eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Świadczenie z prawem opcji: usług telefonii komórkowej oraz usług Internetu mobilnego oraz dostawa fabrycznie nowych telefonów komórkowych w ramach świadczonej usługi wraz z niezbędnymi akcesoriami oraz dostawa fabrycznie nowych modemów/ routerów w ramach świadczonej usługi wraz z niezbędnymi akcesoriami

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-07-27



Ogłoszenie nr 558406-N-2017 z dnia 2017-07-27 r.

Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu: Świadczenie z prawem opcji: usług telefonii komórkowej oraz usług Internetu mobilnego oraz dostawa fabrycznie nowych telefonów komórkowych w ramach świadczonej usługi wraz z niezbędnymi akcesoriami oraz dostawa fabrycznie nowych modemów/ routerów w ramach świadczonej usługi wraz z niezbędnymi akcesoriami
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny 1293330000, ul. ul. Wieniawskiego  1 , 61-712  Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8294440, 61 8291650, e-mail przetargisdzp@amu.edu.pl, , faks 61 8294012.
Adres strony internetowej (URL): www.amu.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
uczelnia wyższa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.amu.edu.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pismenie na adres wskazany poniżej
Adres:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. Wieniwaskiego 1, 61-712 Poznań, Dział Zamowień Publicznych, pok. nr 301


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie z prawem opcji: usług telefonii komórkowej oraz usług Internetu mobilnego oraz dostawa fabrycznie nowych telefonów komórkowych w ramach świadczonej usługi wraz z niezbędnymi akcesoriami oraz dostawa fabrycznie nowych modemów/ routerów w ramach świadczonej usługi wraz z niezbędnymi akcesoriami
Numer referencyjny: ZP/1928/U/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Przedmiotem umowy jest: a) świadczenie z prawem opcji usług: telefonii komórkowej dla 340 szt. kart SIM oraz usług Internetu mobilnego dla 65 szt. kart SIM oraz dostawa 340 szt. fabrycznie nowych telefonów komórkowych w ramach świadczonej usługi wraz z akcesoriami (bateria, ładowarka, kabel umożliwiający przesył danych do komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7 i nowszym) oraz dostawa 40 fabrycznie nowych modemów/routerów w ramach świadczonej usługi wraz z niezbędnymi akcesoriami b) świadczenie z prawem opcji usług: telefonii komórkowej dla max. 50 szt. kart SIM oraz usług Internetu mobilnego dla max. 10 szt. kart SIM oraz dostawa do 50 szt. fabrycznie nowych telefonów komórkowych w ramach świadczonej usługi wraz z akcesoriami (bateria, ładowarka, kabel umożliwiający przesył danych do komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7 i nowszy) oraz dostawa do 10 fabrycznie nowych modemów/routerów w ramach świadczonej usługi wraz z niezbędnymi akcesoriami. Wspólny słownik zamówień: 64212000-5 - usługi telefonii komórkowej; 32250000-0 - telefony komórkowe, 31712112-8- karty SIM, 32552410-4- modemy 3.2. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr A do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. 3.3. Oferowane warunki realizacji zamówienia nie mogą być gorsze niż bieżąca standardowa oferta Wykonawcy dla klientów biznesowych. 3.4. Wykonawca podaje w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ modele oferowanych aparatów telefonicznych oraz oferowanych modemów i routerów. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć opis proponowanych modeli telefonów oraz modemów i routerów zawierający parametry techniczne urządzeń. Na podstawie załączonego opisu Zamawiający stwierdzi zgodność oferowanych modeli z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w specyfikacji. 3.5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych - zgodnie z zapisami zawartymi w załączniku nr A do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). Wykonawca może zaoferować sprzęt o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w załączniku nr A do SIWZ. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe Wykonawca może zaoferować asortyment równoważny nie gorszy niż asortyment wskazany przez Zamawiającego. 3.6. Wykonawca musi uwzględniać wszystkie koszty realizacji zamówienia w tym m. in. koszt aktywacji, koszt dostawy aparatów telefonicznych i kart SIM do siedziby Zamawiającego. 3.7. Zamawiający wskazuje, iż odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem, przewiduje prawo opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Prawo opcji dla niniejszego zamówienia polega na tym, iż Zamawiający jest zobowiązany do zakupu jedynie części dostaw lub usług objętych niniejszym zamówieniem, natomiast odnośnie pozostałego zakresu może dokonać zakupu tych dostaw lub usług, ale nie jest do tego zobowiązany. Jednocześnie Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru usług, z których korzysta, w ramach zakresu usług wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, co oznacza, iż ostateczna ilość usług danego rodzaju wykorzystana przez Zamawiającego będzie uzależniona od jego rzeczywistych potrzeb. 3.8. Zamawiający wskazuje, iż minimalny zakres zamówienia, który zostanie na pewno przez niego zrealizowany obejmuje: 1) abonament taryfy głosowej (obejmujący utrzymanie numerów, dostarczenie kart SIM, aktywację usługi - dla 340 numerów przez 24 miesiące (z zastrzeżeniem prawa wcześniejszego rozwiązania umowy w przypadku wykorzystania maksymalnej wartości umowy przed upływem 24 miesięcy od daty jej zawarcia), 2) abonament taryfy mobilnego Internetu (min. 40GB) (obejmujący dostarczenie kart SIM, aktywację usługi - dla 65 numerów przez 24 miesiące (z zastrzeżeniem prawa wcześniejszego rozwiązania umowy w przypadku wykorzystania maksymalnej wartości umowy przed upływem 24 miesięcy od daty jej zawarcia), 3) świadczenie usług telefonii komórkowej oraz internetu mobilnego zgodnie z zakresem wskazanym przez Zamawiającego w formularzu ofertowym w pozycji dla kwoty prognozowanej, obejmującej standardowe usługi oferowane przez Wykonawcę dla klienta biznesowego, w tym w szczególności: transmisja głosu w sieci GSM 900/1800/2100 - połączenia międzynarodowe w UE (poza pakietem bezpłatnych minut) oraz roaming poza UE, pakiety danych oraz SMS i MMS w roamingu - w kwocie wskazanej we wzorze formularza ofertowym - pozycja nr 5, kolumna 7 4) dostawa aparatów telefonicznych - 340 szt. fabrycznie nowych urządzeń, 5) dostawa modemów/routerów - 40 szt. fabrycznie nowych urządzeń. 3.9. Natomiast w ramach prawa opcji Zamawiający jest uprawniony do wymagania zrealizowania przez Wykonawcę niżej wymienionej części zamówienia objętego niniejszym postępowaniem (jednakże Zamawiający nie jest do tego zobowiązany, zależy to wyłącznie od decyzji Zamawiającego): 1) dostawa do 50 szt. kart SIM (plus usługi telefonii komórkowej, wraz z dostawą do 50 szt. fabrycznie nowych telefonów komórkowych) - ostateczna ilość wg zapotrzebowania Zamawiającego, 2) dostawa do 10 szt. kart SIM (plus usługi internetu mobilnego wraz z dostawą do 10 szt. fabrycznie nowych modemów/routerów) - ostateczna ilość wg zapotrzebowania Zamawiającego, 3) świadczenie usług telefonii komórkowej oraz internetu mobilnego zgodnie z zakresem wskazanym przez Zamawiającego w formularzu ofertowym w pozycji dla kwoty prognozowanej, obejmującej standardowe usługi oferowane przez Wykonawcę dla klienta biznesowego, w tym w szczególności transmisja głosu w sieci GSM 900/1800/2100 - połączenia międzynarodowe w UE (poza pakietem bezpłatnych minut) oraz roaming poza UE, pakiety danych oraz SMS i MMS w roamingu - do wyczerpania maksymalnej kwoty umowy (powyżej minimalnej wartości umowy) - kwoty wskazanej we wzorze formularza ofertowym - pozycja nr 6, kolumna 7 3.10. Ostateczny zakres zrealizowanego zamówienia będzie uzależniony od rzeczywistych potrzeb zamawiającego, dlatego zarówno ilość poszczególnych usług wskazanych powyżej może ulec zmianie, jak i ostateczna wartość umowy może być niższa od wskazanej w umowie wartości maksymalnej umowy. 3.11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 3.12. W przypadku zamówień na roboty budowlane lub usługi, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane lub usługi. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. 3.13. Zamawiający może żądać informacji, o których mowa w ust. 3.10, w przypadku zamówień na dostawy, usługi inne niż dotyczące usług, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, lub zamówień od dostawców uczestniczących w realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi. 3.14. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany udowodnić zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3.15. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 3.16. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 3.17. Przepisy punktu 3.15. i 3.16 stosuje się wobec dalszych podwykonawców, jeżeli zamawiający przewidział to w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.18. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 3.19. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.20. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.21. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.

