Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-18
Zator: Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy dróg gminnych i powiatowych miejskich w gminie Zator, poprzez likwidację ubytków, wyrw i wybojów masą bitumiczną lub grysem utrwalanym emulsją zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
Numer ogłoszenia: 55748 - 2008; data zamieszczenia: 18.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Zatora, ul. Rynek 10, 32-640 Zator, woj. małopolskie, tel. 033 8412215.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zator.iap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy dróg gminnych i powiatowych miejskich w gminie Zator, poprzez likwidację ubytków, wyrw i wybojów masą bitumiczną lub grysem utrwalanym emulsją zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy dróg gminnych i powiatowych miejskich w gminie Zator, poprzez likwidację ubytków, wyrw i wybojów masą bitumiczną lub grysem utrwalanym emulsją zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). W zakres prac wchodzi : a/ na drogach o nawierzchni bitumicznej : oczyszczenie i przygotowanie ubytku (bez cięcia nawierzchni), uzupełnienie tłuczniem lub grysem (o ile jest taka potrzeba), skropienie emulsją brzegów, wypełnienie wyrwy masą bitumiczną i utwardzenie, zalanie połączeń emulsją. Szacunkowa powierzchnia ubytków - ok. 600 m2. Przyjąć średnią głębokość wyrw na : 5 cm ubytku masy bitumicznej, 3 cm ubytki w podbudowie. b/ mikropęknięcia nawierzchni bitumicznej (bez ubytków masy) : oczyszczenie i skropienie emulsją zastabilizowaną piaskiem łamanym. Szacunkowa powierzchnia do skropienia - ok. 1000 m2. c/ na drogach o nawierzchni wykonanej w technologii skrapiania emulsją : oczyszczenie i przygotowanie ubytku, wypełnienie ubytku grysem z warstwowym skrapianiem emulsją. Szacunkowa powierzchnia ubytków - ok. 200 m2. Przyjąć średnią głębokość wyrw na ok. 5 cm. Podane wyżej powierzchnie do naprawy są orientacyjne. Szczegółowy zakres i lokalizacja prac remontowych zostaną uzgodnione z wybranym Wykonawcą. Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz inne wymogi określone w SIWZ, tzn. : a/posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie, co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. - kierownik budowy przewidziany do prowadzenia robót posiada uprawnienia i doświadczenie przy tego typu robotach od co najmniej 3 lat. c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: - zaakceptują terminy płatności faktur do 30 dni. d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w pkt. VI SIWZ metodą : spełnia - nie spełnia. Uwaga! Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu : - Wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy - załącznik nr 1; - podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1, 2, 3 Ustawy - zał. nr 2 do oferty. - podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - zał. nr 3 do oferty. - Oświadczenie o uprawnieniach i doświadczeniu kierownika budowy (min. 3 lata) oraz ilości pracowników przewidzianych do wykonania zamówienia - zał. nr 4 do oferty, wraz z kopią uprawnień kierownika budowy i kopią zaświadczenia z właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - Oświadczenie o robotach rodzajowo i wartościowo podobnych, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności w danym zakresie jest krótszy, to w tym okresie, w ilości nie mniejszej niż 3, wraz z referencjami - zał. nr 5 do oferty. - Oświadczenie o zakresie robót powierzonych podwykonawcy - zał. nr 6 do oferty. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 7. - Kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dział. gospodarczej - zał. nr 8. - Zaparafowany wzór umowy - zał. nr 1B.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zator.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w wersji papierowej (nieodpłatnie), można odebrać w siedzibie Zamawiającego pok. nr 113, lub pocztą (po uprzednim zamówieniu)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 202.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI ZATOR
więcej: przetargi ZATOR »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ulicy Górniczej wzdłuż bloku nr 18 w Woli.
- Remont drogi gminnej nr 115205E w miejscowości Siciska
- Inwestycje w infrastrukturę drogową w Gminie Krasnobród
- "Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę i/lub modernizację infrastruktury drogowej".
- Modernizacja dróg dojazdowych do pól
- Przebudowa drogi gminnej nr 115311E - Suliszew
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.