eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Budowa budynku centrum społeczno-kulturalnego wraz z biblioteką oraz adaptacja i przebudowa budynku wchodzącego w skład zabytkowego Pałacu Konopków na działkach nr 580, 571/5, 581, 584/1 w Wieliczce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-21

Wieliczka: Budowa budynku centrum społeczno-kulturalnego wraz z biblioteką oraz adaptacja i przebudowa budynku wchodzącego w skład zabytkowego Pałacu Konopków na działkach nr 580, 571/5, 581, 584/1 w Wieliczce
Numer ogłoszenia: 55955 - 2015; data zamieszczenia: 21.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26851 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 263 41 00, faks 12 278 68 60.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku centrum społeczno-kulturalnego wraz z biblioteką oraz adaptacja i przebudowa budynku wchodzącego w skład zabytkowego Pałacu Konopków na działkach nr 580, 571/5, 581, 584/1 w Wieliczce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie dokumentacji wykonawczej wielobranżowej do projektu budowlanego Budynku społeczno-kulturalnego z biblioteką oraz adaptacja i przebudowa budynku wchodzącego w skład zespołu zabytkowego Pałacu Konopków (materiały wykończeniowe należy uzgodnić z Zamawiającym) opracowanie kosztorysów i przedmiarów robót (odrębnie do części stanu surowego zamkniętego i do stanu wykończeniowego budynku) opracowanie STWiOR wykonanie przekładek uzbrojenia podziemnego zgodnie z dokumentacją techniczną (należy zapewnić nadzór ze strony RDG i innych zarządców mediów zgodnie z wydanymi warunkami oraz wkalkulować opłatę za wyłączenie i włączenie mediów wykonanie przyłączy wod-kan, gaz, kan. deszczowa, energia oraz sieci hydrantowej zewnętrznej wykonanie aktualizacji wszystkich warunków i uzgodnień oraz pozwolenia MWKZ budowa stanu surowego zamkniętego (okna+drzwi zewnętrzne ( drewniane typu zespolonego) wraz z elewacją zewnętrzną docieplenie+tynki, parapetami, obróbkami blacharskimi, rynnami i rurami spustowymi podłączonymi do kan. deszczowej) budynku oznaczonego jako nr 1 oraz podbiciem fundamentów budynku nr 2 od strony budynku nr 1 zapewnienie nadzoru archeologicznego Zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pośrednich Zamawiający honoruje prawa autorskie Wykonawcy projektu budowlanego. Wykonawca w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest wykonać projekt wykonawczy zgodnie z projektem budowlanym bez żadnych zmian architektonicznych i konstrukcyjnych. Autor projektu budowlanego nie przeniósł na Zamawiającego praw autorskich. 3.2. Do obowiązków Wykonawcy w ramach wynagrodzenia należy również: 1. Protokolarne przejęcie terenu budowy od Zamawiającego. 2. Oznakowanie, organizację i zagospodarowanie placu budowy oraz zaplecza budowy 3. Zabezpieczenie terenu budowy poprzez jego trwałe ogrodzenie 4. Doprowadzenie mediów dla potrzeb budowy i ponoszenie kosztów ich zużycia 5.Prowadzenie prac prawidłowo zgodnie z warunkami określonymi w pozwoleniu nr 166/15 MWKZ i innymi szczegółowymi przepisami dotyczącymi ochrony zabytków 6. Z Pełnomocnictwa Zamawiającego zawiadomić o rozpoczęciu robót organy wymienione w pozwoleniach i decyzjach, oraz o innych zmianach w trakcie trwania budowy z terminem wyprzedzenia wymaganym w tych dokumentach 7. Wykonać dokumentację powykonawczą techniczną i geodezyjną zaklauzulowaną wraz z technicznymi protokołami odbiorów dotyczących wszystkich wykonanych robót 8. Wycinka drzew- 2szt. 9. Odtworzenie i przywrócenie terenów sąsiednich zajętych pod inwestycję do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu 10. Usuwanie w określonym przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru terminie wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości 11. Stałego nadzoru i obsługi geodezyjnej, prowadzonej dla wszystkich robót przez podmiot posiadający w tym zakresie stosowne uprawnienia 12. Ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej oraz poniesienie pełnej odpowiedzialności z tego tytułu na cały okres realizacji zamówienia do wysokości minimum wartości brutto podpisanej umowy. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć kopię w/w ubezpieczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy 13. Ochrony placu budowy w czasie realizacji zadania 14. Wykonanie wszelkich wymaganych w trakcie realizacji i do odbioru badań laboratoryjnych potwierdzających uzyskanie dla badanych elementów parametrów technicznych wymaganych dokumentacją budowlaną i specyfikacjami technicznymi. Badania laboratoryjne muszą być wykonywane przez uprawnione laboratoria niezależne w stosunku do wykonawcy 15. Z pełnomocnictwa inwestora zawiadomić MWKZ o faktycznym rozpoczęciu robót, o zmianie wykonawcy z 7 dniowym wyprzedzeniem oraz wszystkich postanowień pozwolenia 166/15 16. Wykonywanie poleceń i wskazówek Inspektora(ów) Nadzoru 17. Organizowanie robót w uzgodnieniu z Inspektorami Nadzoru tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót 18. Rozpoczęcie prac niezwłocznie od dnia przekazania placu budowy 19. Opracowania przed rozpoczęciem robót planu BIOZ, który zostanie przedstawiony do akceptacji Inspektorowi Nadzoru 20. Przestrzeganie zasad BHP oraz planu BIOZ 21. Przygotowanie dokumentów oraz złożenie zawiadomienia o rozpoczęciu budowy/robót budowlanych do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego 22. W dniu podpisania umowy przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające uprawnienia osób uczestniczących w realizacji zamówienia np. Kierownika budowy zgodnie z projektem umowy. 