eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Pracownik administracyjno-biurowy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-11

Gdynia: Pracownik administracyjno-biurowy
Numer ogłoszenia: 55670 - 2013; data zamieszczenia: 11.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. H. Kołłątaja 8, 81-332 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6204954, faks 058 6210695.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupgdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pracownik administracyjno-biurowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Pracownik administracyjno-biurowy dla 7 uczestników projektu. Szkolenie skierowane jest do osób posiadających znaczny lub umiarkowany stopień niepełnosprawności..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia został spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził min. 3 usługi szkoleniowe obejmujące swoim zakresem zagadnienia dotyczące prac biurowych, przy czym liczba uczestników w grupie każdego z ww. szkoleń nie może być mniejsza niż 5.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: a) lokalem dostosowanym do prowadzenia zajęć dla grupy 7 - osobowej, tj. musi posiadać pomieszczenie sanitarne (tj. WC- dostosowane dla osób niepełnosprawnych, umywalka z dostępem do ciepłej i zimnej wody) i wydzieloną część socjalną, b) zestawem komputerowym, zawierającym oprogramowanie adekwatne do przedmiotu zamówienia, c) 1 drukarką.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dotyczący dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: a. do przeprowadzenia części I pn. Pracownik administracyjno-biurowy (65h) - jedną osobą posiadającą min. wykształcenie średnie oraz doświadczenie polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 3 szkoleń, które dotyczyły zagadnień dotyczących prac biurowych. Przy czym liczba uczestników w grupie każdego ze szkoleń nie mogła być mniejsza niż 5. b.do przeprowadzenia części II pn. Obsługa programów komputerowych (55h)- jedną osobą posiadającą min. wykształcenie średnie oraz doświadczenie polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 3 szkoleń, które obejmowały swym zakresem zagadnienia związane z obsługą programów komputerowych takie jak: tworzenie i edycja tekstów, arkusze kalkulacyjne, bazy danych, tworzenie prezentacji, poczta elektroniczna. Przy czym liczba uczestników w grupie każdego ze szkoleń nie mogła być mniejsza niż 5. Uwaga: Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia może wskazać, że szkolenie będzie realizowane tylko przez jednego wykładowcę, jednak w takim przypadku wykładowca ten musi posiadać doświadczenie w przeprowadzeniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 3 szkoleń, które dotyczyły zagadnień dotyczących prac biurowych, a liczba uczestników w grupie każdego ze szkoleń nie mogła być mniejsza niż 5. i co najmniej 3 szkoleń, które obejmowały swym zakresem zagadnienia związane z obsługą programów komputerowych takie jak: tworzenie i edycja tekstów, arkusze kalkulacyjne, bazy danych, tworzenie prezentacji, poczta elektroniczna, liczba uczestników w grupie każdego ze szkoleń nie mogła być mniejsza niż 5.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje oceny spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Program szkolenia . 2.Wykaz aktualnych certyfikatów systemu zarządzania jakością kształcenia /szkolenia, wystawionych przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, wydanych wykonawcy na podstawie międzynarodowych norm ISO lub aktualna akredytacja wydana Wykonawcy przez Kuratora Oświaty na podstawie obowiązujących przepisów ustawy o systemie oświaty potwierdzająca wysoki standard jakości usługi szkoleniowej dotyczącej przedmiotu zamówienia. 3.Informacja o potencjale technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia . 4.Szczegółowy opis ceny zamówienia. 5.Oświadczenie dot. podwykonawstwa - w przypadku, gdy Wykonawca powierzy wykonanie zamówienia podwykonawcom. 6.Jeżeli Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić to Zamawiającemu. W tym celu Wykonawca może posłużyć się przykładowym Zobowiązaniem do współpracy, które stanowi załącznik nr 8/8a do SIWZ. Należy zaznaczyć iż: 1)W przypadku, gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w pkt 1,3,4 powyżej Zamawiający odrzuci ofertę tego Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jako niezgodną z treścią SIWZ. 2)W przypadku, gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą wykazu, o którym mowa w pkt 2 powyżej Zamawiający uzna, że Wykonawca nie posiada żadnych aktualnych certyfikatów systemu zarządzania jakością kształcenia /szkolenia wystawionych przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, wydanych wykonawcy na podstawie międzynarodowych norm ISO lub aktualnej akredytacji wydanej Wykonawcy przez Kuratora Oświaty na podstawie obowiązujących przepisów ustawy o systemie oświaty 3)W przypadku, gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 5 powyżej Zamawiający uzna, że Wykonawca nie zamierza powierzyć wykonania zamówienia podwykonawcom. 4)W przypadku, gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą przykładowego Zobowiązania do współpracy, o którym mowa w pkt 6 powyżej Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje własną wiedzą i doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 55
  • 2 - Doświadczenie kadry dydaktycznej - 35
  • 3 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług(akredytacja Kuratora Oswiaty, ISO), zgodnego z pkt. VIII. 2 SIWZ. - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) dopuszcza się: 1.dokonanie zmiany miejsca wykonywania zamówienia po podpisaniu umowy, pod warunkiem, że nowe miejsce wykonania zamówienia zlokalizowane zostanie na terenie Gdyni i odpowiadać będzie wymaganiom określonym w pkt III.8 i III.9 SIWZ 2.dokonanie zmiany wykładowcy po podpisaniu umowy, pod warunkiem, że nowo wskazany wykładowca będzie posiadał wykształcenie zgodne z pkt VI.2.3) ppkt 3.2 a lub/i b SIWZ i doświadczenie o tej samej bądź wyższej wadze punktowej wskazanej w rozdziale XVII, pkt 2 SIWZ co doświadczenie wykładowcy, którego zastąpi. 3.dokonania zmiany harmonogramu szkolenia po podpisaniu umowy, w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego. 4.dokonania zmiany terminu realizacji szkoleń po podpisaniu umowy, w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy. 5.możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacjach innych niż wymienione w pkt IV.1-4 SIWZ, na uzasadniony wniosek Wykonawcy/Zamawiającego. Dokonywanie zmian jest możliwe o ile wynika to z okoliczności, których, pomimo zachowania należytej staranności, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, i zmiany takie są niezależne od woli stron umowy lub są korzystne dla Zamawiającego. Zmiany wynikające z wystąpienia przyczyn losowych niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego mogą zostać wniesione po podpisaniu umowy za wcześniejszą pisemną zgodą obu stron. Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o zaistniałej przyczynie losowej najpóźniej w dniu jej wystąpienia, a w sytuacji gdy jest to dzień wolny od pracy - w kolejnym dniu roboczym po dniu wolnym. Zamawiający ma obowiązek poinformować Wykonawcę o zaistniałej przyczynie losowej najpóźniej w dniu jej wystąpienia, a w sytuacji gdy jest to dzień wolny od pracy - w kolejnym dniu roboczym po dniu wolnym

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupgdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni,ul. Kołłątaja 8, pokój nr 102/103, I piętro, od poniedziałku do piątku, od 08:00 do 15:00..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2013 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni,ul. Kołłątaja 8, pokój nr 101, I piętro, od poniedziałku do piątku, od 08:00 do 15:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie Pracownik administracyjno-biurowy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt Powiatowego Urzędu Pracy w Gdyni realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.4. Niepełnosprawni na rynku pracy PROJEKT: (Niepełno)Sprawni, Aktywni, Kreatywni.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.