eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko nad Dunajcem › Zabezpieczenie i konserwacja części ruin zamku Pieniny - mur kamienny, piwnica, schody i pomost

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-07-03



Ogłoszenie nr 557659-N-2020 z dnia 2020-07-03 r.

Pieniński Park Narodowy: Zabezpieczenie i konserwacja części ruin zamku Pieniny - mur kamienny, piwnica, schody i pomost
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
INTERREG (INT/ET/TAT/1/III/A/0251)

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Pieniński Park Narodowy, krajowy numer identyfikacyjny 12245667100000, ul. ul. Jagiellońska  107 , 34-450  Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 625 601, e-mail biuro@pieninypn.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): pieninypn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://bip.malopolska.pl/ppn,m,328374,2020.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Osoba Prawna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
https://bip.malopolska.pl/ppn,m,328374,2020.html


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://bip.malopolska.pl/ppn,m,328374,2020.html


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
ul. Jagiellońska 107b 34-450 Krościenko n/D


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie i konserwacja części ruin zamku Pieniny - mur kamienny, piwnica, schody i pomost
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie ruin zamku Pieniny, wpisanego do rejestru zabytków w 2003 roku pod nr A-7/M. Przedmiotowy obiekt zamku Pieniny (zamek św. Kingi w Pieninach) usytuowany w Gminie Krościenko n/Dunajcem zachowany jest jedynie w formie trwałej ruiny. Ruiny zamku znajdują się na Górze Zamkowej w masywie Trzech Koron w Pieninach. Granice pierwotnego założenia obronnego wyznaczają od strony południowo-wschodniej grań i krawędź urwiska skalnego, sięgające 792,7 m npm. Od strony przeciwległej (od strony północno-zachodniej) stok góry zamknięty został na wysokości 740÷760m npm linią muru obronnego łączącą dwie rozpadliny skalne tworzące naturalne bramy. Rozpadlina zachodnia została zaryglowana budynkiem na rzucie kwadratu o boku długości około 11m, z piwnicą nakrytą sklepieniem. Rozpadlina wschodnia została zamknięta odcinkami poprzecznych murów tworzących kręte wejście. W pomieszczeniu piwnicy zlokalizowanym w południowo-zachodnim fragmencie ruin zamku Pieniny należy wykonać przemurowanie ścian i sklepienia oraz rozluźnionych elementów substancji murowej wykazujących braki w prawidłowym ukształtowaniu spoin muru stosując zaprawę wapienno-trasową. Elementy substancji murowanych posiadające prawidłowe przewiązanie należy dodatkowo wzmocnić poprzez zastosowanie kotew wykonanych z prętów nierdzewnych. Zaleca się aby wykonywane lokalne zszycia substancji murowej zrealizować przy pomocy kotew spiralnych osadzonych na spoiwie mineralnym. Zachowane płaty sklepienia należy nasycić mleczkiem wapiennym przez grawitacyjne zalewanie płaszcza sklepienia. Dla ograniczenia zjawiska sedymentacji należy sklepienie wyprzedzająco zwilżyć. Początkowo należy zdemontować istniejący podest drewniany oraz zabezpieczyć ruiny przed niekontrolowanym osunięciem elementów kamiennych. Zabezpieczenie to należy zrealizować przy pomocy tymczasowych drewnianych stempli. Nowy taras widokowy należy wykonać jako niezależną konstrukcję wspartą na rekonstruowanych ścianach piwnicy. Podest należy zrealizować jako układ belkowy wsparty na układzie