eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łupawa › Usługi z zakresu leśnictwa w Nadleśnictwie Łupawa w roku 2012 III-XII

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-09

Łupawa: Usługi z zakresu leśnictwa w Nadleśnictwie Łupawa w roku 2012 III-XII
Numer ogłoszenia: 55787 - 2012; data zamieszczenia: 09.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Łupawa , Łupawa 49, 76-242 Łupawa, woj. pomorskie, tel. 059 8463546, faks 059 849 21 68.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.lasy.gov.pl/lupawa

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu leśnictwa w Nadleśnictwie Łupawa w roku 2012 III-XII.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówienia publicznego na Usługi z zakresu leśnictwa w Nadleśnictwie Łupawa w roku 2012 III-XII. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części - zadań niezależnych od siebie, które odpowiadają podziałowi administracyjnemu na leśnictwa oraz inne: Zadanie nr 1 - Usługi z zakresu leśnictwa w leśnictwach Karwno, Flisów, Zadanie nr 2 - Usługi z zakresu leśnictwa w leśnictwach Łupawa, Podole Małe, Zadanie nr 3 - Usługi z zakresu leśnictwa w leśnictwach Święchowo, Gogolewo. Zadanie nr 4 - Usługi z zakresu leśnictwa w leśnictwach Cz.Dąbrówka i Nożyno, Zadanie nr 5 - Usługi z zakresu leśnictwa w leśnictwie Kotowo, Zadanie nr 6 - Usługi z zakresu leśnictwa obejmujące w szczególności mechaniczne przygotowanie gleby. 2.W związku z powyższym dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca ubiegający się o zamówienia publiczne może złożyć ofertę na dowolnie wybrane przez siebie części zamówienia. Może również złożyć ofertę na całość zamówienia. Wymaga się jednak, żeby Wykonawca w każdym z zadań wycenił całość przedmiotu zamówienia pod rygorem jej odrzucenia. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem dokładnej lokalizacji, rodzaju prac, wymaganych ilości oraz terminów wykonywania zamówienia został określony w załącznikach do SIWZ o numerach 4,6. 4.W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobligowany będzie do świadczenia usług z zakresu: a) Pozyskania drewna, b) Zrywki i podwozu drewna, c) Hodowli i ochrony lasu, d) Pozostałych prac związanych z gospodarką leśną..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 45.34.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert - dla każdego zadania osobno: na zadanie nr 1 - 1660 zł, na zadanie nr 2 - 380 zł, na zadanie nr 3 - 830 zł, na zadanie nr 4 - 410 zł, na zadanie nr 5 - 710 zł, na zadanie nr 6 - 20 zł, 2.Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: -wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert, -wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w kasie Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. 3.Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: -wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy BGŻ S.A. Oddział w Słupsku 91 2030 0045 1110 0000 0092 8600 z informacją -wadium przetargowe na usługi leśne 2012 III-XIII zadanie nr ..- -w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć potwierdzoną kopię dokumentu stanowiącego wadium. 4.Formy wniesienia wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -Pieniądzu, -Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -Gwarancjach bankowych, -Gwarancjach ubezpieczeniowych, -Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DzU nr 109, poz. 1158 ze zm.). 5.Zwrot wadium jak i jego zatrzymanie nastąpi w sytuacjach zapisanych w art. 46 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność objęta przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień w związku, z czym Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, za spełniony powyższy warunek, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie tj.: 2.2.1 Zadanie nr 1 usługi z zakresu leśnictwa na kwotę min. 42,6 tys. zł, brutto 2.2.2 Zadanie nr 2 usługi z zakresu leśnictwa na kwotę min. 9,3 tys. zł, brutto 2.2.3 Zadanie nr 3 usługi z zakresu leśnictwa na kwotę min. 20,9 tys. zł, brutto 2.2.4 Zadanie nr 4 usługi z zakresu leśnictwa na kwotę min. 10,4 tys. zł, brutto 2.2.5 Zadanie nr 5 usługi z zakresu leśnictwa na kwotę min. 18,1 tys. zł, brutto 2.2.6 Zadanie nr 6 usługi z zakresu leśnictwa obejmujące w szczególności mechaniczne przygotowanie gleby na kwotę min. 0,7 tys. zł, brutto Uwaga: w przypadku składania ofert na kilka zadań Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego wykazywania się doświadczeniem w realizacji usług. Ocena powyższego warunku odbywać się będzie na podstawie przedłożonego wykazu, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ oraz dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena warunku nastąpi na zasadzie kryterium spełnia/niespełna. Uwaga: kwoty w walutach obcych będą przeliczane po kursie danej waluty publikowanej przez NBP z dnia przekazania ogłoszenia o zamówieniu do publikacji

