eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › BUDOWA PARKINGU WRAZ Z PRZEBUDOWA JEZDNI I PRZEBUDOWA OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO ODCINKA UL. MIKOŁAJA REJA PRZY BUDYNKU NR 4 W BIAŁOGARDZIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-19

Białogard: BUDOWA PARKINGU WRAZ Z PRZEBUDOWA JEZDNI I PRZEBUDOWA OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO ODCINKA UL. MIKOŁAJA REJA PRZY BUDYNKU NR 4 W BIAŁOGARDZIE
Numer ogłoszenia: 55783 - 2016; data zamieszczenia: 19.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87956 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu, ul. 1-go Maja 18, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3122310, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA PARKINGU WRAZ Z PRZEBUDOWA JEZDNI I PRZEBUDOWA OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO ODCINKA UL. MIKOŁAJA REJA PRZY BUDYNKU NR 4 W BIAŁOGARDZIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych budowy parkingu wraz z przebudową jezdni i przebudową oświetlenia zewnętrznego odcinka ul. M. Reja przy budynku nr 4 w Białogardzie obejmujące w szczególności: 1) roboty drogowe, w tym: a) roboty rozbiórkowe; - rozebranie ław betonowych - 5,96 m3, - rozebranie obrzeży 30*8 cm - 64,0 mb, - rozebranie nawierzchni bitumicznej gr 3-4 cm - 241,0 m2, - rozebranie podbudowy betonowej gr 15 cm - 241,0 m2, - rozebranie chodnika z płyt 35*35*5 cm - 36,0 m2 - transport gruzu na bazę w Klępinie - 56,3 m3. b) roboty ziemne; - koryto głębokości 35 cm - 241,0 m2, - koryto głębokości 45 cm - 219,5 m2, - koryto głębokości 55 cm - 230,0 m2, - transport gruzu na bazę w Klępinie - 309,6 m3. c) roboty krawężnikowe; - rowki pod ławę i krawężnik 40*40 - 92,0 mb, - ława betonowa z oporem o przekroju 0,0575 m2 - 10,7 m3, - krawężnik 15*22 cm najazdowy - 35,0 mb, - krawężnik 15*30 cm - 106,0 mb, - obrzeże betonowe 20*6 - 33,0 mb. d) roboty nawierzchniowe; - warstwa odsączająca gr. 10 cm pod chodniki z pospółki - 78,0 m2, - j/w pod parkingi gr. 15 cm - 219,2 m2, - j/w lecz gr. 20 cm pod jezdnie - 474,7 m2, - podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 cm - 219,2 m2, - j/w lecz pod jezdnię gr. 20 cm - 474,7 m2, - nawierzchnia chodnika z kostki pol-bruk gr.6 cm czerwonej - 77.3 m2, - j/w lecz grubości 8 cm pod parking - 219,2 m2, - j/w lecz pod jezdnię koloru czarnego kostka gr. 8 cm - 474,7 m2. e) kanalizacja deszczowa; - wykop pod przyłącza deszczowe i studnie - 8,57 m3, - przyłącza deszczowe z rur PCV d= 160 - 5,2 mb, - regulacja wysokościowa włazów kanałowych - 3 szt. 2) roboty związane z przebudową oświetlenia zewnętrznego, w tym: a) demontaż słupów oświetleniowych o masie do 300 kg - 1 szt. b) ręczne kopanie rowów dla kabli w gruncie kat. III - 3,200 m3, c) ułożenie rur osłonowych z PCV o średnicy do 140 mm - 20,0 mb, d) układanie kabli o masie do 0,5 kg/m w rurach, pustakach lub kanałach - 25 mb, e) ręczne zasypywanie rowów dla kabli w gruncie kat. III - 3,200 m3, f) montaż i stawianie słupów oświetleniowych stalowych o masie do 100 kg - 1 szt. g) badanie linii kablowej 4 żyłowej niskiego napięcia - odcinek. 2. Kody według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 1) 45.11.12.00-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne. 2) 45.23.14.00-9 Roboty budowlane w zakresie linii energetycznych. 