eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Monitoring i ochrona mienia w Ośrodku Wypoczynkowym (Białobórz) w Pobierowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-08

Szczecin: Monitoring i ochrona mienia w Ośrodku Wypoczynkowym (Białobórz) w Pobierowie
Numer ogłoszenia: 5579 - 2010; data zamieszczenia: 08.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Morski w Szczecinie , pl. Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4403423, 4403523, faks 091 4403441.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ums.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Monitoring i ochrona mienia w Ośrodku Wypoczynkowym (Białobórz) w Pobierowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest monitoring i ochrona Ośrodka Wypoczynkowego Białobórz w Pobierowie przez okres 23 miesięcy tj. od 1.02.2010 r. do 31.12.2011 r. polegająca na ochronie całości mienia, obiektów wraz z przyległymi terenami w tym: domków kempingowych od nr 1 do nr 24-3 budynku murowanego wraz z pokojami gościnnymi budynku kuchenno-stołówkowego budynku recepcji pomieszczeń gospodarczych i magazynowych sanitariatów parkingów zejścia na plażę siatki ogradzającej cały teren łącznie z bramą wjazdową 2 .Ośrodek Wypoczynkowy Białobórz w Pobierowie a) adres placówki: ul. Grunwaldzka 2, 72-404 Pobierowo, tel. O91 386 41 48 b) osoba do kontaktu w Pobierowie: Marianna Arczyńska telefon komórkowy: 785 545 547 3. Zakres usługi w 2010 roku obejmuje ochronę fizyczną Ośrodka Wypoczynkowego w okresie od 1 lutego 2010 roku do 31 grudnia 2010 roku wg poniższego harmonogramu: 1) od 01.02.2010 r. do 30.06.2010 r. dni robocze ochrona od godz. 18:00 - 7:00 soboty, niedziele, święta ochrona całodobowo 2) od 01.07.2010 r. do 31.08.2010 r. ochrona całodobowo 3) od 01.09.2010 r. do 31.12.2010 r. dni robocze ochrona od godz. 18:00 - 7:00 soboty, niedziele, święta ochrona całodobowo Rok 2010 okres od 01 lutego 2010 r. do 31 grudnia 2010 r. - 5.915 godzin 4. Zakres usługi w roku 2011 obejmuje ochronę fizyczną Ośrodka Wypoczynkowego w okresie od 1 stycznia 2011 roku do 31 grudnia 2011 roku wg poniższego harmonogramu: 1) od 01.01.2011 r. do 30.06.2011 r. dni robocze ochrona od godz. 18:00 - 7:00. soboty, niedziele, święta ochrona całodobowo 2) od 01.07.2011 r. do 31.08.2011r. ochrona całodobowo 3) od 01.09.2011 r. do 31.12.2011 r. dni robocze od godz. 18:00 - 7:00. soboty, niedziele, święta ochrona całodobowo Rok 2011 okres od 01. stycznia 2011 r. do 31 grudnia 2011 r. - 6440 godzin. 5. Łącznie okres od 01 lutego 2010 r. do 31 grudnia 2011 r. - 12.355 godziny Uwagi: 1. Za wykonanie przedmiotu umowy, Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy wynagrodzenie netto w wysokości zł za roboczogodzinę według przedstawionego przez Wykonawcę zestawienia faktycznej ilości przepracowanych roboczogodzin miesięcznie. 2. Wyłonienie Wykonawcy nastąpi po przeliczeniu: stawka za 1 roboczogodzinę (netto) x 12 355 godz. = kwota (netto, brutto).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00 - 74.61.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust.1, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże: a) minimum do określenia ochrony fizycznej: - jedną osobę posiadającą licencję drugiego stopnia pracownika ochrony fizycznej upoważniającej do opracowania planu ochrony (art.27 ustawy o ochronie osób i mienia Dz. U. Nr 114 poz. 740 z 1997 roku ze zm.) - pozostali pracownicy ochrony fizycznej powinni posiadać minimum licencję pierwszego stopnia pracowników ochrony, b) minimum do określenia zabezpieczenia technicznego i serwisu: - jedną osobę posiadającą licencję drugiego stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego upoważniającej do opracowania planu zabezpieczenia (art. 29 ustawy o ochronie osób i mienia Dz. U. Nr 114 poz. 740 z 1997 roku ze zm.) - pozostali pracownicy zabezpieczenia technicznego powinni posiadać minimum licencję pierwszego stopnia pracowników ochrony. 4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w pkt 3), posiadają wymagane uprawnienia tj. kserokopie licencji tych osób. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób. 5) Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie , stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 usługi podobne do objętych przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 50 000 zł każda. W przypadku składania oferty wspólnej, Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 6) Wykonawca, który wygra postępowanie zobowiązany będzie do przedłożenia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - nie później niż w dniu podpisania umowy na kwotę nie mniejszą niż roczne wynagrodzenie umowne za wykonanie przedmiotu zamówienia. Polisa lub inny dokument musi obowiązywać przez cały okres trwania realizacji zamówienia. 7) Aktualną koncesję lub zezwolenie lub licencję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług objętych przedmiotem zamówienia. 8) pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale III pkt 1 SIWZ ; Tylko w przypadku składania oferty wspólnej 9) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ (art. 26 ust.2b ustawy). 2. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.,1 lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 3. Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową (Formularz oferty) zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 SIWZ -; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4. Oferty, które, nie będą zawierały dokumentów, o których mowa w pkt 3 niniejszego rozdziału zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2) ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jw..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ums.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędzie Morskim w Szczecinie, 70-207 Szczecin, Plac Batorego 4 - Zespół ds. Zamówień Publicznych, pok. nr 110.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2010 godzina 10:30, miejsce: Urzędzie Morskim w Szczecinie, 70-207 Szczecin, Plac Batorego 4 - Zespół ds. Zamówień Publicznych, pok. nr 110.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.