eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa, montaż i strojenie nagłośnienia w Wodnym Centrum Rekreacyjno-Sportowym w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-09

Olsztyn: Dostawa, montaż i strojenie nagłośnienia w Wodnym Centrum Rekreacyjno-Sportowym w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 55955 - 2012; data zamieszczenia: 09.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Olsztynie , ul. Żołnierska 13 A, 10-558 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5335132, faks 89 5335132.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i strojenie nagłośnienia w Wodnym Centrum Rekreacyjno-Sportowym w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i strojenie nagłośnienia w Wodnym Centrum Rekreacyjno-Sportowym w Olsztynie przy al. Piłsudskiego 69b zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ 1.Opis ogólny 1.1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja systemu nagłośnienia Wodnego Centrum Rekreacyjno-Sportowego w Olsztynie (dostawa, montaż, strojenie). System powinien umożliwić osiągnięcie możliwie najlepszej zrozumiałości nagłośnianych treści słownych i muzycznych oraz równomierne pokrycie dźwiękiem basenu głównego wraz z widownią (dalej zwane Strefa A). 1.2.Wszystkie zastosowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2011. 1.3.System musi mieć budowę modułową, zdecentralizowaną, umożliwiająca przyszłą rozbudowę zgodnie z opracowaną koncepcją. 1.4.W celu sprostania wymaganiom kubatury i struktury pomieszczeń obiektu, możliwości przesyłu sygnałów dźwiękowych na duże odległości, możliwości przyszłościowego przesyłu sygnałów pomiędzy poszczególnymi strefami, możliwości integracji projektowanego systemu z istniejącym w obiekcie systemem DSO oraz w celu zapewnienia odpowiedniej funkcjonalności systemu dla obiektów tego typu, należy zastosować cyfrowy system zarządzania dźwiękiem. 1.5.Przyszłościowo system nagłośnienia powinien umożliwiać obsługę czterech niezależnych stref nagłośnienia: 1.STREFA A - Hala basenu głównego wraz z widownią 2.STREFA B - Restauracja 3.STREFA C - Szatnie, Lobby, Korytarze 4.STREFA D - Basen rekreacyjny Zamawiający po uzgodnieniu z projektantem podął decyzję o aktualnej realizacji systemu w Strefie A (Hala Basenu Głównego wraz z widownią). Realizacja systemu dla kolejnych stref będzie przedmiotem ewentualnych odrębnych postępowań w przyszłości. 1.6.W skład systemu nagłośnienia Strefy A (hala basenu głównego wraz z widownią) wchodzą: -system zarządzania dźwiękiem (zlokalizowany w szafie teletechnicznej w pomieszczeniu komentatorskim z możliwością podłączenia modułów wejściowo-wyjściowych w dowolnych lokalizacjach na terenie Strefy A) -źródła dźwięku w lokalizacjach na terenie Strefy A) -system wykonawczy (wzmacniacze zlokalizowane w szafie teletechnicznej w pomieszczeniu komentatorski, zestawy głośnikowe rozmieszczone zgodnie z załączonymi rzutem i przekrojem hali basenowej z widownią. Szczegółowy schemat blokowy systemu nagłośnieniowego został przedstawiony w załączniku Schemat blokowy systemu (załączniki Nr 6a, 6b, 6c, 6d do SIWZ). 1.7.Po dostawie i instalacji systemu Wykonawca dokona wstępnego programowania, optymalizacji oraz strojenia systemu w celu uzyskania jak najlepszych parametrów zrozumiałości mowy oraz klarowności muzycznej, w tym: korekcji barwowej systemu, dostosowania parametrów linii opóźniających, zakresu możliwości regulacji parametrów systemu dla sygnałów poszczególnych linii wyjściowych i wejściowych oraz parametrów dynamicznych poszczególnych linii. Podczas procesu strojenia i optymalizacji systemu przygotowane zostaną również wstępne ustawienia (presety) dla różnych rodzajów imprez realizowanych w obiekcie. 1.8.Wszelkie zmiany ilościowe i jakościowe składników systemu nagłośnienia wymagają uzgodnienia z projektantem. 