Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-12
Wrocław: Usługa geodezyjna - regulacja spraw własnościowych gruntów na terenie powiatów: oleśnickiego, strzelińskiego, średzkiego, trzebnickiego, wołowskiego
Numer ogłoszenia: 55901 - 2013; data zamieszczenia: 12.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu , al. J. Matejki 5, 50-333 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3226681 do 83, faks 071 3227929.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa geodezyjna - regulacja spraw własnościowych gruntów na terenie powiatów: oleśnickiego, strzelińskiego, średzkiego, trzebnickiego, wołowskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienia w części I pn.Obustronne ustalenie linii brzegu rz. Średnik w km 2+880 - 5+350, gm. Bierutów ustalenie linii brzegowej cieku zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 18.07.2001r. Prawo wodne (tekst jednolity Dz. U. z 2012, poz. 145 ze zm.); rozliczenie powierzchni powstałych w wyniku rozgraniczenia gruntów pod powierzchniową wodą płynącą od gruntów sąsiednich wraz z nadaniem (w razie konieczności) nowych numerów działek; sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych gruntów wg stanu obecnego, uwidocznionego w ewidencji gruntów i budynków oraz stanu nowego, powstałego po rozgraniczeniu; wyznaczenie i stabilizacja nowych punktów granicznych, znakami granicznymi według zasad określonych w przepisach dotyczących geodezji i kartografii. zamówienia w części II pn.Usługa geodezyjna obejmująca regulację spraw własnościowych gruntów na terenie powiatu strzelińskiego wykonanie rozgraniczenia/podziału wraz z rozliczeniem powstałych działek oraz nadaniem nowych numerów, sporządzenie aktualizacji użytków, sporządzenie dokumentacji formalno- prawnej. zamówienia w części III pn. Obustronne ustalenie linii brzegu rz. Cierpicki Potok w km 0+000 - 5+100- gm. Przeworno ustalenie linii brzegowej cieku zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 18.07.2001r. Prawo wodne (tekst jednolity Dz. U. z 2012, poz. 145 ze zm.); rozliczenie powierzchni powstałych w wyniku rozgraniczenia gruntów pod powierzchniową wodą płynącą od gruntów sąsiednich wraz z nadaniem (w razie konieczności) nowych numerów działek; sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych gruntów wg stanu obecnego, uwidocznionego w ewidencji gruntów i budynków oraz stanu nowego, powstałego po rozgraniczeniu; wyznaczenie i stabilizacja nowych punktów granicznych, znakami granicznymi według zasad określonych w przepisach dotyczących geodezji i kartografii. zamówienia w części IV pn. Usługa geodezyjna obejmująca regulację spraw własnościowych gruntów na terenie powiatu średzkiego wykonanie rozgraniczenia/podziału wraz z rozliczeniem powstałych działek oraz nadaniem nowych numerów, sporządzenie aktualizacji użytków, sporządzenie dokumentacji formalno- prawnej zamówienia w części V pn. Usługa geodezyjna obejmująca regulację spraw własnościowych gruntów na terenie powiatu trzebnickiego wykonanie rozgraniczenia/podziału wraz z rozliczeniem powstałych działek oraz nadaniem nowych numerów, sporządzenie aktualizacji użytków, sporządzenie dokumentacji formalno- prawnej. zamówienia w części VI pn. Aktualizacja użytków gruntowych na terenie powiatu trzebnickiego wykonanie aktualizacji użytków gruntowych i sporządzenie wykazu zmian gruntowych zamówienia w części VII pn. Usługa geodezyjna obejmująca regulację spraw własnościowych gruntów na terenie powiatu wołowskiego Wykonanie rozgraniczenia/ podziału: wykonanie rozgraniczenia/podziału wraz z rozliczeniem powstałych działek i nadaniem nowych numerów, sporządzenie aktualizacji użytków, sporządzenie dokumentacji formalno- prawnej; Wykonanie aktualizacji użytków aktualizacja użytków gruntowych i sporządzenie wykazu zmian gruntowych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.35.40.