eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › utrzymanie i konserwacja zieleni oraz sprzętu i wyposażenia na terenie parków i zieleńców administrowanych przez Delegaturę Łódź - Widzew UMŁ w 2006 roku



Ogłoszenie z dnia 2005-10-24

POZYCJA 55912

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: utrzymanie i konserwacja zieleni oraz sprzętu i wyposażenia na terenie parków i zieleńców administrowanych przez Delegaturę Łódź - Widzew UMŁ w 2006 roku Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź -Widzew, do kontaktów: Bożena Gącik /0 42/6385473; Aleksandra Salska-Dyduch /0 42/6385444, Al. Piłsudskiego 100, 92-326 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 638-53-42, 6385352, fax 042 6385343, e-mail: d.ciolkowska@uml.lodz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie i konserwacja zieleni oraz sprzętu i wyposażenia na terenie parków i zieleńców administrowanych przez Delegaturę Łódź - Widzew UMŁ w 2006 roku. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług z zakresu prac porządkowych, ogrodniczych i remontowych na terenie parków i zieleńców.W skład prac porządkowych wchodzi m.in.:zbieranie śmieci, opróżnianie koszy,zamiatanie i oczyszczanie z trawy i chwastów nawierzchni utwardzonych, uzupełnianie piasku w piaskownicach,mycie ławek, stolików i urządzeń zabawowych,odśnieżanie, posypywanie piaskiem i oczyszczanie z błota pośniegowego alejek i chodników.W skład prac ogrodniczych wchodzi m.in.:wiosenne i jesienne wygrabianie trawników,koszenie i rekultywacja trawników,pielęgnacja rabat krzewów i żywopłotów, cięcia pielęgnacyjno - sanitarne drzew, nasadzenia uzupełniające drzew i krzewów.W skład prac remontowych wchodzi m.in.: remont ławek i koszy na śmieci. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: część I(22,5579ha)obejmuje Parki: Źródliska I i II( parki zabytkowe),Kilińskiego oraz 3 zieleńce; częśćII (28,3172ha) obejmuje Parki:Podolski i Nad Jasieniem oraz 1 zieleniec; część III (32,8909ha)obejmuje Parki:3 Maja i Rozrywkowy oraz 1 zieleniec;część IV (17,6521ha)obejmuje Parki:Zaruskiego i Widzewski oraz 2 zieleńce; część V(9,8717ha) obejmuje Parki: Widzewska Górka I i II. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Tereny Parków Źródliska I i II , Kilińskiego, Podolskiego, Nad Jasieniem, Parku 3-go Maja, Rozrywkowego, Zaruskiego, Widzewskiego, Parku Widzewska Górka I i II oraz 7 zieleńców. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia w skali całego miasta wynosi - 478622,62 euro, wartość zamówienia będącego przedmiotem tego postępowania wynosi-168 979,77 euro, w tym część I- 33710,08 euro;część II-40047,76 euro;część III- 43711,88 euro; część IV- 25547,67 euro;częśc V-25962,38 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: część I-2000,00zł; część II-2400,00 zł; część III-2600,00zł; część IV- 1550,00 zł; część V-1600,00zł;. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Faktury będą regulowane przelewem na konto Wykonawcy za okres miesięczny w ciągu 21 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej tj. prowadzą działalność gospodarczą w rozumieniu ustawy z dn.2.07 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp.,2.złożyli oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 3.wnieśli wadium w wysokościach określonych w sekcji III.1.1)niniejszego ogłoszenia; 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj a. w okresie ostatnich 36 miesięcy wykonali należycie minimum 2 usługi związane z pielęgnacją i utrzymaniem zieleni o łącznej wartości co najmniej 200 000 złotych brutto, potwierdzone dokumentem, że usługi te zostały wykonane należycie, b. dysponują następującym sprzętem i urządzeniami(minimum): a) jeden beczkowóz do podlewania, b) jeden podnośnik(nie dotyczy wykonawców wykonujących cięcia drzew metodą linową - należy złożyć oświadczenie,że ww. prace będą wykonywane tą metodą ), - w przypadku składania oferty na część I obejmującą tereny parków zabytkowych posiadanie podnośnika nie jest wymagane, gdyż dopuszcza się wyłącznie cięcie drzew metodą linową, c) dwa ciągniki z osprzętem, - w przypadku składania oferty na V część,Wykonawca winien dysponować przynajmniej jednym ciągnikiem o małym rozstawie osi , d) dwie kosiarki mechaniczne, e) dwie piły mechaniczne do cięcia drzew; f) dwie wykaszarki g) dwa pługi odśnieżne, - warunek uważa się za spełniony, gdy Wykonawca dysponuje osprzętem do ciągnika w skład którego wchodzi pług odśnieżny, c. dysponują osobami, które będą bezpośrednio uczestniczyć przy realizacji zamówienia- wymagane minimum: - 2 osoby z min. średnim wykształceniem ogrodniczym i - 1 osoba przeszkolona w zakresie