1.9 .Wykonawca dokona wyceny: A. Zestawienia sprzętowego i parametrów systemu zarządzania dźwiękiem dla Strefy A; B. Zestawienia sprzętowego i parametrów źródeł dźwięku w Strefie A; C. Zestawienia sprzętowego i parametrów elementów wykonawczych systemu nagłośnienia w strefie A; D. Zestawienia sprzętowego okablowania, akcesoriów;E. Instalacji systemu, szkolenie pracowników zgodnie z wykazami (tabelami) zawartymi w załączniku Nr 6 do SIWZ Opis i specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 32.34.24.10 - Sprzęt dźwiękowy 32.40.00.00 - Sieci 43.32.90.00 - Zestawy sprzętu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2.Wymagania dotyczące wadium: 2.1.Ustala się wadium w wysokości 10.000 zł ( dziesięć tysięcy złotych). 2.2.Wadium należy wnieść przed upływem składania ofert tj. do 19.03.2012 r. do godziny 12:00 2.3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)w pieniądzu - potwierdzonym przelewem na konto OSiR w Banku PEKAO SA Nr 88 1240 1590 1111 0010 4048 5462, 2)Poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej, 3)Gwarancjach bankowych, 4)Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)Poręczeniach udzielonych przez przedmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopad 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr. 109 poz. 1158, z późn. zm.)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień dla uznania, że wykonawca spełnia warunek, zamawiający żąda by wykonawca złożył oświadczenie (załącznik Nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający żąda by wykazał, iż wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie z należytą starannością - dostawę i montaż nagłośnienia w conajmniej jednym obiekcie sportowym o podobnym charakterze i wartości z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców - załącznik Nr 4 z oświadczeniem o posiadaniu niezbędnej wiedzy do integracji systemu nagłośnienia z systemem DSO.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania potencjałem technicznym zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ) i wykaz osób z uprawnieniami (załącznik Nr 3 do SIWZ) do realizacji zamówienia (co najmniej 2 osoby z wykształceniem wyższym kierunkowym o specjalności akustyka, przeszkolone z zakresu projektowania i wdrażania sieciowych systemów dystrybucji dźwięku z certyfikatem producenta).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej, zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz oferty załącznik nr 1 do SIW; 2.Formularz cenowy oferowanego sprzętu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

5.Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnej, w drodze aneksu pod rygorem nieważności. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenie usług, w takim przypadku Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za faktycznie zrealizowane usługi wg cen wskazanych w formularzu cenowym. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo istotnej zmiany umowy w następującym zakresie: 6.1.dopuszcza się możliwość zastosowania urządzeń i materiałów o cechach lub parametrach wyższych niż w ofercie Wykonawcy oraz spełniające wymogi nie mniejsze niż w SIWZ w przypadku braku ich dostępności na rynku, przy czym cena zawarta w ofercie nie może ulec zmianie, 6.2.dopuszcza się zmianę (skrócenie, przedłużenie) terminu wykonania zamówienia w przypadku: a) wcześniejszego wykonania przedmiotu umowy b) wydłużenia terminu realizacji zamówienia z powodów niezależnych od Wykonawcy 7.Dopuszcza się zmianę harmonogramu realizacji przedmiotu umowy, przy czym zmiany harmonogramu nie powodujące zmiany terminu wykonania umowy nie stanowi zmiany warunków umowy z zastrzeżeniem, że zmiana harmonogramu wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego. 8.Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadkach szczególnych - np. ograniczonej kwoty środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia będzie miał prawo w trakcie realizacji ograniczyć zakres rzeczowy usługi bez żadnych skutków prawno - finansowych albo rozwiązać umowę bez wypowiedzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Olsztynie, 10-558 Olsztyn, ul. Żołnierska 13a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2012 godzina 13:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Olsztynie, 10-558 Olsztyn, ul. Żołnierska 13a, pokój nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.