eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › DOSTAWA MATERIAŁÓW Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 95/ichpw/2013.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-18

Zabrze: DOSTAWA MATERIAŁÓW Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 95/ichpw/2013.
Numer ogłoszenia: 55800 - 2014; data zamieszczenia: 18.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 525048 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla, ul. Zamkowa 1, 41-803 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2710041, faks 032 2710809.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 95/ichpw/2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów obejmująca: Część I - Materiały stalowe i inne, Część II - Zawory i kołnierze, Część III - Uszczelnienia, Część IV - Narzędzia i elektronarzędzia, Część V - Materiały tokarskie, Część VI - Wózki, Część VII - Armatura drobna laboratoryjna, Część VIII - Podnośniki i zawiesia, Część IX - Bębny stalowe i beczki. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ. 3.Oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe. 4.Produkty obejmujące każdą z części muszą być dostarczone do Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 5.W cenie oferty powinny być uwzględnione wszelkie koszty dostawy m.in. opakowanie, ubezpieczenie, transport (wraz z dostarczeniem - wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego). 6.Wykonawca wraz z dostawą zobowiązany będzie dostarczyć wszelkie wymagane atesty, certyfikaty CE, instrukcje obsługi lub DTR, jeżeli są one wymagane prawem, w jednym egzemplarzu w wersji papierowej. 7.Wykonawca będzie dokonywał napraw gwarancyjnych w miejscu użytkowania sprzętu, chyba, że rodzaj uszkodzenia wymaga naprawy w siedzibie Wykonawcy. Przewóz do i z miejsca naprawy następuje na koszt i ryzyko Wykonawcy. 8.Wraz z dostawą produktów obejmujących każdą z Części Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia kart gwarancyjnych. 9.Wykonawca winien udzielić gwarancji na dostarczone produkty zgodnie z gwarancją producenta. 10.Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej. 10.1.W przypadku zastosowania produktu równoważnego Wykonawca powinien wykazać równoważność w stosunku do produktu wskazanego w SIWZ, w formie pisemnej, 10.2.Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o cechach (parametrach) spełniających wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ, 10.3. W przypadku równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dane umożliwiające jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji z opisu przedmiotu zamówienia. 11.Przedmiot zamówienia będzie realizowany po cenach określonych w ofercie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00 - Narzędzia 44.53.14.00 - Śruby 44.53.16.00 - Nakrętki 44.42.32.00 - Drabiny 44.53.22.00 - Podkładki 34.94.11.00 - Pręty 44.16.53.00 - Tuleje 42.13.12.60 - Zawory kulowe 44.16.71.10 - Kołnierze 44.53.12.00 - Wkrętaki lub pierścienie 44.52.22.00 - Klucze 42.65.20.00 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne 44.61.34.00 - Pojemniki do przechowywania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 6   

Nazwa: Część VI - Wózki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • METALZBYT POLSKA Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 11, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4460,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5221,45

  • Oferta z najniższą ceną: 5221,45 / Oferta z najwyższą ceną: 5592,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Część VIII - Podnośniki i zawiesia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MARKAN Sp. z o.o., ul. 3-go Maja 82, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11588,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14400,35

  • Oferta z najniższą ceną: 14400,35 / Oferta z najwyższą ceną: 14400,35

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część IV - Narzędzia i elektronarzędzia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowo-Handlowe MACPOL Sp. z o.o., ul. Słowiańska 2b/7, 41-700 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41322,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47028,95

  • Oferta z najniższą ceną: 47028,95 / Oferta z najwyższą ceną: 55916,14

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Część V - Materiały tokarskie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RONAR Narzędzia Skrawające Roman Wysocki, ul. Bohaterów Warszawy 2, 75-211 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3587,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2435,65

  • Oferta z najniższą ceną: 2435,65 / Oferta z najwyższą ceną: 4525,29

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.