eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brwinów › PRACE OGRODNICZE NA TERENIE GMINY BRWINÓW W 2011 ROKU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-17

Brwinów: PRACE OGRODNICZE NA TERENIE GMINY BRWINÓW W 2011 ROKU
Numer ogłoszenia: 55953 - 2011; data zamieszczenia: 17.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brwinów , ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brwinow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRACE OGRODNICZE NA TERENIE GMINY BRWINÓW W 2011 ROKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I . Koszenie Zakres robót obejmuje koszenie traw i chwastów oraz kompleksowe oczyszczenie terenu po koszeniu tj. grabienie, wywóz liści, gałęzi, skoszonej trawy i innych bioodpadów w okresie od 1 kwietnia do 30 października dwa razy w miesiącu (7 miesięcy): 1) Pasy trawnikowe przy następujących drogach wraz z rowami melioracyjnymi i przydrożnymi. Brwinów PŁN : ul. Kryniczanki ( do Zimnej Wody ), ul. Łomżyńska, ul. Wigusin, ul. Nadrzeczna, ul. Gliniana wraz z odcinkiem pasu 4 metrowego wokół glinianek, ul. Białostocka, ul. Modlińska, ul. Grodzieńska, ul. Suwalska, ul. Augustowska, ul. Płocka, ul. Skudry, ul. Wileńska, ul. Klonowa, ul. Jasna, ul. Słowackiego, ul. Spółdzielcza, ul. Bankowa, ul. Dworska, ul. Żytnia, ul. Moczydłowskiego, ul. Lipowa, ul. 11-go Listopada, ul. Skierniewicka, ul. Mszczonowska, ul. Kusocińskiego, ul. Turystyczna, ul. Wiśniowa, ul. Żabia, ul. Żółwia, ul. Żurawia, ul. Wygonowa, ul. Głowackiego, ul. Czubińska, ul. Błońska, ul. Żukowska ul. Kampinoska ul. Struga, ul. Kwiatowa Brwinów PŁD : ul. Moniuszki, ul. Krótka, ul. Zacisze, ul. Boczna, ul. Kolejowa, ul. Górna, ul. Narutowicza, ul. Myśliwska, ul. Rawska, ul. Świerkowa, ul. Piotrkowska, ul. Radomska, ul. Kielecka, ul. Puławska, ul. Okopowa, ul. Orzeszkowej, ul. Konopnickiej, ul. Prusa, ul. Paszkowskiego, ul. Borkowa, ul. Różana, ul. Brzozowa, ul. Sosnowa, ul. Poprzeczna, ul. Dębowa, ul. Cicha, ul. Piaskowa, ul. Krucza, ul. Jodłowa, ul. Leśnej Polany, ul. Otrębuska, ul. Kubusia Puchatka, ul. Wesoła, ul. Letnia, ul. Wiosenna, ul. Miodowa, ul. Stalowa, ul. Owsiana , ul. Zielona, ul. Akacjowa, ul. Mazowiecka, ul. Fabryczna, ul. Figowa ul. Wiktorska, ul. Helenowska, ul. Niecała, ul. Gardenii, ul. Piastowska, ul. Rodzinna, ul. Parzniewska, ul. Krańcowa, ul. Modrzewiowa, ul. Komorowska, ul. Orla, ul. Gdańska, ul. Nowoprojektowana, ul. Polna, ul. Jesionowa, ul. boczna od Pszczelińskiej przy sklepie Patrix, ul. Jaśminowa, ul. Lilpopa ( odcinek za trasą ), ul. Raszyńska, ul. Piastowa, ul. Partyzantów ( za trasą ), ul. Magnolii. Owczarnia: ul. Książenicka (część Gminna - między ul. Grodziską a ul. Kazimierzowską), ul. Żółwińska (część Gminna między - ul. Grodziską a ul. Kazimierzowską), ul. Grodziska, ul. Łokietka, ul. Milanowiecka, ul. Pochyła, ul. Piastowska, ul. Jagielońska, ul. Letniskowa, ul. Jagiellonki, ul. Chrobrego, ul. Jadwigi, ul. Kingi, ul. Bony, ul. Mieszka I, Żółwin: ul. Klonowa, ul. Łąkowa, ul. Zarybie, ul. Niecała, ul. Leśna, ul. Świerkowa, ul. Sosnowa, ul. Boczna, ul. Nadarzyńska ( od ul. Słonecznej do ul. Młochowskiej ), ul. Szkolna, ul. Południowa Parzniew: droga od ul. Granicznej w Brwinowie do ul. Głównej w Parzniewie ( tj. ul. Rrzeczna ). 