To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-31
Ogłoszenie nr 55776 - 2017 z dnia 2017-03-31 r.
Chorzów: Przeprowadzanie przeglądów okresowych tomografu komputerowego produkcji GE BrightSpeed Elite 16 Select wraz z urządzeniami towarzyszącymi: stacją AW i zasilaczami UPS, diagnostyką i ewentualnymi naprawami oraz opcją wymiany lampy RTG
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 33997 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 34914 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie, krajowy numer identyfikacyjny
27150341000000, ul.
ul. Strzelców Bytomskich
11,
41500
Chorzów, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
323 499 115, faks
322 413 952, e-mail
zp@zsm.internetdsl.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zsm.com.pl e-mail: zp@zsm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzanie przeglądów okresowych tomografu komputerowego produkcji GE BrightSpeed Elite 16 Select wraz z urządzeniami towarzyszącymi: stacją AW i zasilaczami UPS, diagnostyką i ewentualnymi naprawami oraz opcją wymiany lampy RTG
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SPZOZ ZSM ZP/ 4 /2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest usługa realizowana w okresie 12 miesięcy użytkowania urządzenia: tomografu komputerowego produkcji GE, typ BrightSpeed Elite 16 Select, nr seryjny 246523HM5, rok produkcji - 2010, polegająca na: a)zabezpieczeniu pracy serwisantów (zapewnienia gotowości do podjęcia działania) dla potrzeb diagnostyki i usuwania ewentualnych nieprawidłowości/ usterek w pracy tomografu komputerowego; b)wykonywanie zalecanych przez producenta planowanych przeglądów okresowych (minimum 4. w ciągu 12 miesięcy) wraz z wydaniem certyfikatu sprawności urządzenia potwierdzającego, że urządzenie jest sprawne i bezpieczne w użytkowaniu. Zakres przeglądu powinien obejmować w szczególności następujące czynności: - konsola operatorska (czyszczenie komputerów składowych konsoli, sprawdzenie poprawności działania wentylatorów chłodzących, czyszczenie wnętrza konsoli oraz filtrów, sprawdzenie poprawności działania obwodów bezpieczeństwa - wyłączniki awaryjne konsoli operatorskiej); - gantry (demontaż i czyszczenie modułu szczotek ślizgowych, sprawdzenie stanu zużycia szczotek ślizgowych, czyszczenie modułu slip-ring, czyszczenie zespołu DAS (filtry), sprawdzenie poprawności działania obwodów bezpieczeństwa - wyłączniki awaryjne gantry, smarowanie łożyska głównego gantry, pomiary i weryfikacja układów prądu ekspozycji oraz wysokiego napięcia); - stół (sprawdzenie mechaniczne poprawności działania stołu pacjenta - ruch wzdłużny, ruch up/down, sprawdzenie poprawności działania obwodów bezpieczeństwa - wyłączniki awaryjne stołu, pływający stół); - system (sprawdzenie logów systemowych pod względem błędów krytycznych, sprawdzenie stanu technicznego lampy rtg - poziom zużycia, ilość ewentualnych błędów ekspozycji, sprawdzenie jakości oraz poprawności odwzorowania obrazów TK), c)wraz z tomografem na analogicznych zasadach przeglądom zgodnie z zaleceniami producenta i ewentualnym naprawom podlegają również dwa zasilacze UPS (sterownia GE, pomieszczenie tomografu EATON), stanowiące wyposażenie tomografu, które zostały zainstalowane podczas dostawy i uruchomienia tomografu; d)dostawie niezbędnych do napraw części zamiennych, których koszt (z wyjątkiem lampy RTG objętej umową opcjonalną) będzie każdorazowo uzgadniany z użytkownikiem na podstawie odrębnej oferty, którą Wykonawca przedstawi bez zbędnej zwłoki. W przypadku akceptacji (pisemnej) oferty na zakup części zamiennych - Wykonawca dostarczy je bez zbędnej zwłoki i przywróci sprawność urządzenia w terminie do 2 dni roboczych od daty dostarczenia części. Uwaga: Zamawiający wymaga stosowania przez Wykonawcę części kompatybilnych z serwisowanym tomografem komputerowym GE BrightSpeed Elite 16 niezależnie od tego, czy są to części oryginalne czy części zamienne o równoważnych parametrach. e)w przypadku konieczności wymiany lampy RTG do tomografu komputerowego wykonawca dostarczy i wymieni lampę RTG na warunkach zgodnych z umową zawartą jako umowa opcjonalna do niniejszego zamówienia. Wszystkie czynności administracyjne i serwisowe z tym związane zostaną wykonane bez zbędnej zwłoki. