eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zamówienie uzupełniające dla zadania:-Utrzymanie oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz bieżące remonty i konserwacja sygnalizacji świetlnych na sieci dróg publicznych na terenie miasta Gliwice wraz z utrzymaniem infrastruktury Centrum Sterowania Ruchem.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-19

Gliwice: Zamówienie uzupełniające dla zadania:-Utrzymanie oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz bieżące remonty i konserwacja sygnalizacji świetlnych na sieci dróg publicznych na terenie miasta Gliwice wraz z utrzymaniem infrastruktury Centrum Sterowania Ruchem.
Numer ogłoszenia: 55769 - 2016; data zamieszczenia: 19.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach, ul. Płowiecka 31, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 300 86 34, faks 32 300 86 98 , strona internetowa www.zdm.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające dla zadania:-Utrzymanie oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz bieżące remonty i konserwacja sygnalizacji świetlnych na sieci dróg publicznych na terenie miasta Gliwice wraz z utrzymaniem infrastruktury Centrum Sterowania Ruchem..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zad.I a)wykonanie robót związanych z utrzymaniem oznakowania poziomego wykonywanego masą termoplastyczną , chemoutwardzalną, farbą akrylową , b)wykonanie robót związanych z utrzymaniem oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu, c)remonty sygnalizacji świetlnych (bieżące naprawy, remonty awaryjne, wymiany zużytych części). Zad. II. a)konserwację i nadzór istniejących sygnalizacji świetlnych oraz utrzymanie urządzeń Centrum Sterowania Ruchem. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania wszystkich niezbędnych prac dla utrzymania dobrego stanu technicznego oznakowania poziomego, pionowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz sygnalizacji świetlnych na zarządzanej przez Zamawiającego sieci dróg a w szczególności: a) podjęcie doraźnej likwidacji zagrożeń powstałych wskutek uszkodzenia sygnalizacji bądź oznakowania drogowego na zarządzanej sieci dróg w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od chwili otrzymania informacji o zaistniałym zagrożeniu. W przypadku awarii sygnalizacji świetlnych usunięcie awarii nie później niż : -do jednej godziny w przypadku drobnych awarii (np. wymiana soczewki, sygnalizatora, przycisku dla pieszych, sprawdzeniu stanu bezpiecznika) -do 12 godzin w przypadku np. uszkodzenia masztu sygnalizacji świetlnej wymiany na nowy, uszkodzenia kamery monitoringu i punktów pomiaru ruchu, uszkodzenia pętli indukcyjnej, uszkodzenia sygnalizatora akustycznego, uszkodzenia sterownika sygnalizacji świetlnej, -do 5 dni roboczych w przypadku większych awarii uszkodzenia wysięgu, szafy sterowniczej, b) utrzymywanie całodobowego pogotowia technicznego w dni robocze oraz wolne i święta, c) przechowywanie i prowadzenie ewidencji odzyskanych a nadających się do ponownego zabudowania znaków drogowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu, elementów sygnalizacji przez okres trwania umowy (kwartalne raporty stanu odzyskanych elementów należy składać Zamawiającemu) d) inne nie wymienione czynności , a pozostające w związku z przedmiotem umowy,.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawego i polegajacego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Przedsiębiorstwo Remontów Ulic i Mostów S.A, ul. Nad Bytomką 1, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.