Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-05-15
Ogłoszenie nr 558109-N-2018 z dnia 2018-05-15 r.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku: Przeprowadzenie szkoleń/warsztatów/staży w ramach realizacji projektu pn. "Symulacje medyczne drogą do poprawy jakości kształcenia na kierunku Pielęgniarstwo w PWSZ w Płocku"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
"Symulacje medyczne drogą do poprawy jakości kształcenia na kierunku Pielęgniarstwo w PWSZ w Płocku", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, krajowy numer identyfikacyjny
61103840300000, ul.
Pl. Dąbrowskiego
2
,
09402
Płock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
243 665 400, e-mail
zamowienia@pwszplock.pl, faks
243 665 421.
Adres strony internetowej (URL): www.pwszplock.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Wyższa Uczelnia Publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.pwszplock.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pwszplock.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie na adres Uczelni
Adres:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku,Pl. Dąbrowskiego 2, 09-400 Płock
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie szkoleń/warsztatów/staży w ramach realizacji projektu pn. "Symulacje medyczne drogą do poprawy jakości kształcenia na kierunku Pielęgniarstwo w PWSZ w Płocku"
Numer referencyjny:
DA/MB/-232-25/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dla części 1 1. SZKOLENIE BAZOWE DLA KADRY UCZELNI DLA 20 OSÓB Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej nie może być krótsze niż 2 lata: 1. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne tj. lekarz medycyny, posiadający kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, posiadający min. 1 specjalizację (lub równoważnie będący w jej trakcie) z: chirurgii/medycyny ratunkowej/kardiologii/chorób wewnętrznych/pediatrii, anestezjologii i intensywnej terapii/neurologii. 2. min. 2 osoby posiadające wykształcenie medyczne kierunkowe pielęgniarskie, kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej w pielęgniarstwie. Każda z tych osób posiada minimum 1 specjalizację z zakresu pielęgniarstwa: chirurgicznego, anestezjologicznego i intensywnej opieki, onkologicznego, opieki długoterminowej, kardiologicznego, zachowawczego=internistycznego, neurologicznego/ pediatrycznego. 3. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne (np.: ratownik medyczny; położna, pielęgniarka/rz). Każda z tych osób posiada: kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze technicznej sesji symulacyjnych, znajomość obsługi i konfiguracji sprzętu symulacyjnego oraz otoczenia symulacyjnego, projektowania i przygotowania sesji symulacyjnej i wprowadzania scenariuszy symulacyjnych do oprogramowania symulatorów wysokiej wierności. 2. SZKOLENIE PRAKTYCZNE INSTRUKTORA SYMULACJI NISKIEJ WIERNOŚCI W PIELĘGNIARSTWIE DLA 10 OSÓB Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej/psychologa nie może być krótsze niż 2 lata: 1. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne tj. lekarz medycyny, posiadający kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, posiadający min. 1 specjalizację (lub równoważnie będący w jej trakcie) z: chirurgii/medycyny ratunkowej/kardiologii/chorób wewnętrznych/pediatrii/ anestezjologii i intensywnej terapii/ neurologii 2. min. 2 osoby posiadające wykształcenie medyczne kierunkowe pielęgniarskie, kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej w pielęgniarstwie. Każda z tych osób posiada minimum 1 specjalizację z zakresu pielęgniarstwa: chirurgicznego, anestezjologicznego i intensywnej opieki, onkologicznego, opieki długoterminowej, kardiologicznego, zachowawczego=internistycznego, neurologicznego/ pediatrycznego 3. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne (np. ratownik medyczny; położna, pielęgniarka/rz). Każda z tych osób posiada: kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze technicznej sesji symulacyjnych, znajomość obsługi i konfiguracji sprzętu symulacyjnego oraz otoczenia symulacyjnego, projektowania i przygotowania sesji symulacyjnej i wprowadzania scenariuszy symulacyjnych do oprogramowania symulatorów wysokiej wierności. 4. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie z zakresu psychologii. 3. SZKOLENIE PRAKTYCZNE INSTRUKTORA SYMULACJI PRZEDMIOTÓW SPECJALISTYCZNYCH W PIELĘGNIARSTWIE DLA 10 OSÓB Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej/psychologa nie może być krótsze niż 2 lata: 1. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne tj. lekarz medycyny, posiadający kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, posiadający min. 1 specjalizację (lub równoważnie będący w jej trakcie) z: chirurgii/medycyny ratunkowej/kardiologii/chorób wewnętrznych/pediatrii/anestezjologii i intensywnej terapii/neurologii 2. min. 2 osoby posiadające wykształcenie medyczne kierunkowe pielęgniarskie, kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej w pielęgniarstwie. Każda z tych osób posiada minimum 1 specjalizację z zakresu pielęgniarstwa: chirurgicznego, anestezjologicznego i intensywnej opieki, onkologicznego, opieki długoterminowej, kardiologicznego, internistycznego=zachowawczego, neurologicznego, pediatrycznego 3. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne (np.: ratownik medyczny; położna, pielęgniarka/rz). Wskazana wyżej osoba posiada: kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze technicznej sesji symulacyjnych, znajomość obsługi i konfiguracji sprzętu symulacyjnego oraz otoczenia symulacyjnego, projektowania i przygotowania sesji symulacyjnej i wprowadzania scenariuszy symulacyjnych do oprogramowania symulatorów wysokiej wierności. 4. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie z zakresu psychologii. 4. SZKOLENIE PRAKTYCZNE INSTRUKTORA SYMULACJI WYSOKIEJ WIERNOŚCI W PIELĘGNIARSTWIE DLA 10 OSÓB Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej/psychologa nie może być krótsze niż 2 lata: 1. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne tj. lekarz medycyny, posiadający kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, posiadający min. 1 specjalizację (lub równoważnie będący w jej trakcie) z: chirurgii/medycyny ratunkowej/kardiologii/chorób wewnętrznych/pediatrii/ anestezjologii i intensywnej terapii/ neurologii 2. min. 2 osoby posiadające wykształcenie medyczne kierunkowe pielęgniarskie, kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej w pielęgniarstwie. Każda z tych osób posiada minimum 1 specjalizację z zakresu pielęgniarstwa: chirurgicznego, anestezjologicznego i intensywnej opieki, onkologicznego, opieki długoterminowej, kardiologicznego, internistycznego=zachowawczego, neurologicznego, pediatrycznego, 3. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne (np.: ratownik medyczny; położna, pielęgniarka/rz). Każda z tych osób posiada: kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze technicznej sesji symulacyjnych, znajomość obsługi i konfiguracji sprzętu symulacyjnego oraz otoczenia symulacyjnego, projektowania i przygotowania sesji symulacyjnej i wprowadzania scenariuszy symulacyjnych do oprogramowania symulatorów wysokiej wierności. 4. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie z zakresu psychologii. 5. SZKOLENIE PRAKTYCZNE EGZAMINATORA OSCE W PIELĘGNIARSTWIE DLA 10 OSÓB Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej/psychologa nie może być krótsze niż 2 lata: 1. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne, tj. lekarz medycyny, posiadający kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, posiadający min. 1 specjalizację (lub równoważnie będący w jej trakcie) z: chirurgii/medycyny ratunkowej/kardiologii/chorób wewnętrznych/pediatrii/ anestezjologii i intensywnej terapii/ neurologii 2. min. 2 osoby posiadające wykształcenie medyczne kierunkowe pielęgniarskie, kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej w pielęgniarstwie. Każda z tych osób posiada minimum 1 specjalizację z zakresu pielęgniarstwa: chirurgicznego, anestezjologicznego i intensywnej opieki, onkologicznego, opieki długoterminowej, kardiologicznego, neurologicznego,zachowawczego=internistycznego, pediatrycznego 3. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne (np.: ratownik medyczny; położna, pielęgniarka/rz). Każda z tych osób posiada: kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze technicznej sesji symulacyjnych, znajomość obsługi i konfiguracji sprzętu symulacyjnego oraz otoczenia symulacyjnego, projektowania i przygotowania sesji symulacyjnej i wprowadzania scenariuszy symulacyjnych do oprogramowania symulatorów wysokiej wierności. 4. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie z zakresu psychologii 6. SZKOLENIE DLA 10 NAUCZYCIELI PRZEDMIOTÓW UCZELNI CHCĄCYCH WPROWADZIĆ METODY SYMULACJI MEDYCZNEJ Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej nie może być krótsze niż 2 lata: 1. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne tj. lekarz medycyny, posiadający kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, posiadający min. 1 specjalizację (lub równoważnie będący w jej trakcie) z: chirurgii/medycyny ratunkowej/kardiologii/chorób wewnętrznych/pediatrii, neurologii/ anestezjologii i intensywnej terapii, 2. min. 2 osoby posiadające wykształcenie medyczne kierunkowe pielęgniarskie, kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej w pielęgniarstwie. Każda z tych osób posiada minimum 1 specjalizację z zakresu pielęgniarstwa: chirurgicznego, anestezjologicznego i intensywnej opieki, onkologicznego, opieki długoterminowej, kardiologicznego, internistycznego=zachowawczego, neurologicznego, pediatrycznego, 3. min. 2 osoby posiadające wykształcenie medyczne (np.: ratownik medyczny; położna, pielęgniarka/rz). Każda z tych osób posiada: kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze technicznej sesji symulacyjnych, znajomość obsługi i konfiguracji sprzętu symulacyjnego oraz otoczenia symulacyjnego, projektowania i przygotowania sesji symulacyjnej i wprowadzania scenariuszy symulacyjnych do oprogramowania symulatorów wysokiej wierności. 7. SZKOLENIE DLA 3 PACJENTÓW STANDARYZOWANYCH Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej nie może być krótsze niż 2 lata: 1. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne tj. lekarz medycyny, posiadający kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, posiadający min. 1 specjalizację (lub równoważnie będący w jej trakcie) z: chirurgii/medycyny ratunkowej/kardiologii/chorób wewnętrznych/pediatrii, anestezjologii i intensywnej terapii/neurologii, 2. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne kierunkowe pielęgniarskie, kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej w pielęgniarstwie. Posiada minimum 1 specjalizację z zakresu pielęgniarstwa: chirurgicznego, anestezjologicznego i intensywnej opieki, onkologicznego, opieki długoterminowej, kardiologicznego, zachowawczego=internistycznego, neurologicznego, pediatrycznego, 3. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne (np.: ratownik medyczny; położna, pielęgniarka/rz). Posiada: kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze technicznej sesji symulacyjnych, znajomość obsługi i konfiguracji sprzętu symulacyjnego oraz otoczenia symulacyjnego, projektowania i przygotowania sesji symulacyjnej i wprowadzania scenariuszy symulacyjnych do oprogramowania symulatorów wysokiej wierności. 8. SZKOLENIE: PODNIESIENIE JAKOŚCI KSZTAŁCENIA POPRZEZ PSYCHOLOGICZNY WPŁYW KSZTAŁCENIA SYMULACYJNEGO DLA 10 OSÓB Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej/psychologa nie może być krótsze niż 2 lata: 1. min. 1 mgr psychologii z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń, w tym dotyczących radzenia sobie ze stresem i w sytuacjach trudnych który przeprowadził min. 1 szkolenie dla wykładowców akademickich kształcących na kierunku pielęgniarstwo i/lub położnych. 2. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne kierunkowe pielęgniarskie, kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej w pielęgniarstwie która przeprowadziła na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy minimum 100 godzin szkoleń z wykorzystaniem metod symulacji wysokiej wierności. 9. STAŻ DLA 3 OSÓB ZARZADZAJĄCYCH MCSM Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności trenera/trenera symulacji medycznej nie może być krótsze niż 2 lata: 1. min. 1 trener który zrealizował/przeprowadził co najmniej jedną usługę przeprowadzenia stażu/szkolenia dla nauczycieli akademickich z zakresu szkolenia praktycznego kadry pielęgniarskiej Centrum Symulacji Medycznej w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert. 2. min. 1 instruktor symulacji posiadający wykształcenie medyczne, ukończone studia podyplomowe zarządzania w służbie zdrowia lub równoważne, jest wykładowcą akademickim który pełnił/pełni funkcję kierowniczą w funkcjonującym centrum symulacji medycznej w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składani ofert. Nazwa Wykonawcy wskazuje na prowadzenie symulacji medycznej z adresem, a w przypadku korzystania z sal osób/ instytucji obcych Wykonawcy, posiada umowę o wynajem sal na okres realizacji danego szkolenia. Wykonawca musi dysponować min. salami niskiej, pośredniej i wysokiej wierności, salę techniczną, salę do debrifingu z możliwością monitorowania i rejestrowania zdarzeń wykonywanych podczas ćwiczeń. Wykonawca jest zobowiązany również do zapewnienia sali wykładowej i sali ćwiczeń wyposażonej w sprzęt multimedialny. Wszystkie sale muszą być wentylowane z dostępem do węzła sanitarnego. Zorganizował i przeprowadził należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie łącznie minimum: o jedną usługę z zakresu symulacji medycznej w pielęgniarstwie dla instruktorów/wykładowców akademickich kierunku pielęgniarstwo, o jedną usługę dla instruktorów/wykładowców akademickich kierunków medycznych z zakresu symulacji medycznej wysokiej wierności, o jeden staż dla osób zarządzających MSCM. Przez usługę Zamawiający rozumie usługę świadczoną na rzecz jednego zleceniodawcy (szkolenie lub warsztat lub staż). Usługi były realizowane na