Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-27
Warszawa: Numer sprawy: AEZ/S-040/2009
Dostawa, instalacja wraz ze szkoleniem w zakresie obsługi urządzeń medycznych w podziale na pakiety.
Numer ogłoszenia: 55827 - 2009; data zamieszczenia: 27.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny , ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, faks 022 5720377.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Numer sprawy: AEZ/S-040/2009 Dostawa, instalacja wraz ze szkoleniem w zakresie obsługi urządzeń medycznych w podziale na pakiety..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja wraz ze szkoleniem w zakresie obsługi urządzeń laboratoryjnych w podziale na następujące części zamówienia: Pakiet nr 1 - ultradźwiękowy system do oceny tkanki kostnej szt. 1, Pakiet nr 2 - wytrząsarka szt. 1, Pakiet nr 3 - sprzęt do pomiaru ciśnienia wewnątrzcewkowego szt. 1 Pakiet nr 4 - system rejestracji EKG metodą Holtera szt. 1, Pakiet nr 5 - aparat do elektroforezy z wyposażeniem szt. 1, Pakiet nr 6 - Fantom-symulator badania rektalnego szt. 1, Pakiet nr 7 - defibrylator szkoleniowy szt.2 pozycja 1 defibrylator szkoleniowy, pozycja 2 defibrylator AED szkoleniowy, Pakiet nr 8 -. Defibrylator automatyczny AED szt 3 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymaganych minimalnych parametrów technicznych i użytkowych znajduje się w załącznikach nr 2-1, 2-2, 2-3, 2-4, 2-5, 2-6, 2-7, 2-8 do SIWZ /opis przedmiotu zamówienia/..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.20.00 - Sprzęt obrazujący pogłosowy, ultradźwiękowy i dopplerowski 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 33.12.00.00 - Systemy rejestrujące i urządzenia badawcze 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 33.18.21.00 - Defibrylatory .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, oraz poprzez oferowane dostawy spełnią wymagania określone w cz. IX SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia, posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) wykaz minimum jednej wykonanej dostawy urządzeń laboratoryjnych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia o wartości nie mniejszej niż: a. dla pakietu nr 1 kwoty 147 000,00 zł brutto, b. dla pakietu nr 2 kwoty 8 000,00 zł brutto, c. dla pakietu nr 3 kwoty 31 000,00 zł brutto, d. dla pakietu nr 4 kwoty 42 000,00 zł brutto, e. dla pakietu nr 5 kwoty 11 000,00 zł brutto, f. dla pakietu nr 6 kwoty 3 500,00 zł brutto, g. dla pakietu nr 7 kwoty 5 600,00zł brutto, h. dla pakietu nr 8 kwoty 20 000,00 zł brutto. (w przypadku gdy Wykonawca bierze udział w więcej niż jednej części zamówienia Zamawiający wymaga wykazania jednej dostawy o wartości nie mniejszej niż wartość dostaw objętych pakietami których oferta dotyczy ). Jeżeli okres działalności jest krótszy - należy wykazać dostawy wykonane w tym okresie - Załącznik nr 4; 2) co najmniej jeden dokument potwierdzający, że Wykonawca świadczył dostawy ujęte w ww. wykazie z należytą starannością. Przedkładane dokumenty /referencje/ muszą zawierać co najmniej: a)wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował dostawy urządzeń laboratoryjnych o parametrach porównywalnych lub lepszych od zaoferowanych w ofercie, b)wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były dostawy; c)opinię podmiotu wskazanego stwierdzającą, że dostawy były realizowane należycie; 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym ( np. certyfikat CE ), (nie dotyczy pakietów nr 6 i nr 7) 2) zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producenta oferowanego przez Wykonawcę urządzenia z normami jakościowymi, odwołującymi się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich dotyczących procesu produkcji urządzenia (np. certyfikat ISO 9001; 2000 lub dokument równoważny), (nie dotyczy pakietu nr 6 i nr 7); 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy, w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Z 2006r. Nr 87, poz. 605, Dz. U. z 2008r. Nr 188, poz. 1155). 5. Dokumenty, o których mowa w części IX składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej /za zgodność z oryginałem/ przez Wykonawcę, tj. przez osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania Wykonawcy lub przez upoważnioną przez Wykonawcę osobę lub osoby. 6. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone /za zgodność z oryginałem/ przez notariusza. 7. Dokumenty wielostronicowe składane w formie kserokopii winny być potwierdzone /za zgodność z oryginałem/ na każdej stronie. 8. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 10. Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenia zamówienia (składający ofertę wspólną) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w cz. VIII ust. 1 pkt 1) i 4). Pozostałe warunki i wymagania zawarte w cz. VIII ust. 1 mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawski Uniwersytet Medyczny