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca przedstawi: Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - minimalna kwota ubezpieczenia: Zadanie nr 1 na kwotę 60 tys. zł, brutto Zadanie nr 2 na kwotę 13 tys. zł, brutto Zadanie nr 3 na kwotę 29 tys. zł, brutto Zadanie nr 4 na kwotę 14 tys. zł, brutto Zadanie nr 5 na kwotę 25 tys. zł, brutto Zadanie nr 6 na kwotę 1 tys. zł, brutto Ocena przedmiotowego warunku odbywać się będzie na zasadzie kryterium spełnia/niespełna w oparciu o dołączone do oferty dokumenty. W przypadku, gdy kwoty określone w dokumentach składanych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunków udziału wyrażone są w innych walutach niż PLN, do ich przeliczania na PLN Zamawiający przyjmie średni kurs NBP dla danej waluty z dnia przekazania ogłoszenia do publikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2. Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym stanowiące załącznik nr 1 i 2 do SIWZ lub dokument sporządzony wg jego wzoru. 3. Wskazanie części zamówienia, której Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy - na formularzu oferty. 4. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo do złożenia oferty lub złożenia oferty i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, oraz wymieniać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, 5. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo do złożenia oferty. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania. 6. Potwierdzenie wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiany warunków umowy muszą być sporządzone w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji poszczególnych prac w przypadku zaistnienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności tj w skutek działania siły wyższej, a w szczególności niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie zamówienia. 3.Dopuszcza się zmianę terminu realizacji prac zawartych w zleceniu za zgodą stron. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany podwykonawców o ile Wykonawca zamiar zlecenia robót podwykonawcy zawarł w ofercie stanowiącej załącznik do umowy. W przypadku zmiany podwykonawców Wykonawca zobowiązany będzie do pisemnego poinformowania o powyższym fakcie Zamawiającego oraz przedstawienia nowych. Powyższa zmiana zostanie wprowadzona aneksem pod warunkiem, że Zamawiający na powyższą zmianę wyrazi zgodę w formie pisemnej. 5.Zmiany umowy, które nie wymagają konieczności zawarcia aneksu: a.Zamawiający dopuszcza redukcję zamówienia w trakcie realizacji umowy w zakresie do 20 % wartości zamówienia ( podwóz drewna do 40% ) w stosunku do pierwotnej podanej w umowie, jeśli uzna, że realizacja danych usług jest w szczególności ze względów ekonomicznych, przyrodniczych i innych zbędna. b.Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian lokalizacji prac przy zachowaniu ekwiwalentności zamiany oraz przy zachowaniu ogólnej wartości zamówienia i ceny zastrzeżonej dla Wykonawcy w umowie. 6.Zmiany umowy mogą wystąpić z następujących przyczyn: a.W przypadku zachwiania koniunktury na rynku drzewnym i braku możliwości sprzedaży drewna lub zmiany planu finansowego. b.Redukcja planowanej pielęgnacji nastąpi w przypadku wystąpienia suszy, przymrozków, podtopień lub braku potrzeby pielęgnacji gleby w uprawach; c.W przypadku wystąpienia klęski żywiołowej i związanej z nią konieczności natychmiastowej zmiany planów pozyskania i zagospodarowania, np. pożar, śniegołomy. d.Gdy wystąpią istotne szkody od zwierzyny, owadów lub czynników grzybowych i chorobotwórczych uniemożliwiające prawidłowe wykonanie zabiegu lub zagrażające trwałości uprawy, młodnika lub drzewostanu. e.W przypadku obopólnej zgody stron na odstąpienie od wykonania poszczególnych zadań. 7.Zmiany lokalizacji prac mające odzwierciedlenie w zleceniach wystawionych przez zamawiającego, po podpisaniu przez wykonawcę, są wiążące i nie wymagają aneksu do umowy. 8.Ceny netto określone w umowie/ofercie pozostają niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto, bez konieczności zmiany umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_lupawa/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Łupawa Łupawa 49 76-242 Łupawa...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Łupawa Łupawa 49 76-242 Łupawa sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Usługi z zakresu leśnictwa w leśnictwach Karwno, Flisów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobligowany będzie do świadczenia usług z zakresu: a)Pozyskania drewna, b)Zrywki i podwozu drewna, c)Hodowli i ochrony lasu, d)Pozostałych prac związanych z gospodarką leśną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 45.34.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi z zakresu leśnictwa w leśnictwach Łupawa, Podole Małe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobligowany będzie do świadczenia usług z zakresu: a)Pozyskania drewna, b)Zrywki i podwozu drewna, c)Hodowli i ochrony lasu, d)Pozostałych prac związanych z gospodarką leśną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi z zakresu leśnictwa w leśnictwach Święchowo, Gogolewo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobligowany będzie do świadczenia usług z zakresu: a)Pozyskania drewna, b)Zrywki i podwozu drewna, c)Hodowli i ochrony lasu, d)Pozostałych prac związanych z gospodarką leśną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi z zakresu leśnictwa w leśnictwach Czarna Dąbrówka, Nożyno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobligowany będzie do świadczenia usług z zakresu: a)Pozyskania drewna, b)Zrywki i podwozu drewna, c)Hodowli i ochrony lasu, d)Pozostałych prac związanych z gospodarką leśną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi z zakresu leśnictwa w leśnictwie Kotowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobligowany będzie do świadczenia usług z zakresu: a)Pozyskania drewna, b)Zrywki i podwozu drewna, c)Hodowli i ochrony lasu, d)Pozostałych prac związanych z gospodarką leśną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługi z zakresu leśnictwa obejmujące w szczególności mechaniczne przygotowanie gleby..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobligowany będzie do świadczenia usług z zakresu hodowli lasu tj. mechanicznego przygotowaniagleby na terenie wszystkich wytypowanych leśnictw..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.