eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi w zakresie przeglądów, napraw i konserwacji aparatury medycznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-21

Wrocław: Usługi w zakresie przeglądów, napraw i konserwacji aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 55853 - 2015; data zamieszczenia: 21.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15401 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej, ul. Traugutta 116, 50-420 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3414333, faks 071 3436747.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie przeglądów, napraw i konserwacji aparatury medycznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądów, napraw i konserwacji aparatury medycznej przez okres 6 miesięcy / 12 miesięcy według wymienionych niżej części: Zadanie 1 - naprawa aparatów USG (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 2 - naprawa inkubatorów (okres realizacji - 6 miesięcy), Zadanie 3 - naprawa sztucznych nerek (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 4 - naprawa stymulatorów serca (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 5 - naprawa aparatów EEG (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 6 - naprawa strzykawki angiograficznej (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 7 - przegląd aparatu do termoablacji wątroby (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 8 - przegląd bieżni (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 9 - naprawa endoskopów (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 10 - naprawa endoskopów firmy Pentax (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 11 - naprawa diatermii firmy ERBE (okres realizacji - 6 miesięcy), Zadanie 12 - naprawa aparatów RTG (okres realizacji - 6 miesięcy), Zadanie 13 - naprawa aparatu RTG Siemens (okres realizacji - 6 miesięcy), Zadanie 14 - naprawa aparatu RTG firmy Siemens (okres realizacji - 6 miesięcy), Zadanie 15 - przegląd wywoływarki automatycznej (okres realizacji - 6 miesięcy), Zadanie 16 - naprawa diatermii Aesculap (okres realizacji - 6 miesięcy), Zadanie 17 - naprawa sterylizatora plazmowego (okres realizacji - 6 miesięcy), Zadanie 18 - naprawa mikroskopów (okres realizacji - 6 miesięcy), Zadanie 19 - naprawa wiertarek Aesculap (okres realizacji - 6 miesięcy), Zadanie 20 - naprawy, przeglądy i konserwacja myjek (okres realizacji - 6 miesięcy), Zadanie 21 - naprawy, przeglądy i konserwacja urządzeń sterylizacyjnych (okres realizacji - 6 miesięcy), Zadanie 22 - przegląd gammakamery (okres realizacji - 6 miesięcy), Zadanie 23 - naprawy, przeglądy i konserwacja respiratorów Bennett (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 24 - przegląd diatermii Valleylab (okres realizacji - 12 miesięcy), Zadanie 25 - naprawa diatermii Valleylab (okres realizacji - 12 miesięcy). Powyższe części przedmiotu zamówienia wykazane zostały w: -Wykazie Aparatury, stanowiącym integralną część SIWZ, w przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej stanowić on będzie następnie załącznik nr 1 do umowy; -Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, w przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej stanowić on będzie następnie załącznik nr 2 do umowy. Miejsce wykonania ww. usług - lokalizacja przy ul. Traugutta 116 i al. Wiśniowej 36 we Wrocławiu oraz nowa lokalizacja Zamawiającego przy ul. Gen. Augusta Fieldorfa 2 we Wrocławiu. 1.2. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzory umów, stanowiące integralną część SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego 50.41.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej 50.42.12.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego 50.42.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie 2 - naprawa inkubatorów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Specjalistycznych Marek Stasiak, ul. Romanowskiego 46, 51-122 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1020,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1310,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1310,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1310,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 15   

Nazwa: Zadanie 15 - przegląd wywoływarki automatycznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Techniki Medycznej MEDIPLAN Erwin Byrski, ul. Smoleńska 6 B, 40-770 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1020,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1350,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1350,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 19   

Nazwa: Zadanie 19 - naprawa wiertarek Aesculap

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Specjalistycznych Marek Stasiak, ul. Romanowskiego 46, 51-122 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2430,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3555,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3555,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3555,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 20   

Nazwa: Zadanie 20 - naprawy, przeglądy i konserwacja myjek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. MARIAŻ Marek Słupski, Lubachów nr 3, 58-114 Lubachów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3730,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3640,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3640,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 21   

Nazwa: Zadanie 21 - naprawy, przeglądy i konserwacja urządzeń sterylizacyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. MARIAŻ Marek Słupski, Lubachów nr 3, 58-114 Lubachów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24020,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25100,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 23   

Nazwa: Zadanie 23 - naprawy, przeglądy i konserwacja respiratorów Bennett

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZEMED Zenon Dymek, ul. Polna 3/5, 52-120 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100840,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 111600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 111600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 111600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.