eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Usługa przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu partnerskiego "Drużyna Powiatu" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej: IX. Włączenie społeczne, Działanie: 9.1. Aktywna integracja, Poddziałanie: 9.1.6. Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-07-25



Ogłoszenie nr 557728-N-2017 z dnia 2017-07-25 r.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Częstochowie: Usługa przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu partnerskiego "Drużyna Powiatu" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej: IX. Włączenie społeczne, Działanie: 9.1. Aktywna integracja, Poddziałanie: 9.1.6. Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Drużyna Powiatu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Częstochowie, krajowy numer identyfikacyjny 15140614000000, ul. ul. Jana III Sobieskiego  9 , 42200   Częstochowa, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 34 322 92 06, , e-mail sekretariat@pcprczwa.pl, , faks 34 322 92 07.
Adres strony internetowej (URL): http://www.czestochowa.powiat.pl/pcpr
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://www.czestochowa.powiat.pl/pcpr/index.php?id=przetargi


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu partnerskiego "Drużyna Powiatu" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej: IX. Włączenie społeczne, Działanie: 9.1. Aktywna integracja, Poddziałanie: 9.1.6. Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020.
Numer referencyjny: ZDP.260.26.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursów zawodowych (24 części) dla uczestników projektu partnerskiego "Drużyna Powiatu" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej: IX. Włączenie społeczne, Działanie: 9.1. Aktywna integracja, Poddziałanie: 9.1.6. Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020.

II.5) Główny kod CPV: 80500000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80500000-8
80411200-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-12-15

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli: a) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego co najmniej jedną (1) osobę, która posiada kwalifikacje i doświadczenie do przeprowadzenia danego kursu, tj. w latach 2007-2017 przeprowadziła (rozpoczęła i zakończyła): Część I - Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej co najmniej 1 usługę kursu pierwszej pomocy przedmedycznej; Część II - Kwalifikowany kurs pierwszej pomocy co najmniej 1 usługę kwalifikowanego kursu pierwszej pomocy; Część III - Kurs kadrowo-płacowy co najmniej 1 usługę kursu kadrowo-płacowego; Część IV - Kurs stylizacji-paznokci co najmniej 1 usługę kursu stylizacji paznokci; Część V - Kurs operatora koparko-ładowarki kl. III co najmniej 1 usługę kursu operatora koparko-ładowarki kl. III; Część VI - Kurs obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie CNC co najmniej 1 usługę kursu obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie CNC; Część VII - Kurs języka migowego co najmniej 1 usługę kursu języka migowego; Część VIII - Kurs pilarza co najmniej 1 usługę kursu pilarza; Część IX - Kurs krawiecki średniozaawansowany co najmniej 1 usługę kursu krawieckiego średniozaawansowanego Część X - Kurs masażu tkanek głębokich co najmniej 1 usługę kursu masażu tkanek głębokich; Część XI - Kurs operatora wózków jezdniowych wraz z wymianą butli co najmniej 1 usługę kursu operatora wózków jezdniowych; Część XII - Kurs kelner/barman/barista co najmniej 1 usługę kursu kelnera/barmana/baristy; Część XIII - Kurs mediacji co najmniej 1 usługę kursu mediacji; Część XIV - Kurs cukierniczy co najmniej 1 usługę kursu cukierniczego; Część XV - Kurs prawa jazdy kat. B co najmniej 1 usługę kursu prawa jazdy kat. B; Część XVI - Kurs kwalifikacyjny w dziedzinie pielęgniarstwa anestezjologicznego i intensywnej terapii co najmniej 1 usługę kursu kwalifikacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa anestezjologicznego i intensywnej terapii; Część XVII - Kurs fotografii podstawowy co najmniej 1 usługę kursu fotografii; Część XVIII - Kurs fotografii zaawansowany co najmniej 1 usługę kursu fotografii o stopniu zaawansowanym; Część XIX - Kurs języka angielskiego on-line przygotowujący do egzaminu FCE (poziom B2) co najmniej 1 usługę kursu języka angielskiego on-line przygotowującego do egzaminu FCE; Część XX - Kurs języka angielskiego on-line przygotowujący do egzaminu CAE (poziom C1) co najmniej 1 usługę kursu języka angielskiego on-line przygotowującego do egzaminu CAE; Część XXI - Kurs języka francuskiego on-line co najmniej 1 usługę kursu języka francuskiego on-line; Część XXII - Kurs języka niemieckiego on-line przygotowujący do zdania egzaminu Goethe-Zertifikat B2 co najmniej 1 usługę kursu języka niemieckiego on-line na poziomie minimum B2; Część XXIII - Kurs lakiernika samochodowego co najmniej 1 usługę kursu lakiernika samochodowego; Część XXIV- Kurs prawa jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną dla kierowców wykonujących transport drogowy rzeczy co najmniej 1 usługę kursu prawa jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną dla kierowców wykonujących transport drogowy rzeczy. b) Wykonawca będzie dysponował dla każdej części zamówienia wyposażeniem dydaktycznym i pomieszczeniem dostosowanym do potrzeb danego kursu, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji kursu, z zachowaniem przepisów dotyczących ochrony środowiska oraz koniecznym sprzętem - niezbędnymi do prawidłowego wykonania poszczególnych części zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do Części III SIWZ.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp tj.: a) wykazu (sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do Części III SIWZ) osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, b) o ile dotyczy - pisemnego zobowiązania innego podmiotu(ów) do udostępnienia Wykonawcy, do dyspozycji - niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do Części III SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiający nie przewiduje składania oświadczeń w tym zakresie.