23. Najpóźniej na 14 dni przed terminem rozpoczęcia prac budowlanych Wykonawca dostarczy do Zamawiającego oświadczenie o konieczności lub braku konieczności zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych do właściwego inspektora pracy, zgodnie z §3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budo wlanych (Dz. U. z 2003r. Nr 47, poz. 401). 24. Uczestniczenie w naradach z Zamawiającym Kierownika Budowy, który przedstawi zaawansowanie robót oraz sprawy, które wymagają rozstrzygnięcia przez Inspektora Nadzoru i przez Zamawiającego. 25. Dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót w terminach określonych przez Inspektora Nadzoru. 26. Zagospodarowanie powstałych podczas prowadzenia robót odpadów. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). 27. Wykonanie przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane 28. Wykonanie na polecenie Inspektora Nadzoru prac niezbędnych ze względu na zagrożenie życia i bezpieczeństwa osób lub zabezpieczenie przed awarią, zawiadamiając o tym niezwłocznie Zamawiającego 29. Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych (minimum jeden raz na rok) 30. Usuwanie wad stwierdzonych w czasie przeglądów gwarancyjnych 31. Zapewnienie nadzoru autorskiego 3.3. Za szkody wynikłe w czasie prowadzenia prac jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny będzie Wykonawca. 3.4. Podstawą wystawienia faktury końcowej będzie podpisany przez Zamawiającego, Inspektora Nadzoru i Wykonawcę oraz innych osób uczestniczących w odbiorze protokół odbioru końcowego robót. 3.5. Zgłaszając wykonane roboty do odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1. wyniki wszystkich badań laboratoryjnych wykonywanych w czasie realizacji kontraktu; 2. deklaracje zgodności wbudowanych materiałów i urządzeń - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2004 r. Nr 198, poz. 2041 ze zm.); 3. udzieloną pisemną gwarancję na wykonane prace i wbudowane materiały; 4. dokumentację powykonawczą obiektu budowlanego wraz ze wszystkimi zmianami dokonanymi w toku budowy, potwierdzonymi przez Kierownika budowy, nadzór autorski i Inspektora nadzoru inwestorskiego; 5. wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych prób i sprawdzeń, instrukcje użytkowania, dokumenty gwarancyjne i inne dokumenty wymagane stosownymi przepisami; 6. protokoły odbiorów przyłączeń do sieci podpisane przez właścicieli tych sieci; 7. pozostałe dokumenty potwierdzające należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. Odbioru końcowego robót dokonuje Zamawiający w obecności Inspektora Nadzoru i Kierownika Budowy przy udziale innych osób wyznaczonych przez Zamawiającego i Wykonawcę w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia ich do odbioru. Zamawiający może podjąć decyzję o przerwaniu czynności odbioru końcowego, jeżeli w czasie tych czynności ujawniono istnienie wad, które uniemożliwiają użytkowanie przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem - aż do czasu usunięcia wad. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Materiały i urządzenia równoważne to takie, które mają te same cechy funkcjonalne co wskazane, konkretne z nazwy lub pochodzenia. Ich jakość i parametry nie mogą być gorsze od jakości określonego w SIWZ i jego załącznikach materiału lub urządzenia. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych na wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz posiadać będą niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania wymagane w dokumentacji przetargowej. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Wszelkie zastosowane materiały muszą być zgodne z wymogami Ustawy o wyrobach budowlanych wg. której materiał nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, jeżeli jest oznakowany znakiem CE albo umieszczony jest przez Komisję Europejską w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej albo jest oznakowany znakiem budowlanym (B). Materiały nie odpowiadające wymaganiom jakościowym jak również przeterminowane nie mogą być stosowane. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. CPV: DZIAŁ 45000000-7 Roboty Budowlane GRUPY 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Budownictwo i Nieruchomości Broszkiewicz Przemysław, ul. Brodzińskiego 68, 32-700 Bochnia, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7335880,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4780000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4780000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5980000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.