eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › Budowa sieci kanalizacji sanitarnych w przyłączami w miejscowościach: Kościerska Huta - Nowy Klincz, Skorzewo, gm. Kościerzyna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-07-26



Ogłoszenie nr 558111-N-2017 z dnia 2017-07-26 r.

Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna: Budowa sieci kanalizacji sanitarnych w przyłączami w miejscowościach: Kościerska Huta - Nowy Klincz, Skorzewo, gm. Kościerzyna
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna, krajowy numer identyfikacyjny 19059790900000, ul. Stare Nadleśnictwo  5 , 83400   Kościerzyna, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 866 342, , e-mail zkgk@koscierzyna.pl, , faks 586 866 960.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.koscierzyna.pl/ZKGK-zamówienia
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bip.koscierzyna.pl/ZKGK-zamówienia


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.koscierzyna.pl/ZKGK-zamówienia


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w siedzibie Zakładu Komunalnego Gminy Kościerzyna - w sekretariacie (pok. nr 3) lub przesłać na wskazany adres:
Adres:
Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna, Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnych w przyłączami w miejscowościach: Kościerska Huta - Nowy Klincz, Skorzewo, gm. Kościerzyna
Numer referencyjny: ZP.271.07.2017.MS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej z przyłączami, obręb Kościerska Huta i Nowy Klincz. Przedmiotem inwestycji jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej z przyłączami do granic działek zlokalizowanych w Kościerskiej Hucie, nr dz. 166, 168/1, 169/1; oraz w Nowym Klinczu nr. dz. 43, 101, 117/1 w gminie Kościerzyna. Inwestycja obejmuje: - roboty ziemne - wykopy otwarte; - przewiert sterowalny (odcinek S11 - S19 ze znacznikami tł1-tł5) - na odcinku S11 (przepompownia) - S19 (studnia rozprężna) oznaczonym znacznikami tł1-tł5 zaprojektowano budowę projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej metodą przewiertu sterowalnego. - wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej - ścieki z węzłów sanitarnych projektowanej sieci kanalizacyjnej z przyłączami do budynków mieszkalnych odprowadzone zostaną w układzie grawitacyjno-ciśnieniowym do istniejącej w dz. nr 117/1 - ul. Łąkowa w Nowym Klinczu studni istniejącej sieci kanalizacyjnej ks200. - sieć kanalizacji grawitacyjnej PCV DN200 - odcinki sieci kanalizacyjnej w układzie grawitacyjnym zaprojektowano z rur PVC -U SDR34 lite 200 x 5,9 o długości odcinków: - S1 - S11(przepompownia) L=267,0m; - S15 - S11(przepompownia) L=223,9 m; - S18 - S11(przepompownia) L=131,8 m; - S19(studnia rozprężna) - S20 (istn. studnia rew.) L=6,87 m; - montaż kanału sanitarnego grawitacyjnego - kanał wykonać z zachowaniem wytycznych dot. wykonywania prac ziemnych, montaż prowadzić zgodnie z PN - EN 1401 i PN - EN 1610. - studnie rewizyjna włazowa bet. DN 1000 - włazy niewentylowane klasy D400, zgodne z normą PN-EN 124:2000 - posadowienie studni w gruncie, - montaż studzienek, - połączenie studni z dochodzącymi do nich rurami, - wykonanie górnego fragmentu studni, - próba szczelności - obowiązuje norma PN - EN 1610 - sieć kanalizacji