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1posiadania wiedzy i doświadczenia; O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał usługi polegające na: jeżeli Wykonawca składa ofertę na zamówienie w części I pn. Obustronne ustalenie linii brzegu rz. Średnik w km 2+880 - 5+350, gm. Bierutów ustaleniu linii brzegu rzeki - min. 3 obiekty (jako obiekt, Zamawiający uważał będzie ciek lub jego część, dla którego ustalono linię brzegową, a Starosta Powiatu wydał prawomocną decyzję) jeżeli Wykonawca składa ofertę na zamówienie w części II pn. Usługa geodezyjna obejmująca regulację spraw własnościowych gruntów na terenie powiatu strzelińskiego wykonaniu podziału lub rozgraniczeniu działek - min. 3 usługi, jeżeli Wykonawca składa ofertę na zamówienie w części III pn. Obustronne ustalenie linii brzegu rz. Cierpicki Potok w km 0+000 - 5+100 - gm. Przeworno ustaleniu linii brzegu rzeki - min. 3 obiekty (jako obiekt, Zamawiający uważał będzie ciek lub jego część, dla którego ustalono linię brzegową, a Starosta Powiatu wydał prawomocną decyzję) jeżeli Wykonawca składa ofertę na zamówienie w części IV pn.: Usługa geodezyjna obejmująca regulację spraw własnościowych gruntów na terenie powiatu średzkiego wykonaniu podziału lub rozgraniczeniu działek - min. 3 usługi, jeżeli Wykonawca składa ofertę na zamówienie w części V pn. Usługa geodezyjna obejmująca regulację spraw własnościowych gruntów na terenie powiatu trzebnickiego wykonaniu podziału lub rozgraniczeniu działek - min. 3 usługi, jeżeli Wykonawca składa ofertę na zamówienie w części VI pn. Aktualizacja użytków gruntowych na terenie powiatu trzebnickiego wykonaniu aktualizacji użytków gruntowych - min. 3 usługi; jeżeli Wykonawca składa ofertę na zamówienie w części VII pn. Usługa geodezyjna obejmująca regulację spraw własnościowych gruntów na terenie powiatu wołowskiego wykonaniu podziału lub rozgraniczeniu działek - min. 3 usługi, wykonaniu aktualizacji użytków gruntowych - min. 3 usługi. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć dokumenty określone w rozdz. VII pkt 2 niniejszej SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz wyjaśnienia (dotyczy wiedzy i doświadczenia) w jakiej formie zostanie ona przekazana. Dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa w dowolnej, dozwolonej przez prawo formie (jako podwykonawca, doradca czy na innej podstawie) w wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie ma zawierać następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że ma do dyspozycji osobę posiadającą: kwalifikacje zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie nr 2 Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca złoży oświadczenie i wykaz, którego wzór stanowi załącznik Nr 5 do dokumentacji przetargowej. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz wyjaśnienia (dotyczy osób zdolnych do wykonania zamówienia) w jakiej formie zostanie ona przekazana. Dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa w dowolnej, dozwolonej przez prawo formie (jako podwykonawca, doradca czy na innej podstawie) w wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie ma zawierać następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa; 2)zmiany terminu realizacji prac w przypadku: a. wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację prac we wcześniej ustalonym terminie powodujących konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, między innymi: wstrzymanie prac przez ZAMAWIAJĄCEGO; inne spowodowane obiektywnymi zdarzeniami niezależnymi od woli stron na pisemny wniosek jednej ze stron zawierający uzasadnienie powodu zmiany; b.wystąpienia okoliczności niezależnych od WYKONAWCY, w tym wynikających z tzw. siły wyższej (np. powodzie, huragany, gwałtowne burze,) uniemożliwiających realizację prac. Wstrzymanie prac z tego powodu musi być potwierdzone na piśmie i zaakceptowane przez osobę nadzorującą ze strony ZAMAWIAJĄCEGO
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl/zamówienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.dzmiuw.wroc.pl/zamówienia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu, al. Matejki 5 (Sekretariat) parter, 50-333 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obustronne ustalenie linii brzegu rz. Średnik w km 2+880 - 5+350, gm. Bierutów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ustalenie linii brzegowej cieku zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 18.07.2001r. Prawo wodne (tekst jednolity Dz. U. z 2012, poz. 145 ze zm.); rozliczenie powierzchni powstałych w wyniku rozgraniczenia gruntów pod powierzchniową wodą płynącą od gruntów sąsiednich wraz z nadaniem (w razie konieczności) nowych numerów działek; sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych gruntów wg stanu obecnego, uwidocznionego w ewidencji gruntów i budynków oraz stanu nowego, powstałego po rozgraniczeniu; wyznaczenie i stabilizacja nowych punktów granicznych, znakami granicznymi według zasad określonych w przepisach dotyczących geodezji i kartografii..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.35.