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Zamawiający nie przewiduje składania oświadczeń w tym zakresie.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Pełnomocnictwo wymagane jest w przypadku gdy do reprezentowania Wykonawcy upoważniona jest inna osoba niż wskazana w aktualnym odpisie z właściwego dla formy organizacyjnej wykonawcy rejestrze przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Handlowym lub innym dokumencie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności tylko w sytuacji: 1) zmiany miejsca przeprowadzenia kursu, pod warunkiem, że będą one spełniać wymogi określone w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, oraz w warunkach udziału w postępowaniu określonych w SIWZ, 2) zmiany osób wyznaczonych do przeprowadzania kursu, posiadających uprawnienia, odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie do należytego wykonania zamówienia z zastrzeżeniem § 1 ust. 5-6 umowy, bądź wyznaczenia dodatkowej osoby realizującej umowę (z zastrzeżeniem jej § 1 ust. 3 i 6).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-02, godzina: 09:15,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Celem szkolenia jest nabycie wiedzy umiejętności z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej. Program zajęć musi zawierać minimum następujący zakres tematyczny: - pojęcie wypadku, zabezpieczenie miejsca wypadku - postępowanie w stanach zagrożenia życia (utrata przytomności, odurzenia, zatrucia, zachłyśnięcia, porażenia prądem ) - postępowanie resuscytacyjne - postępowanie w urazach mechanicznych ciała, tamowanie krwotoków, załamaniach itp. Szkolenie winno się zakończyć wydaniem zaświadczenia na druku MEN.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający planuje przeszkolić 93 osoby.


Część nr: 2Nazwa: Kwalifikowany kurs pierwszej pomocy.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs winien być zakończony egzaminem państwowym, po zdaniu którego uczestnik otrzymuje tytuł RATOWNIKA zgodnie z ustawą o Państwowym Ratownictwie Medycznym, którego cena winna zostać uwzględniona w cenie kursu. Minimalne wymagania programowe: Kurs KPP prowadzony powinien być zgodnie z ramowym programem kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 marca 2007 r. w sprawie kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający planuje przeszkolić 20 osób (2 grupy szkoleniowe).


Część nr: 3Nazwa: Kurs kadrowo - płacowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Celem szkolenia jest przygotowanie do pracy w dziale kadrowo-płacowym. Minimalne wymagania programowe: - zatrudnienie pracownika według prawa pracy i prawa cywilnego - dokumentacja i ewidencja pracownicza - zasady prowadzenia - ubezpieczenia społeczne i zdrowotne - składniki płacowe - definicje, sposoby rozliczania, lista płac. - obsługa programu PŁATNIK - obsługa programu kadrowo-płacowego: Symfonia lub CDN Optima.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający planuje przeszkolić 7 osób.