ciśnieniowej PE DN75 - odcinek sieci kanalizacyjnej ciśnieniowej zaprojektowano z rur PE100_SDR 17 O75x4,5 o długości: S11 (przepompownia) - S20 (studnia rozprężna) L=484,12 m; Przewód ciśnieniowy łączy się ze studnią S19 O 1000 z kinetą rozprężną, a następnie odcinkiem kanalizacji grawitacyjnej (S19-S20) ścieki wprowadzone zostaną do istniejącej studni kolektora grawitacyjnego DN200, mieszczącego się w drodze oznaczonej jako dz. nr 117/1 - ul. Łąkowa. Całość sieci kanalizacji sanitarnej wykonać metodą przewiertu sterowalnego. Po wykonaniu sieci, przewód tłoczny należy poddać próbom szczelności oraz próbom ciśnieniowym. Wykonane próby powinny być zgodne z Polską Normą PN-81/B-10725. - przepompownia - umieszczona wewnątrz szczelnej studni betonowej DN1500, parametry pracy przydomowej przepompowni ścieków: przepompownię dobrano na: Qn=9,0 dm3/s oraz wysokość podnoszenia H=7,0m - projektowane przyłącza kanalizacji sanitarnej Zaprojektowano odcinki przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur typu PVC SDR 34 SN8 LITE o średnicy 160 x 4,7mm, od projektowanych odcinków sieci kanalizacji sanitarnej: - odcinek S7.1-Sp7, o długości L=2,60m - odcinek T1.1-T1, o długości L=2,54m - odcinek S8.1-Sp8, o długości L=2,43m - odcinek T2.1-T2, o długości L=2,46m - odcinek S10.1-Sp10, o długości L=2,54m - odcinek S11.1-Sp11, o długości L=15,63m - odcinek S12.1-Sp11, o długości L=11,71m - odcinek S13.1-Sp13, o długości L=13,61m - odcinek S15.1-Sp15, o długości L=31,47m - zaprojektowane odcinki przykanalika kanalizacyjnego PCV160 zakończyć korkiem kanalizacyjnym PCV 160 w granicy działki; Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1a. Część 2: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami, obręb Skorzewo. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie kanału kanalizacji sanitarnej PVC DN200 z przyłączami do granic działek budowlanych, zlokalizowanych wzdłuż działki drogowej nr 5/14 - ul. Polna - obręb Skorzewo. Brak przykanalików kanalizacyjnych umożliwiających przesył ścieków do sieci kanalizacyjnej zlokalizowanej w dz. drogowej nr 6 i 5/15 - ul. Rekowskiego z dz. nr 5/11 i 5/12. Po trasie projektowanego kanału sanitarnego ks200 zlokalizowanego w dz. drogowej nr: 4, 5/14, 5/16 i 139/10zlokalizowano kolizyjne w stosunku do projektowanych sieci i przyłączy kanalizacyjnych: sieć - roboty ziemne - wykopy otwarte, wąsko-przestrzenne, - wykonanie podsypki, obsypki i zasypki, - wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej - kanał sanitarny DN200 (S1-S6), odcinek projektowanego kanału sieci kanalizacji sanitarnej o długości 147,24m - od istniejącego w działce drogowej nr 139/10 kanału sanitarnego PVC ks200, zaprojektowano z rur typu PVC SDR 34 SN8 LITE o średnicy 200 x 5,9mm. Włączenia projektowanego kanału kanalizacji sanitarnej PVC DN200 do istniejącej studni rewizyjnej S6 o rzędnych posadowienia 178,47/174,14. Włączenia kanału PVC DN200 do studni rewizyjnej S6 wykonać z zastosowaniem rury przepadowej o rzędnej dna rury 175,68. Projektowaną sieć zakończyć studnią rewizyjną S1 PVC DN 425. - montaż kanału sanitarnego - kanał wykonać z zachowaniem wytycznych dot. wykonywania prac ziemnych; montaż prowadzić zgodnie z PN - EN 1401 i PN - EN 1610; - studnie rewizyjne włazowe