eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Damasławek › Budowa przy domach jednorodzinnych drogi nr 212016P oraz przebudowa przy Gminnym Kompleksie Rekreacyjno - Sportowym drogi nr 212015P w Damasławku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-31

Ogłoszenie nr 55617 - 2017 z dnia 2017-03-31 r.

Damasławek: Budowa przy domach jednorodzinnych drogi nr 212016P oraz przebudowa przy Gminnym Kompleksie Rekreacyjno - Sportowym drogi nr 212015P w Damasławku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
"Budowa lub modernizacja dróg lokalnych" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" PROW 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 21459-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Damasławek, krajowy numer identyfikacyjny 53316200000, ul. Rynek  8, 62110   Damasławek, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 672 613 611, faks 672 613 627, e-mail inwestycje@damaslawek.nowoczesnagmina.pl
Adres strony internetowej (URL): www.damaslawek.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa przy domach jednorodzinnych drogi nr 212016P oraz przebudowa przy Gminnym Kompleksie Rekreacyjno - Sportowym drogi nr 212015P w Damasławku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Inw.271.6.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zagospodarowanie istniejącego pasa drogowego Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest na terenie gminy Damasławek, na odcinku drogi nr 212016P biegnącej wzdłuż istniejących zabudowań (domy jednorodzinne) - odcinek nr 1 oraz na odcinku drogi nr 212015P biegnącej na wysokości Gminnego Kompleksu Rekreacyjno- Sportowego - odcinek nr 2. Po lewej stronie projektowanego odcinka nr 1 przedmiotowej drogi znajdują się tereny zabudowy jednorodzinnej. Dojazd do nich zapewniają istniejące zjazdy indywidualne (w przeważającej większości gruntowe). Odwodnienie pasa drogowego odbywa się lokalnie w teren. W pasie drogowym w rejonie projektowanej inwestycji stwierdza się występowanie następujących urządzeń infrastruktury technicznej: linii energetycznych eNN, linii telekomunikacyjnej, sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej. Na omawianym odcinku występuje jedno skrzyżowanie zwykłe. Planowane zagospodarowanie pasa drogowego Początek projektowanego odcinka nr 1 - o dł. 165,20 m - przebudowy drogi nr 212015P przyjęto na wysokości istniejącego ogrodzenia GKR-S a koniec na włączeniu się w istniejący przekrój nawierzchni. Początek projektowanego odcinka nr 2 - o dł. 288,00m - budowy drogi nr 212016P przyjęto na wysokości posesji nr 9 i 10, a koniec na włączeniu się do odcinka nr 1. Na całym odcinku projektowana droga będzie miała szerokość: dla odcinka nr 1 - 6,00 m (na łuku poziomym 7,00 m), dla odcinka nr 2 - 5,00 m. Przebieg projektowanej drogi należy ściśle dostosować do istniejących warunków i przekroju istniejącej drogi. Przedmiotowa inwestycji wpłynie pozytywnie na komfort jazdy, poprawi bezpieczeństwo ruchu oraz wpłynie na estetykę zagospodarowania samej ulicy. W ramach przebudowy przewiduje się wykonanie następujących podstawowych robót: - rozbiórkę istniejącej nawierzchni zjazdów, - zdjęcie warstwy humusu, - korytowanie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem istniejącego podłoża, - wykonanie warstwy wzmacniającej podłoże z mieszanki związanej stabilizowanej spoiwem (cementem) o Rm=2,5MPa o grubości 10cm, - wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej stabilizowanej mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/31,5mm o grubości 20cm, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W o grubości 4cm, - wykonanie nawierzchni ulicy o szerokości 5,00m z betonu asfaltowego AC11S o gr. 4cm, - wykonanie nawierzchni zatoki z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm, - wykonanie zjazdów indywidualnych z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm, - wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm, -ułożenie krawężnika betonowego 15x30cm oraz 15x22cm na podsypce cementowopiaskowej gr. 5cm i ławie betonowej z oporem z betonu C12/15, - ułożenie obrzeża betonowego 8x30cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm (przy chodniku), - ułożenie obrzeża betonowego 8x30cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm i ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 (przy zjazdach indywidualnych), - humusowanie i obsianie trawą poboczy i skarp, - oznakowanie poziome i pionowe. Roboty rozbiórkowe W ramach inwestycji rozbiórce ulegną wszystkie elementy kolidujące z zakresem inwestycji (m.in. istniejąca nawierzchnia zjazdów). Zakres rozbiórek ujęto w przedmiarze robót drogowych. Droga w przekroju podłużnym Projektowana niweleta drogi została wysokościowo dowiązana do rzędnych istniejących zjazdów oraz istniejącego terenu w celu zminimalizowania robót ziemnych oraz zapewnienia sprawnego odwodnienia drogi. Droga w przekroju