3) 45.23.22.00-4 Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa budowlana, przedmiary robót oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR), stanowiące załączniki do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) udzielenia Zamawiającemu 5-letniej gwarancji na przedmiot zamówienia, licząc od dnia przekazania całości zamówienia protokołem końcowym robót; 2) dostarczenia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego robót w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy; 3) zorganizowania zaplecza robót oraz urządzenia i zabezpieczenia na własny koszt terenu budowy (koszty bieżącej eksploatacji sieci wodociągowej, elektrycznej, zapewnienie ogrzewania itp. podczas realizacji przedmiotu umowy będzie ponosić Wykonawca); 4) sporządzenia przed rozpoczęciem robót budowlanych planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 5) wykonania projektu czasowej zmiany organizacji ruchu; 6) zapewnienia na terenie budowy oraz terenach przyległych należytego ładu i porządku, przestrzegania przepisów bhp, ochrony obiektów i sieci znajdujących się na terenie robót; 7) zgłaszania inspektorowi nadzoru terminu zakończenia robót zanikających; jeżeli Wykonawca nie dopełni tego obowiązku jest zobowiązany odkryć roboty, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego na własny koszt; 8) wykonania robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, harmonogramem rzeczowo-finansowym przedłożonym Zamawiającemu oraz oddania przedmiotu umowy w terminie; 9) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowania urządzeń i materiałów w sposób nie powodujący kolizji; 10) zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji; 11) stosowania się do zaleceń Zamawiającego w zakresie ewentualnych zmian dokumentacji i wprowadzania robót dodatkowych, zamiennych i zaniechanych; 12) skompletowania wszystkich wyników badań, pomiarów, świadectw jakości, certyfikatów, kart gwarancyjnych, schematów, instrukcji, w tym bhp i p.poż. przed zgłoszeniem robót do odbioru; 13) wykonania dokumentacji powykonawczej; 14) wykonania dodatkowych badań, pomiarów lub ekspertyz w porozumieniu z Zamawiającym w przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do jakości robót lub stwierdzenia wad oraz poniesienie kosztów w przypadku wyników negatywnych; 15) zapewnienie wykonania i kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe; 16) po zakończeniu robót budowlanych doprowadzenia stanu terenu przylegającego do terenu budowy do stanu pierwotnego, uporządkowania terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu; 17) niezwłocznego informowania Zamawiającego o wystąpieniu zdarzeń lub okoliczności, które mogą utrudnić terminową realizację części lub całości przedmiotu umowy w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty wystąpienia zdarzenia; 18) zgłoszenia terminu zakończenia robót budowlanych; 19) udziału w przeglądach gwarancyjnych zwoływanych przez Zamawiającego; 20) ponoszenia wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości; 21) wykonywania serwisu gwarancyjnego co najmniej jeden raz w roku oraz konserwacji zainstalowanych urządzeń w okresie gwarancji; 22) ponoszenia wszelkich kosztów obsługi serwisowej (w tym wymiany części urządzeń) w okresie gwarancyjnym. 6. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do usuwania wad przedmiotu zamówienia w terminie 24 godzin od momentu zgłoszenia wady przez Zamawiającego. Termin na usunięcie wad określony zostanie każdorazowo przez Zamawiającego. W razie bezskutecznego upływu wyznaczonego terminu Zamawiający może zlecić usunięcie wad innemu podmiotowi a koszt usunięcia wad pokryje z kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca udziela zamawiającemu rękojmi za wady przedmiotu umowy na okres równy okresowi udzielonej gwarancji. 7. Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje i wykazać równoważność z materiałami zastosowanymi w dokumentacji. 8. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.14.00-9, 45.23.22.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Drogowo-Mostowo-Transportowych Jan Kruszewski, Redlino 50, 78-200 Białogard, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 153349,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 137256,56

  • Oferta z najniższą ceną: 137256,56 / Oferta z najwyższą ceną: 240208,59

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.