bet. S2 - S5 DN 1200, włączenia projektowanego kanału sanitarnego do studni rewizyjnych betonowych dokonać z zastosowaniem pierścienia z uszczelką elastomerową 200/200/260; odcinek sieci kanalizacji sanitarnej PCV DN200 zakończyć studnią rewizyjną niewłazową S1 PCV 425. Studnia rewizyjna PVC 425 w komplecie montażowym wyposażona jest w gotowe kinety przelotowe lub kierunkowe. Łączenie studni rewizyjnych PVC z rurociągiem z zastosowaniem kielicha łączącego typu " in situ". - włazy niewentylowane klasy D400, zgodne z normą PN-EN 124:2000; - posadowienie studni w gruncie, - montaż studzienek; - połączenie studni z dochodzącymi do nich rurami; - wykonanie górnego fragmentu studni; - właz do studni - włazy niewentylowane klasy D400, zgodne z normą PN-EN 124:2000 - kanał sanitarny DN200 ( S7-S8) - odcinek projektowanego kanału sieci kanalizacji sanitarnej o długości 50,84m od istniejącej w działce drogowej nr 6 - ul. Rekowskiego - kanału sanitarnego PVC ks200, zaprojektowano z rur typu PVC SDR 34 SN8 LITE o średnicy 200 x 5,9mm. Włączenia projektowanego kanału kanalizacji sanitarnej PVC DN200 do istniejącej sieci ks 200 dokonać poprzez włączenie kanału do dna istniejącej studni rewizyjnej S6 o rzędnych 179,69/177,51. Projektowany odcinek sieci kanalizacyjnej zakończyć studnią rewizyjną S8 PVC DN 425. - montaż kanału sanitarnego - kanał wykonać z zachowaniem wytycznych dot. wykonywania prac ziemnych, montaż prowadzić zgodnie z PN - EN 1401 i PN - EN 1610; - włazy niewentylowane klasy D400, zgodne z normą PN-EN 124:2000; - przyłącze kanalizacji sanitarnej - zaprojektowano odcinki przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur typu PVC SDR 34 SN8 LITE o średnicy 160 x 4,7mm, od projektowanych odcinków sieci kanalizacji sanitarnej S1- S6 i S7 - S8 do działek nr: - 5/10 - odcinek S1-Sp1, o długości L=2,69m, zakończony korkiem kanalizacyjnym w granicy działki; Włączenia projektowanego przykanalika do projektowanej studni rewizyjnej niewłazowej PCV 425 S1 dokonać do dna studzienki, z zastosowaniem kielicha przyłaczeniowego "in situ". - 5/9 - odcinek S2-Sp2 o długości L=2,67m, , zakończony korkiem kanalizacyjnym w granicy działki; Włączenia projektowanego przykanalika do projektowanej studni rewizyjnej włazowej betonowej DN 1200 S2 dokonać zastosowaniem elastomerowej uszczelki łaczeniowej, z wykorzystaniem systemu rury przepadowej; - 5/8 - odcinek S4-Sp3 o długości L=3,41m, zakończony korkiem kanalizacyjnym w granicy działki; Włączenia projektowanego przykanalika do projektowanej studni rewizyjnej włazowej betonowej DN 1200 S4 dokonać zastosowaniem elastomerowej uszczelki łaczeniowej, z wykorzystaniem systemu rury przepadowej; -5/12 - odcinek S7-Sp4 o długości L= 6,91m, zakończony korkiem kanalizacyjnym w granicy działki; Włączenia projektowanego przykanalika do istniejącej studni rewizyjnej S7 dokonać z zastosowaniem uszczelki elastomerowej. -5/11 - odcinek S8-Sp5 o długości L= 7,52m, zakończony korkiem kanalizacyjnym w granicy działki; Włączenia projektowanego przykanalika do projektowanej studni rewizyjnej niewłazowej PCV 425 S8 dokonać z zastosowaniem kielicha przyłaczeniowego "in situ". - próba szczelności - obowiązuje norma PN - EN 1610; Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1b.