Część nr: 4Nazwa: Kurs stylizacji paznokci
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Minimalne wymagania programowe: 1. Część teoretyczna: o omówienie wszystkich dostępnych metod przedłużania paznokci o stanowisko pracy, metody, techniki, aparatura i narzędzia o materiały , dermatologia, bezpieczeństwo i higiena pracy 2. Część praktyczna: o przedłużanie paznokci techniką żelową uv, tzn żel na tipsie, aqua, zdobnictwo o manicure: tradycyjny, biologiczny, francuski, pielęgnacja i masaż dłoni o Zbieg parafinowy, zdobienie paznokci różnymi technikami o korekcja wad płytki paznokcia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający planuje przeszkolić 10 osób


Część nr: 5Nazwa: Kurs operatora koparko - ładowarki kl. III
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Program kursu umożliwiający zdobycie uprawnień na operatora koparko - ładowarki kl. III musi być realizowany zgodnie z aktualnym programem Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. (Dz. U. z 2001 Nr 118, poz. 1263) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych. Kurs musi zakończyć się egzaminami przed komisją powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego, którego cenę należy wliczyć w koszt kursu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający planuje przeszkolić 17 osób.


Część nr: 6Nazwa: Kurs obrabiarek sterowanych numerycznie CNC
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Celem szkolenia jest przygotowanie do pracy na stanowisku operatora obrabiarek sterowanych numerycznie CNC. - Programowanie obrabiarek CNC - Wprowadzenie do obrabiarek sterowanych numerycznie. - Cechy konstrukcyjne nowoczesnych obrabiarek. - Podstawy geometryczne obróbki CNC. - Określenie współrzędnych zarysu. - Dokumentacja techniczna. - Numeryczne sterowanie obrabiarek CNC. - Systemy narzędziowe dla tokarek i frezarek CNC. - Doskonalenie praktycznych umiejętności wykonywania programów technologicznych na obrabiarkach z konkretnym układem sterowania komputerowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający planuje przeszkolić 2 osoby.


Część nr: 7Nazwa: Kurs języka migowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Celem kursu jest nabycie umiejętności komunikowania się z osobami niesłyszącymi za pomocą poznanych znaków języka migowego. Uczestnicy zapoznają się z zasadami komunikowania się osób z uszkodzeniem słuchu i z istotą języka migowego. Minimalne wymagania programowe: o Podstawy języka migowego i systemu językowo - migowego. o Daktylografia (poznanie alfabetu i liczebników). o Ideografia (poznanie znaków z zakresu języka migowego). o Ćwiczenia z wykładowcą. o Zapoznanie słuchaczy z językiem migowym dla osób głuchoniewidomych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający planuje przeszkolić 6 osób.


Część nr: 8Nazwa: Kurs pilarza
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Celem kursu jest nabycie uprawnień do pracy w zawodzie pilarz-drwal, operator pilarki. Kurs powinien być realizowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej oraz w oparciu o wytyczne zawarte w Zarządzeniu Nr 41 Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych z dnia 2 lipca 1998 r. Minimalne wymagania programowe: o Budowa i charakterystyka pilarek używanych w leśnictwie, paliwa, oleje, smary. o Przygotowanie pilarki do pracy i utrzymanie właściwego stanu technicznego. o Narzędzia i sprzęt pomocniczy do pozyskania drewna. o Technika ścinki i obalania drzew w warunkach normalnych. o Ścinka drzew trudnych oraz obalanie złomów i wywrotów. o Technika przerzynki kłód i dłużyc. o Technika okrzesywania drzew ściętych. Wykorzystanie surowca drzewnego, manipulacja i sortymentacja. o Pilarki na wysięgniku; rodzaje i zastosowanie w leśnictwie. o BHP na stanowisku drwala -operatora pilarki. Pierwsza pomoc w nagłych wypadkach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający planuje przeszkolić 4 osoby.


Część nr: 9Nazwa: Kurs krawiecki średniozaawansowany
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Podstawy nauki programowania Celem kursu jest doskonalenie technik krawieckich - techniki o podniesionym stopniu trudności technicznych. Minimalne wymagania programowe: 1. Wprowadzenie: o modelowanie formy podstawowej (karczki, kontrafałdy, cięcia), elementy stopniowania, o wszywanie kieszeni, zamków, stębnowanie, o flizelina - jej właściwości i dobór do rodzaju tkaniny, o sposoby i metody przeróbek odzieży, o nauka korzystania z żurnali, poprawki szablonów np. dla osób wysokich, niskich, z dużym lub małym biustem itp. 2. Szycie własnego projektu: o szycie na miarę: sukienka podstawowa/żakiet, o wykonanie konstrukcji podstawowej na sukienkę/żakiet, modelowanie formy podstawowej (karczki, cięcia) na płasko i na manekinie, modelowanie i wykrojenie podszewki, o wykrojenie z tkaniny, podklejenie klejonką, uszycie odzieży na maszynie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający planuje przeszkolić 8 osób.