podstawie odrębnej umowy. Dla części 2 1. SZKOLENIE DLA TECHNIKÓW SYMULACJI MEDYCZNEJ DLA 3 OSÓB Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej nie może być krótsze niż 2 lata: 1. min. 2 osoby posiadające wykształcenie medyczne kierunkowe pielęgniarskie, kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej w pielęgniarstwie. Każda z tych osób posiada minimum 1 specjalizację z zakresu pielęgniarstwa: chirurgicznego, anestezjologicznego i intensywnej opieki, onkologicznego, opieki długoterminowej, kardiologicznego, zachowawczego=internistycznego, neurologicznego, pediatrycznego, 2. min. 2 osoby posiadające wykształcenie medyczne (np.: ratownik medyczny; położna, pielęgniarka/rz). Każda z tych osób posiada: kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze technicznej sesji symulacyjnych, znajomość obsługi i konfiguracji sprzętu symulacyjnego oraz otoczenia symulacyjnego, projektowania i przygotowania sesji symulacyjnej i wprowadzania scenariuszy symulacyjnych do oprogramowania symulatorów wysokiej wierności. Nazwa Wykonawcy wskazuje na prowadzenie symulacji medycznej z adresem, a w przypadku korzystania z sal osób/ instytucji obcych Wykonawcy, posiada umowę o wynajem sal na okres realizacji danego szkolenia. Wykonawca musi dysponować min. salami niskiej, pośredniej i wysokiej wierności, salę techniczną, salę do debrifingu z możliwością monitorowania i rejestrowania zdarzeń wykonywanych podczas ćwiczeń. Wykonawca jest zobowiązany również do zapewnienia sali wykładowej i sali ćwiczeń wyposażonej w sprzęt multimedialny. Wszystkie sale muszą być wentylowane z dostępem do węzła sanitarnego. Zorganizował i przeprowadził należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie łącznie minimum: o jedną usługę z zakresu symulacji medycznej w pielęgniarstwie dla instruktorów/wykładowców akademickich kierunku pielęgniarstwo, o jedną usługę dla instruktorów/wykładowców akademickich kierunków medycznych z zakresu symulacji medycznej wysokiej wierności. Przez usługę Zamawiający rozumie usługę świadczoną na rzecz jednego zleceniodawcy (szkolenie lub warsztat lub staż). Usługi były realizowane na podstawie odrębnej umowy. Dla części 3 1. SZKOLENIE SYMULACYJNE DLA 20 STUDENTÓW UCZELNI (1 GRUPA) Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej nie może być krótsze niż 2 lata: 1. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne tj. lekarz medycyny, posiadający kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, posiadający min. 1 specjalizację (lub równoważnie będący w jej trakcie) z: chirurgii/medycyny ratunkowej/kardiologii/chorób wewnętrznych/pediatrii/ anestezjologii i intensywnej terapii/neurologii 2. min. 2 osoby posiadające wykształcenie medyczne kierunkowe pielęgniarskie, kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej w pielęgniarstwie. Każda z tych osób posiada minimum 1 specjalizację z zakresu pielęgniarstwa: chirurgicznego, anestezjologicznego i intensywnej opieki, onkologicznego, opieki długoterminowej, kardiologicznego, zachowawczego=internistycznego, neurologicznego/ pediatrycznego 3. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne (np.: ratownik medyczny; położna, pielęgniarka/rz). Każda z tych osób posiada: kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze technicznej sesji symulacyjnych, znajomość obsługi i konfiguracji sprzętu symulacyjnego oraz otoczenia symulacyjnego, projektowania i przygotowania sesji symulacyjnej i wprowadzania scenariuszy symulacyjnych do oprogramowania symulatorów wysokiej wierności. 2. SZKOLENIE DLA STUDENTÓW UCZELNI W RAMACH SYMULACJI NISKIEJ WIERNOŚCI DLA 2 GRUP 10 OSOBOWYCH Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej/psychologa nie może być krótsze niż 2 lata: 1. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne tj. lekarz medycyny, posiadający kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, posiadający min. 1 specjalizację (lub równoważnie będący w jej trakcie) z: chirurgii/medycyny ratunkowej/kardiologii/chorób wewnętrznych/pediatrii/ anestezjologii i intensywnej terapii/ neurologii. 2. min. 2 osoby posiadające wykształcenie medyczne kierunkowe pielęgniarskie, kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej w pielęgniarstwie. Każda z tych osób posiada minimum 1 specjalizację z zakresu pielęgniarstwa: chirurgicznego, anestezjologicznego i intensywnej opieki, onkologicznego, opieki długoterminowej, kardiologicznego, zachowawczego=internistycznego, neurologicznego/ pediatrycznego 3. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne (np.: ratownik medyczny; położna, pielęgniarka/rz). Każda z tych osób posiada: kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze technicznej sesji symulacyjnych, znajomość obsługi i konfiguracji sprzętu symulacyjnego oraz otoczenia symulacyjnego, projektowania i przygotowania sesji symulacyjnej i wprowadzania scenariuszy symulacyjnych do oprogramowania symulatorów wysokiej wierności. 4. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie z zakresu psychologii. 3. SZKOLENIE DLA STUDENTÓW UCZELNI W RAMACH SYMULACJI POŚREDNIEJ WIERNOŚCI DLA2 GRUP 10 OSOBOWYCH Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej/psychologa nie może być krótsze niż 12 miesięcy: 1. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne tj. lekarz medycyny, posiadający kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, posiadający min. 1 specjalizację (lub równoważnie będący w jej trakcie) z: chirurgii/medycyny ratunkowej/kardiologii/chorób wewnętrznych/pediatrii/ anestezjologii i intensywnej terapii/ neurologii 2. min. 2 osoby posiadające wykształcenie medyczne kierunkowe pielęgniarskie, kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej w pielęgniarstwie. Każda z tych osób posiada minimum 1 specjalizację z zakresu pielęgniarstwa: chirurgicznego, anestezjologicznego i intensywnej opieki, onkologicznego, opieki długoterminowej, kardiologicznego, zachowawczego=internistycznego, neurologicznego/ pediatrycznego 3. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne (np.: ratownik medyczny; położna, pielęgniarka/rz). Każda z tych osób posiada: kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze technicznej sesji symulacyjnych, znajomość obsługi i konfiguracji sprzętu symulacyjnego oraz otoczenia symulacyjnego, projektowania i przygotowania sesji symulacyjnej i wprowadzania scenariuszy symulacyjnych do oprogramowania symulatorów wysokiej wierności. 4. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie z zakresu psychologii. 4. SZKOLENIE DLA STUDENTÓW UCZELNI W RAMACH SYMULACJI WYSOKIEJ WIERNOŚCI DLA 2 GRUP 10 OSOBOWYCH Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej/psychologa nie może być krótsze niż 2 lata: 1. