eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Celestynów › Dowóz dzieci do szkół z terenu Gminy Celestynów w roku szkolnym 2017/2018



Ogłoszenie z dnia 2017-07-25



Ogłoszenie nr 557355-N-2017 z dnia 2017-07-25 r.

Zakład Obsługi Szkół Gminy Celestynów: Dowóz dzieci do szkół z terenu Gminy Celestynów w roku szkolnym 2017/2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Szkół Gminy Celestynów, krajowy numer identyfikacyjny 1149041200000, ul. ul. Regucka  3 , 05430   Celestynów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 898 964, , e-mail oswiata@celestynow.pl, , faks 227 898 964.
Adres strony internetowej (URL): www.oswiatacelestynow.szkolnybip.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.oswiatacelestynow.szkolnybip.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej w zamkniętej kopercie, gwarantującej zachowanie poufności i jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
Adres:
Zakład Obsługi Szkół Gminy Celestynów ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do szkół z terenu Gminy Celestynów w roku szkolnym 2017/2018
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie około 257 uczniów miesięcznie (około 2.570 szt. biletów miesięcznych przez cały okres wykonywania zamówienia) z terenu Gminy Celestynów na podstawie biletów miesięcznych w ramach regularnych przewozów pasażerskich środkami transportu Wykonawcy. Wykonywanie usług przewozowych polegających na dowozie uczniów: 1) do klas gimnazjum w Publicznej Szkole Podstawowej im. Batalionu "Zośka" w Celestynowie ul. Św. Kazimierza 55, 2) do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionu "Zośka" w Celestynowie ul. Wrzosowa 42 oraz ul. Św. Kazimierza 55, 3) do Szkoły Podstawowej w Starej Wsi ul. Fabryczna 6, 4) do Szkoły Podstawowej w Regucie ul. Wiatraczna 13 w roku szkolnym 2017/2018. Usługę należy wykonywać zgodnie z art. 14 a ust 3 i art. 17 ust 1 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1943 z późn. zm.) i odpowiednio art. 32 ust. 5 i art. 39 ust. 1 ustawy Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 59 z późn. zm.) - zgodnie z którymi uczniom przysługuje bezpłatny transport i opieka. Warunki wykonania przedmiotu umowy: 1) Wykonawca musi świadczyć usługę zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w szczególności: a) ustawą z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.), b) ustawą z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. 2016 r. poz. 1907, z późn. zm.) c) ustawą z dnia 15.11.1984 r. Prawo przewozowe (tj. Dz. U. 2015 r. poz. 915), d) ustawą z dnia 16.04.2004 r. o czasie pracy kierowców (Dz. U. 2012 r. poz. 1155, z późn. zm.). W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dowiezienia i odwiezienia około 257 uczniów uczęszczających do: 1) klas Gimnazjum w Publicznej Szkole Podstawowej im. Batalionu "Zośka" w Celestynowie w Celestynowie, ul. Św. Kazimierza 55, 05-430 Celestynów 2) Publicznej Szkoły Podstawowej im. Batalionu "Zośka" w Celestynowie, ul. Wrzosowa 42, 05-430 Celestynów oraz ul. Św. Kazimierza 55, 05-430 Celestynów, 3) Szkoły Podstawowej w Starej Wsi, Stara Wieś ul. Fabryczna 6, 05-430 Celestynów, 4) Szkoły Podstawowej w Regucie, Regut, ul. Wiatraczna 13, 05-430 Celestynów, w określonych godzinach. Dowozy i odwozy dzieci odbywać się będą w okresie od 4 września 2017 roku do 22 czerwca 2018 roku w dni nauki szkolnej z wyłączeniem dni wolnych od zajęć lekcyjnych, ferii zimowych i wiosennych oraz wakacji - przez ok. 186 dni (rok szkolny 2017/2018 we wszystkie dni zajęć szkolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego - podstawa prawna: §2 ust.1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (t. j. Dz. U. Nr 46,poz. 432, z późn. zm.) w ramach regularnego dowozu na trasach i godzinach określonych w SIWZ. Szczegółowy rozkład jazdy Wykonawca ma obowiązek ustalić z Zamawiającym na minimum 5 dni przed rozpoczęciem roku szkolnego. Po uzgodnieniu, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu szczegółowy harmonogram z przebiegiem tras dowozu. Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży. Szacunkowe trasy i godziny dowozu i odwozu uczniów: Trasy przywozu uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2017/2018, przewidywany rozkład jazdy oraz przewidywana ilość biletów na poszczególnych trasach. Trasa I. Zabieżki - Celestynów - Zabieżki (około 21 biletów) 7.10 - 7.45 Zabieżki I - Zabieżki II - Celestynów (SP i klasy Gimnazjum) - od poniedziałku do piątku 14.35 - 15.03 Celestynów (SP i klasy Gimnazjum) - Zabieżki II - Zabieżki I - w piątek 15.30 - 15.58 Celestynów (SP i klasy Gimnazjum) - Zabieżki II - Zabieżki I - od poniedziałku do czwartku Trasa II. Ponurzyca - Celestynów - Ponurzyca (około 71 biletów) 7.15. - 7.40 Ponurzyca - Podbiel - Tabor - Regut (SP) - Celestynów (SP i klasy Gimnazjum) - od