eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługa ochrony



Ogłoszenie z dnia 2010-01-08

Poznań: Usługa ochrony
Numer ogłoszenia: 5571 - 2010; data zamieszczenia: 08.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań - Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych w im. i na rzecz którego działa Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A., ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 657 90 00, faks (061) 657 90 09.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi monitoringu obiektu zarządzanego przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A., wyszczególnionego w punkcie 2, oraz znajdującego się w obiektach mienia w zakresie: ochrony przed kradzieżą, włamaniem, penetracją i przebywaniem osób postronnych na ich terenie. 2.Usługi objęte monitoringiem świadczone będą na obiekcie: a)ul. Krańcowa 3 3.Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia pracowników wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia w jednolite umundurowanie i identyfikatory. 4.Do obowiązków Wykonawcy należy m.in.: a) zabezpieczenie obiektu oraz mienia znajdującego się w tym obiekcie przed kradzieżą, włamaniem, penetracją oraz przebywaniem osób postronnych; b) informowanie Zamawiającego o każdym zdarzeniu, które mogłoby mieć znaczenie dla prawidłowego wykonywania usługi; c) wykonywanie innych poleceń Zamawiającego mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa i porządku na terenie obiektu oraz innych zadań określonych w przepisach o ochronie osób i mienia; d) oznakowanie obiektu logo Wykonawcy e) określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksów oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonywania przedmiotu zamówienia. 5.Wykonawca zachowa w tajemnicy wszelkie informacje, które maja wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego w czasie trwania umowy. 6.W przypadku zaistnienia zdarzeń zakłócających porządek lub zagrażających majątkowi Zamawiającego, Wykonawca musi podjąć takie działania, które zminimalizują skutki tych zdarzeń. 7.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia. 8.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 9.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i jego Podwykonawców podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 10. Ochrona obiektu oraz znajdującego się w nim mienia prowadzona będzie poprzez zainstalowanie na obiekcie paneli i drzwi antywłamaniowych, oraz systemu alarmowego z własnym zasilaniem. 11.System alarmowy oraz stan założonych zabezpieczeń będzie monitorowany przez Wykonawcę 24 godziny na dobę. 12.Wykonawca zobowiązany jest do okresowej kontroli i konserwacji systemu alarmowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 33600.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sponn Specjalistyczne Przedsiębiorstwo Ochrony Nieruchomości Nieużytkowych Sp. z o.o., ul. Dąbrowskiego 38/104, 70-100 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 33600.00
  • Oferta z najniższą ceną: 33600.00 oferta z najwyższą ceną: 33600.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.