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne tj. lekarz medycyny, posiadający kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, posiadający min. 1 specjalizację (lub równoważnie będący w jej trakcie) z: chirurgii/medycyny ratunkowej/kardiologii/chorób wewnętrznych/pediatrii/ anestezjologii i intensywnej terapii/ neurologii 2. min. 2 osoby posiadające wykształcenie medyczne kierunkowe pielęgniarskie, kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej w pielęgniarstwie. Każda z tych osób posiada minimum 1 specjalizację z zakresu pielęgniarstwa: chirurgicznego, anestezjologicznego i intensywnej opieki, onkologicznego, opieki długoterminowej, kardiologicznego, internistycznego=zachowawczego, neurologicznego, pediatrycznego, 3. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne (np.: ratownik medyczny; położna, pielęgniarka/rz). Każda z tych osób posiada: kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze technicznej sesji symulacyjnych, znajomość obsługi i konfiguracji sprzętu symulacyjnego oraz otoczenia symulacyjnego, projektowania i przygotowania sesji symulacyjnej i wprowadzania scenariuszy symulacyjnych do oprogramowania symulatorów wysokiej wierności. 4. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie z zakresu psychologii. 5. SZKOLENIE DLA 10 STUDENTÓW UCZELNI ZAPOZNAJĄCYM Z METODĄ EGZAMINOWANIA OSCE Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej/psychologa nie może być krótsze niż 2 lata: 1. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne, tj. lekarz medycyny, posiadający kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, posiadający min. 1 specjalizację (lub równoważnie będący w jej trakcie) z: chirurgii/medycyny ratunkowej/kardiologii/chorób wewnętrznych/pediatrii/ anestezjologii i intensywnej terapii/ neurologii 2. min. 2 osoby posiadające wykształcenie medyczne kierunkowe pielęgniarskie, kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej w pielęgniarstwie. Każda z tych osób posiada minimum 1 specjalizację z zakresu pielęgniarstwa: chirurgicznego, anestezjologicznego i intensywnej opieki, onkologicznego, opieki długoterminowej, kardiologicznego, neurologicznego, zachowawczego=internistycznego, pediatrycznego 3. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne (np.: ratownik medyczny; położna, pielęgniarka/rz). Każda z tych osób posiada: kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze technicznej sesji symulacyjnych, znajomość obsługi i konfiguracji sprzętu symulacyjnego oraz otoczenia symulacyjnego, projektowania i przygotowania sesji symulacyjnej i wprowadzania scenariuszy symulacyjnych do oprogramowania symulatorów wysokiej wierności. 4. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie z zakresu psychologii. 6. WARSZTATY SYMULACYJNE DLA 2 GRUP 20 OSOBOWYCH Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej/psychologa nie może być krótsze niż 2 lata: 1. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne kierunkowe np.: położna, pielęgniarka/rz lekarz, ratownik medyczny, kwalifikacje instruktor/trener symulacji medycznej w pielęgniarstwie. Z min. 2 letnim doświadczeniem w obsłudze technicznej sesji symulacyjnych, znajomością obsługi i konfiguracji sprzętu symulacyjnego oraz otoczenia symulacyjnego, projektowania i przygotowania sesji symulacyjnej, która przeprowadziła min. 80 godzin symulacyjnych dla studentów kierunku pielęgniarstwa na zlecenie uczelni kształcącej pielęgniarki i/lub położne. Nazwa Wykonawcy wskazuje na prowadzenie symulacji medycznej z adresem, a w przypadku korzystania z sal osób/ instytucji obcych Wykonawcy, posiada umowę o wynajem sal na okres realizacji danego szkolenia. Wykonawca musi dysponować min. salami niskiej, pośredniej i wysokiej wierności, salę techniczną, salę do debrifingu z możliwością monitorowania i rejestrowania zdarzeń wykonywanych podczas ćwiczeń. Wykonawca jest zobowiązany również do zapewnienia sali wykładowej i sali ćwiczeń wyposażonej w sprzęt multimedialny. Wszystkie sale muszą być wentylowane z dostępem do węzła sanitarnego. Zorganizował i przeprowadził należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum: o jedną usługę szkoleniową z wykorzystaniem technik symulacji medycznej wysokiej wierności dla min. 20 studentów kierunku pielęgniarstwo obejmującą min. 20 godz. edukacyjnych. Przez usługę Zamawiający rozumie usługę świadczoną na rzecz jednego zleceniodawcy (szkolenie lub warsztat lub staż). Dla części 4 STAŻ DLA 2 INFORMATYKÓW SYMULACJI MEDYCZNEJ Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej/informatyka nie może być krótsze niż 2 lata: 1. Min. 1 informatyk ze znajomością funkcjonowania systemów serwerowych, programowania aplikacji, z doświadczeniem zakresu sterowania i konfiguracji systemów audio-video z archiwizacją i przesyłem danych wykorzystywanych w symulacji medycznej, 2. Min. 1 instruktor/trener symulacji medycznej posiadający wykształcenie medyczne kierunkowe pielęgniarskie i/lub położnictwo i/lub ratownictwo medyczne lub będącego lekarzem medycyny, o minimum dwuletnim doświadczeniu zawodowym. Nazwa Wykonawcy wskazuje na prowadzenie symulacji medycznej z adresem, a w przypadku korzystania z sal osób/ instytucji obcych Wykonawcy, posiada umowę o wynajem sal na okres realizacji danego szkolenia. Wykonawca musi dysponować min. salami niskiej, pośredniej i wysokiej wierności, salę techniczną, salę do debrifingu z możliwością monitorowania i rejestrowania zdarzeń wykonywanych podczas ćwiczeń. Wykonawca jest zobowiązany również do zapewnienia sali wykładowej i sali ćwiczeń wyposażonej w sprzęt multimedialny. Wszystkie sale muszą być wentylowane z dostępem do węzła sanitarnego. Zorganizował i przeprowadził należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum: o jeden staż dla informatyków symulacji medycznej. Przez usługę Zamawiający rozumie usługę świadczoną na rzecz jednego zleceniodawcy.
II.5) Główny kod CPV: 79632000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
80510000-2 |
80561000-4 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-12-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Dla części 1
1. SZKOLENIE BAZOWE DLA KADRY UCZELNI DLA 20 OSÓB
Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej nie może być krótsze niż 2 lata:
1. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne tj. lekarz medycyny, posiadający kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, posiadający min. 1 specjalizację (lub równoważnie będący w jej trakcie) z: chirurgii/medycyny ratunkowej/kardiologii/chorób wewnętrznych/pediatrii, anestezjologii i intensywnej terapii/neurologii.
2. min. 2 osoby posiadające wykształcenie medyczne kierunkowe pielęgniarskie, kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej w pielęgniarstwie. Każda z tych osób posiada minimum 1 specjalizację z zakresu pielęgniarstwa: chirurgicznego, anestezjologicznego i intensywnej opieki, onkologicznego, opieki długoterminowej, kardiologicznego, zachowawczego=internistycznego, neurologicznego/ pediatrycznego.
3. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne (np.: ratownik medyczny; położna, pielęgniarka/rz). Każda z tych osób posiada: kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze technicznej sesji symulacyjnych, znajomość obsługi i konfiguracji sprzętu symulacyjnego oraz otoczenia symulacyjnego, projektowania i przygotowania sesji symulacyjnej i wprowadzania scenariuszy symulacyjnych do oprogramowania symulatorów wysokiej wierności.