II.5) Główny kod CPV: 64200000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
32250000-0
31712112-8
32552410-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: od dnia 01 października 2017 r. do dnia 30 września 2019 r, z zastrzeżeniem prawa wcześniejszego rozwiązania umowy w przypadku wykorzystania maksymalnej wartości umowy przed upływem 24 miesięcy od daty jej zawarcia.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Określenie warunków: 5.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12- 23 w zw. z art. 24 ust. 7 oraz na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do świadczenia usług telekomunikacyjnych - zostali wpisani do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych zgodnie z ustawą z dn. 16.07.2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2016 r. poz. 1489 z późn. zm.). Dokumenty: 1. Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej - dokument wymagany na potwierdzenie spełnienia warunku o którym mowa w rozdz. 5.ust. 5.1 ppkt. 2a) SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: 5.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12- 23 w zw. z art. 24 ust. 7 oraz na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: b) Zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonali należycie co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. 1 usługę polegająca na świadczeniu usług telefonii komórkowej o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto rocznie w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączą dowody potwierdzające, czy wykazana realizacja została wykonana lub jest wykonywana należycie. 1 usługa oznacza usługę wykonaną na podstawie 1 umowy. Dokumenty: Wykaz wykonanych usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3miesiace przed upływem terminu składania ofert. Wykaz usług potwierdzający spełnianie warunku o którym mowa w rozdziale 5 pkt 5.1. ppkt 2b) SIWZ Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - wykaz ten podpisuje pełnomocnik
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców Jeżeli wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia -przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej - dokument wymagany na potwierdzenie spełnienia warunku o którym mowa w rozdz. 5.ust. 5.1 ppkt. 2a) SIWZ 2. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3miesiace przed upływem terminu składania ofert. Wykaz usług potwierdzający spełnianie warunku o którym mowa w rozdziale 5 pkt 5.1. ppkt 2b) SIWZ Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - wykaz ten podpisuje pełnomocnik.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1.Wykonawca do oferty załączy zgodnie z zapisami rozdz. 3.pkt 3.4 SIWZ opis proponowanych modeli telefonów, modemów i routera, zawierający parametry techniczne urządzeń (po 6 modeli w każdej grupie - 1 i 2, w tym po 2 modele DUAL SIM w każdej grupie, 1 model z systemem iOS w każdej grupie oraz 1 telefon z klawiaturą, model modemu i routera) Na podstawie załączonego opisu Zamawiający stwierdzi zgodność oferowanych modeli z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ. 2.Aktualny cenniku Wykonawcy dla klienta biznesowego