II.5) Główny kod CPV: 45231000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45232410-9
45232440-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2017-11-30
2017-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że: 1) posiada doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dwie roboty, z której każda: - polegała na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej lub kanalizacji sanitarnej; - miała wartość nie mniejszą niż: - część I zamówienia - 400 000,00 zł brutto, - część II zamówienia - 100 000,00 zł brutto, Na potwierdzenie spełnienia warunku wykonawca składa wykaz robót wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wzór wykazu, o którym mowa wyżej, stanowi załącznik nr 5 do SIWZ Wykonawca biorący udział w postępowaniu, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonał dla Zamawiającego robotę budowlaną zgodną z przedmiotem zamówienia na zasadach określonych w 10.11.1 SIWZ nie składa na wezwanie zamawiającego wykazu robót budowlanych. 2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia, wśród osób wykonujących zamówienie dysponuje, bądź będzie dysponował do pełnienia funkcji kierownika budowy - minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, Wzór wykazu osób, o którym mowa wyżej stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit a), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit. b), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu robót budowlanych, o których mowa w pkt 8.2.3. 1) SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; wykonał dwie roboty, z której każda: - polegała na budowie lub przebudowie sieci wodociągowej lub kanalizacji sanitarnej; - miała wartość nie mniejszą niż: - część I zamówienia - 400 000,00 zł brutto, - część II zamówienia - 100 000,00 zł brutto, Wykonawca biorący udział w postępowaniu, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonał dla Zamawiającego robotę budowlaną zgodną z przedmiotem zamówienia na zasadach określonych w 10.11.1 SIWZ nie składa na wezwanie zamawiającego wykazu robót budowlanych. b) wykazu osób, o których mowa w pkt. 8.2.3. 2) SIWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z imionami i nazwiskami tych osób oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: Część I zamówienia - 6000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) Część II zamówienia - 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do 10.08.2017 r. do godz. 10:00.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji i rękojmi40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP przewidział możliwość dokonania zmiany umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności pod następującymi warunkami: 1.zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nieleżących po stronie wykonawcy, w przypadku: a) wprowadzenia zmian w dokumentacji techniczno - projektowej, co może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy; b) przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy; c) zlecenia przez zamawiającego robót dodatkowych lub zamiennych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy; d) pisemnego uzgodnienia pomiędzy stronami dotyczącego skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy; e) zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód, pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów; f) prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy. 2.zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych innych danych identyfikacyjnych; 3. zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez zamawiającego; 4. zmiana w zakresie wprowadzenia zapisu - informacji o przyznanym lub możliwym dofinansowaniu ze źródeł zewnętrznych; 5. zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; 6. zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 7. zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; 8. ustalenie innych warunków lub terminów płatności, 9. zmiany kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części zamówienia, 10. wykonanie robót budowlanych zamiennych, w przypadku uzasadnionego wniosku jednej ze stron i po zaakceptowaniu przez drugą stronę 11. zmiany terminów płatności w wyniku podpisania aneksu do umowy o dofinansowanie zadania, zmieniającego zasady i terminy jego realizacji; 12. zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w tym np. podatku VAT; 13. wystąpienia zmiany określającej sposób wykonania robót - w przypadku, w którym służyć to będzie podniesieniu standardu przedmiotu zamówienia i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ oraz nie będzie powodowało zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy, ani konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia, 14. wystąpienia udokumentowanej zmiany warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót, 15. wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego. 16. Zmiany, o których mowa dokonywane będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez jedną ze stron i po akceptacji przez drugą stronę. 