Część nr: 10Nazwa: Kurs masażu tkanek głębokich.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Celem szkolenia jest przedstawienie teorii masażu tkanek głębokich, omówienie wskazań i przeciwskazań do masażu oraz nauczenie technik masażu tkanek głębokich. Część 1 - Wprowadzenie do metody. Podstawowe ruchu w masażu głębokim - Palpacja struktur anatomicznych w obrębie stawu skokowego - Opracowanie okolicy stawu skokowego - Palpacja struktur anatomicznych w obrębie łydki oraz goleni - Opracowanie okolicy łydki - Opracowanie okolicy goleni - Palpacja struktur anatomicznych w obrębie stawu kolanowego - Opracowanie okolicy stawu kolanowego - Palpacja struktur anatomicznych w obrębie uda - Palpacja struktur anatomicznych w obrębie tylnej strony uda - Opracowanie tylnej strony uda - Podsumowanie części 1 Część 2 - Wyjaśnienia i powtórki z części 1 - Palpacja struktur anatomicznych w obrębie nadgarstka - Opracowanie okolicy nadgarstka - Palpacja struktur anatomicznych w obrębie stawu łokciowego - Opracowanie okolicy przedramienia i łokcia - Opracowanie okolicy ramienia - Palpacja struktur anatomicznych w obrębie stawu ramiennego - Opracowanie okolicy stawu ramiennego - Palpacja struktur anatomicznych w obrębie łopatki - Palpacja struktur anatomicznych w obręczy kończyny górnej - Opracowanie obręczy kończyny górnej - Podsumowanie części 2 Część 3 - Wyjaśnienia i powtórki części 2 - Palpacja struktur anatomicznych w obrębie miednicy - Opracowanie okolicy miednicy i kości krzyżowej - Palpacja struktur anatomicznych w obrębie kręgosłupa lędźwiowego - Opracowanie okolicy lędźwiowej - Opracowanie okolicy powłok brzusznych - Palpacja struktur anatomicznych w obrębie klatki piersiowej - Opracowanie okolicy klatki piersiowej, wzorce oddechowe - Palpacja struktur anatomicznych w obrębie kręgosłupa piersiowego - Opracowanie kręgosłupa piersiowego - Palpacja struktur anatomicznych części szyi i karku - Opracowanie szyi i karku Część 4 - Wyjaśnienia i powtórki z części 3 - Palpacja struktur anatomicznych w obrębie podpotylicznej - Opracowanie okolicy podpotylicznej - Palpacja struktur anatomicznych w obrębie stawu skroniowo-żuchwowego - Opracowanie okolicy twarzy i stawu skroniowo-żuchwowego - Wprowadzenie do pracy integracyjnej - Integracja w jednostkach klinicznych: Zespoły bólowe - Integracja w jednostkach klinicznych: stany ostre - Integracja w jednostkach klinicznych: urazy i praca ze sportowcami.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający planuje przeszkolić 1 osobę.


Część nr: 11Nazwa: Kurs operatora wózków jezdniowych wraz wymianą butli.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Celem kursu jest uzyskanie uprawnień dających prawo do kierowania wózkami jezdniowymi z napędem silnikowym następujących typów: o naładowne, o unoszące o podnośnikowe o ciągnikowe o specjalne oraz dodatkowo uprawnień do wymiany butli gazowych w wózkach zasilanych gazem. Osoby kończące kurs otrzymują zaświadczenie o ukończeniu szkolenia oraz zezwolenie na kierowanie wózkami , które uprawniają do podjęcia pracy w zakresie kierowania wózkami wszystkich typów wraz z bezpieczną wymianą butli gazowych. Szkolenie w zakresie obsługi wózka jezdniowego winno zostać przeprowadzone zgodnie z programem opracowanym i zatwierdzonym przez jednostkę organizacyjną - Urząd Dozoru Technicznego - wyznaczoną przez ministra właściwego do spraw gospodarki - Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 maja 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz.U. z 2002 r., Nr 70 poz. 650 z późn. zm.). Wskazana cena za realizacje usługi powinna zawierać koszt przeprowadzenia niezbędnych badań oraz kosztów egzaminu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający planuje przeszkolić 8 osób.