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu., w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składane jest przez każdego z członków konsorcjum; Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. Oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca - załącznik nr 2a do SIWZ (Jeżeli dotyczy) Oświadczenie składa Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu oświadczenie o podwykonawcach - załącznik nr 2b (Jeżeli dotyczy) Oświadczenie składa Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów , o którym mowa w art. 22a ust. 2 ustawy Pzp na potrzeby realizacji zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ (jeżeli dotyczy) UWAGA: niniejsze zobowiązanie składa każdy podmiot na zasobach, którego Wykonawca polega wskazując spełnianie warunków udziału w postepowaniu, a które to podmioty będą brały udział w realizacji zamówienia. dowód wniesienia wadium pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15.000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych)


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty brutto60,00
Pakiet bezpłatnych usług (połączeń wychodzących i wielkość przesyłu danych) w roamingu UE w jednym o20,00
Wielkość rabatu na usługi transmisji danych w UE 10,00
Wielkość rabatu na pozostałe usługi odpłatne (w tym połączenia międzynarodowe, roaming poza UE, paki10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić wyłącznie w następujących przypadkach: 1) Zamawiający ma prawo żądania zmiany zawartej umowy w przypadku zmian regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych dotyczących zmian cen, bądź zmian samych cenników, jeśli będą one korzystne dla Zamawiającego, a Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia aneksu w tym zakresie. Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego o zmianach regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych dotyczących zmian cen. Korzystna dla Zamawiającego zmiana stawek cen danych usług obowiązywać będzie od momentu umieszczenia zmienionego cennika usług dla partnera biznesowego na stronie internetowej Wykonawcy. Korzystna dla Zamawiającego zmiana ceny netto danej usługi telekomunikacyjnej wpływać będzie odpowiednio na zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w tym zakresie. Strony mogą potwierdzić pisemnie taką zmianę umowy na koniec danego okresu rozliczeniowego. 2) W przypadku wycofania danego modelu aparatu telefonicznego, modemu, routera, możliwe jest zastąpienie tego modelu nowym modelem stanowiącym następcę poprzedniego, bez zmiany ceny, na podstawie oświadczenia Wykonawcy 3) w przypadku określonym w § 6 ust. 7, 4) W przypadku zmiany podwykonawcy o którym mowa w § 12 ust 1. W takim wypadku zostanie sporządzony stosowny aneks do umowy jeśli dokumenty złożone przez Wykonawcę wykażą iż nowy podwykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca z którego usług zrezygnowano. 5) W przypadku rezygnacji z podwykonawcy o którym mowa w § 12 ust.2. W takim wypadku zostanie sporządzony stosowny aneks do umowy jeśli dokumenty złożone przez Wykonawcę wykażą iż Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca z którego usług zrezygnowano. 6) Zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. W przypadku zmiany w trakcie realizacji przedmiotu umowy obowiązujących przepisów dotyczących naliczania podatku VAT, wynagrodzenie brutto ulegnie odpowiedniej zmianie, z zastrzeżeniem § 8 oraz § 6 ust. 12, 7) Zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, z zastrzeżeniem § 8, 8) Zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z zastrzeżeniem § 8 9) Na wniosek zamawiającego strony przewidują możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy określonego w § 4 ust. 1, w przypadku gdy w terminie wskazanym w §. 4 ust. 1 nie zostanie wykorzystana maksymalna wartość umowy brutto wskazana w § 6 ust. 3. W takim przypadku strony mogą zmienić Umowę w następującym zakresie: termin obowiązywania niniejszej umowy ulegnie odpowiedniej zmianie - zostanie przedłużony do daty wskazanej przez Zamawiającego jednak nie dłużej niż o 3 m-ce licząc od daty końcowej wskazanej w § 4 ust. 1. 10) wskazanym w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 oraz ust. 1 a - 1 e ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wszelkie zmiany postanowień zawartej umowy wymagają formy pisemnej aneksu, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 1 pkt 1), 2) lub 3).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.