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa geodezyjna obejmująca regulację spraw własnościowych gruntów na terenie powiatu strzelińskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie rozgraniczenia/podziału wraz z rozliczeniem powstałych działek oraz nadaniem nowych numerów, sporządzenie aktualizacji użytków, sporządzenie dokumentacji formalno- prawnej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.35.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obustronne ustalenie linii brzegu rz. Cierpicki Potok w km 0+000 ÷ 5+100- gm. Przeworno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ustalenie linii brzegowej cieku zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 18.07.2001r. Prawo wodne (tekst jednolity Dz. U. z 2012, poz. 145 ze zm..); rozliczenie powierzchni powstałych w wyniku rozgraniczenia gruntów pod powierzchniową wodą płynącą od gruntów sąsiednich wraz z nadaniem (w razie konieczności) nowych numerów działek; sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych gruntów wg stanu obecnego, uwidocznionego w ewidencji gruntów i budynków oraz stanu nowego, powstałego po rozgraniczeniu; wyznaczenie i stabilizacja nowych punktów granicznych, znakami granicznymi według zasad określonych w przepisach dotyczących geodezji i kartografii..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.35.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa geodezyjna obejmująca regulację spraw własnościowych gruntów na terenie powiatu średzkiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie rozgraniczenia/podziału wraz z rozliczeniem powstałych działek oraz nadaniem nowych numerów, sporządzenie aktualizacji użytków, sporządzenie dokumentacji formalno- prawnej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.35.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługa geodezyjna obejmująca regulację spraw własnościowych gruntów na terenie powiatu trzebnickiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie rozgraniczenia/podziału wraz z rozliczeniem powstałych działek oraz nadaniem nowych numerów, sporządzenie aktualizacji użytków, sporządzenie dokumentacji formalno- prawnej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.35.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Aktualizacja użytków gruntowych na terenie powiatu trzebnickiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie aktualizacji użytków gruntowych i sporządzenie wykazu zmian gruntowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.35.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługa geodezyjna obejmująca regulację spraw własnościowych gruntów na terenie powiatu wołowskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie rozgraniczenia/ podziału: wykonanie rozgraniczenia/podziału wraz z rozliczeniem powstałych działek i nadaniem nowych numerów, sporządzenie aktualizacji użytków, sporządzenie dokumentacji formalno- prawnej; Wykonanie aktualizacji użytków aktualizacja użytków gruntowych i sporządzenie wykazu zmian gruntowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.35.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kW
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kW
- SZP/242-101/2024_Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych -wyposażenia pomieszczenia 116 w Budynku A2 oraz pomieszczeń 26,227,228 w Budynku L 1 Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Dostawa sprzętu łączności bezprzewodowej standardzie ETSI TETRA TEA2, DMR dla nowo powstających jednostek garnizonu dolnośląskiego
- SZP/242-088/2024 Dostawa wielofunkcyjnego reaktora mikrofalowego dla Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej
- Jednorazowa dostawa aparatury medycznej z podziałem na 7 pakietów.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi geodezyjnej w zakresie rozgraniczenia nieruchomości" - 3 części
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Pamiątkowie - zaprojektuj i wybuduj
- Wykonania prac geodezyjno-kartograficznych polegających na modernizacji ewidencji gruntów i budynków położonych na terenie jednostki ewidencyjnej:321303_2 Gmina Darłowo: obręb Słowino - Słowinko 0024
- Wyceny nieruchomości - 2 części
- Wykonanie kompletu dokumentów inwentaryzacji budynków położonych na terenie działania OReg. AMW w Szczecinie
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych za trwały zarząd i użytkowanie wieczyste.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.