17. Wszelkie zmiany oraz uzupełnienia umowy, z zastrzeżeniem § 6 ust. 11 umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej z przyłączami, obręb Kościerska Huta i Nowy Klincz.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem inwestycji jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej z przyłączami do granic działek zlokalizowanych w Kościerskiej Hucie, nr dz. 166, 168/1, 169/1; oraz w Nowym Klinczu nr. dz. 43, 101, 117/1 w gminie Kościerzyna. Inwestycja obejmuje: - roboty ziemne - wykopy otwarte; - przewiert sterowalny (odcinek S11 - S19 ze znacznikami tł1-tł5) - na odcinku S11 (przepompownia) - S19 (studnia rozprężna) oznaczonym znacznikami tł1-tł5 zaprojektowano budowę projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej metodą przewiertu sterowalnego. - wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej - ścieki z węzłów sanitarnych projektowanej sieci kanalizacyjnej z przyłączami do budynków mieszkalnych odprowadzone zostaną w układzie grawitacyjno-ciśnieniowym do istniejącej w dz. nr 117/1 - ul. Łąkowa w Nowym Klinczu studni istniejącej sieci kanalizacyjnej ks200. - sieć kanalizacji grawitacyjnej PCV DN200 - odcinki sieci kanalizacyjnej w układzie grawitacyjnym zaprojektowano z rur PVC -U SDR34 lite 200 x 5,9 o długości odcinków: - S1 - S11(przepompownia) L=267,0m; - S15 - S11(przepompownia) L=223,9 m; - S18 - S11(przepompownia) L=131,8 m; - S19(studnia rozprężna) - S20 (istn. studnia rew.) L=6,87 m; - montaż kanału sanitarnego grawitacyjnego - kanał wykonać z zachowaniem wytycznych dot. wykonywania prac ziemnych, montaż prowadzić zgodnie z PN - EN 1401 i PN - EN 1610. - studnie rewizyjna włazowa bet. DN 1000 - włazy niewentylowane klasy D400, zgodne z normą PN-EN 124:2000 - posadowienie studni w gruncie, - montaż studzienek, - połączenie studni z dochodzącymi do nich rurami, - wykonanie górnego fragmentu studni, - próba szczelności - obowiązuje norma PN - EN 1610 - sieć kanalizacji ciśnieniowej PE DN75 - odcinek sieci kanalizacyjnej ciśnieniowej zaprojektowano z rur PE100_SDR 17 O75x4,5 o długości: S11 (przepompownia) - S20 (studnia rozprężna) L=484,12 m; Przewód ciśnieniowy łączy się ze studnią S19 O 1000 z kinetą rozprężną, a następnie odcinkiem kanalizacji grawitacyjnej (S19-S20) ścieki wprowadzone zostaną do istniejącej studni kolektora grawitacyjnego DN200, mieszczącego się w drodze oznaczonej jako dz. nr 117/1 - ul. Łąkowa. Całość sieci kanalizacji sanitarnej wykonać metodą przewiertu sterowalnego. Po wykonaniu sieci, przewód tłoczny należy poddać próbom szczelności oraz próbom ciśnieniowym. Wykonane próby powinny być zgodne z Polską Normą PN-81/B-10725. - przepompownia - umieszczona wewnątrz szczelnej studni betonowej DN1500, parametry pracy przydomowej przepompowni ścieków: przepompownię dobrano na: Qn=9,0 dm3/s oraz wysokość podnoszenia H=7,0m - projektowane przyłącza kanalizacji sanitarnej Zaprojektowano odcinki przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur typu PVC SDR 34 SN8 LITE o średnicy 160 x 4,7mm, od projektowanych odcinków sieci kanalizacji sanitarnej: - odcinek S7.1-Sp7, o długości L=2,60m - odcinek T1.1-T1, o długości L=2,54m - odcinek S8.1-Sp8, o długości L=2,43m - odcinek T2.1-T2, o długości L=2,46m - odcinek S10.1-Sp10, o długości L=2,54m - odcinek S11.1-Sp11, o długości L=15,63m - odcinek S12.1-Sp11, o długości L=11,71m - odcinek S13.1-Sp13, o długości L=13,61m - odcinek S15.1-Sp15, o długości L=31,47m - zaprojektowane odcinki przykanalika kanalizacyjnego PCV160 zakończyć korkiem kanalizacyjnym PCV 160 w granicy działki; Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1a.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231000-5, 45232410-9, 45232440-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji i rękojmi40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.