eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pokój › Izba Regionalna w Fałkowicach - skarbnica wiedzy ożyciu wodnym i rybołówstwie

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-18

Numer ogłoszenia: 55860 - 2014; data zamieszczenia: 18.02.2014

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 36794 - 2014 data 31.01.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Pokój, ul. Sienkiewicza 8, 46-034 Pokój, woj. opolskie, tel. 077 4693085, fax. 077 4693085.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II 1.4.
  • W ogłoszeniu jest: II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont świetlicy wiejskiej w Fałkowicach, dz. ewid. nr 148/4 obręb nr 0045 Fałkowice, gmina Pokój W zakres zamówienia wchodzi wykonanie: wymiana przewodów instalacji c.o., wymiana grzejników z zaworami grzejnikowymi, roboty towarzyszące, wymiana podłóg i posadzek, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana okładzin ściennych z płytek ceramicznych, wymiana ścianek działowych wraz z uzupełnieniem tynków wewnętrznych, roboty elektryczne, wymiana instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej z osprzętem.. remont kotłowni z wymianą kotła c.o. oraz instalacji wentylacyjnej i klimatyzacji..
  • W ogłoszeniu powinno być: II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest Remont świetlicy wiejskiej w Fałkowicach, dz. ewid. nr 148/4 obręb nr 0045 Fałkowice, gmina Pokój. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie: wymiana przewodów instalacji c.o., wymiana grzejników z zaworami grzejnikowymi, roboty towarzyszące, wymiana podłóg i posadzek, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana okładzin ściennych z płytek ceramicznych, wymiana ścianek działowych wraz z uzupełnieniem tynków wewnętrznych, roboty elektryczne, wymiana instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej z osprzętem, remont kotłowni z wymianą kotła c.o. oraz instalacji wentylacyjnej i klimatyzacji. 3. Do Wykonawcy należy również: 5) uzgodnienie z gestorami uzbrojenia podziemnego sposobu prowadzenia robót; przedstawienie Zamawiającemu protokołu stwierdzającego brak zastrzeżeń gestora co do wykonania w rejonie danego urządzenia; pokrycie kosztów nadzoru, jeżeli gestor będzie tego wymagał; 6) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej; 7) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej oraz dokumentacji powykonawczej - dostarczenie map w formie papierowej oraz elektronicznej; 8) naprawianie uszkodzonych w czasie robót elementów przyległych budynków lub infrastruktury (schody, wejścia, elewacje, zjazdy, zieleńce, instalacje podziemne itp.). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa w skład której wchodzi: 1.rzut techniczny 2. projekt techniczny 3.przedmiary robót, aktualny 17.02.2014 - zamieszczony na bip.gminapokoj.pl oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom zamawiającego, opisanym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorze umowy. Zaleca się, aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej, zapoznał się z terenem inwestycji oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko uzyskał wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 6. Wymagany okres rękojmi za wady i gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane (materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy, licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego: 8) zawarta umowa będzie stanowiła dokument gwarancyjny w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego; gwarancja jakości wykonawcy udzielana w tym zakresie jest niezależna od gwarancji udzielanych przez innych gwarantów (dostawców, producentów, autoryzowanych przedstawicieli itp.); 9) wykonywanie czynności związanych z gwarantowaną jakością wykonanych robót będzie realizowane niezwłocznie na żądanie Zamawiającego; 10) wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo do usunięcia stwierdzonej wady fizycznej w wykonanych robotach, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji; 11) wykonawca zobowiązany będzie w okresie pierwszych trzech lat do realizacji corocznych przeglądów gwarancyjnych zapewniających bezusterkową eksploatację obiektu; 12) na dostarczone i zamontowane urządzenia wykonawca zapewni serwis gwarancyjny z miejscem wykonania naprawy u Zamawiającego chyba, że zostanie uzgodnione to w innej formie z Zamawiającym; 13) wykonawca zapewni w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym czas reakcji serwisowej - maksymalnie 12 godzin od pisemnego lub nadanego faksem zgłoszenia; 14) w okresie gwarancyjnym koszty związane z naprawami, przeglądami serwisowymi, wymianą części, w tym ewentualna wysyłką ponosić będzie Wykonawca. 7. Wymagania jakościowe i materiałowe. 9) Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, posiadających aprobatę Instytutu Techniki Budowlanej , o parametrach technicznych i jakościowych określonych w dokumentacji projektowej. 10) Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskiej Normy oraz innym określonym w projekcie. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 11) Użyte w dokumentacji projektowej nazwy handlowe materiałów nie są obowiązujące. 12) Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów równoważnych do wymienionych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom techniczno - użytkowym określonym w dokumentacji projektowej. 13) Udokumentowanie równoważności materiałów lub urządzeń w stosunku do projektowanych należy do obowiązku wykonawcy. 14) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia do czasu ich wbudowania przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez inspektora nadzoru. 15) Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych. 16) Wykonawca, jako wytwórca odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz do wskazania miejsca i procesu zastosowanego odzysku lub unieszkodliwienia tych odpadów. W tym względzie wykonawca najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy przedstawi uprawnienia własne w zakresie sposobu gospodarowania odpadami lub podmiotu, z którym ma zawarte umowy na świadczenie usług w zakresie sposobu gospodarowania odpadami..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.