To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-01-08
Toruń: Dostawa materiałów biurowych dla Oddziałów ZUS w Bydgoszczy, Gdańsku, Słupsku i Toruniu
Numer ogłoszenia: 5572 - 2016; data zamieszczenia: 08.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 327838 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, ul. Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6109320, faks 056 6109496.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych dla Oddziałów ZUS w Bydgoszczy, Gdańsku, Słupsku i Toruniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych dla: Oddziału ZUS w Bydgoszczy, ul. Św. Trójcy33, 85-224 Bydgoszcz; Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk; Oddziału ZUS w Słupsku, Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk; Oddziału ZUS w Toruniu, ul. Mickiewicza 33/39, 87-100 Toruń..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.60.00.00 - Tusz 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 24.91.00.00 - Kleje 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.81.50.00 - Notatniki 22.81.60.00 - Bloki papierowe 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 33.76.40.00 - Serwetki papierowe 44.17.40.00 - Folia 19.51.32.00 - Taśma przylepna z gumowanych materiałów włókienniczych 22.81.61.00 - Bloczki notatkowe 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 22.85.21.00 - Okładki na akta 30.14.51.00 - Rolki do kalkulatorów 30.19.21.00 - Gumki 30.19.25.00 - Okładki przezroczyste 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych dla Oddziału ZUS w Bydgoszczy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. UNITED, Sebastian Neuman, ul. Kusocińskiego 3, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65151,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 63529,80
Oferta z najniższą ceną: 61478,26 / Oferta z najwyższą ceną: 91895,72
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych dla Oddziału ZUS w Gdańsku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. PORTAL Sp. z o.o., ul. Strzelców Karpackich 6A/15, 80-041 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160646,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 177790,03
Oferta z najniższą ceną: 177790,03 / Oferta z najwyższą ceną: 188005,72
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych dla Oddziału ZUS w Słupsku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU PORTAL Sp. z o.o., ul. Strzelców Karpackich 6A/15, 80-041 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39976,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41294,33
Oferta z najniższą ceną: 41294,33 / Oferta z najwyższą ceną: 41294,33
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych dla Oddziału ZUS w Toruniu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. UNITED, Sebastian Neuman, Kusocińskiego 3, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63960,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 89984,75
Oferta z najniższą ceną: 81973,15 / Oferta z najwyższą ceną: 106627,60
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Mechaniczne oczyszczanie jezdni na terenie miasta Torunia
- Naprawa części dachu Domu Studenckiego nr 5 (OAS Kotłownia) przy ul. Słowackiego 5/7 w Toruniu.
- Roboty budowlane w Hotelu Uniwersyteckim przy ul. Szosa Chełmińska 83a w Toruniu.
- Usługa ręcznego oczyszczania ulic, wysepek, parkingów, miejsc wyłączonych z ruchu na terenie miasta Torunia
- Kompleksowy remont kuchni w Szkole Podstawowej nr 18 przy ul. Wyszyńskiego 1/5 w Toruniu"
- Dostawa sprzętu AGD i aparatury chłodniczej z podziałem na 10 zadań
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych na potrzeby Infrastruktury Komendy Portu Wojennego Gdynia z podziałem na części
- Zakup i dostawa artykułów biurowych
- Dostawa artykułów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2024 r.
- Dostawa materiałów biurowych.
- Dostawa artykułów biurowych oraz papieru do drukowania
- Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem
więcej: Taśma przylepna z gumowanych materiałów włókienniczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.