eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawady › Przebudowa dróg gminnej nr 105592B i powiatowej nr 1972B w miejscowości Maliszewo Perkusy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-17

Zawady: Przebudowa dróg gminnej nr 105592B i powiatowej nr 1972B w miejscowości Maliszewo Perkusy
Numer ogłoszenia: 55576 - 2014; data zamieszczenia: 17.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zawady z siedzibą Urząd Gminy Zawady , Plac Wolności 12, 16-075 Zawady, woj. podlaskie, tel. 85 7140028 w. 39, faks 85 7140028 w. 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.zawady.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnej nr 105592B i powiatowej nr 1972B w miejscowości Maliszewo Perkusy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Do wykonania: W zakresie drogi gminnej: od km 0+000 do km 0+481,66 Jezdnia o nawierzchni z betonu asfaltowego - pow.3103m2 Podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie - pow.3315m2 Nawierzchnia żwirowa zjazdów - pow.1638m2 Nawierzchnia z kostek betonowych i kamiennych - pow.162m2 5. Przyjęte rozwiązania projektowe 5.1.Przekroje normalne Na całym odcinku jezdnia z betonu asfaltowego o szerokości 5,50m. Obustronne pobocza po 1,25m i korona drogi 8,00m. Spadek poprzeczny na prostej daszkowy 2%. Przekrój konstrukcyjny: warstwy podbudowy grubości 20 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102, warstwy wiążącej z betonu asfaltowego typu AC 11W 50/70 na ruch KR1 o grubości 5 cm wg PN-EN 13108, warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego typu AC 8S 50/70 na ruch KR1 o grubości 3 cm wg PN-EN- 13108. 5.2.Rozwiązania wysokościowe Niweleta drogi z uwzględnieniem grubości podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie i grubości warstw z betonu asfaltowego z uwzględnieniem korekt związanych z koniecznością zachowania płynności trasy. 5.3. Zjazdy Wyremontować istniejące zjazdy do normatywnych parametrów. Nawierzchnia na zjazdach żwirowa grubości 16cm. Pod zjazdami typu I i II usytuowane są przepusty rurowe jako kontynuacja rowu przydrożnego. 5.4. Perony przy przystankach autobusowych W miejscach istniejących przystanków autobusowych perony na długości 10m i szerokości 2,00m z betonowych kostek brukowych o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 10 cm Krawężnik betonowy 15x30 cm układany na ławie z betonu C12/15 (B 15). 5.5. Wyspa w obrębie skrzyżowania Nawierzchnię wyspy na skrzyżowaniu z drogą powiatową zaprojektowano z kostki kamiennej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 10 cm. Krawężnik kamienny 15x30 cm układany na ławie z betonu C12/15 (B 15). 6.0. Odwodnienie Odprowadzenie wód opadowych powierzchniowe na zasadach dotychczasowych do rowów przydrożnych. W zakresie drogi powiatowej: od km 0+000 do km 0+140,63 Jezdnia o nawierzchni z betonu asfaltowego - pow.830m2 Podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie - pow.1063m2 Nawierzchnia żwirowa zjazdów - pow.260m2 5. Przyjęte rozwiązania projektowe 5.1.Przekroje normalne Na całym odcinku jezdnia z betonu asfaltowego o szerokości 5,50m. Obustronne pobocza po 1,25m i korona drogi 8,00m. Spadek poprzeczny na prostej daszkowy 2%. Przekrój konstrukcyjny: warstwy podbudowy grubości 20 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102, warstwy wiążącej z betonu asfaltowego typu AC 11W 50/70 na ruch KR1 o grubości 5 cm wg PN-EN 13108, warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego typu AC 8S 50/70 na ruch KR1 o grubości 3 cm wg PN-EN- 13108. 5.2.Rozwiązania wysokościowe Niweleta drogi z uwzględnieniem grubości podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie i grubości warstw z betonu asfaltowego z uwzględnieniem korekt związanych z koniecznością zachowania płynności trasy. 5.3. Zjazdy Wyremontować istniejące zjazdy do normatywnych parametrów. Nawierzchnia na zjazdach typu I i III żwirowa grubości 16cm, na zjazdach typu II nawierzchnia z betonu asfaltowego typu AC 8S 50/70 na ruch KR1 o grubości 5 cm wg PN-EN-13108 na podbudowie gr. 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102. Pod zjazdami typu I i II zaprojektowano przepusty rurowe o średnicy 40cm z rur HDPE. Na zjeździe typu III zaprojektowano ściek z prefabrykatów wg K.P.E.D.01.03. 6.0. Odwodnienie Odprowadzenie wód opadowych powierzchniowe na zasadach dotychczasowych do rowów przydrożnych. Dno rowu przewiduje się umocnić betonowymi korytkami typu -Gara - na podsypce cementowo-Piaskowej gr. 10cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót. Dokumentacja techniczno dokumentacja wykonawcza, przedmiary i STWiORB wykonana przez mgr inż. Dariusz Lendzioszek, znajduje się na stronie na stronie internetowej zamawiającego http://bip.ug.zawady.wrotapodlasia.pl/przetargi.