2. SZKOLENIE PRAKTYCZNE INSTRUKTORA SYMULACJI NISKIEJ WIERNOŚCI W PIELĘGNIARSTWIE DLA 10 OSÓB
Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej/psychologa nie może być krótsze niż 2 lata:
1. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne tj. lekarz medycyny, posiadający kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, posiadający min. 1 specjalizację (lub równoważnie będący w jej trakcie) z: chirurgii/medycyny ratunkowej/kardiologii/chorób wewnętrznych/pediatrii/ anestezjologii i intensywnej terapii/ neurologii
2. min. 2 osoby posiadające wykształcenie medyczne kierunkowe pielęgniarskie, kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej w pielęgniarstwie. Każda z tych osób posiada minimum 1 specjalizację z zakresu pielęgniarstwa: chirurgicznego, anestezjologicznego i intensywnej opieki, onkologicznego, opieki długoterminowej, kardiologicznego, zachowawczego=internistycznego, neurologicznego/ pediatrycznego
3. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne (np. ratownik medyczny; położna, pielęgniarka/rz). Każda z tych osób posiada: kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze technicznej sesji symulacyjnych, znajomość obsługi i konfiguracji sprzętu symulacyjnego oraz otoczenia symulacyjnego, projektowania i przygotowania sesji symulacyjnej i wprowadzania scenariuszy symulacyjnych do oprogramowania symulatorów wysokiej wierności.
4. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie z zakresu psychologii.
3. SZKOLENIE PRAKTYCZNE INSTRUKTORA SYMULACJI PRZEDMIOTÓW SPECJALISTYCZNYCH W PIELĘGNIARSTWIE DLA 10 OSÓB
Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej/psychologa nie może być krótsze niż 2 lata:
1. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne tj. lekarz medycyny, posiadający kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, posiadający min. 1 specjalizację (lub równoważnie będący w jej trakcie) z: chirurgii/medycyny ratunkowej/kardiologii/chorób wewnętrznych/pediatrii/anestezjologii i intensywnej terapii/neurologii
2. min. 2 osoby posiadające wykształcenie medyczne kierunkowe pielęgniarskie, kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej w pielęgniarstwie. Każda z tych osób posiada minimum 1 specjalizację z zakresu pielęgniarstwa: chirurgicznego, anestezjologicznego i intensywnej opieki, onkologicznego, opieki długoterminowej, kardiologicznego, internistycznego=zachowawczego, neurologicznego, pediatrycznego
3. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne (np.: ratownik medyczny; położna, pielęgniarka/rz). Wskazana wyżej osoba posiada: kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze technicznej sesji symulacyjnych, znajomość obsługi i konfiguracji sprzętu symulacyjnego oraz otoczenia symulacyjnego, projektowania i przygotowania sesji symulacyjnej i wprowadzania scenariuszy symulacyjnych do oprogramowania symulatorów wysokiej wierności.
4. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie z zakresu psychologii.
4. SZKOLENIE PRAKTYCZNE INSTRUKTORA SYMULACJI WYSOKIEJ WIERNOŚCI W PIELĘGNIARSTWIE DLA 10 OSÓB
Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej/psychologa nie może być krótsze niż 2 lata:
1. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne tj. lekarz medycyny, posiadający kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, posiadający min. 1 specjalizację (lub równoważnie będący w jej trakcie) z: chirurgii/medycyny ratunkowej/kardiologii/chorób wewnętrznych/pediatrii/ anestezjologii i intensywnej terapii/ neurologii
2. min. 2 osoby posiadające wykształcenie medyczne kierunkowe pielęgniarskie, kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej w pielęgniarstwie. Każda z tych osób posiada minimum 1 specjalizację z zakresu pielęgniarstwa: chirurgicznego, anestezjologicznego i intensywnej opieki, onkologicznego, opieki długoterminowej, kardiologicznego, internistycznego=zachowawczego, neurologicznego, pediatrycznego,
3. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne (np.: ratownik medyczny; położna, pielęgniarka/rz). Każda z tych osób posiada: kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze technicznej sesji symulacyjnych, znajomość obsługi i konfiguracji sprzętu symulacyjnego oraz otoczenia symulacyjnego, projektowania i przygotowania sesji symulacyjnej i wprowadzania scenariuszy symulacyjnych do oprogramowania symulatorów wysokiej wierności.
4. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie z zakresu psychologii.
5. SZKOLENIE PRAKTYCZNE EGZAMINATORA OSCE W PIELĘGNIARSTWIE DLA 10 OSÓB
Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej/psychologa nie może być krótsze niż 2 lata:
1. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne, tj. lekarz medycyny, posiadający kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, posiadający min. 1 specjalizację (lub równoważnie będący w jej trakcie) z: chirurgii/medycyny ratunkowej/kardiologii/chorób wewnętrznych/pediatrii/ anestezjologii i intensywnej terapii/ neurologii
2. min. 2 osoby posiadające wykształcenie medyczne kierunkowe pielęgniarskie, kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej w pielęgniarstwie. Każda z tych osób posiada minimum 1 specjalizację z zakresu pielęgniarstwa: chirurgicznego, anestezjologicznego i intensywnej opieki, onkologicznego, opieki długoterminowej, kardiologicznego, neurologicznego,zachowawczego=internistycznego, pediatrycznego
3. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne (np.: ratownik medyczny; położna, pielęgniarka/rz). Każda z tych osób posiada: kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze technicznej sesji symulacyjnych, znajomość obsługi i konfiguracji sprzętu symulacyjnego oraz otoczenia symulacyjnego, projektowania i przygotowania sesji symulacyjnej i wprowadzania scenariuszy symulacyjnych do oprogramowania symulatorów wysokiej wierności.
4. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie z zakresu psychologii
6. SZKOLENIE DLA 10 NAUCZYCIELI PRZEDMIOTÓW UCZELNI CHCĄCYCH WPROWADZIĆ METODY SYMULACJI MEDYCZNEJ
Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej nie może być krótsze niż 2 lata:
1. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne tj. lekarz medycyny, posiadający kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, posiadający min. 1 specjalizację (lub równoważnie będący w jej trakcie) z: chirurgii/medycyny ratunkowej/kardiologii/chorób wewnętrznych/pediatrii, neurologii/ anestezjologii i intensywnej terapii,
2. min. 2 osoby posiadające wykształcenie medyczne kierunkowe pielęgniarskie, kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej w pielęgniarstwie. Każda z tych osób posiada minimum 1 specjalizację z zakresu pielęgniarstwa: chirurgicznego, anestezjologicznego i intensywnej opieki, onkologicznego, opieki długoterminowej, kardiologicznego, internistycznego=zachowawczego, neurologicznego, pediatrycznego,
3. min. 2 osoby posiadające wykształcenie medyczne (np.: ratownik medyczny; położna, pielęgniarka/rz). Każda z tych osób posiada: kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze technicznej sesji symulacyjnych, znajomość obsługi i konfiguracji sprzętu symulacyjnego oraz otoczenia symulacyjnego, projektowania i przygotowania sesji symulacyjnej i wprowadzania scenariuszy symulacyjnych do oprogramowania symulatorów wysokiej wierności.
7. SZKOLENIE DLA 3 PACJENTÓW STANDARYZOWANYCH
Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej nie może być krótsze niż 2 lata:
1. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne tj. lekarz medycyny, posiadający kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, posiadający min. 1 specjalizację (lub równoważnie będący w jej trakcie) z: chirurgii/medycyny ratunkowej/kardiologii/chorób wewnętrznych/pediatrii, anestezjologii i intensywnej terapii/neurologii,
2. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne kierunkowe pielęgniarskie, kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej w pielęgniarstwie. Posiada minimum 1 specjalizację z zakresu pielęgniarstwa: chirurgicznego, anestezjologicznego i intensywnej opieki, onkologicznego, opieki długoterminowej, kardiologicznego, zachowawczego=internistycznego, neurologicznego, pediatrycznego,
3. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne (np.: ratownik medyczny; położna, pielęgniarka/rz). Posiada: kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze technicznej sesji symulacyjnych, znajomość obsługi i konfiguracji sprzętu symulacyjnego oraz otoczenia symulacyjnego, projektowania i przygotowania sesji symulacyjnej i wprowadzania scenariuszy symulacyjnych do oprogramowania symulatorów wysokiej wierności.