drewnianych słupów uzupełnionych lokalnie zastrzałami. Do wykonania tej konstrukcji założono słupy o przekroju poprzecznym O30cm, belki nośne O35cm oraz zastrzały O25cm. Rozstaw podłużny drewnianych ram wynosi około 1,55 m. Na belkach należy wykonać układ poprzecznych legarów o przekroju 16x20cm. Następnie należy zrealizować warstwę deskowania grubości 40mm, do której będą mocowane łaty drewniane o przekroju poprzecznym 20x20 mm w rozstawie co ok. 20-30cm. Warstwa łacenia będzie tworzyła dodatkowo przestrzeń wentylacyjną podestu celem zapewnienia prawidłowej cyrkulacji powietrza tarasu. Kolejno należy wykonać warstwę złożoną z wodoodpornych płyt OSB gr. 22mm, na której przewidziano zrealizowanie izolacji przeciwwodnej w formie folii mającej za zadanie zapewnienie braku ewentualnej migracji wilgoci lub wody pomiędzy poszczególnymi warstwami wykończeniowymi pomostu. Warstwę wodonośną zrealizowaną w postaci wodoodpornych płyt OSB należy uformować w spadku skierowanym w stronę projektowanego koryta. Spadek ten winien wynosić min. 2%. Na tak wykonane elementy należy ułożyć piasek stabilizowany wapnem hydratyzowanym. Założono, że wierzchnią warstwę wykończeniową będzie stanowiła kamienna posadzka wykonana w formie płyt grubości 3cm. Krawędzie pomostu (podestu) drewnianego należy zabezpieczyć poprzez wykonanie obwodowej drewnianej belki krawędziowej, do której należy przymocować warstwę desek. Drewniane elementy należy wykonać z drewna klasy C24 (elementy drewniane klasy 1 pozbawione widocznych deformacji, przebarwień i sęków). Elementy te należy zabezpieczyć antykorozyjnie, przeciwogniowo oraz przed niekorzystnym wpływem czynników atmosferycznych. W obliczeniach statyczno-wytrzymałościowych założono maksymalne dopuszczalne obciążenie projektowanego podestu wynoszące 5,0 kN/m2, uwzględniono założenie obciążenia drewnianego pomostu podczas okolicznościowych wydarzeń mających miejsce cyklicznie na zamku, takich jak: Msza ludzi gór, odpust św. Kingi czy piesza pielgrzymka. Kamienne schody terenowe prowadzące przez rozpadlinę zachodnią na szczyt murowanej ściany tarczowej w obrębie piwnicy zamkowej należy zabezpieczyć. W tym celu należy wzmocnić kamienne bloki wapienne przy pomocy preparatów krzemoorganicznych bez własności hydrofobowych. W przypadku rozpoznania ubytków należy je uzupełnić kitami mineralnymi tak aby przywrócić je do pierwotnej ich formy. Należy wykonać prace polegające na remoncie istniejącego systemu odwodnienia, które będą przewidywały oczyszczenie i udrożnienie istniejącej struktury. W związku z tym nie będą zmieniane żadne zależności wodnoprawne na analizowanym obszarze. Mur tarczowy w rozpadlinie zachodniej należy wzmocnić poprzez zastosowanie kotew osadzonych na spoiwie niskoalkaicznym oraz lokalnych przemurowań warstw murowanych. Kotwy zszywające mur należy wykonać z prętów nierdzewnych osadzanych na spoiwie z białego cementu w strukturze murowanej ściany. Elementy murowane korony tarczowego muru zachodniego wykazujące nadmierne rozluźnienie należy zdemontować oraz ponownie osadzić. W przypadku rozpoznania osłabienia struktury spoin należy wykonać wtórne spoinowanie stosując zaprawę wapienno-trasową, którą użyto przy rekonstrukcji murów cysterny oraz wschodniego muru tarczowego. Na koronie muru należy wykonać również wieniec stężający, zbrojony siatką z włókna szklanego alkalioodpornego ukrytego w warstwach nakrywy muru. Alternatywnie dopuszcza się zastosowanie samoprzylepnej blachy ołowianej maskując