eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › II Etap zadania pn. Przebudowa ul. Kapelanów Wojskowych w Knurowie, obejmujący odcinek północny.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-18

Knurów: II Etap zadania pn. Przebudowa ul. Kapelanów Wojskowych w Knurowie, obejmujący odcinek północny.
Numer ogłoszenia: 55652 - 2008; data zamieszczenia: 18.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3392308, fax 032 2351521.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II Etap zadania pn. Przebudowa ul. Kapelanów Wojskowych w Knurowie, obejmujący odcinek północny..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przebudowy północnego odcinka ul. Kapelanów Wojskowych, w tym: - wykonanie nawierzchni jezdni z asfaltobetonu o grub. 5-19 cm i powierzchni ok. 1500 m2, - wykonanie chodnika o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm wraz z podbudową o powierzchni ok. 498 m2, - wykonanie 54 miejsc postojowych z kostki betonowej gr. 8 cm wraz z podbudową o powierzchni ok. 776 m2, - budowa 2 szt. studni kanalizacyjnych Ø 1200 mm, - wykonanie przykanalików z rur PVC Ø 200 mm o łącznej długości ok. 31,5 mb i 7 szt. wpustów ulicznych Ø 500 mm, - wykonanie muru oporowego w wys. 0,9 m o długosci ok. 12,5 mb z elementów typu L, - budowa oświetlenia ulicznego polegającego na wymianie i ustawieniu 8 szt. słupów oświetleniowych wraz z montażem opraw oświetleniowych, ułożeniu ok. 240 mb energetycznych kabli oświetleniowych, - wykonanie robót towarzyszących (w tym wycinki zieleni, nasadzeń drzew i krzewów, robót rozbiórkowych, zabezpieczenia sieci wodociągowej, zabezpieczenia kabli energetycznych i teletechnicznych, organizacji ruchu na czas robót, itp.), - oznakowanie stałej organizacji ruchu. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Podwykonawcom nie można powierzyć wykonania robót drogowych i odwodnienia ulicy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Oryginalny kod CPV: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów Oryginalny kod CPV: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.16.00 - Sadzenie drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.16.00 - Sadzenie drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 10.000,00 zł - przed upływem terminu składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, 2) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym oraz prowadzą działalność z zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia, 3) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne: a) minimum 2 zadania polegające na wykonaniu nawierzchni jezdni lub parkingów (miejsc postojowych) z asfaltobetonu lub kostki betonowej wraz z podbudową, o wartości brutto minnimum 300.000,00 zł każde, b) minimum 2 zadania polegające na przebudowie lub remoncie oświetlenia ulicznego o wartości brutto minimum 25.000,00 zł każde, 4) dysponują właściwie wykwalifikowanym personelem z zakresu robót objętych przetargiem, a w szczególności zapewniają objęcie kierownictwa budowy przez osoby posiadające uprawnienia budowlane. Osoba proponowana na stanowisko: a) kierownika budowy - winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi, przynależeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadać wymagane ubezpieczenie OC, b) kierownika robót w zakresie robót elektrycznych - winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, przynależeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadać wymagane ubezpieczenie OC, c) kierownika robót w zakresie robót wod.-kan. - winna posiadać uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wod.-kan., przynależeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadać wymagane ubezpieczenie OC, Można łączyć funkcje kierownika budowy i kierowników robót. 5) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 muszą spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólnie wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz każdy z w/w wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 pzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o formułę spełnia/nie spełnia (spełnia 1 pkt, nie spełnia - 0 pkt). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Wykonawca może otrzymać maksymalnie 5 punktów. W sytuacji gdy warunki udziału w postępowaniu spełni więcej niż 10 wykonawców (więcej niż 10 wykonawców otrzyma po 5 punktów), zamawiający dokona dodatkowej oceny w następujący sposób: a) za wykonanie większej ilości robót polegających na wykonaniu nawierzchni jezdni lub parkingów (miejsc postojowych) z asfaltobetonu lub kostki betonowej wraz z podbudową (o wartości brutto nie mniejszej niż 300.000,00 zł każde) niż wymagane minimum 2, będą przyznawane Wykonawcy pubkty, tj. za każdą robotę 1 punkt, b) w przypadku uzyskania jednakowej ilości punktów o kolejności decydować będzie sumaryczna wartość wykonanych robót brutto, o których mowa w pkt a), wyszczególnionych w załączonym przez wykonawcę wykazie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien załączyć do wniosku następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i nazwy zamawiającego oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje), 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z wyszczególnieniem kierownictwa robót, wraz z informacjami na temat posiadanych przez nich uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby wyznaczone na kierownika budowy i kierowników robót: a) uprawnień budowlanych, b) przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, c) posiadanie ubezpieczenia OC, 5) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty ww winne być złożone w formie określonej w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). W przypadku złożenia wniosku przez osob(y)ę nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy należy wraz z wnioskiem przedłożyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 2 ww. rozporządzenia. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę z zastrzeżeniem art. 9 ust. 3 pzp. W celu sprawdzenia czy wykonawca spełnia warunki w przypadku gdy kwoty podane w dokumentach będą w walucie obcej, zamawiajacy dokona ich przeliczenia na złotówki biorąc za podstawę średni kurs NBP waluty z dnia otwarcia ofert. Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt IV.3.6 niniejszego ogłoszenia wykonawca składa we wskazanym terminie wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami i jeśli jest to niezbędne - stosownym pełnomocnictwem do reprezentowania wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja będzie przesłana/przekazana wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Knurów, Wydział Zamówień Publicznych, ul. dr F. Ogana 5, 44-190 Knurów, II piętro, pokój nr 53..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winien zawierać co najmniej: nazwę(y) i adres(y) wykonaw(y)ców, datę i miejsce sporządzenia wniosku, oznaczenie adresata oraz nazwę przetargu, którego wniosek dotyczy. Wniosek winien być podpisany przez wykonawcę lub osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania wykonawcy na zewnątrz. Osobami uprawnionymi do kontatków są: Grażyna Szweda - tel. (032) 339-23-08, Urszula Czarnecka - tel. (032) 339-23-09. e-mail: zp@knurow.pl, fax (032) 339-22-92.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.