eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń komputerowych, powielających oraz faksów dla potrzeb Delegatury Łódź Śródmieście UMŁ w 2009r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-27

Łódź: dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń komputerowych, powielających oraz faksów dla potrzeb Delegatury Łódź Śródmieście UMŁ w 2009r.
Numer ogłoszenia: 55823 - 2009; data zamieszczenia: 27.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łódź Delegatura Łódź-Śródmieście , ul. Piotrkowska 153/211, 90-440 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6385757, 6385756, faks 042 6385775.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń komputerowych, powielających oraz faksów dla potrzeb Delegatury Łódź Śródmieście UMŁ w 2009r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń komputerowych, powielających oraz faksów dla potrzeb Delegatury Łódź Śródmieście UMŁ 90-440 Łódź, ul. Piotkowska 153 w 2009r. wyspecyfikowanych w tabeli stanowiącej integralną część SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.61.00.00 - Farba drukarska 22.60.00.00 - Tusz 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.23.40 - Taśmy do faksów 32.58.12.10 - Akcesoria i elementy składowe do urządzeń faksowych 30.23.73.20 - Dyskietki 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.72.20 - Podkładki pod myszy 31.22.48.10 - Przedłużacze 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tzn.: ich działalność gospodarcza obejmuje przedmiot zamówienia i jest zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym lub rejestrze ewidencji działalności gospodarczej, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 44 w związku z art. 22 ustawy PZP, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń powinno wynikać jednoznacznie, że dany Wykonawca spełnia warunki udziału w tym postępowaniu. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli ww. oświadczeń lub dokumentów, bądź złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, chyba że pomimo ich uzupełnienia oferta danego Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą złożyć jedno wspólne oświadczenie potwierdzające, że razem spełniają warunki udziału w niniejszym postępowaniu oraz, że żaden z nich nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, to przed zawarciem umowy w sprawie wykonania zamówienia publicznego złożą Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.2 składa dokument / dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uml.lodz.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Piotrkowska 153 90-440 Łódź II piętro pokój nr 208 koszt 10 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2009 godzina 10:00, miejsce: ul. Piotrkowska 153 90-440 Łódź I piętro pokój nr 112.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.