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczoną i wymienioną lampę na okres co najmniej 12 miesięcy (w tym okresie nie dopuszcza się ograniczeń dotyczących intensywności użytkowania lampy - ilości skanów); Uwaga: Zamawiający nie wymaga, aby lampa, która będzie zaoferowana/wymieniona w przypadku jej awarii, była możliwa do instalacji bez modyfikacji jakiegokolwiek elementu systemu aparatu, również jego interfejsu. f)zapewnieniu pracy inżynierów serwisowych (zapewnienie gotowości do podjęcia działania) dla potrzeb diagnostyki i usuwania ewentualnych nieprawidłowości/ usterek w pracy tomografu komputerowego wraz kosztami dojazdu; g)zapewnieniu zdalnego diagnozowania uszkodzeń oraz napraw oprogramowania poprzez sieć komputerową (zdalna diagnostyka serwisowa, w tym także posiadanie przez Wykonawcę aplikacji serwisowej, zapewniającej Zamawiającemu wgląd do historii wykonanych przez Wykonawcę przeglądów, dokonanych ewentualnych napraw, wymienionych części, zaleceń serwisu itp. oraz umożliwiającej wezwanie serwisu z poziomu tejże aplikacji; h)zapewnieniu możliwości natychmiastowego wezwania serwisu do wykonania prac naprawczych i diagnostycznych, przy czym czas reakcji serwisu liczony jest od zgłoszenia uszkodzenia do momentu przyjazdu serwisantów i wynosi maksymalnie 1 dzień roboczy; i)zakończeniu działań serwisowych i przywrócenie pełnej sprawności urządzenia wraz z dostarczeniem wymaganych poświadczeń w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze, licząc od daty przyjazdu serwisu do urządzenia; w przypadku konieczności wymiany części zamiennych powyższy termin liczy się od momentu zaakceptowania przez Zamawiającego oferty Wykonawcy (złożonej bez zbędnej zwłoki) na ich dostawę oraz wydłuża się o czas potrzebny na dostarczenie części - bez zbędnej zwłoki; j)w przypadku wykonania istotnych napraw: - przeprowadzenie testów akceptacyjnych wymaganych przez prawo, bez żądania dodatkowego wynagrodzenia z tytułu ich wykonywania; - testy akceptacyjne, opracowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, Wykonawca przekaże Zamawiającemu; - naprawę istotną uważa się za zakończoną, jeżeli wynik testów będzie pozytywny - to znaczy dopuszczający tomograf do bezpiecznego, zgodnego z przepisami użytkowania, k)wykonanie przeglądów okresowych stacji AW 4.5 zgodnie z zaleceniami producenta. Dodatkowe wymagania: a)wykonywane czynności serwisowe winny być każdorazowo potwierdzane raportem serwisowym oraz wpisem do paszportu technicznego urządzenia (TK). Dokonane zapisy powinny być potwierdzone własnoręcznym podpisem serwisanta; b)podmiot przystępujący do przetargu powinien dysponować: - zapleczem technicznym wystarczającym do wykonania zadania w sposób zapewniający sprawne i bezpieczne jego działanie, - częściami zamiennymi (nowymi, dedykowanymi przez producenta lub równoważnymi - o parametrach nie odbiegających od nowych, oryginalnych, dedykowanych przez producenta części zamiennych), - częściami zużywalnymi i materiałami eksploatacyjnymi (nowymi, dedykowanymi przez producenta lub równoważnymi - o parametrach nie odbiegających od nowych, oryginalnych, dedykowanych przez producenta części zamiennych), - posiadać określone przez wytwórcę instrukcje serwisowe wyrobu, - zatrudniać osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe pozwalające na wykonanie zadania w sposób zapewniający sprawne i bezpieczne działanie aparatu. c)zaoferowana cena winna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi, w tym opracowania i dostarczenia wszystkich wymaganych poświadczeń sprawności. Terminy ewentualnych czynności serwisowych wymagających przestoju aparatów muszą być każdorazowo ustalane z użytkownikiem. Nie dopuszcza się żadnych ograniczeń dotyczących intensywności użytkowania aparatu; d)Wykonawca powinien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 1mln zł ważne