2) Trawniki na terenie następujących parków gminnych: Park Miejski w Brwinowie, Park Toeplitza w Otrębusach przy pałacyku. Łączna powierzchnia trawników wynosi - 187 520 m 2 Należy podać ryczałt miesięczny za wykonanie wyżej wymienionych prac. II. Prace ogrodnicze - ceny jednostkowe za następujące prace ogrodnicze: 1) Wycinka drzew wg. średnic mierzonych na wysokości 130 cm: drzewa o średnicy do 20 cm, drzewa o średnicy 21-40 cm, drzewa o średnicy 41-60 cm, drzewa o średnicy 61- 80 cm, drzewa o średnicy od 81 cm. zakres prac max. 150 drzew na rok. 2) Cięcia pielęgnacyjne i techniczne, korekta koron w tym pod liniami - wg. średnic mierzonych na wysokości 130 cm drzewa o średnicy do 20 cm, drzewa o średnicy 21-40 cm, drzewa o średnicy 41-60 cm, drzewa o średnicy 61- 80 cm, drzewa o średnicy większej niż 81 cm. zakres prac max. 300 drzew na rok. Do cen należy wliczyć: - koszt zabezpieczenia ran po cięciach, - usunięcie karp dowolną metodą (frezowanie, karczowanie), - uprzątnięcie terenu po wycince, - przewiezienie pozyskanego drewna w miejsce wskazane przez Urząd ( teren Gminy Brwinów ), - odpowiednie zabezpieczenie terenu podczas prowadzonych wycinek i cięć, - załatwienie formalności związanych z wyłączeniem linii wraz z ponoszeniem opłat z tym związanych. Wykonawca zapewnia niezbędny sprzęt i narzędzia we własnym zakresie w tym podnośnik oraz ponosi wszystkie dodatkowe opłaty związane z wykonaniem wymienionych usług. Przedmiotowe prace będą zgłaszane przez pracownika Urzędu Gminy Brwinów ds. zieleni miejskiej. Jednocześnie informujemy, że wymagamy gotowości do nagłych prac przy drzewostanie np. po wichurach, nagłe wywroty drzew, zagrażające konary itp. 3) Cena za wywóz wraz utylizacją i dostarczeniem na kompostownie jednej tony odpadów biodegradowalnych o kodzie -20 02 01. Max ilość ton - do 250 ton. Wykonawca zobowiązuje się do odbierania odpadów biodegradowalnych zmagazynowanych w podstawionym przez siebie kontenerze metalowym po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu przez pracownika Urzędu oraz podstawieniu kolejnego pustego. Odbiór będzie odbywał się w sposób ciągły tj. po odbiorze tego samego dnia zostanie podstawiony pusty kontener. Kontener służyć będzie tylko na odpady biodegradowalne zbierane przez Referat Ochrony Środowiska z pasów zieleni i innych terenów nie objętych w/w zakresem robót. Do faktur za każdy miesiąc rozliczeniowy należy dołączyć wykaz w tonach o ilości przekazanych odpadów na kompostownię..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Na zamówienia uzupełniające zostanie zawarta odrębna umowa na podstawie art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą - posiadającą niezbędne kwalifikacje do kierowania pracami konserwatorskimi lub restauratorskimi przy parkach zabytkowych zgodnie z § 8 ust.3 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. (Dz. U. z 2004r. Nr 150, poz.1579), - dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą - posiadającą niezbędne kwalifikacje do prowadzenia prac o charakterze technicznym przy parkach zabytkowych zgodnie z § 8 ust.4 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. (Dz. U. z 2004r. Nr 150, poz.1579), Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2; 2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na załączniku nr 3, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 3) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia na załączniku nr 4;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

4) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnej zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 2) zmiany podmiotu trzeciego (podwykonawcy), 3) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, UL.KOŚCIUSZKI 4A, Zespół ds. Zamówień Publicznych, pokój nr 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2011 godzina 13:00, miejsce: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, UL.GRODZISKA 12, pokój nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.