Gliwice: Zamówienie uzupełniające dla zadania:-Utrzymanie oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz bieżące remonty i konserwacja sygnalizacji świetlnych na sieci dróg publicznych na terenie miasta Gliwice wraz z utrzymaniem infrastruktury Centrum Sterowania Ruchem.
Numer ogłoszenia: 55769 - 2016; data zamieszczenia: 19.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach, ul. Płowiecka 31, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 300 86 34, faks 32 300 86 98 , strona internetowa www.zdm.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające dla zadania:-Utrzymanie oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz bieżące remonty i konserwacja sygnalizacji świetlnych na sieci dróg publicznych na terenie miasta Gliwice wraz z utrzymaniem infrastruktury Centrum Sterowania Ruchem..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zad.I a)wykonanie robót związanych z utrzymaniem oznakowania poziomego wykonywanego masą termoplastyczną , chemoutwardzalną, farbą akrylową , b)wykonanie robót związanych z utrzymaniem oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu, c)remonty sygnalizacji świetlnych (bieżące naprawy, remonty awaryjne, wymiany zużytych części). Zad. II. a)konserwację i nadzór istniejących sygnalizacji świetlnych oraz utrzymanie urządzeń Centrum Sterowania Ruchem. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania wszystkich niezbędnych prac dla utrzymania dobrego stanu technicznego oznakowania poziomego, pionowego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz sygnalizacji świetlnych na zarządzanej przez Zamawiającego sieci dróg a w szczególności: a) podjęcie doraźnej likwidacji zagrożeń powstałych wskutek uszkodzenia sygnalizacji bądź oznakowania drogowego na zarządzanej sieci dróg w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od chwili otrzymania informacji o zaistniałym zagrożeniu. W przypadku awarii sygnalizacji świetlnych usunięcie awarii nie później niż : -do jednej godziny w przypadku drobnych awarii (np. wymiana soczewki, sygnalizatora, przycisku dla pieszych, sprawdzeniu stanu bezpiecznika) -do 12 godzin w przypadku np. uszkodzenia masztu sygnalizacji świetlnej wymiany na nowy, uszkodzenia kamery monitoringu i punktów pomiaru ruchu, uszkodzenia pętli indukcyjnej, uszkodzenia sygnalizatora akustycznego, uszkodzenia sterownika sygnalizacji świetlnej, -do 5 dni roboczych w przypadku większych awarii uszkodzenia wysięgu, szafy sterowniczej, b) utrzymywanie całodobowego pogotowia technicznego w dni robocze oraz wolne i święta, c) przechowywanie i prowadzenie ewidencji odzyskanych a nadających się do ponownego zabudowania znaków drogowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu, elementów sygnalizacji przez okres trwania umowy (kwartalne raporty stanu odzyskanych elementów należy składać Zamawiającemu) d) inne nie wymienione czynności , a pozostające w związku z przedmiotem umowy,.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawego i polegajacego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Przedsiębiorstwo Remontów Ulic i Mostów S.A, ul. Nad Bytomką 1, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Modernizacja obiektu - remont sanitariatów (SP - 18)
- Termomodernizacja budynku przy ul. Dworskiej 11 w Gliwicach wraz z podłączeniem do miejskiej sieci ciepłowniczej
- Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych - podziały geodezyjne nieruchomości zajętych pod pas drogowy drogi powiatowej
- Modernizacja obiektu - remont sanitariatów (SP - 18)
- Świadczenie usług pocztowych oraz kurierskich dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa wyposażenia laboratoriów dydaktycznych. Znak sprawy: IA1.282.22.2024.MW
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej ul. Królowej Jadwigi w Miastku wraz z przebudową mostu
- Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2024 r.
- "Rozbudowa układu drogowego w rejonie ulic Wajdy, Stalmacha, Łukowej i Opolskiej w Tarnowskich Górach"
- Przebudowa drogi gminnej - ul. Ogrodowej w miejscowości Tuszyn, na działkach nr ewid. 358, 383, obręb 11, gm. Tuszyn
- "Przebudowa ul. Poprzecznej"- 2 części - III postępowanie.
- "Remont drogi powiatowej nr 2918 E w miejscowości Popień"
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.