poprzecznym Na odcinku projektowanej budowy drogi zaprojektowano nową konstrukcję o szerokości 5,00 m, a na odcinku projektowanej przebudowy drogi zaprojektowano nową konstrukcję oraz wzmocnienie z poszerzeniem istniejącej konstrukcji o szerokości 6,00 m (7,00 m na łuku poziomym). Założono spadki poprzeczne 2% jednostronne w kierunku prawej krawędzi drogi. Geometrię przekroju oraz konstrukcję projektowanej nawierzchni w sposób graficzny pokazano w części rysunkowej projektu (rys. "Przekroje normalne"). Projektowana konstrukcja nawierzchni Konstrukcja nawierzchni drogi w technologii bitumicznej: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 4 cm, - warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej (kruszywo łamane) stabilizowanej mechanicznie 0/31,5 mm gr. 20 cm, - warstwa wzmacniająca podłoże z mieszanki związanej stabilizowanej spoiwem (cementem z betoniarni) o Rm = 2,5MPa gr. 10cm, - profilowanie z zagęszczeniem istniejącego podłoża. Konstrukcja wzmocnienia istniejącej nawierzchni drogi w technologii bitumicznej: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4cm, - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W w ilości 50kg/m2, - istniejąca konstrukcja nawierzchni drogi. Konstrukcja nawierzchni zatoki w technologii z kostki betonowej: - warstwa ścieralna z prefabrykowanej kostki brukowej betonowej gr. 8cm (koloru szarego), - warstwa podsypki cementowo-piaskowej (1:4) gr. 3cm, -warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej (kruszywo łamane) stabilizowanej mechanicznie 0/31,5mm gr. 20cm, - warstwa wzmacniająca podłoże z mieszanki związanej stabilizowanej spoiwem (cementem z betoniarni) o Rm = 2,5MPa gr. 10cm, - profilowanie z zagęszczeniem istniejącego podłoża. Konstrukcja nawierzchni zjazdów indywidualnych: - warstwa ścieralna z prefabrykowanej kostki brukowej betonowej gr. 8cm (koloru grafitowego), - warstwa podsypki cementowo-piaskowej (1:4) gr. 3cm, - warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej (kruszywo łamane) stabilizowanej mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/31,5mm gr. 15cm, - warstwa wzmacniająca podłoże z mieszanki związanej stabilizowanej spoiwem (cementem z betoniarni) o Rm = 2,5MPa gr. 10cm, - profilowanie z zagęszczeniem istniejącego podłoża. Od strony jezdni krawężnik betonowy 15x30cm (wtopiony -1cm poniżej krawędź jezdni) lub najazdowy 15x22cm (wyniesiony +2cm ponad krawędź jezdni) na podsypce cementowo-piaskowej (1:3) gr. 5cm i ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Krawędzie zjazdów zabezpieczone obrzeżem betonowym 8x30 na podsypce cementowopiaskowej (1:3) gr. 3cm i ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Konstrukcja nawierzchni chodników: - warstwa ścieralna z prefabrykowanej kostki brukowej betonowej gr. 8cm (koloru szarego), - warstwa podsypki cementowo-piaskowej (1:4) gr. 3cm, - warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej (kruszywo łamane) stabilizowanej mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/31,5mm gr. 15cm, - profilowanie z zagęszczeniem istniejącego podłoża. Od strony jezdni krawężnik betonowy 15x30cm (wtopiony -1cm poniżej krawędź jezdni) lub najazdowy 15x22cm (wyniesiony +5cm ponad krawędź jezdni) na podsypce cementowo-piaskowej (1:3) gr. 5cm i ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Od strony pasów zieleni obrzeże betonowe 8x30 na podsypce cementowo-piaskowej (1:3) gr. 3cm. Odwodnienie: Na odcinku projektowanej inwestycji wodę opadową odprowadza się powierzchniowo w przyległy teren. Roboty ziemne przy budowie oraz przebudowie drogi ograniczają się praktycznie do robót prowadzonych przy wykonaniu nawierzchni ulicy, zjazdów i chodnika. Przy wykonaniu robót należy zachować wymagania BHP. Roboty ziemne należy wykonać wg następujących norm: ?- PN-S-02205: 1998 Roboty ziemne; ?- PN-B-06050: 1999 Geotechnika; Roboty ziemne; Wymagania ogólne, ?- BN-77/8931-12 Oznaczenie wskaźnika zagęszczenia gruntu. Przed przystąpieniem do właściwych robót ziemnych należy zdjąć warstwę darniny i gleby tam, gdzie występuje i spryzmować wzdłuż trasy w celu późniejszego wykorzystania do darniowania i humusowania. Na etapie wykonawstwa należy określić przydatność występujących gruntów jako podłoża pod konstrukcję nawierzchni. W przypadku wystąpienia gruntów nieprzydatny należy je usunąć i zastąpić gruntem niewysadzinowym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45233140-2, 34953300-5,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT605194.44
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów KOBYLARNIA S.A.,  pbdim@kobylarnia.pl,  Kobylarnia 8,  86 - 061,  Brzoza,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 549267,46
Oferta z najniższą ceną/kosztem 723634,46
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 549267,46
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 71%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.