poniedziałku do piątku 14.40. - 15.05 Celestynów (SP i klasy Gimnazjum) - Regut (SP) - Tabor - Podbiel - Ponurzyca - od poniedziałku do piątku 15.30. - 15.55 Celestynów (SP i klasy Gimnazjum) - Regut (SP) - Tabor - Podbiel - Ponurzyca - od poniedziałku do piątku Trasa III. Ostrów - Celestynów - Ostrów (około 40 biletów) 7.00 - 7.30 Ostrów - Ostrowik - Jatne - Dyzin - Celestynów (SP i klasy Gimnazjum) - Dąbrówka- Stara Wieś (SP) - od poniedziałku do piątku 14.40 -15.00 Celestynów (SP i klasy Gimnazjum) - Dyzin - Jatne - Ostrowik - Ostrów - w piątek 15.40 - 16.00 Celestynów (SP i klasy Gimnazjum) - Dyzin - Jatne - Ostrowik - Ostrów - od poniedziałku do czwartku Trasa IV. Pogorzel - Stara Wieś - Celestynów (około 125 biletów) 7.25 - 7.45 Pogorzel - Glina - Stara Wieś (SP) - Dąbrówka - Celestynów (SP i klasy Gimnazjum) - od poniedziałku do piątku 14.30-14.55 Stara Wieś (SP) - Dąbrówka - Celestynów (SP i klasy Gimnazjum) - Dąbrówka - Stara Wieś (SP) - Glina - Pogorzel - od poniedziałku do czwartku 15.30 - 16.00 Stara Wieś (SP) - Dąbrówka - Celestynów (SP i klasy Gimnazjum) - Dąbrówka - Stara Wieś (SP) - Glina - Pogorzel - od poniedziałku do czwartku 15.30 - 16.15 Stara Wieś (SP) - Dąbrówka - Celestynów (SP i klasy Gimnazjum) - Dąbrówka - Stara Wieś (SP) - Glina - Ostrów - Jatne - Dyzin - Pogorzel - piątek 16.25 - 17.00 Stara Wieś (SP) - Dąbrówka -Ostrów - Glina - Jatne - Dyzin - Pogorzel - od poniedziałku do piątku 17.25 - 18.00 Stara Wieś (SP) - Dąbrówka -Ostrów - Glina - Jatne - Dyzin - Pogorzel - od wtorku do czwartku Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniom w czasie dowozu i w drodze powrotnej, tj. zachowania szczególnego bezpieczeństwa w czasie przewozów przez kierowców autobusów, posiadających odpowiednie kwalifikacje i niekaranych. Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić uczniom dodatkowo poza kierowcą, opiekuna. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mającą pełną zdolność do czynności prawnych oraz niekarana, mająca przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: 1) zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dowożonych dzieci; 2) zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci do szkół; 3) zapewnienia opieki i zwracania uwagi na właściwe zachowanie się dzieci w czasie przejazdu - ustalania sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy; 4) w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci w pojeździe niedopuszczenie do ich przewozu i poinformowanie o tym fakcie Zamawiającego. W przypadku awarii wyznaczonego autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 1 godziny od powstania awarii, drugi autobus spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W okresie zimowym pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane, na stopniach do autobusów nie może zalegać lód i nie mogą być one śliskie. Wykonawca powinien dysponować taką ilością sprzętu (pojazdami), które pozwolą na realizację w całości zamówienia, z uwzględnieniem pkt 9. Pojazdy powinny spełniać wymagania dla pojazdów do przewozu osób, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2016 poz. 1907 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób. Pojazdy muszą posiadać obowiązkowe ubezpieczenie OC i ubezpieczenie NW dla kierowcy i pasażerów przez cały okres wykonywania zamówienia. Znajdować się w bardzo dobrym stanie technicznym, potwierdzonym odpowiednimi dokumentami. Ustala się następujące przystanki zatrzymania się autobusów przy szkołach: 1) Publicznej Szkole Podstawowej im. Batalionu "Zośka" w Celestynowie ul. Regucka oraz ul. Św. Kazimierza - (przywożenie i odwożenie uczniów), 2) Szkole Podstawowej w Starej Wsi ul. Fabryczna - przywożenie i odwożenie uczniów, 3) Szkole Podstawowej w Regucie ul. Wiatraczna - ( przywożenie i odwożenie uczniów). Wykonawca zobowiązany jest do punktualnego i terminowego podstawiania autobusów w wyznaczonym miejscu i czasie. Wykonawca uwzględni zmiany godzin przywozu i dowozu uczniów wynikających z organizacji pracy szkoły, w takie dni jak rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego, rekolekcje, egzaminy itp. Wykonawca dostosuje się do zaistniałej sytuacji, o której zostanie powiadomiony przez Zamawiającego drogą elektroniczną lub fax-em. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu (ilości) usług. Powyższe ilości są wartościami szacunkowymi określonymi przez Zamawiającego z należytą starannością, dla potrzeb przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia wszystkim uczniom objętych dowozem biletów i dostarczenia ich do placówek oświatowych objętych zamówieniem najpóźniej 5 dni przed początkiem każdego miesiąca. Podstawą wystawienia biletów będzie przedstawienie przez Dyrektorów poszczególnych placówek oświatowych listy z aktualną liczbą dzieci dojeżdżających do poszczególnych szkół.