pielęgnacji drzew, tzn. ukończyły kurs w tym zakresie np. pielęgnacji i leczenia drzew, - warunek uważa się za spełniony, gdy osoba z wykształceniem ogrodniczym będzie również legitymowała się wiedzą w zakresie pielęgnacji drzew; dla części I - Wykonawca winien dysponować dodatkowo: -1 osobą posiadającą tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów obejmujących wiadomości w zakresie prac konserwatorskich lub restauratorskich w parkach zabytkowych oraz odbyła co najmniej 12- miesięczną praktykę zawodową przy konserwacji i pielęgnacji tego rodzaju zabytków, -1 osobą ze średnim wykształceniem w zakresie pielęgnacji zieleni albo odbyła co najmniej 12- iesięczną praktykę zawodową przy pielęgnacji parków zabytkowych. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: a. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia,. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych); 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Pz.p. - zał nr 1, 7.kserokopia dowodu wniesienia wadium. Wykonawcy, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej przedstawiają dokumenty wskazane w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn.07.04.2004r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakim Zamawiający może żądać od Wykonawcy. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z utrzymaniem zieleni. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia - zał. nr 3, 2.wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- zał.nr 4; 3.wykaz usług porównywalnych z przedmiotem zamówienia (min.2 usługi) wykonanych w ciągu ostatnich 36 miesięcy do dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających,że usługi te zostały wykonane należycie(referencje)-zał. nr 2. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 95% wpływ sposobu wykonania zamówienia na rynek pracy w miejscu wykonania zamówienia - 5% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: V.RK-340-39/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 09.12.2005, cena - 0 EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.12.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Komisja Przetargowa. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 09.12.2005, godzina 11:00, Urząd Miasta Delegatura Łódź - Widzew, Al.J.Piłsudskiego 100.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Zamówienie powtarzające się okresowo, przybliżony termin ogłoszenia - październik 2006r. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 17.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac porządkowych, ogrodniczych i remontowych w 2 parkach zabytkowych: Parku Źródliska I i II, a także w Parku Kilińskiego oraz na zieleńcach przy Placu Zwycięstwa, Wodnym Rynku, ul. Targowej/Nawrot. 3) Zakres lub wartość: Powierzchnia objęta zamówieniem obejmuje 22,5579 ha. Do zakresu prac należą prace porządkowe, ogrodnicze i remontowe w w/w parkach i na zieleńcach 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006 CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac porządkowych, ogrodniczych i remontowych w Parku Podolskim i Parku nad Jasieniem oraz zieleńca przy ul. Paryskiej. 3) Zakres lub wartość: Powierzchnia objęta zamówieniam obejmuje 28,3172 ha, Do zakresu zamówienia należą prace porządkowe, ogrodnicze i remontowe w w/w parkach i na zieleńcu. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006 CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac porządkowych ogrodniczych i remontowych w Parku 3-go Maja, Parku Rozrywkowym i zieleńcu przy ul. Konstytucyjnej/Małachowskiego. 3) Zakres lub wartość: Powierzchnia objęta zamówieniem obejmuje obszar 32,8909 ha. Do zakresu prac należą prace porządkowe, ogrodnicze i remontowe w w/w parkach i na zieleńcu 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006 CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac porządkowych, ogrodniczych i remotowych w Parku Zaruskiego, Parku Widzewskim i na zieleńcach przy ul.Junackiej i Mazowieckiej/Lawinowej. 3) Zakres lub wartość: Powierzchnia objęta zamówieniem obejmuje obszar 17,6521 ha. Do zakresu prac należą prace porządkowe, ogrodnicze i remontowe w w/w parkach ia na zieleńcach 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006 CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac porządkowych, ogrodniczych i remontowych w Parku Widzewska Górka I, Parku Widzewska Górka II. 3) Zakres lub wartość: Powierzchnia objęta zamówieniem obejmuje 9,8717 ha. Do zakresu prac zależą prace porządkowe, ogrodnicze i remontowe w w/w parkach 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.01.2006

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.