eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Wykonywanie inwentaryzacji lokali oraz budynków w 2008r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-19

Bytom: Wykonywanie inwentaryzacji lokali oraz budynków w 2008r.
Numer ogłoszenia: 55924 - 2008; data zamieszczenia: 19.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta, ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2836301, fax 032 2836344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bytom.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie inwentaryzacji lokali oraz budynków w 2008r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie inwentaryzacji lokali mieszkalnych i użytkowych dla potrzeb ustanowienia odrębnej własności lokali i ich sprzedaży oraz budynków w następującym zakresie: 1)Wykonanie inwentaryzacji pojedynczych lokali mieszkalnych i użytkowych wraz z pomieszczeniami przynależnymi niezależnie od powierzchni użytkowej lokali, obejmującej następujący zakres prac: -opracowanie graficzne w wersji numerycznej - sporządzenie rzutów poziomych danego lokalu, zawierających wymiary główne służące do obliczania powierzchni oraz powierzchnię lokalu wraz z pomieszczeniem przynależnym; 2)Wykonanie inwentaryzacji wszystkich lokali znajdujących się w budynku, obejmującej następujący zakres prac: -inwentaryzacja lokali na wszystkich kondygnacjach wraz z pomieszczeniami przynależnymi; -opracowanie graficzne w wersji numerycznej - sporządzenie rzutów poziomych każdej kondygnacji, zawierających wymiary główne służące do obliczania powierzchni oraz powierzchnię poszczególnych lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi oraz odrębnych pomieszczeń z podaniem ich funkcji; - wykaz powierzchni pomieszczeń i lokali; - obliczenie udziałów lokali w powierzchni działki/działek i w częściach wspólnych budynków. Dokumentacja powinna zawierać powierzchnię zabudowy oraz opis stanu technicznego budynku objętego inwentaryzacją z danymi o ilości lokali, kondygnacji, a także zestawienia powierzchni lokali, powierzchni przynależnych pomieszczeń oraz części wspólnych nieruchomości. Inwentaryzacja powinna być wykonana w 3 egzemplarzach oraz powinna zawierać: -protokół z pomiaru lokalu podpisany przez najemcę/dzierżawcę oraz sporządzającego pomiar; -aktualny sposób ogrzewania lokalu. 2.Szczegółowe warunki realizacji niniejszego zamówienia określają postanowienia umowne. 3.Wykonawca zobowiązany będzie do zaoferowania co najmniej 36 miesięcznego okresu gwarancji, liczonego od dnia końcowego odbioru poszczególnych zleceń.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.00 - Usługi budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.50.00 - Usługi budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655), tj. że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Warunki szczegółowe stawiane przystępującym do przetargu: 1)wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu inwentaryzacji budynków i/lub lokali o łącznej wartości brutto co najmniej 40 000 zł, potwierdzoną dokumentem stwierdzającym należyte wykonanie, W przypadku usług wykonywanych Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli do dnia składania ofert w w/w okresie nastąpiła realizacja niniejszej usługi na kwotę co najmniej 40 000 zł brutto. 2)wykonawca winien wykazać, iż osoba/y, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej upoważniające do projektowania oraz aktualny wpis odpowiednio na listę Izby Inżynierów Budownictwa lub Izbę Architektów. 3.Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty wg formuły spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1,2,3 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2.oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3.aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 4.aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5.aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6.wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie ; 7.dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.bytom.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bytomiu, ul.Parkowa 2, Wydział Zamówień Publicznych i Przetargów, pokój nr 301.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Bytomiu, ul. Parkowa 2, Wydział Organizacyjny - Kancelaria Urzędu pokój nr 243.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.