blachę nadległą warstwą kamieni. Należy ułożyć bloki kamienne na tyle "luźno" aby pomiędzy nimi mogła zakorzenić się trawa. Ostatnim etapem będzie hydrofobizacja korony muru preparatami krzemoogranicznymi. Należy przewidzieć usunięcie drewnianej kraty stanowiącej podporę tymczasową pod blokami kamiennymi stanowiącymi strukturę zachodniego muru tarczowego zlokalizowanego w rozpadlinie zachodniej oraz zastąpienie jej nową stalową kratą kutą. Następnie należy wykonać nadproże kamienne przewiązane z istniejącą ścianą przy pomocy zaprawy wapienno-trasowej. W trakcie prac wykonawczych Wykonawca ma zapewnić prowadzenie nadzoru archeologicznego i wykonanie niezbędnych badań archeologicznych wraz ze sporządzeniem dokumentacji zgodnie z ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (teks jednolity Dz. U. 2020, poz. 282) oraz standardów Narodowego Instytutu Dziedzictwa. Po zakończeniu badań teren należy przywrócić do stanu pierwotnego. Odkryte elementy po konsultacji z Inwestorem lub jego pełnomocnikami, powinny być w przypadku znalezisk nieruchomych, zabezpieczone poprzez zasypanie lub inne dostępne techniki zabezpieczeń oraz w przypadku obiektów ruchomych zakonserwowane i przekazane Inwestorowi. Dokumentację należy przekazać w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej (*doc, *dwg, *pdf). Zakres prac zawiera dokumentacja projektowa autorstwa dr. inż. Stanisława Karczmarczyka z 2018 r. ( załącznik nr 4 do SIWZ) i przedmiary robót (załącznik nr 3 do SIWZ). Z powodu dofinansowania zewnętrznego części robót, zadanie podzielono na dwa etapy: ? I etap - naprawa piwnicy, pomost, schodów, koryt odwadniających (etap finansowany w ramach projektu INTERREG (INT/ET/TAT/1/III/A/0251) - zakończenie etapu ma umożliwić zwiedzanie zamku. ? II etap - naprawa muru kamiennego (etap finansowany ze środków własnych PPN). Wykonawca przed rozpoczęciem robót przedłoży do akceptacji projekt zabezpieczenia ruchu turystycznego. Roboty i transport materiałów nie mogą wstrzymywać istniejącego ruchu turystycznego na szlaki niebieskim na odcinku polana Kosarzyska do polana Wyrobek. Prace budowlane należy wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót oraz zaleceniami Inwestora, projektanta i inspektorów nadzoru inwestorskiego oraz obowiązujących standardów PPN. Należy brać pod uwagę całą dokumentację. Jeżeli jakiś element występuje tylko w jednym z dokumentów należy przyjąć go do wyceny. Wycena i rozliczenie wykonania robót ma charakter ryczałtowy. Wykonawca powinien zapoznać się z przedmiotem zamówienia na miejscu i wykonać zadanie zarówno zgodnie z projektem jak i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i właściwościami użytkowymi obiektu. Po podpisaniu umowy, a przed przystąpieniem do prac budowlanych Wykonawca jest zobowiązany uzyskać pisemną akceptację materiałów, których parametry powinny być równoważne z tymi wskazanymi w przedmiarze robót i dokumentacji projektowej. Z uwagi na ryczałtowy charakter składanej oferty, przewiduje się przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu planowanych robót przed wyceną składanej oferty przetargowej. Termin wizji lokalnej ustala się na 13.07.2020 r o godz. 12.00 oraz na 17.07.2020 o godz. 12.00. W tych terminach można uzyskać informacje szczegółowe nt. zamówienia na miejscu. Do specyfikacji dołączony jest wzór umowy zawierający m.in. zakres prac oraz kary umowne za niedotrzymanie terminu wykonania zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-11-30

