eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa środków dezynfekcyjnych z podziałem na 32 pakiety dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/17/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-17

Łódź: Dostawa środków dezynfekcyjnych z podziałem na 32 pakiety dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/17/2014
Numer ogłoszenia: 55787 - 2014; data zamieszczenia: 17.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi , ul. Wólczańska 191/195, 90-531 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6371322, faks 042 6371322.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pirogow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych z podziałem na 32 pakiety dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/17/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych z podziałem na 32 pakiety wyszczególnione w poniższej tabeli: Nr Pakietu Nazwa Pakiet I Preparat do dezynfekcji endoskopów i termowrażliwego sprzętu medycznego, detergent trójenzymatyczny, paski testowe. Pakiet II Preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni termolabilnych instrumentów medycznych Pakiet III Środek alkoholowy do szybkiej dezynfekcji powierzchni małych i trudnodostępnych miejsc powierzchni wyposażenia medycznego Pakiet IV Chusteczki do dezynfekcji głowic USG i sprzętu medycznego wrażliwego na działanie alkoholi Pakiet V Chusteczki do szybkiej dezynfekcji powierzchni medycznych odpornych na działanie alkoholi Pakiet VI Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi lekarskich, sprzętu anestezjologicznego Pakiet VII Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi w płynie Pakiet VIII Preparat pielęgnacyjny i konserwujący do narzędzi chirurgicznych ze stali nierdzewnej Pakiet IX Środek do dezynfekcji powierzchni zmywalnych również obciążonych substancjami organicznymi z możliwością zastosowania do dezynfekcji powierzchni mających kontakt z żywnością Pakiet X Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni dużych, wyposażenia pomieszczeń w placówkach opieki zdrowotnej Pakiet XI Preparat w postaci aktywnej piany do mycia i dezynfekcji wyrobów medycznych i małych powierzchni Pakiet XII Środek przeznaczony do dezynfekcji powierzchni wyrobów medycznych, urządzeń i aparatury medycznej wrażliwych na działanie alkoholi Pakiet XIII Preparat chlorowy do mycia i dezynfekcji powierzchni wolnych od zanieczyszczeń organicznych jak i powierzchni zanieczyszczonych organicznie, pomieszczeń, dezynfekcji plam krwi, wydzielin Pakiet XIV Preparat do dezynfekcji skóry przed pobieraniem krwi, iniekcjami, szczepieniami Pakiet XV Preparat do oklepywania pleców powodujący rozluźnienie mięśni i poprawiający ukrwienie skóry Pakiet XVI Antybakteryjna emulsja do mycia włosów i ciała pacjentów przed zabiegami operacyjnymi Pakiet XVII Preparat do mycia i dezynfekcji dużych powierzchni przedmiotów i sprzętu medycznego Pakiet XVIII Preparat do chirurgicznego mycia rąk z przeznaczeniem na blok operacyjny oraz sale zabiegowe Pakiet XIX Sterylny preparat myjący w płynie do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk oraz preparat alkoholowy do dezynfekcji higienicznej i chirurgicznej skóry rąk (tzw. system zamknięty) Pakiet XX Preparat do dezynfekcji i dekalcyfikacji aparatów do hemodializy Pakiet XXI Pianka do czyszczenia skóry pacjentów Pakiet XXII Chusteczki (ściereczki) posiadające właściwości sporobójcze Pakiet XXIII Preparat do mycia i dezynfekcji endoskopów elastycznych stosowany w myjniach automatycznych firmy OLYMPUS typ ETD3 seria Basic GA/+GA Pakiet XXIV Chusteczki do dezynfekcji głowic KTG i USG, monitorów aparatury medycznej i sprzętu medycznego wrażliwego na działanie alkoholi Pakiet XXV Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni Pakiet XXVI Preparat do dezynfekcji skóry i pola operacyjnego, barwiony, bez zawartości jodu (lek) Pakiet XXVII Preparat przeznaczony do dezynfekcji inkubatorów Pakiet XXVIII Mydło antybakteryjne do mycia rąk Pakiet XXIX Preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk Pakiet XXX Preparat myjący do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk Pakiet XXXI Preparat do dezynfekcji błon śluzowych bez zawartości jodu (lek) Pakiet XXXII Preparat do pielęgnacji rąk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (załącznik dotyczy pakietu od I do XXXII)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 32.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawców wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. posiadają aktualne zezwolenie/koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub w przypadku producenta - posiada aktualne zezwolenie na produkcję, wymagane przepisami prawa (w tym ustawą z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2008r. Nr 45 poz. 271 z późn. zm.) - dotyczy pakietu XIV, XXVI, XXXI,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w treści SIWZ, zamawiający żąda załączenia wraz z ofertą (dotyczy Pakietu nr I ÷ XXXII): Aktualną dokumentacje dla każdego oferowanego produktu, potwierdzającą wpis do odpowiedniego rejestru zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj.: a) Dla wyrobów medycznych - zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) b) Dla wyrobów leczniczych - zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2008r. Nr 45, poz. 271 z późn. zm.) c) Dla produktów biobójczych - zgodnie z ustawą z dnia 13.09.2002r. o Produktach biobójczych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 252 z późn. zm.) d) Dla kosmetyków - zgodnie z ustawą z dnia 30.03.2001r. o kosmetykach (Dz. U. 2013r. poz. 475) Oświadczenie wykonawcy, że posiada aktualne badania, o których mowa w pkt 3.3.3 SIWZ - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ W przypadku gdy Wykonawca składa oferty na więcej niż jeden pakiet, może niniejsze oświadczenie złożyć w 1 egzemplarzu. Aktualną Deklarację zgodności do oferowanych środków dezynfekcyjnych Materiały informacyjne (w języku polskim przetłumaczonych na język polski, zgodnie z pkt 9.6 SIWZ) potwierdzające wszystkie wymagania opisane w SIWZ parametry produktów (tj. parametry wyszczególnione w Kosztorysie ofertowym dla danego pakietu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ) w złożonej ofercie- dotyczy wszystkich pakietów: Ulotki informacyjne dotyczące oferowanych środków dezynfekcyjnych; Kserokopię etykiet opakowania w języku polskim, zawierające informacje o właściwościach użytkowych (skład chemiczny, zastosowanie, zakres, czas działania) oferowanego produktu. Dokumenty winny być wyraźnie oznaczone której pozycji z proponowanego asortymentu dotyczą i załączone do każdego Kosztorysu ofertowego w danym pakiecie do którego przystępuje Wykonawca.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru) to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału wystawione przez osoby do tego upoważnione lub potwierdzoną notarialnie kopię pełnomocnictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku: wycofania asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, zmiany numeru katalogowego produktu, pojawienia się na rynku produktu o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, zmiany wielkości opakowań w takim przypadku dopuszczone będzie odpowiednie przeliczenie ilości, nieuzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających produkt i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, przypadkach określonych w §3 ust. 3 wzoru umowy: zmiana stawek podatku VAT (bez wzrostu ceny jednostkowej netto produktu), zmniejszenia cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1 do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pirogow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi - Dział Zamówień Publicznych (Pałacyk I piętro - ulica Wileńska 37).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi - Dział Zamówień Publicznych (Pałacyk I piętro - ulica Wileńska 37).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.