8. SZKOLENIE: PODNIESIENIE JAKOŚCI KSZTAŁCENIA POPRZEZ PSYCHOLOGICZNY WPŁYW KSZTAŁCENIA SYMULACYJNEGO DLA 10 OSÓB
Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej/psychologa nie może być krótsze niż 2 lata:
1. min. 1 mgr psychologii z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń, w tym dotyczących radzenia sobie ze stresem i w sytuacjach trudnych który przeprowadził min. 1 szkolenie dla wykładowców akademickich kształcących na kierunku pielęgniarstwo i/lub położnych.
2. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne kierunkowe pielęgniarskie, kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej w pielęgniarstwie która przeprowadziła na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy minimum 100 godzin szkoleń z wykorzystaniem metod symulacji wysokiej wierności.
9. STAŻ DLA 3 OSÓB ZARZADZAJĄCYCH MCSM
Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności trenera/trenera symulacji medycznej nie może być krótsze niż 2 lata:
1. min. 1 trener który zrealizował/przeprowadził co najmniej jedną usługę przeprowadzenia stażu/szkolenia dla nauczycieli akademickich z zakresu szkolenia praktycznego kadry pielęgniarskiej Centrum Symulacji Medycznej w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert.
2. min. 1 instruktor symulacji posiadający wykształcenie medyczne, ukończone studia podyplomowe zarządzania w służbie zdrowia lub równoważne, jest wykładowcą akademickim który pełnił/pełni funkcję kierowniczą w funkcjonującym centrum symulacji medycznej w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składani ofert.
Nazwa Wykonawcy wskazuje na prowadzenie symulacji medycznej z adresem, a w przypadku korzystania z sal osób/ instytucji obcych Wykonawcy, posiada umowę o wynajem sal na okres realizacji danego szkolenia. Wykonawca musi dysponować min. salami niskiej, pośredniej i wysokiej wierności, salę techniczną, salę do debrifingu z możliwością monitorowania i rejestrowania zdarzeń wykonywanych podczas ćwiczeń. Wykonawca jest zobowiązany również do zapewnienia sali wykładowej i sali ćwiczeń wyposażonej w sprzęt multimedialny. Wszystkie sale muszą być wentylowane z dostępem do węzła sanitarnego.
Zorganizował i przeprowadził należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie łącznie minimum:
o jedną usługę z zakresu symulacji medycznej w pielęgniarstwie dla instruktorów/wykładowców akademickich kierunku pielęgniarstwo,
o jedną usługę dla instruktorów/wykładowców akademickich kierunków medycznych z zakresu symulacji medycznej wysokiej wierności,
o jeden staż dla osób zarządzających MSCM.
Przez usługę Zamawiający rozumie usługę świadczoną na rzecz jednego zleceniodawcy (szkolenie lub warsztat lub staż). Usługi były realizowane na podstawie odrębnej umowy.
Dla części 2
1. SZKOLENIE DLA TECHNIKÓW SYMULACJI MEDYCZNEJ DLA 3 OSÓB
Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej nie może być krótsze niż 2 lata:
1. min. 2 osoby posiadające wykształcenie medyczne kierunkowe pielęgniarskie, kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej w pielęgniarstwie. Każda z tych osób posiada minimum 1 specjalizację z zakresu pielęgniarstwa: chirurgicznego, anestezjologicznego i intensywnej opieki, onkologicznego, opieki długoterminowej, kardiologicznego, zachowawczego=internistycznego, neurologicznego, pediatrycznego,
2. min. 2 osoby posiadające wykształcenie medyczne (np.: ratownik medyczny; położna, pielęgniarka/rz). Każda z tych osób posiada: kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze technicznej sesji symulacyjnych, znajomość obsługi i konfiguracji sprzętu symulacyjnego oraz otoczenia symulacyjnego, projektowania i przygotowania sesji symulacyjnej i wprowadzania scenariuszy symulacyjnych do oprogramowania symulatorów wysokiej wierności.
Nazwa Wykonawcy wskazuje na prowadzenie symulacji medycznej z adresem, a w przypadku korzystania z sal osób/ instytucji obcych Wykonawcy, posiada umowę o wynajem sal na okres realizacji danego szkolenia. Wykonawca musi dysponować min. salami niskiej, pośredniej i wysokiej wierności, salę techniczną, salę do debrifingu z możliwością monitorowania i rejestrowania zdarzeń wykonywanych podczas ćwiczeń. Wykonawca jest zobowiązany również do zapewnienia sali wykładowej i sali ćwiczeń wyposażonej w sprzęt multimedialny. Wszystkie sale muszą być wentylowane z dostępem do węzła sanitarnego.
Zorganizował i przeprowadził należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie łącznie minimum:
o jedną usługę z zakresu symulacji medycznej w pielęgniarstwie dla instruktorów/wykładowców akademickich kierunku pielęgniarstwo,
o jedną usługę dla instruktorów/wykładowców akademickich kierunków medycznych z zakresu symulacji medycznej wysokiej wierności.
Przez usługę Zamawiający rozumie usługę świadczoną na rzecz jednego zleceniodawcy (szkolenie lub warsztat lub staż). Usługi były realizowane na podstawie odrębnej umowy.
Dla części 3
1. SZKOLENIE SYMULACYJNE DLA 20 STUDENTÓW UCZELNI (1 GRUPA)
Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej nie może być krótsze niż 2 lata:
1. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne tj. lekarz medycyny, posiadający kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, posiadający min. 1 specjalizację (lub równoważnie będący w jej trakcie) z: chirurgii/medycyny ratunkowej/kardiologii/chorób wewnętrznych/pediatrii/ anestezjologii i intensywnej terapii/neurologii
2. min. 2 osoby posiadające wykształcenie medyczne kierunkowe pielęgniarskie, kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej w pielęgniarstwie. Każda z tych osób posiada minimum 1 specjalizację z zakresu pielęgniarstwa: chirurgicznego, anestezjologicznego i intensywnej opieki, onkologicznego, opieki długoterminowej, kardiologicznego, zachowawczego=internistycznego, neurologicznego/ pediatrycznego
3. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne (np.: ratownik medyczny; położna, pielęgniarka/rz). Każda z tych osób posiada: kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze technicznej sesji symulacyjnych, znajomość obsługi i konfiguracji sprzętu symulacyjnego oraz otoczenia symulacyjnego, projektowania i przygotowania sesji symulacyjnej i wprowadzania scenariuszy symulacyjnych do oprogramowania symulatorów wysokiej wierności.
