Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-27
Warszawa: Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warszawskiego.
Numer ogłoszenia: 55573 - 2009; data zamieszczenia: 27.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski , ul. Krakowskie Przedmieście 26/28/33, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, faks 022 5522507.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warszawskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warszawskiego, które znajdują się na terenie Warszawy. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Specyfikacja Techniczna- Opis przedmiotu zamówienia. 3.Urządzenia dostarczane będą bez plombowanych obudów z oznakowanymi podzespołami głównymi z możliwością instalacji rozszerzeń bez utraty gwarancji. 4.Wszystkie elementy zestawów komputerowych, drukarek, monitorów, itp. muszą być fabrycznie nowe (nie używane). 5.Cały sprzęt musi mieć kompletne odpowiednie okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń. 6.Wszystkie elementy określone w opisie przedmiotu zamówienia muszą stanowić integralną część urządzeń. Zamawiający nie dopuszcza możliwości konfigurowania sprzętu przy pomocy elementów zewnętrznych, za wyjątkiem sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia wyraźnie na to wskazuje. 7.Sprzęt ma być dostarczony do siedziby Zamawiającego i uruchomiony w miejscu wskazanym przez użytkownika, 8.W przypadkach, w których Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, wykonawcy zobowiązani są do oferowania urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. 9.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 10.Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z przedmiotem zamówienia. 11.Ewentualne zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia prosimy kierować bezpośrednio do Zamawiającego. 12.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. W związku z tym, każdą wyspecyfikowaną część ( XXIX części) należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienia), wszelkie zapisy dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. 13.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 14.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych dostaw oraz zastosowanych podzespołów. 15.W przypadku gdy w komputerach zainstalowano oprogramowanie należy do każdej jednostki komputerowej dostarczyć oddzielny nośnik z oprogramowaniem wraz ze stosownym certyfikatem/licencją. 16.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sprzętu zaproponowanego w ofercie na równoważny lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji. Nowy sprzęt należy uzgodnić z Zamawiającym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.14.00 - Konfiguracje komputerowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 29.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 4.530,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset trzydzieści złotych) Zamawiający żąda wniesienia wadium tylko do części: I, V, VIII, X, XI, XIII, XIV, XVII, XVIII, XIX, XXII, XXIII, XXIV i XXVIII. Część I - 360 zł (trzysta sześćdziesiąt złotych) Część V - 800 zł ( osiemset złotych) Część VIII - 360 zł (trzysta sześćdziesiąt złotych) Część X - 250 zł (dwieście pięćdziesiąt złotych) Część XI - 320 zł ( trzysta dwadzieścia złotych) Część XIII - 220 zł ( dwieście dwadzieścia złotych) Część XIV - 240 zł ( dwieście czterdzieści złotych) Część XVII - 180 zł (sto osiemdziesiąt złotych) Część XVIII - 360 zł (trzysta sześćdziesiąt złotych) Część XIX - 180 zł (sto osiemdziesiąt złotych) Część XXII - 180 zł (sto osiemdziesiąt złotych) Część XXIII - 180 zł (sto osiemdziesiąt złotych) Część XXIV - 400 zł (czterysta złotych) Część XXVIII - 500 zł (pięćset złotych) Wykonawcy winni są zaznaczyć których części dotyczy wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności/czynności będącej przedmiotem zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania - dotyczy części: I -XXIX; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dotyczy części: I - XXIX- wykonawcy wykażą, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy z tego okresu, co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie TAK / NIE (spełnia / nie spełnia)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty - wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy: 1)dowód wniesienia wadium dla części, na które wykonawcy składają ofertę (w przypadku wadium w postaci papierów wartościowych: poręczenia, gwarancji bankowej oraz gwarancji ubezpieczeniowej, zaopiniowany wzór wraz z oryginałem dokumentu). 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty (Wykonawca składa jeden komplet (załączników) dokumentów niezależnie od tego na ile części składa ofertę): a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy oraz do podpisywania umów (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych); pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii oraz posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania i zapis z którego wynika, że dotyczy niniejszego postępowania, 3) oświadczenie o warunkach serwisu gwarancyjnego. 4) oświadczenie w sprawie podatku VAT. 5) oświadczenie dot. spełnienia przez oferowany sprzęt komputerowy wszystkich wymaganych parametrów wraz z załączoną specyfikacją techniczną proponowanego sprzętu (w przypadku zestawów komputerowych, należy podać szczegółową konfigurację z wymienionymi nazwami podzespołów,w przypadku pozostałego sprzętu wystarczy wskazać nazwę i parametry techniczne). 6)wypełniony formularz cenowy. 7) wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy z tego okresu co najmniej 3 dostaw odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania. 8) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu informację, o której mowa w art. 36 ust. 4 ustawy (powyższą informację przedkładają wykonawcy, których dotyczy). 9) Wykonawca sporządzi szczegółowe zestawienie (spis) wszystkich dostarczanych oświadczeń i dokumentów i dołączy ten spis do oferty. Wszystkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. Dokumenty lub ich kserokopie sporządzane w innym języku muszą być przetłumaczone na język polski i poświadczone przez Wykonawcę. Dokumenty, których aktualność (dzień wystawienia) nie została określona szczegółowo muszą być ważne (aktualne) na dzień składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET WARSZAWSKI
Dział Zamówień Publicznych, pokój 33
ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00 - 927 Warszawa
