eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-27

Włocławek: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Numer ogłoszenia: 55795 - 2009; data zamieszczenia: 27.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Włocławek , ul. Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4144000, faks 4144257.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nw. sprzętu komputerowego i oprogramowania: 1) Kolorowa drukarka laserowa formatu A4 - 3 szt., 2) Kolorowa drukarka atramentowa formatu A3 - 1 szt., 3) Drukarka laserowa formatu A4 - 5 szt., 4) Drukarka laserowa - 1 szt., 5)Skaner płaski do dokumentów - 8 szt., 6) Skaner do dokumentów - 4 szt., 7) Skaner formatu A3 - 2 szt., 8) Komputer - 65 szt., 9) Monitor - 63 szt., 10) Pasta termoprzewodząca - 5 szt., 11) Zasilacz komputerowy - 30 szt., 12) Zasilacz UP -3 szt., 13) Mysz komputerowa - 60 szt., 14) Klawiatura komputerowa - 50 szt., 15) Komplet pamięci 2 * 512 MB DDR 1 - 20 szt., 16) Komplet pamięci 2 * 1024 MB DDR 2 - 15 szt., 17) Dysk twardy ATA - 10 szt., 18) Dysk twardy SATA - 10 szt., 19) Napęd optyczny z oprogramowaniem - 15 szt., 20) Płyta główna z procesorem - 15 szt., 21) Wentylator do procesora - 10 szt., 22) Licencje oprogramowania administracyjnego - 71 szt., 23) Nośniki oprogramowania administracyjnego - 3 szt., 24) Laptop - 3 szt., 25) Stacja robocza - 3 szt., 26) Bateria do zasilacza UPS - 2 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.21.93.00 - Pakiety oprogramowania administracyjnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3 000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien: 1) posiadać przychód ze sprzedaży sprzętu i oprogramowania oraz usług informatycznych za 2008 rok w wysokości powyżej 200.000,00 złotych, 2) na oferowany sprzęt udzielić gwarancji: komputery - minimum 36 miesięcy, monitory - minimum 36 miesięcy, drukarki oraz pozostały sprzęt - minimum 12 miesięcy, ale nie mniej niż gwarancja producenta..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 3) Część sprawozdania obejmującą bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta, zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określających obroty oraz zobowiązania i należności - za 2008 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Ocena spełniania warunków dokonana będzie na podstawie złożonych dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Włocławek, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, pok. 507..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Włocławek, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, (hol budynku A na stanowisku d/s obsługi kancelaryjnej Prezydenta Miasta Włocławek)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.