Część nr: 12Nazwa: Kurs kelner/barman/barista
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kursanci zostaną zapoznani z: 1. Kelner: zasadami rozliczeń kelnerskich; sposobami sporządzania oraz podawania potraw i napojów; planowaniem wyżywienia; obsługą przyjęć okolicznościowych oraz obsługą gości hotelowych. 2. Barman: informacjami dotyczącymi wyposażenia barów w sprzęt i urządzenia; różnych form zaopatrzenia barów w towary handlowe i produkty żywnościowe oraz metod ich oceny i przechowywania; organizacji pracy i czynności związanych z przygotowaniem baru do przyjęcia gości; technik sporządzania oraz sposobów serwowania napojów i koktajli, a także pracy za barem; dokumentacji obowiązującej w barze oraz sposobami jej prowadzenia. 3. Barista: przyrządzania różnego rodzaju kawy oraz kawowych drinków, a także wykonywania na ich powierzchni kunsztownych wzorów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający planuje przeszkolić 6 osób.


Część nr: 13Nazwa: Kurs mediacji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pełnienia roli mediatora poprzez zdobycie wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności z zakresu mediacji a w szczególności umiejętności rozumienia i rozwiązywania konfliktów, skutecznej komunikacji i negocjacji. Minimalne wymagania programowe: 1. rodzaje i zastosowanie mediacji, 2. psychologia konfliktu, 3. proces mediacji, jego zasady, przebieg oraz rola i zadania mediatora, 4. umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne niezbędne w prowadzeniu mediacji, 5. narzędzia, techniki i strategie mediacyjne, 6. sytuacje trudne podczas mediacji, 7. ograniczenia mediacji - różnicowanie spraw, w których mediacja jest przydatna, 8. kontekst prawny prowadzenia mediacji - procedury mediacyjne w Polsce i na świecie, 9. symulacje mediacji prowadzonych samodzielnie oraz z drugim mediatorem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający planuje przeszkolić 1 osobę.


Część nr: 14Nazwa: Kurs cukierniczy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Celem kursu jest zdobycie wiedzy i umiejętności związanych z wykonywaniem wszelkiego rodzaju ciast, kremów, mas i innych wyrobów oraz ich dekoracji. Minimalne wymagania programowe: 1. Podstawy przetwórstwa spożywczego. 2. Organizacja produkcji. 3. Techniczna obsługa produkcji. 4. Technologia produkcji cukierniczej. 5. Technologia produkcji ciastkarskiej. 6. Przedsiębiorstwo cukiernicze.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający planuje przeszkolić 4 osoby.


Część nr: 15Nazwa: Kurs prawo jazdy kat. B
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs musi zostać przeprowadzony w oparciu o: o Ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2017 r., poz. 978), o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 280) w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców. Kurs musi zakończyć się egzaminem państwowym przed komisją powołaną przez odpowiedniego wojewodę, którego koszt należy wliczyć w koszt kursu. Zamawiający dopuszcza realizację zajęć teoretycznych oraz praktycznych w każdym z dni tygodnia (również w dni wolne od pracy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8, 80411200-0, 80530000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający planuje przeszkolić 4 osoby.


Część nr: 16Nazwa: Kurs kwalifikacyjny w dziedzinie pielęgniarstwa anestezjologicznego i intensywnej terapii
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Minimalny zakres tematyczny kursu: Program kursu kwalifikacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa anestezjologicznego i intensywnej opieki dla pielęgniarek z dnia 19.08.2015 r., zatwierdzonym przez Ministra Zdrowia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający planuje przeszkolić 1 osobę.


Część nr: 17Nazwa: Kurs fotografii podstawowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Minimalny zakres tematyczny kursu: 1. Fotograficzny sprzęt cyfrowy. 2. Kadr i kompozycja obrazu. 3. Rola światła - ustawienia. 4. Znaczenie fotografowanego obiektu. 5. Wykorzystanie możliwości fotografii cyfrowej. 6. Ostrość zdjęć. 7. Fotografowanie przyrody. 8. Zdjęcia na spotkaniach okolicznościowych. 9. Fotografowanie ludzi. 10. Zapobieganie najczęstszym problemom. 11. Drukowanie zdjęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający planuje przeszkolić 5 osób.


