Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-10
Słupsk: Roboty budowlane wykończeniowe zewnętrzne oraz roboty wewnętrzne: zagospodarowanie terenu -II etap, wykonanie montażu osprzętu i opraw, instalacji sygnalizacji pożaru i oddymiania oraz białego montażu w części hotelowej obiektu w ramach zadania: Rewitalizacja chałupy w Klukach - Karczma u Dargoscha- przeznaczonego na potrzeby Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
Numer ogłoszenia: 55634 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku , ul. Dominikańska 5-9, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8424081/82 w. 320, 8463020, faks 059 8426518.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane wykończeniowe zewnętrzne oraz roboty wewnętrzne: zagospodarowanie terenu -II etap, wykonanie montażu osprzętu i opraw, instalacji sygnalizacji pożaru i oddymiania oraz białego montażu w części hotelowej obiektu w ramach zadania: Rewitalizacja chałupy w Klukach - Karczma u Dargoscha- przeznaczonego na potrzeby Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy karczmy budowanej na potrzeby Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku. Obiekt składający się z parteru i piętra, znajduje się na terenie oddziału MPŚ, w Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach, gmina Smołdzino. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie robót budowlanych oraz instalacyjnych w części hotelowej karczmy(piętra) oraz wykonanie II etapu zagospodarowania terenu wokół obiektu .Część prac wykonują pracownicy muzeum w ramach umów o pracę. 1.Roboty wykończeniowe wewnętrzne : 1.1.Materiały-dostawa: -płytki ścienne glazurowane(wzór uzgodniony z zamawiającym): m2 20 -płyta gips.włókn. 12,5 mm m2 380 -deski podłogowe igl.strug.2-str. Grub.28mm kl.I m2 100 -listwy przyścienne mb 300 -maty z wełny min.otrzymywanej z włókien szt. grub.15 cm m2 180 -taśma spoinowa papierowa perforowana mb 480 -gips szpachlowy do spoinow.płyt gips.kart. kg 375 -pianka montażowa 0,75 ml szt 20 1.2.Roboty hydrauliczne-wykonanie białego montażu: -montaż umywalek (umywalki+syfony+pólpostument+ bateria ) kpl 7 -montaz ustępów z płuczką ustępową typu dolnopłuk kpl 7 -montaż wanny z obudową(wanna akrylowa 180x110+ bateria) kpl 1 -montaż- brodzik akryl.80x80cm + drzwi do natrysku regul.z szybami ze szkła hartowanego(+ bateria) kpl 1 -montaż-brodzik akrylowy 80x80 i natryskowych kabin narożnych z szybami ze szkła hartowanego kpl 6 1.3.Roboty wykończeniowe:część hotelowa(poddasze): -przygotowanie ścian i położenie glazury m2 165,55 -przygotowanie podłoża i położenie posadzek z gresu m2 39,93 -szlifowanie i lakierowanie powierzchni drewnianych (podłogi) m2 217,94 -roboty malarskie:gruntowanie i malowaniesufitów i ścian m2 566,61 1.4. Instalacje elektryczne - III etap - montaż na gotowym podłożu osprzętu i opraw : a.oprawy hermetyczne, kinkiety, żyrandole w 7-dmiu pokojach z łazienkami oraz na holu (wzornictwo należy uzgodnić z zamawiającym) b.wentylatorki szt 7 c.instalowanie i dostrojenie zestawu RTV kpl 1 d.centrala i głowica telefoniczna -wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru i oddymiania kpl 1 2.Roboty wykończeniowe zewnętrzne-Zagospodarowanie terenu -droga wewnętrzna :nawierzchnia z brukowca m2 150 -parking + plac gospodarczy: kratka trawnikowa m2 256 Dane techn.:krata podkład. z tworzyw sztucznych odporna na mróz i promienie UV Wymiar kraty: 33x33 x5cm, grub. 5 mm Wytrzymałość na nacisk: 20 t, na obciążenie do 350 t/m2 Odporność na temperatury od -50 do + 90 st.C.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.23.20 - Montaż anten telewizyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Oferta B. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. D.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. E. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych F. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności t.j. -wyszczególnienie co najmniej po 1 osobie odpowiedzialnej za poszczególne roboty budowlane oraz instalacyjne(hydrauliczne, elektryczne,) z podaniem kwalifikacji tych osób - zał.nr 5 F.1. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień to znaczy: Kierownik budowy pełniący również obowiązki kierownika robót winien posiadać: 1.uprawnienia budowlane wykonawcze bez ograniczeń w zakresie robót budowlanych tożsamych z zamówieniem, nadane zgodnie z przepisami Prawo budowlane. 2. ważny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności G. Wykaz wykonanych robót budowlanych( należy udokumentować w każdym roku wykonanie robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 200 tys. złotych) w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje lub faktura z potwierdzoną zapłatą). D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Oświadczenie Wykonawcy - formularz Zamawiającego - zał.nr 4 E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.slupsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku,76-200 Słupsk, ul.Dominikańska 5-9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku,76-200 Słupsk, ul.Dominikańska 5-9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa sprzętu medycznego - 53/TP/2024
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Centrum Aktywności Lokalnej w Gaci.
- Odnawianie oznakowania poziomego, bieżące utrzymanie i konserwacja oznakowania pionowego oraz urządzeń BRD i sygnalizacji świetlnej w pasach drogowych ulic gdzie funkcję zarządcy dróg pełni ZIM Słupsk
- Modernizacja Parku Wodnego w Redzikowie
- Wykonanie integracyjnego placu zabaw przy Przedszkolu Miejskim nr 31 "Bajkowa Kraina" w Słupsku w ramach projektu Słupskiego Budżetu Obywatelskiego
- "Wykonanie grobów murowanych na cmentarzu komunalnym w Słupsku przy ul. W. Szymborskiej".
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie "Rolnictwo" w ZSCKR w Studzieńcu" - Przebudowa budynku biurowego (socjalnego).
- Budowa budynku pojedynczej, wolnostojącej kancelarii leśnictwa Pleśna zlokalizowany na działce nr 1000/1 i 1000/2 w miejscowości Szczepanowice
- "Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na prawo jazdy poprzez przebudowę placu manewrowego oraz zaprojektowanie i budowa zjazdu (...) w Dąbrowie Górniczej
- Modernizacja auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wielkopolskim
- Wykonanie instalacji niskoprądowych dla budynku po Szkole Podstawowej w Kramsku
- PRACE KONSERWATORSKIE, RESTAURATORSKIE I ROBOTY BUDOWLANE W DOMU SZWAJCARSKIM NA WYSPIE EDWARDA, JEZIORO RACZYŃSKIE, ZANIEMYŚL, NR W REJESTRZE 2503/A
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.