2. SZKOLENIE DLA STUDENTÓW UCZELNI W RAMACH SYMULACJI NISKIEJ WIERNOŚCI DLA 2 GRUP 10 OSOBOWYCH
Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej/psychologa nie może być krótsze niż 2 lata:
1. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne tj. lekarz medycyny, posiadający kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, posiadający min. 1 specjalizację (lub równoważnie będący w jej trakcie) z: chirurgii/medycyny ratunkowej/kardiologii/chorób wewnętrznych/pediatrii/ anestezjologii i intensywnej terapii/ neurologii.
2. min. 2 osoby posiadające wykształcenie medyczne kierunkowe pielęgniarskie, kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej w pielęgniarstwie. Każda z tych osób posiada minimum 1 specjalizację z zakresu pielęgniarstwa: chirurgicznego, anestezjologicznego i intensywnej opieki, onkologicznego, opieki długoterminowej, kardiologicznego, zachowawczego=internistycznego, neurologicznego/ pediatrycznego
3. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne (np.: ratownik medyczny; położna, pielęgniarka/rz). Każda z tych osób posiada: kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze technicznej sesji symulacyjnych, znajomość obsługi i konfiguracji sprzętu symulacyjnego oraz otoczenia symulacyjnego, projektowania i przygotowania sesji symulacyjnej i wprowadzania scenariuszy symulacyjnych do oprogramowania symulatorów wysokiej wierności.
4. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie z zakresu psychologii.
3. SZKOLENIE DLA STUDENTÓW UCZELNI W RAMACH SYMULACJI POŚREDNIEJ WIERNOŚCI DLA2 GRUP 10 OSOBOWYCH
Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej/psychologa nie może być krótsze niż 12 miesięcy:
1. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne tj. lekarz medycyny, posiadający kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, posiadający min. 1 specjalizację (lub równoważnie będący w jej trakcie) z: chirurgii/medycyny ratunkowej/kardiologii/chorób wewnętrznych/pediatrii/ anestezjologii i intensywnej terapii/ neurologii
2. min. 2 osoby posiadające wykształcenie medyczne kierunkowe pielęgniarskie, kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej w pielęgniarstwie. Każda z tych osób posiada minimum 1 specjalizację z zakresu pielęgniarstwa: chirurgicznego, anestezjologicznego i intensywnej opieki, onkologicznego, opieki długoterminowej, kardiologicznego, zachowawczego=internistycznego, neurologicznego/ pediatrycznego
3. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne (np.: ratownik medyczny; położna, pielęgniarka/rz). Każda z tych osób posiada: kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze technicznej sesji symulacyjnych, znajomość obsługi i konfiguracji sprzętu symulacyjnego oraz otoczenia symulacyjnego, projektowania i przygotowania sesji symulacyjnej i wprowadzania scenariuszy symulacyjnych do oprogramowania symulatorów wysokiej wierności.
4. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie z zakresu psychologii.
4. SZKOLENIE DLA STUDENTÓW UCZELNI W RAMACH SYMULACJI WYSOKIEJ WIERNOŚCI DLA 2 GRUP 10 OSOBOWYCH
Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej/psychologa nie może być krótsze niż 2 lata:
1. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne tj. lekarz medycyny, posiadający kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, posiadający min. 1 specjalizację (lub równoważnie będący w jej trakcie) z: chirurgii/medycyny ratunkowej/kardiologii/chorób wewnętrznych/pediatrii/ anestezjologii i intensywnej terapii/ neurologii
2. min. 2 osoby posiadające wykształcenie medyczne kierunkowe pielęgniarskie, kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej w pielęgniarstwie. Każda z tych osób posiada minimum 1 specjalizację z zakresu pielęgniarstwa: chirurgicznego, anestezjologicznego i intensywnej opieki, onkologicznego, opieki długoterminowej, kardiologicznego, internistycznego=zachowawczego, neurologicznego, pediatrycznego,
3. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne (np.: ratownik medyczny; położna, pielęgniarka/rz). Każda z tych osób posiada: kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze technicznej sesji symulacyjnych, znajomość obsługi i konfiguracji sprzętu symulacyjnego oraz otoczenia symulacyjnego, projektowania i przygotowania sesji symulacyjnej i wprowadzania scenariuszy symulacyjnych do oprogramowania symulatorów wysokiej wierności.
4. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie z zakresu psychologii.
5. SZKOLENIE DLA 10 STUDENTÓW UCZELNI ZAPOZNAJĄCYM Z METODĄ EGZAMINOWANIA OSCE
Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej/psychologa nie może być krótsze niż 2 lata:
1. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne, tj. lekarz medycyny, posiadający kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, posiadający min. 1 specjalizację (lub równoważnie będący w jej trakcie) z: chirurgii/medycyny ratunkowej/kardiologii/chorób wewnętrznych/pediatrii/ anestezjologii i intensywnej terapii/ neurologii
2. min. 2 osoby posiadające wykształcenie medyczne kierunkowe pielęgniarskie, kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej w pielęgniarstwie. Każda z tych osób posiada minimum 1 specjalizację z zakresu pielęgniarstwa: chirurgicznego, anestezjologicznego i intensywnej opieki, onkologicznego, opieki długoterminowej, kardiologicznego, neurologicznego, zachowawczego=internistycznego, pediatrycznego
3. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne (np.: ratownik medyczny; położna, pielęgniarka/rz). Każda z tych osób posiada: kwalifikacje instruktora/trenera symulacji medycznej, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze technicznej sesji symulacyjnych, znajomość obsługi i konfiguracji sprzętu symulacyjnego oraz otoczenia symulacyjnego, projektowania i przygotowania sesji symulacyjnej i wprowadzania scenariuszy symulacyjnych do oprogramowania symulatorów wysokiej wierności.
4. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie z zakresu psychologii.
6. WARSZTATY SYMULACYJNE DLA 2 GRUP 20 OSOBOWYCH
Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej/psychologa nie może być krótsze niż 2 lata:
1. min. 1 osoba posiadająca wykształcenie medyczne kierunkowe np.: położna, pielęgniarka/rz lekarz, ratownik medyczny, kwalifikacje instruktor/trener symulacji medycznej w pielęgniarstwie. Z min. 2 letnim doświadczeniem w obsłudze technicznej sesji symulacyjnych, znajomością obsługi i konfiguracji sprzętu symulacyjnego oraz otoczenia symulacyjnego, projektowania i przygotowania sesji symulacyjnej, która przeprowadziła min. 80 godzin symulacyjnych dla studentów kierunku pielęgniarstwa na zlecenie uczelni kształcącej pielęgniarki i/lub położne.
Nazwa Wykonawcy wskazuje na prowadzenie symulacji medycznej z adresem, a w przypadku korzystania z sal osób/ instytucji obcych Wykonawcy, posiada umowę o wynajem sal na okres realizacji danego szkolenia. Wykonawca musi dysponować min. salami niskiej, pośredniej i wysokiej wierności, salę techniczną, salę do debrifingu z możliwością monitorowania i rejestrowania zdarzeń wykonywanych podczas ćwiczeń. Wykonawca jest zobowiązany również do zapewnienia sali wykładowej i sali ćwiczeń wyposażonej w sprzęt multimedialny. Wszystkie sale muszą być wentylowane z dostępem do węzła sanitarnego.
