eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrardów › Przedmiot zamówienia obejmuje trzy zadania 1. RÓWNANIE Z PROFILOWANIEM ORAZ ULEPSZANIE NAWIERZCHNI GRUNTOWYCH DRÓG MIESZANKĄ BETONOWĄ, 2. KRUSZENIE GRUZU BETONOWEGO 3. WYKONANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-19

Żyrardów: Przedmiot zamówienia obejmuje trzy zadania : 1. RÓWNANIE Z PROFILOWANIEM ORAZ ULEPSZANIE NAWIERZCHNI GRUNTOWYCH DRÓG MIESZANKĄ BETONOWĄ, 2. KRUSZENIE GRUZU BETONOWEGO 3. WYKONANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO
Numer ogłoszenia: 55951 - 2008; data zamieszczenia: 19.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Żyrardów Wydział Gospodarki Komunalnej, Plac Jana Pawła II 1, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiot zamówienia obejmuje trzy zadania : 1. RÓWNANIE Z PROFILOWANIEM ORAZ ULEPSZANIE NAWIERZCHNI GRUNTOWYCH DRÓG MIESZANKĄ BETONOWĄ, 2. KRUSZENIE GRUZU BETONOWEGO 3. WYKONANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia, dla każdego zadania oddzielnie, jest szacunkowy zakres robót wyspe-cyfikowany w załączonych do niniejszej SIWZ, Kosztorysach ślepych- opis robót i zakres tam zawarty stanowią podstawę do określenia ceny ofertowej dla danego zadania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości wykonywanych robót z zachowaniem cen jednostkowych. Wskazana w Kosztorysach ślepych podstawa wyce-ny służy oferentowi jedynie jako informacja dotycząca uściślenia opisu robót, natomiast nie zobowiązuje Wykonawcy do wyceny robót w oparciu o ustalone podstawy. Wartość przedmiotu umowy na poszczególne zadania wynikała będzie z przekazanego w danym roku zakresu robót stosownie do możliwości finansowych gminy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Dla zadania nr 1 - równanie z profilowaniem ( w ilości ok. 200 000,00 m2 ) oraz ulepszanie nawierzchni gruntowych dróg mieszanką betonową, rodzaj i ilość robót wyspecyfikowano w załączonym kosztorysie ślepym. Dla zadania nr 2 - kruszenie gruzu betonowego w ilości szacunkowej do 2 500 m3 pochodzącego z remontu dróg, m.in. uszkodzone krawężniki, kostka betonowa, gruz betonowy, kamień, na kruszywo do ponownego wykorzystania o frakcji max 0-50mm. Produkt, którego obmiar zostanie dokonany po skruszeniu będzie stanowił podstawę do wyliczenia wynagrodzenia za realizację zadania. Gotowe kruszywo usypywane będzie w pryzmy, tworząc haudę kruszywa, na placu PEC, w miejscu wskazanym przez zamawiającego ul. Jodłowskiego 82 w Żyrardowie. W cenie brutto wykonania robót, przekruszenie gruzu, należy uwzględnić wszystkie koszty dodatkowe m.in.: pracę ludzi, transport kruszarki, taśmociągu i ładowarki na miejsce wykonania usługi tj. Żyrardów ul.Jodłowskiego 82, podatek VAT. Roboty winny być wykonywane w porze dnia w celu minimalizacji uciążliwości dla mieszkańców. Zakres i ilość robót według załączonego kosztorysu ślepego może ulec zmianie. Dla zadania nr 3 - wykonanie oznakowania poziomego -oznakowanie poziome jezdni farbą na powierzchni ok. 4 800,00 m2, wykonanie oznakowania poziomego masami chemoutwardzalnymi w ilości ok. 200,00 m2, ewentualne frezowanie starego oznakowania grubowarstwowego w ilo-ści ok. 100,00 m2 - wg załączonego kosztorysu ślepego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.00 - Usługi budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.50.00 - Usługi budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w pkt.16 ppkt.16.3 SIWZ, jak również złożenie oświad-czenia określonego w pkt.16 ppkt.16.4, pkt 16 ppkt 8. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, t.j. wykonali w okresie ostatnich trzech lat min. 2 zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem, wartością robotom stano-wiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w pkt 16 ppkt16.7, ppkt.16.8 SIWZ 3.posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, t.j. dysponują spraw-nym sprzętem niezbędnym do realizacji przedmiotowego zamówienia dla poszczególnych zadań m.in. - dla zadnia nr 1 : równiarka, walec samojezdny, koparko -spycharka, samochód samowyładowczy, - dla zadania 2 : kruszarka, samochód samowyładowczy - dla zadania 3 : malowarka do znakowania poziomego dróg, rozkładarka mas chemoutwardzalnych, samochód dostawczy. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w pkt.16 ppkt.16.9 SIWZ. 4.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z podziałem na 3 zadania, operator równiarki, operator walca, operator kruszarki, operator malowarki, operator rozkładarki mas chemoutwatrdzalnych; kierowca uprawniony do prowadzenia powyższego sprzętu. Osoby nadzoru posiadające odpowiednie uprawnienia, dla zadania nr 1 i 3 m.in. uprawnienia budowlane drogowe z zaświadczeniem z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, osoby posiadające uprawnienia do kierowania specjalistycznym sprzętem koniecznym do realizacji przedmiotowych robót - dla każdego z zadań oddzielnie. