eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › udzielenie kredytu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-31

POZYCJA 55779

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Oświęcim: udzielenie kredytu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy Oświęcim, do kontaktów: Agata Grzebinoga, Jacek Soboń, ul. Zamkowa 12, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 84-41-866 w. 24, e-mail: gmina@oswiencim-gmina.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.oswiecim-gmina.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie kredytu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 6. Główne miejsce świadczenia usług: siedziba Zamawiajacego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Udzielenie kredytu w wysokości 4.108.243,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Oświęcim w 2006 r.2. Warunki realizacji zamówienia:1) spłata kredytu nastąpi w kolejnych ratach:I rata 20.02.2008 r.- 250.000,00 zł II rata -20.05.2008 r-250.000,00 zł III rata-20.08.2008 r.-250.000,00 zł IV rata-20.11.2008 r.-250.000,00 zł V rata-20.02.2009 r.-275.000,00 zł VI rata-20.05.2009 r.-275.000,00 zł VII rata-20.08.2009 r.-275.000,00 zł VIII rata-20.11.2009 r.-275.000,00 zł IX rata - 20.02.2010 r.-275.000,00 zł X rata- 20.05.2010 r.-275.000,00 zł XI rata-20.08.2010 r.-275.000,00 zł XII rata-20.11.2010 r.-275.000,00 zł XIII rata -20.02.2011 r.-230.000,00 zł XIV rata-20.05.2011 r.-230.000,00 zł XV rata -20.08.2011 r.-230.000,00 zł XVI rata-20.11.2011 r.-218.243,00 zł 2) Karencja w spłacie kredytu do dnia 20 lutego 2008r. 3) Całość kredytu postawiona zostanie do dyspozycji Zamawiającego od dnia podpisania umowy do 31.12.2006r. i wpłacona zostanie w złotych na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank Spółdzielczy w Oświęcimiu 15 8123 0000 0010 9282 2000 0010 4) Do celów obliczenia ceny oferty, za dzień uruchomienia kredytu należy przyjąć dzień 31.10.2006r. 5) Spłata odsetek od kredytu dokonywana będzie w ratach miesięcznych począwszy od miesiąca następnego po uruchomieniu pierwszej transzy kredytu (lub po jednorazowym uruchomieniu kredytu) w złotych według zmiennej stopy procentowej ustalonej wg stawki WIBOR dla 1 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych (WIBOR 1M) wg notowań stawki obowiązującej w ostatnim dniu roboczym miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy zwiększonej o stałą marżę banku podaną w formularzu ofertowym. Stała marża banku nie może być wyższa niż 0,5 %. 6) Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części z zachowaniem 14 - dniowego terminu powiadomienia Kredytodawcy o wcześniejszej spłacie kredytu. 7) Dla obliczenia odsetek od kredytu należy uwzględnić rok kalendarzowy równy 365 dni. 8) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco z wystawienia Kredytobiorcy wraz z deklaracją wekslową. 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo nie skorzystania z kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat. 3. Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały dołączone dokumenty które są załącznikami SIWZ 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Spełniają wymogi zawarte w SIWZ i ustawie Prawo Zamówień Publicznych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 130 000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 8 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z p.zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz art. 22 ustawy jw. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy PZP - załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru 3.Pełnomocnictwo 4.Informacja z KRK w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy PZP 5.Informacja z KRK w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP 6.zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS 7.Wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oswiecim-gmina.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.11.2006, godzina 10:15, w siedzibie Zamawiajacego, pok. 30 - sala sesyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.