To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-31
Ogłoszenie nr 55614 - 2017 z dnia 2017-03-31 r.
Studzienice: Wykonanie usług w zakresie bieżącego utrzymania dróg gminnych w 2017 roku na terenie Gminy Studzienice
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 37298
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Studzienice, krajowy numer identyfikacyjny
77097955900000, ul.
ul. Kaszubska
9,
77-143
Studzienice, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
598 216 593, faks
598 216 610, e-mail
budownictwo@studzienice.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.studzienice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usług w zakresie bieżącego utrzymania dróg gminnych w 2017 roku na terenie Gminy Studzienice
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RI.271.4.2017.MMK
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie transportu drogowego oraz usług przeładunku towarów w zakresie bieżącego utrzymania dróg gminnych w 2017 r. na terenie Gminy Studzienice w oparciu o sprzęt własny Wykonawcy z podziałem na następujące części: 1) Część I. - usługa transportowa świadczona samochodem samowyładowczym o ładowności 6-8 ton z kierowcą, 2) Część II. - usługa przeładunku świadczona koparko-ładowarką z łyżką dwudzielną. Zakłada się następujące szacunkowe ilości godzin świadczonych usług: o Część I. - usługa transportu samochodem samowyładowczym o ładowności 6-8 ton - 300 godzin, o Część II. - usługa koparko-ładowarką z łyżką dwudzielną - 200 godzin, - Zamawiający przewiduje, że ilość godzin świadczonych usług może ulec zmniejszeniu. - Wykonawca świadczyć będzie w/w usługi za pomocą pojazdów technicznie sprawnych, oznakowanych zgodnie z obowiązującymi przepisami. - Czas świadczenia usługi, opisanej w części I i części II, liczony jest od momentu zgłoszenia się pojazdu Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego lub bezpośrednio w miejscu świadczenia usługi. - Wykonawca będzie świadczył usługi będące przedmiotem zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją pracy oraz z zachowaniem zasad BHP i ppoż. - Usługi będą realizowane na terenie gminy Studzienice według potrzeb Zamawiającego, na podstawie jednostkowych zleceń telefonicznych. - Rozliczenie wykonanych usług, opisanych w części I i II, odbywać się będzie wg stawki godzinowej na podstawie kart drogowych podpisywanych przez przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy, nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przez Wykonawcę lub podwykonawcę wskazanych przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
60010000-9
Dodatkowe kody CPV:
63110000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Usługa transportowa świadczona samochodem samowyładowczym o ładowności 6-8 ton z kierowcą |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Usługa transportu samochodem samowyładowczym o ładowności 6-8 ton - 300 godzin | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT32520.33 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 38745,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Usługa przeładunku świadczona koparko-ładowarką z łyżką dwudzielną |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Usługa koparko-ładowarką z łyżką dwudzielną - 200 godzin | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT28455.28 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 22017,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.