eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siewierz › Budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Siewierzu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz budowa boiska wielofunkcyjnego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-13

Siewierz: Budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Siewierzu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz budowa boiska wielofunkcyjnego
Numer ogłoszenia: 55758 - 2015; data zamieszczenia: 13.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11196 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 0326499471, 6499400, faks 032 6499402.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Siewierzu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz budowa boiska wielofunkcyjnego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Siewierzu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz budowa boiska wielofunkcyjnego. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami, warunkami, opiniami oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a także w Decyzji Starosty Będzińskiego o pozwoleniu na budowę nr 1207.2014 z dnia 27 listopada 2014 r. 2. Na wykonanie przedmiotu zamówienia składają się w szczególności: a) budowa budynku sali gimnastycznej z dachem łukowym o wymiarach 27,6 x 19,0m i wysokości 10,0m z wyposażeniem do gry w koszykówkę, siatkówkę, tenisa, piłkę ręczną oraz trybuną, połączonego z budynkiem istniejącej szkoły dwukondygnacyjnym łącznikiem/przybudówką o wymiarach 14,63 x 13,35m z dwoma salami lekcyjnymi, pełniącym również funkcję zaplecza sali gimnastycznej b) wykonanie w budynku sali gimnastycznej i łącznika/przybudówki wewnętrznych instalacji: elektroenergetycznej, niskoprądowej, wodnej, p.poż., kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wentylacji mechanicznej, solarnej, centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego, gazowej wraz z modernizacją kotłowni. c) budowa przyłącza wodnego, zewnętrznej kanalizacji sanitarnej, deszczowej i instalacji hydrantowej d) likwidacja istniejącego szamba i zastąpienie go dwoma zbiornikami o pojemności 10m3 usytuowanymi w północnej części działki. e) budowa 60 metrowej bieżni o nawierzchni poliuretanowej, na trzy stanowiska wzdłuż zachodniej granicy działki f) budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego o wymiarach 30,0x17,0m o nawierzchni poliuretanowej z piłkochwytem z siatki PP g) Roboty remontowe w istniejącym budynku szkoły, w tym w kotłowni, związane z dobudową sali gimnastycznej h) przebudowa drogi dojazdowej o szerokości 3,5m, stanowiącej drogę ppoż. wzdłuż wschodniej granicy działki wraz z placem manewrowym o wymiarach 20,0x20,0m o nawierzchni z kostki brukowej gr. 8,0cm. i) Wykonanie wszelkich robót towarzyszących, wynikających z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 3. Wykonawca ponadto będzie zobowiązany do: a) urządzenia i oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp, wynikających zwłaszcza z prowadzenia robót w czasie normalnego funkcjonowania szkoły, b) wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie z projektem, c) wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót, d) wykonania ewentualnych przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia mediów, e) poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, f) wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp, g) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z uzgodnieniami z zarządcami dróg, zarządcami sieci i uzbrojenia terenu, h) jeżeli roboty będą wymagały zapewnienia nadzoru odpowiednich zarządców dróg lub sieci uzbrojenia terenu lub wynikającego z innych uzgodnień to wykonawca taki nadzór zapewni także w przypadku gdy będzie odpłatny, i) wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie koordynatora zadania z ramienia Zamawiającego, w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, j) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, k) zgłaszania Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających, l) wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, m) zapewnienia na budowie uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, n) usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, o) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, p) przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia). q) przedsięwzięcia wszelkich środków ostrożności niezbędnych dla zachowania materiałów i części uzyskanych z rozbiórki. Wybrane materiały stanowią własność Zamawiającego. Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczone materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo własności, wszelkie koszty poniesione na transport do 5 km i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę. r) zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza). Pomiar ma być jednoznaczny z uwzględnieniem i opisaniem wszystkich wykonanych obiektów z wpisanymi numerami działek. s) Wynikami pomiaru powykonawczego należy uzupełnić zasób mapowy znajdujący się w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Będzinie. t) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, u) wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Przedmiar robót jest elementem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej. Ewentualne błędy w przedmiarze nie będą stanowiły podstawy do roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego. Do dnia podpisania umowy Wykonawca dostarczy kosztorys ofertowy. 5. Należy zachować warunki wynikające z decyzji Starosty Będzińskiego o pozwoleniu na budowę nr 1207.2014 z dnia 27 listopada 2014 r. oraz innych decyzji, uzgodnień i opinii. 6. W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji koordynatorowi zadania z ramienia Zamawiającego na co najmniej 10 dni roboczych przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem. 7. Ewentualne materiały budowlane i ich producenci wymienione w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. Dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych po zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 8. Niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny. 9. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 10. Szczegółowy zakres robót zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowo -finansowym opracowanym na podstawie dokumentacji projektowej, kosztorysu ofertowego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz wytycznych Zamawiającego i będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram do akceptacji w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca w trakcie wykonywania robót jest zobowiązany aktualizować harmonogram rzeczowy robót na żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni i przedstawiać go Zamawiającemu do akceptacji. Aktualizacja harmonogramu nie wymaga zmiany postanowień umowy w formie aneksu. 11. Warunki płatności: wynagrodzenie będzie płatne kwartalnie, przelewem na rachunek Wykonawcy. Dopuszcza się możliwość realizowania zapłaty szczególnych innych terminach w szczególnych przypadkach, za zgodą Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru robót (częściowy lub końcowy) podpisany przez Przedstawiciela Zamawiającego oraz oświadczenia podwykonawców i Wykonawcy o całkowitym/bieżącym rozliczeniu finansowym z podwykonawcami/wykonawcą w ramach przedmiotowej inwestycji i dowodów potwierdzających zapłatę wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane DOMBUD S.A., ul. Drzymały 15, 40-059 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3693614,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3769885,39

  • Oferta z najniższą ceną: 3769885,39 / Oferta z najwyższą ceną: 6189646,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.