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w pkt. 16 ppkt. 16.8 SIWZ 5.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w pkt.16 ppkt. 16.10 SIWZ 6.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentu określonego w pkt.16 ppkt 16.4 SIWZ Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą, spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 16 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 16.1.wypełniony formularz ofertowy - dla zadania/ń którym/mi wykonawca jest zainteresowany, wg załączonego druku - Załącznik Nr 1 16.2.jednostkowe kosztorysy ofertowe dla poszczególnych zadań sporządzone w oparciu o przedłożone Kosztorysy ślepe dla poszczególnych zadań, stanowiące załącznik do SIWZ - Załącznik Nr 2 16.3.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Dla zadani nr 2 - kruszenie gruzu betonowego należy dołączyć kopię decyzji w sprawie gospodarowania odpadami w zakresie gruzu betonowego. 16.4.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 3; 16.5.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; 16.6.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub za-świadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; 16.7.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat min. dwóch usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dla zadania nr 1 - min. 200.000,00 zł każda z usług, dla zadania nr 2 - min. 100.000,00 zł każda z usług, dla zadania nr 3 - min 100.000,00 zł każda z usług, przedmiotu, oraz dat wykonania i nazw odbiorców oraz załączeniem dokumentó potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, wg zał. Załącznik Nr 4, 16.8.wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, dla zadania nr 1 i 3 m.in. uprawnienia budowlane drogowe z zaświadczeniem z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, informacja o posiadanych uprawnieniach do kierowania specjalistycznym sprzętem dla operatorów sprzętu, wg zał.- Załącznik Nr 5, 16.9.wykazu niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje wykonawca dla określonego zadania, wg zał. Załącznik Nr 6 16.10.aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.00,00 zł .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrardow.bipst.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Urzędu Miasta Żyrardowa, Plac Jana Pawła II nr 1 pok.29, 96-300 Żyrardów.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Żyrardowa, Plac Jana Pawła II nr 1 pok.29, 96-300 Żyrardów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: RÓWNANIE Z PROFILOWANIEM ORAZ ULEPSZANIE NAWIERZCHNI GRUNTOWYCH DRÓG MIESZANKĄ BETONOWĄ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: równanie z profilowaniem, w ilości ok. 200 000,00 m2, oraz ulepszanie nawierzchni gruntowych dróg mieszanką betonową, rodzaj i ilość robót wyspecyfikowano w załączonym kosztorysie ślepym..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KRUSZENIE GRUZU BETONOWEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kruszenie gruzu betonowego w ilości szacunkowej do 2 500 m3 pochodzącego z remontu dróg, m.in. uszkodzone krawężniki, kostka betonowa, gruz betonowy, kamień, na kruszywo do ponownego wykorzystania o frakcji max 0-50mm. Produkt, którego obmiar zostanie dokonany po skruszeniu będzie stanowił podstawę do wyliczenia wynagrodzenia za realizację zadania. Gotowe kruszywo usypywane będzie w pryzmy, tworząc haudę kruszywa, na placu PEC, w miejscu wskazanym przez zamawiającego ul. Jodłowskiego 82 w Żyrardowie. W cenie brutto wykonania robót przekruszenia gruzu, należy uwzględnić wszystkie koszty dodatkowe, m.in. pracę ludzi, transport kruszarki, taśmociągu i ładowarki na miejsce wykonania usługi tj. Żyrardów ul.Jodłowskiego 82. Roboty winny być wykonywane w porze dnia w celu minimalizacji uciążliwości dla mieszkańców. Zakres i ilość robót według załączonego kosztorysu ślepego może ulec zmianie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WYKONANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie oznakowania poziomego -oznakowanie poziome jezdni farbą na powierzchni ok. 4 800,00 m2, wykonanie oznakowania poziomego masami chemoutwardzalnymi w ilości ok. 200,00 m2, ewentualne frezowanie starego oznakowania grubowarstwowego w ilości ok. 100,00 m2 - wg załączonego kosztorysu ślepego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.