II.5) Główny kod CPV: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp. Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje udzielenie zamówień, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu usług podobnych do tych, jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość całkowita nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego i została w niej uwzględniona
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2017-09-04   lub zakończenia: 2018-06-22

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni w/w warunek, jeżeli posiada aktualną licencją do wykonywania krajowego transportu wymaganą przepisami ustawy z 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1907 z późn. zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150.000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). W przypadku opłacenia dokumentu w formie przelewu bankowego należy dołączyć dowód opłacenia polisy albo innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a. Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na transporcie dzieci do szkół o wartości minimum 100. 000,00 zł brutto (sto tysięcy złotych brutto). W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wartość wykonanych (na dzień składania ofert) usług w ramach tych usług musi wynieść, co najmniej 100 000 zł brutto. b. Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli wykaże, że będzie dysponował/dysponuje, co najmniej następującym sprzętem: 4 autobusami, o minimalnej liczbie miejsc siedzących - 50 każdy, wyposażonym w system mechanicznego zamykania i otwierania drzwi przez kierowcę. c. Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli wykaże, że będzie dysponował/dysponuje co najmniej: - 4 osobami, które będą pełnić funkcje kierowców posiadającymi uprawnienia upoważniające do przewozu osób w krajowym transporcie drogowym osób, posiadających prawo jazdy kat. D. oraz niekaranymi. - 4 osobami pełnoletnimi, które będą pełnić funkcję opiekunów posiadającymi pełną zdolność do czynności prawnych oraz niekaranymi i posiadającymi przeszkolenie z pierwszej pomocy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną licencją do wykonywania krajowego transportu osób wymaganą przepisami ustawy z 6 września 2001r., o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1907 z późn. zm.).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane, oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o którym mowa powyżej. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego usługi były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego usługi były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 2) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; 3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, 4) Dokument potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 150.000 zł,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, wypełnione przez Wykonawcę dane odnośnie kryteriów oceny ofert, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń; 2) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Otwocku oddział w Celestynowie Nr konta 11 8001 0005 2002 0008 6147 0015 z następującą adnotacją "Dowóz dzieci do szkół z terenu Gminy Celestynów w roku szkolnym 2017/2018" 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta (banku, instytucji ubezpieczeniowej) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji), zawierające oświadczenie o spełnieniu się przesłanek zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, wadium należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Celestynowie przy ul. Reguckiej 3, w Zakładzie Obsługi Szkół Gminy Celestynów lub dołączyć do oferty. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Kryterium I - najniższa porównawcza cena ofertowa brutto 0,60
Kryterium II - termin płatności za faktury 0,20
Kryterium III - doświadczenie personelu - kierowców 0,20

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy dotyczące zmiany przedmiotu umowy lub zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia jednej lub obu stron (jedynie w zakresie wynikającym z tych zmian), 2) z powodu okoliczności siły wyższej, niezależnej od Zamawiającego i Wykonawcy, a której nie można było przewidzieć i która nie pozwala na kontynuację robót będących przedmiotem umowy, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 3) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 4) z powodu wystąpienia okoliczności technicznych, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany do treści zawartej umowy dotyczącej zwiększenia lub zmniejszenia ilości kursów w okresie realizacji umowy. 3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany do treści zawartej umowy dotyczącej zmiany wartości umowy (bez możliwości zmian cen jednostkowych za 1 bilet miesięczny) wynikającej ze zmiany ilości kursów lub kilometrów. 4. Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w przypadku wejścia w życie zmiany przepisów w zakresie wysokości podatku od towarów i usług (VAT) mających zastosowanie w czasie realizacji niniejszej umowy, wynagrodzenie brutto Wykonawcy za część usług wykonywaną po tym terminie ulegnie stosownym zmianom natomiast wartość wynagrodzenia netto pozostanie bez zmian. 5. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę przedmiotu umowy lub terminu wykonania przedmiotu umowy Wykonawca natychmiast poinformuje Zamawiającego pisemnie. 6. Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w zakresie zmian nieistotnych, przy czym za zmiany istotne uważa się: 1) zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu; 2) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi, co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie, c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy, d) polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w art. 144 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp. 7. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego przesyłania do Zamawiającego pisemnej informacji o zmianie danych Wykonawcy zawartych w umowie. Zmiana ta nie wymaga dokonania zmiany umowy. 8. W przypadku nie powiadomienia przez Wykonawcę Zamawiającego o zmianie danych zawartych w umowie, wszelką korespondencję wysyłaną przez Zamawiającą zgodnie z posiadanymi przez niego danymi strony uznają za doręczoną.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-02, godzina: 15:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.