II.9) Informacje dodatkowe: I ETAP: Do 30 listopada 2020, II ETAP: Do 30 listopada 2021

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W przetargu biorą udział Wykonawcy, którzy spełnią wymogi formalne i złożą kompletną ofertę przetargową. Wykonawca musi spełnić wszystkie poniższe warunki: 1. Doświadczenie ~- Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli: ? wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu robót konserwatorsko-budowlanych związanych z utrwaleniem ruin w murowanym, kubaturowym obiekcie średniowiecznym, pochodzącym z XIII-XV w., znajdującym się w rejestrze Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończonych, o wartości jednostkowej dla każdej z robót co najmniej 250.000 zł brutto. 2. Osoby zdolne do wykonania zamówienia: Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli: a) wykaże, że dysponuje osobą gotową do podjęcia obowiązków kierownika budowy: posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wg ustawy Prawo Budowlane lub uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejszych przepisów oraz posiadającą uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków bądź posiadający 18 miesięczną praktykę przy nadzorowaniu prac w obiektach zabytkowych, zgodnie z art. 37c Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (teks jednolity Dz. U. 2020, poz. 282) i posiadającą aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i ubezpieczoną od odpowiedzialności cywilnej, a w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie polegające na kierowaniu robotami budowlanymi związanymi z utrwaleniem ruin w murowanych obiektach średniowiecznych, pochodzących z XIII-XV w., posiadających statut zabytku w Polsce, zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończonych o wartości jednostkowej dla każdej z robót co najmniej 250.000,00 zł brutto, przedstawiając stosowne oświadczenie, b) wykaże, że dysponuje osobą wyznaczoną do realizacji zamówienia, która wykonywała wykonała bezpośrednio na budowie prace murarskie na co najmniej 1 zamówieniu w pracach konserwacyjnych w murowanych obiektach średniowiecznych, pochodzących z XIII-XV w., posiadających statut zabytku w Polsce, o wartości zamówienia co najmniej 250 000 zł brutto, przedstawiając stosowne oświadczenie, c) wykaże, że dysponuje osobą gotową do podjęcia obowiązku wykonania badań archeologiczno - architektonicznych i prowadzenia nadzoru archeologicznego zgodnie z art. 37e Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (teks jednolity Dz. U. 2020, poz. 282) oraz standardów Narodowego Instytutu Dziedzictwa, a w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonała co najmniej 2 zamówienia polegające na prowadzeniu badań archeologicznych w murowanych obiektach średniowiecznych, pochodzących z XIII-XV w., posiadających statut zabytku w Polsce, przedstawiając stosowne oświadczenie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: nie dotyczy

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Załącznik nr 6 SIWZ: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, niniejsze oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców brak podstaw do wykluczenia, zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 6 do SIWZ.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Załącznik nr 7 SIWZ: Oświadczenie - warunki udziału w postępowaniu W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, niniejsze oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku 7 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Załącznik nr 1 SIWZ: wypełniony formularz ofertowy; Załącznik nr 2 SIWZ: zaparafowany wzór umowy Załącznik nr 5: Wykaz robót wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat Załącznik nr 5A: Wykaz robót wykonywanych przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia Załącznik nr 5B: Wykaz prac archeologicznych wykonanych przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia Dokumenty potwierdzające kompetencje wymienione w pkt. X SIWZ (protokoły odbioru lub poświadczenie należytego wykonania);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10.000 PLN (dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP 2. Wadium wnoszone w formie gotówkowej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego BGK O/Kraków 17 1130 1150 0012 1252 6590 0001 (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego). 3. Wadium wnoszone w innej niż gotówkowa formie należy składać w oryginale wraz z ofertą. 4. Wadium w akceptowalnej formie musi być złożone w terminie składania ofert. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 6. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca wycofa się z udziału w postępowaniu, Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium, po pisemnym zawiadomieniu go przez Wykonawcę o wycofaniu się z postępowania. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż gotówkowa, zwrot oryginałów dokumentów stanowiących formę wniesienia wadium, nastąpi na pisemny wniosek Wykonawcy przy zachowaniu zasad jak wyżej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami przy zaistnieniu przesłanek wskazanych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
nie dotyczy


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena0,60
Gwarancja0,10
Doświadczenie murarskie0,20
Doświadczenie archeologiczne0,10

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
nie dotyczy

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
nie dotyczy
Wstępny harmonogram postępowania:
nie dotyczy
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
nie dotyczy

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

nie dotyczy

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

nie dotyczy

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

nie dotyczy

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

nie dotyczy

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

nie dotyczy

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

nie dotyczy


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

nie dotyczy


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

nie dotyczy


Informacje dodatkowe:

nie dotyczy

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy są dopuszczalne jedynie na podstawie art. 144 ustawy PZP.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-20, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.