Dział Zamówień Publicznych, pok. 317
ul. Żwirki i Wigury 61
02-091 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych, pok. 317 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - ultradźwiękowy system do oceny tkanki kostnej szt. 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymaganych minimalnych parametrów technicznych i użytkowych znajduje się w załączniku nr 2-1 do SIWZ /opis przedmiotu zamówienia/..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.20.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - wytrząsarka szt. 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymaganych minimalnych parametrów technicznych i użytkowych znajduje się w załączniku nr 2-2 do SIWZ /opis przedmiotu zamówienia/..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - sprzęt do pomiaru ciśnienia wewnątrzcewkowego szt. 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymaganych minimalnych parametrów technicznych i użytkowych znajduje się w załączniku nr 2-3 do SIWZ /opis przedmiotu zamówienia/..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - system rejestracji EKG metodą Holtera szt. 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymaganych minimalnych parametrów technicznych i użytkowych znajduje się w załączniku nr 2-4 do SIWZ /opis przedmiotu zamówienia/..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - aparat do elektroforezy z wyposażeniem szt. 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymaganych minimalnych parametrów technicznych i użytkowych znajduje się w załączniku nr 2-5 do SIWZ /opis przedmiotu zamówienia/..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Fantom-symulator badania rektalnego szt. 1,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymaganych minimalnych parametrów technicznych i użytkowych znajduje się w załączniku nr 2-6 do SIWZ /opis przedmiotu zamówienia/..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - defibrylator szkoleniowy szt.2 pozycja 1 defibrylator szkoleniowy, pozycja 2 defibrylator AED szkoleniowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymaganych minimalnych parametrów technicznych i użytkowych znajduje się w załączniku nr 2-7, do SIWZ /opis przedmiotu zamówienia/..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 -. Defibrylator automatyczny AED szt 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymaganych minimalnych parametrów technicznych i użytkowych znajduje się w załączniku nr 2-8, do SIWZ /opis przedmiotu zamówienia/..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZP/CZD/071/24 Dostawa materiałów opatrunkowych oraz folii operacyjnych - 19 pakietów.
- Rezerwacja i zakup usług hotelarskich w kraju
- Dostawa mikroskopów specjalistycznych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-067/2024
- Realizacja w latach 2025 - 2027 specjalistycznych usług medycznych - badań personelu lotniczego Komendy Głównej Policji i Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji "BOA".
- Wykonanie izolacji poziomej pomieszczeń serwerowni Gmachu Elektroniki Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 15/19
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń na III piętrze w budynku BCO nr 7/8 do potrzeb Pracowni Endoskopii
- Dostawa Artroskopu
- Dostawa osprzętu do ultradźwiękowego aspiratora chirurgicznego CUSA (R) EXCEL (I)
- Dostawa wyposażenia komputerowego oraz edukacyjnego do szkół podstawowych na terenie Gminy Dzwola w ramach projektu "Szkoły równych szans w Gminie Dzwola"
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu w Białymstoku
- ZP/CZD/072/24 Dostawa zestawów do wentylacji domowej
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.