Zorganizował i przeprowadził należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum:
o jedną usługę szkoleniową z wykorzystaniem technik symulacji medycznej wysokiej wierności dla min. 20 studentów kierunku pielęgniarstwo obejmującą min. 20 godz. edukacyjnych.
Przez usługę Zamawiający rozumie usługę świadczoną na rzecz jednego zleceniodawcy (szkolenie lub warsztat lub staż).
Dla części 4
STAŻ DLA 2 INFORMATYKÓW SYMULACJI MEDYCZNEJ
Minimalne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności instruktora/trenera symulacji medycznej/informatyka nie może być krótsze niż 2 lata:
1. Min. 1 informatyk ze znajomością funkcjonowania systemów serwerowych, programowania aplikacji, z doświadczeniem zakresu sterowania i konfiguracji systemów audio-video z archiwizacją i przesyłem danych wykorzystywanych w symulacji medycznej,
2. Min. 1 instruktor/trener symulacji medycznej posiadający wykształcenie medyczne kierunkowe pielęgniarskie i/lub położnictwo i/lub ratownictwo medyczne lub będącego lekarzem medycyny, o minimum dwuletnim doświadczeniu zawodowym.
Nazwa Wykonawcy wskazuje na prowadzenie symulacji medycznej z adresem, a w przypadku korzystania z sal osób/ instytucji obcych Wykonawcy, posiada umowę o wynajem sal na okres realizacji danego szkolenia. Wykonawca musi dysponować min. salami niskiej, pośredniej i wysokiej wierności, salę techniczną, salę do debrifingu z możliwością monitorowania i rejestrowania zdarzeń wykonywanych podczas ćwiczeń. Wykonawca jest zobowiązany również do zapewnienia sali wykładowej i sali ćwiczeń wyposażonej w sprzęt multimedialny. Wszystkie sale muszą być wentylowane z dostępem do węzła sanitarnego.
Zorganizował i przeprowadził należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum:
o jeden staż dla informatyków symulacji medycznej.
Przez usługę Zamawiający rozumie usługę świadczoną na rzecz jednego zleceniodawcy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
b) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Załącznik nr 1 do SIWZ - formularz oferty, 2) Załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy, 3) Załącznik nr 3 - wzór oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wstępnie potwierdzającego, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, 4) Załącznik nr 4 do SIWZ - wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, 5) Załącznik nr 5 - wykaz osób, 6) Załącznik nr 6 - wykaz usług, 7) Załącznik nr 7 - wykaz wyposażenia, 8) Załącznik nr 8 - potwierdzenie kryteriów pozacenowych, 9) Załącznik nr 9 - zobowiązanie podmiotu trzeciego,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
"Doświadczenie zawodowe trenerów prowadzących daną formę doskonalenia" | 30,00 |
"Zatrudnienie osób niepełnosprawnych" | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2- 6 Prawa Zamówień Publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian: 1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, 2) zmiany osobowej prowadzącego szkolenie/warsztat/staż, o ile osoba zastępująca spełnia wszystkie warunki postawione w postępowaniu, 3) zmiany w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy, 4) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Pośredniczącą - Ministerstwem Zdrowia, a także innymi instytucjami oraz zmian wprowadzonych do wniosku o dofinansowanie projektu, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia, 5) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości, 6) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: a) wcześniejszego wykonania przedmiotu umowy, b) dostosowania harmonogramu realizacji przedmiotu umowy do potrzeb Zamawiającego, c) zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę, d) zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupację budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-23, godzina: 08:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Przeprowadzenie szkoleń/warsztatów/staży w ramach realizacji projektu pn. "Symulacje medyczne drogą do poprawy jakości kształcenia na kierunku Pielęgniarstwo w PWSZ w Płocku" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79632000-3, 80510000-2, 80561000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
"Doświadczenie zawodowe trenerów prowadzących daną formę doskonalenia" | 30,00 |
"Zatrudnienie osób niepełnosprawnych" | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Przeprowadzenie szkoleń/warsztatów/staży w ramach realizacji projektu pn. "Symulacje medyczne drogą do poprawy jakości kształcenia na kierunku Pielęgniarstwo w PWSZ w Płocku" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79632000-3, 80510000-2, 80561000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
"Doświadczenie zawodowe trenerów prowadzących daną formę doskonalenia" | 30,00 |
"Zatrudnienie osób niepełnosprawnych" | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Przeprowadzenie szkoleń/warsztatów/staży w ramach realizacji projektu pn. "Symulacje medyczne drogą do poprawy jakości kształcenia na kierunku Pielęgniarstwo w PWSZ w Płocku" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79632000-3, 80510000-2, 80561000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
"Zatrudnienie osób niepełnosprawnych" | 10,00 |
"Doświadczenie zawodowe trenerów prowadzących daną formę doskonalenia" | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Przeprowadzenie szkoleń/warsztatów/staży w ramach realizacji projektu pn. "Symulacje medyczne drogą do poprawy jakości kształcenia na kierunku Pielęgniarstwo w PWSZ w Płocku" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79632000-3, 80510000-2, 80561000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
"Zatrudnienie osób niepełnosprawnych" | 10,00 |
"Doświadczenie zawodowe trenerów prowadzących daną formę doskonalenia" | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- dostawa środków dezynfekcyjnych
- Termomodernizacja budynku dydaktycznego i łącznika Szkoły Podstawowej nr 17 w Płocku przy ul. Miodowej 18 wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy ~30 kWp ...
- Wykonanie 30 operatów szacunkowych (dla 38 działek) określających wartość nieruchomości jako przedmiotu prawa własności / użytkowania wieczystego i innych praw do nieruchomości wraz z naniesieniami .
- "Mobilne laboratorium wraz z pełnym wyposażeniem: samochód z napędem elektrycznym wraz z dodatkowym specjalistycznym wyposażeniem na potrzeby Straży Miejskiej w Płocku."
- Sporz. projekt. UPUL dla lasów niestanow. własności Skarbu Państwa, należących do os fiz i wspólnot gruntowych na lata 2025-2034 położonych na terenach poszczególnych obr ewid w 9 gm powiatu płockiego
- Konserwacja muzealiów ze zbiorów Muzeum Mazowieckiego w Płocku
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prowadzenia warsztatów i zajęć dla uczestników projektu pn. "Wsparcie Działalności 3 Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Małogoszcz"
- Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie obiadów dwudaniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 83 im. Jana Kasprowicza we Wrocławiu
- Wybór osób realizujących usługi szkoleniowe organizowane w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
- Dostawa testów CliftonStrenghts do szacowania potencjału rozwojowego kadry dydaktycznej AGH oraz realizacja warsztatów mentorskich dla kadry dydaktycznej AGH DE-dzp.272-195/24
- Dostawy aparatury medycznej: kardiomonitory, neuromonitor, diatermia
- Usługa w zakresie przygotowania i przeprowadzenia STUDIUM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY DOMOWEJ I stopnia wraz z przygotowaniem materiałów dydaktycznych dla uczestników projektu
więcej: Szkolenie pracowników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.