Część nr: 18Nazwa: Kurs fotografii zaawansowany
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Minimalny zakres tematyczny kursu: 1. Estetyka i fotografia współczesna: o komponowanie obrazu fotograficznego z wykorzystaniem mocnych punktów o wykorzystywanie centralnego kadru o korzystanie z wielu planów o zapisywanie w obrazie rytmu i dynamiki 2. Fotografia studyjna o organizowanie pracy w studio o obsługiwanie profesjonalnego sprzętu studyjnego (lampy, generatory, końcówki modelujące) o używanie światłomierza (wykonywać pomiary światła zastanego, ciągłego, wyładowczego) o wykorzystywanie różnego rodzaju światła w celu uzyskania określonych efektów 3. Fotoreportaż i edycja zdjęć o dobieranie metody wykonywania zdjęć (cyfra, analog; wielki, średni, mały format) o patrzenie na otoczenie, odnajdywanie tematu, utrwalanie na zdjęciach swojego subiektywny punkt widzenia o fotografowanie w przestrzeni miejskiej (street photo) ze światłem zastanym i sztucznym, radzenie sobie w trudnych warunkach o edytowanie materiału zdjęciowego i tworzenie spójnego w treści i formie cyklu zdjęć (budowanie historii, kolejność wydarzeń, narracja w fotografii reportażowej; selekcja, edycja i korekta materiału zdjęciowego).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający planuje przeszkolić 1 osobę.


Część nr: 19Nazwa: Kursu języka angielskiego on-line przygotowujący do egzaminu FCE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Celem kursu jest przygotowanie uczestnika do egzaminu FCE.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający planuje przeszkolić 4 osoby


Część nr: 20Nazwa: Kurs języka angielskiego on-line przygotowującego do egzaminu CAE (POZIOM C1)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Celem kursu jest przygotowanie uczestnika do egzaminu CAE.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający planuje przeszkolić 1 osobę.


Część nr: 21Nazwa: Kurs języka francuskiego on-line.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs ma na celu naukę języka na poziomie podstawowym A1. Kurs ma na celu przyswojenie przez uczestnika niezbędnych umiejętności językowych, dzięki którym rozumie i potrafi stosować wyuczone, potoczne wyrażenia i budować bardzo proste wypowiedzi służące do wyrażania konkretnych potrzeb życia codziennego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający planuje przeszkolić 1 osobę.


Część nr: 22Nazwa: Kurs języka niemieckiego on-line (poziom B2)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs przygotowawczy do zdania egzaminu Goethe - Zertifikat B2 ma na celu przyswojenie przez uczestnika niezbędnych umiejętności językowych oraz sprawności, które maksymalnie ułatwiają proces zdawania egzaminu. Uczestnik przystępujący do egzaminu winien: o Rozumieć znaczenie głównych wątków przekazu zawartego w złożonych tekstach na tematy konkretne i abstrakcyjne, łączyć z rozumieniem dyskusje na tematy techniczne z zakresu jej specjalności. o Umieć porozumiewać się na tyle płynnie i spontanicznie, by prowadzić normalną rozmowę z rodzimym użytkownikiem języka, nie powodując przy tym napięcia u którejkolwiek ze stron. o Potrafić- w szerokim zakresie tematów - formułować przejrzyste i szczegółowe wypowiedzi ustne lub pisemne, a także wyjaśniać swoje stanowisko w sprawach będących przedmiotem dyskusji, rozważając wady i zalety różnych rozwiązań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający planuje przeszkolić 1 osobę.


Część nr: 23Nazwa: Kurs lakiernika samochodowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Celem kursu jest nabycie przez słuchaczy wiedzy teoretycznej oraz umiejętności praktycznych niezbędnych do wykonywania zawodu lakiernika samochodowego. Zakres tematyczny szkolenia winien zawierać następujące zagadnienia: materiały, narzędzia i maszyny stosowane i używane w lakiernictwie; organizacja stanowiska pracy; właściwe przygotowanie powierzchni do położenia farby podkładowej oraz lakierowania; lakierowanie przygotowanej powierzchni; suszenie powierzchni lakierowanej; polerowanie i ocena jakości polerowanej powierzchni.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80530000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający planuje przeszkolić 1 osobę


Część nr: 24Nazwa: Kurs prawa jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną dla kierowców wykonujących transport drogowy rzeczy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kurs musi zostać przeprowadzony w oparciu o: Ustawę z dnia 6 września 2001 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 1907) o transporcie drogowym; Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. (Dz. U. z 2017 r., poz. 151) w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy; Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 16 stycznia 2013 r. (Dz.U. z 2013r. poz. 91) w sprawie doskonalenia techniki jazdy. Kurs musi zakończyć się egzaminami państwowymi przed uprawnionymi komisjami, których koszt należy wliczyć w cenę kursu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80411200-0, 80530000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający planuje przeszkolić 1 osobę.






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.