Ogłoszenie z dnia 2017-03-31
Ogłoszenie nr 55934 - 2017 z dnia 2017-03-31 r.
Swarzędz: Zrządzanie zasobem nieruchomości stanowiących własność lub współwłasność Zamawiającego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Swarzędz, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
Rynek
1,
62020
Swarzędz, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
(061) 65 12 000, faks
(061) 65 12 211, e-mail
zamowienia@swarzedz.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.swarzedz.eu
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://bip.swarzedz.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zrządzanie zasobem nieruchomości stanowiących własność lub współwłasność Zamawiającego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RNW.271.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie zasobem nieruchomości rozumiane jako zespół czynności, których celem jest prowadzenie bieżących spraw związanych ze zwykłą eksploatacją nieruchomości, podejmowanie decyzji i dokonywanie czynności mających na celu zapewnienie właściwiej gospodarki ekonomiczno-finansowej nieruchomości, zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania, właściwej eksploatacji nieruchomości, jak również czynności zmierzających do utrzymania nieruchomości w stanie niepogorszonym, zgodnie z ich przeznaczeniem, w zakresie uprawnień i obowiązków wynikających z u.g.n., przepisów prawa miejscowego, z obowiązkiem uzyskania pełnomocnictw szczególnych do dokonywania czynności przekraczających zwykły zarząd powierzonym Zasobem, realizowane dla: a) nieruchomości z komunalnego zasobu nieruchomości - 14177,69 m2 powierzchni użytkowej lokali b) nieruchomości stanowiących wspólnoty mieszkaniowe z udziałem Zamawiającego - 2566,11 m2 powierzchni użytkowej lokali stanowiących własność Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
70330000-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT741000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 741000,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wlnej ręki
na podstawie art. 67 ust 1pkt 12
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wykonawca spełnia warunki dla udzielenia zamówienia w trybie zamówienia
z wolnej ręki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 12 Ustawy. Zamawiający sprawuje nad nim kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą
na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej posiadając 100% udziałów. Ponad 90% działalności Wykonawcy dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego. Analiza przychodów wskazuje na udział przychodów realizowanych w ramach wykonywania zadań własnych Zamawiającego w zakresie gminnego budownictwa mieszkaniowego i gospodarowanie mieniem komunalnym, tj. zadań do których wykonawca został powołany, w wysokości ponad 90%. W kapitale zakładowym Wykonawcy nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Wykonawca został powołany w 1996 roku między innymi w celu przejęcia zadań jednostki budżetowej - Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w zakresie administracji budynkami komunalnymi (uchwały Rady Miejskiej w Swarzędzu nr XXII/128/96 i XXII/129/96 z 26.02.1996 roku).
INNE PRZETARGI Z SWARZĘDZA
- Remont dachu dawnego budynku dworskiego na potrzeby Przedszkola nr 1 w Swarzędzu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji umożliwiających realizację zadania dla budowy obwodnicy Swarzędza etap 3 na odcinku od DK nr 92 do ulicy Cmentarnej w Jasinie.
- Przebudowa Szkoły Podstawowej nr 4 im. Jana Brzechwy os. Kościuszkowców 4 w Swarzędzu w celu dostosowania dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- Remont ulicy Polnej i ulicy Cieszkowskiego (DP2407 ) w miejscowości Swarzędz na odcinku pomiędzy skrzyżowaniem z drogą krajową nr 92 a ulicą Cmentarną/Kwaśniewskiego
- Remont połaci dachowej nad salą gimnastyczną w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. M. Kopernika, ul. Planetarna 7 w Zalasewie, Gmina Swarzędz
więcej: przetargi w Swarzędzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.