przez cały, 12 - miesięczny okres trwania umowy; e)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za czynności będące przedmiotem umowy; f)płatności za wykonaną usługę będą rozłożone równomiernie w czasie obowiązywania umowy (wynagrodzenie ryczałtowe płatne miesięcznie); g)wszystkie prace serwisowe będą wykonywane z zachowaniem przepisów BHP i PPOŻ; h)Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace serwisowe tomografu komputerowego produkcji GE, typ BrightSpeed Elite 16 Select rok prod. 2010 na okres co najmniej 3 m-cy, natomiast na zakupione części zamienne udziela gwarancji na okres przewidziany przez producenta części - jednak nie krótszy niż 12 miesięcy, przy czym zobowiązany jest przekazać zamawiającemu po montażu części dokument potwierdzający zakres usterki (naprawy), wykonane czynności podczas naprawy oraz wykaz wymienionych części wraz z kartę gwarancyjną lub podobny dokument wystawiony przez producenta części. Uwaga: Zamawiający oczekuje zaoferowania przez Wykonawcę części zamiennych fabrycznie nowych z gwarancją producenta nie krótszą niż 12 miesięcy od dnia zainstalowania. 2. Zakup i dostawa lampy RTG (projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ): a)Realizacja przedmiotu zamówienia podlega "prawu opcji", tym samym Zamawiający zastrzega sobie możliwość braku realizacji zamówienia w sytuacji, gdy nie zaistnieje faktyczna potrzeba wymiany lampy RTG w posiadanym tomografie komputerowym GE typ BrightSpeed Elite 16 Select rok prod. 2010. b)Udzielenia gwarancji na dostarczoną i wymienioną (zakupioną) lampę na okres minimum 12 miesięcy (w tym okresie nie dopuszcza się ograniczeń dotyczących intensywności użytkowania lampy - w szczególności ilości skanów); c)Bieg gwarancji rozpoczyna się w dacie dopuszczenia Tomografu do użytkowania - po wykonaniu niezbędnych testów i otrzymaniu stosownego dokumentu potwierdzającego dopuszczenie urządzenia do użytkowania. 3. Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zamówienia dodatkowego na zasadach opisanych w projekcie umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ). 4. Pierwszy przegląd tomografu komputerowego produkcji GE, typ BrightSpeed Elite 16 Select rok produkcji 2010 wraz z urządzeniami towarzyszącymi: stacją AW i zasilaczami UPS dla SP ZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie zostanie wykonany w maju 2017, zgodnie z zapisami dokonanymi w dokumentacji serwisowej. 5. Termin realizacji zadania, wskazany powyżej traktowany jest jako wymagany, nieprzekraczalny i ostateczny. 6. Ostatni okresowy przegląd techniczny urządzenia został wykonany w dniu 21.02.2017r. Wartość szacunkowa zamówienia bez VAT: - zamówienie podstawowe (naprawy, przeglądy): 40 908 zł; - zamówienie opcjonalne (zakup lampy RTG, jeżeli nastąpi jej awaria, zużycie): 113 620 zł; - zamówienie dodatkowe (naprawy, przeglądy w okresie trwania gwarancji dla lampy) maksymalna: 20 454 zł.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50421000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT174982 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 149322 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Wymiana pokrycia dachowego i naprawa konstrukcji chlewu z Kobióra GPE-12,szop z Kryr GPE-115 i GPE-131;wymiana pokrycia i naprawa konstrukcji,montaż podłogi w stodole z Brzeźc GPE-2265-postępowanie II
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 17 w Chorzowie, ul. Łagiewnicka 18 - I/2024
- Zaprojektowanie, wykonanie, aranżacja, dostawa, montaż oraz uruchomienie wyposażenia przestrzeni przeznaczonej do przystosowania na "Hol Księżycowy" w projekcie "Pierwszy krok w Kosmos"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Skrajna 2 - I/2024
- Realizacja usług asystenta osoby z niepełnosprawnością w ramach programu MRiPS "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" dla JST- edycja 2024 na rzecz osób wskazanych przez OPS w Chorzowie
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 18 w Chorzowie, ul. Gałeczki 17 - I/2024
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.