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 20000 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, na podstawie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, na podstawie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, na podstawie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie następującymi osobami i podmiotami, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: 1 osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót z ramienia Wykonawcy posiadająca upraw-nienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 156 poz. 118 z póź. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r nr 83 poz. 578 z póź. zm.) lub odpowiadające im ważne aktualne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub dokumenty równoważne. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał i udokumentował, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN; opłacona polisa lub inny dokument ubezpieczenia musi być ważny co najmniej na dzień złożenia ofert. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Informacje, o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy. Dot. podmiotów zagranicznych Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce za-mieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 1 lit a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administra-cyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszka-nia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Informacje ogólne dotyczące kwestii formalnych umowy w sprawie niniejszego zamówienia. - W odniesieniu do art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie: - zmiany terminu i sposobu spełnienia świadczenia przewidzianego na wykonanie przedmiotu umowy, które są spowodowane w szczególności przez: - klęski żywiołowe, - warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie prac, - opóźnienie spowodowane robotami dodatkowymi, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawinione - wstrzymanie realizacji robót przez Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych, - wstrzymanie realizacji robót orzeczeniem sądu bądź przez organy administracji publicznej, - wstrzymanie realizacji robót przez nie wydanie w terminie przez organ administracji publicznej wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., - konieczność wykonania robót wykopaliskowych opóźniających bądź uniemożliwiających wy-konanie przedmiotu umowy, - wystąpienia warunków geologicznych, archeologicznymi lub terenowych odmiennych od przy-jętych w dokumentacji projektowej, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, - wprowadzenia zmian w stosunku do dokumentacji projektowej na wykonanie robót zamiennych nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia w sytuacji konieczności zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych, usprawnienia procesu budowy bądź usunięcia wad ukrytych dokumentacji projektowej i uzyskania założonego efektu użytkowego oraz zmiany obowiązujących przepisów prawa; - zmniejszenia zakresu rzeczowego robót w obiektywnie uzasadnionych przypadkach, - zmiany Podwykonawcy robót, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmia-nę oraz spełnieniem przez nowego Podwykonawcę takich samych warunków jak Podwyko-nawca pierwotny, - w pozostałym zakresie w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystą-pienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, - zmiany materiałów koniecznych do wykonywania robót pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego lub wynikająca z niedostępności na rynku materiałów określo-nych w dokumentacji projektowej spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku, - zmiany technologiczne spowodowane w szczególności: koniecznością wykonania usług za-miennych, nie objętych opisem przedmiotu zamówienia; niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń niezbędnych do wykonania prac, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, jeżeli ta zmiana nie będzie miała wpływu na wynagrodzenie umowne; pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; pojawienie się nowszej technologii wykonania usług pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; Wynagrodzenia umownego Wykonawcy wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT oraz w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany umowy w przypadku: - zmiany w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiany sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i-lub Zamawiającego skutkującej nie możli-wością realizacji przedmiotu umowy; - powstania nadzwyczajnych okoliczności -nie będących tzw. siłą wyższą- grożących rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy; Wyżej wymienione zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy aneksem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.zawady.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zawady Plac Wolności 12 16-075 Zawady.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Zawady Plac Wolności 12 16-075 Zawady.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.