń i odpadów z klatek schodowych, korytarzy, ubikacji i sanitariatów wspólnego użytku, schodów zewnętrznych, balkonów i galerii, a także na terenach przyległych do budynków tj. wejść do klatek schodowych, chodników, dróg dojazdowych do budynku, podwórek, bram, zieleńców przyblokowych oraz obejść przy miejscach składowania odpadów komunalnych w tym zbieranie opadłych liści na tych terenach. 2) Raz w tygodniu sprzątanie korytarzy piwnicznych. 3) Raz w miesiącu sprzątanie pomieszczeń, suszarni, pralni i strychów. 4) Raz na tydzień mycie klatek schodowych, korytarzy, ubikacji i sanitariatów wspólnego użytku. 5) Bieżące zmywanie parapetów okiennych, skrzynek korespondencyjnych oraz raz w tygodniu mycie drzwi wejściowych do klatek schodowych. 6) Raz w miesiącu mycie lamperii. 7) Dwa razy w roku mycie okien na klatkach schodowych 8) Pielęgnacja zieleńców poprzez strzyżenie trawników, usuwanie chwastów i traw z chodników i krawężników. 9) Przycinanie krzewów, żywopłotów oraz odrostów drzew. 10) Pielęgnacja rabatek przyblokowych - w miarę potrzeb. 11) Wywiezienie trawy, gałęzi oraz opadłych liści z terenu objętego umową dokonuje Wykonawca na własny koszt oraz pokrywa stosowne opłaty za wysypisko odpadów 12) Usuwanie - odśnieżanie i zapobieganie śliskości poprzez odgarnianie, odmiatanie, pryzmowanie śniegu, posypywanie piaskiem lub innym środkiem likwidujący śliskość: chodników wokół nieruchomości, dojść do klatek schodowych, dojść i dojazdów do miejsc składowania odpadów komunalnych oraz chodników dróg publicznych przylegających bezpośrednio do utrzymywanej nieruchomości. 13) Codziennie zawiadamianie administratora tj. TBS-ABK sp. z o.o. o zauważonych drobnych uszkodzeniach na nieruchomości, jak: rozbite szyby, braki w oświetleniu, uszkodzone zamki, klamki, domofony itp. 14) Wykonywanie innych czynności w zakresie utrzymania czystości, po uzgodnieniu ich zakresu, częstotliwości oraz wysokości zapłaty z zainteresowanymi stronami. 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
90910000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 61181,70 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- "Odbudowa kanalizacji deszczowej na terenie Szpitala Specjalistycznego w Jaśle - wykonanie części odwodnienia szpitala"
- Realizacja indywidualnego transportu (door-to-door) dla Uczestników/Uczestniczek projektu "Usługi Społeczne w Mieście Jaśle" objętych wsparciem usług asystenckich.
- Kompleksowe utrzymanie terenów zieleni w centrum miasta Jasła w 2024 r.
- Zagospodarowanie poscaleniowe wsi Umieszcz gm. Tarnowiec na obszarze 416,59 ha i wsi Czeluśnica gm. Tarnowiec na obszarze 311,77 ha
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- "Organizacja warsztatów tematycznych w ramach projektu pt.: "Sieć Klubów Seniora na terenie Gminy Jasło",
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.