Cena brutto: 30 PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2009 godzina 10:00, miejsce: UNIWERSYTET WARSZAWSKI Dział Zamówień Publicznych pokój 33 ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00 - 927 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 14 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobą odpowiedzialną za kontakt z wykonawcami jest Paulina Chudzicka - Dział Zamówień Publicznych, tel: 0-22 55-20-831, fax: 0-22-55-22-507.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Notebook - 4 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Instytut Stosowanych Nauk Społecznych UW Notebook - 4 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: AccessPoint - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Instytut Stosowanych Nauk Społecznych UW AccessPoint - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drukarka laserowa - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Instytut Stosowanych Nauk Społecznych UW Drukarka laserowa - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Notebook - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dział Audytu Wewnętrznego Notebook - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestawy komputerowe - 6 sztuk.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zarząd Samorządu Studentów UW Zestawy komputerowe - 6 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.14.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Notebook - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uniwersyteckie Centrum Badań nad Środowiskiem UW Notebook - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Monitory LCD - 4 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydział Historyczny UW Monitory LCD - 4 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zestawy komputerowe - 2 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biuro Gospodarcze UW Zestawy komputerowe - 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.14.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Drukarki - 2 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biuro Gospodarcze UW Drukarki - 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Komputer stacjonarny - 2 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Instytut Filozofii Komputer stacjonarny - 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.14.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zestawy komputerowe - 5 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Instytut Lingwistyki Stosowanej UW Zestawy komputerowe - 5 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.14.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Drukarka laserowa - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Instytut Lingwistyki Stosowanej UW Drukarka laserowa - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Notebooki - 2 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Instytut Lingwistyki Stosowanej UW Notebooki - 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Projektory multimedialne - 4 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Instytut Lingwistyki Stosowanej UW Projektory multimedialne - 4 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.12.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Komputer stacjonarny - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Instytut Lingwistyki Stosowanej UW Komputer stacjonarny - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.14.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Komputer stacjonarny - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakład Historii Filozofii Nowożytnej UW Komputer stacjonarny - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.14.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zestaw komputerowy- 2 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biblioteka Wydziału Lingwistyki Stosowanej i Filologii Wschodniosłowiańskich UW Zestaw komputerowy- 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.14.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zestawy komputerowe- 5 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego Zestawy komputerowe- 5 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.14.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zestaw komputerowy- 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego Zestaw komputerowy- 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.14.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: 1. Drukarka- 1 szt. 2. Skanery - 2 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydział Nauk Ekonomicznych UW 1. Drukarka- 1 szt. 2. Skanery - 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.21.31.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Oprogramowania - 5 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydział Nauk Ekonomicznych UW Oprogramowania - 5 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Notebooki -2 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środowiskowe Laboratorium Ciężkich Jonów Notebooki -2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: 1. Zasilacz awaryjny (UPS) - 1 szt. 2. Switch - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środowiskowe Laboratorium Ciężkich Jonów 1. Zasilacz awaryjny (UPS) - 1 szt. 2. Switch - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: 1. Komputer stacjonarny - 1 szt. 2. Notebooki - 2 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klub Absolwentów UW 1. Komputer stacjonarny - 1 szt. 2. Notebooki - 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.14.00-5, 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: 1. Drukarka laserowa - 1 szt. 2.Skaner - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klub Absolwentów UW 1. Drukarka laserowa - 1 szt. 2.Skaner - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.21.31.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Notebook - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Instytut Lingwistyki Stosowanej UW Notebook - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Drukarka - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakład Graficzny UW Drukarka - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Ploter - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakład Graficzny UW Ploter - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.40-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Skaner - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakład Graficzny UW Skaner - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia żłobka
- Dostawa serwera plików NAS, komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych, monitorów, akcesoriów komputerowych i oprogramowania biurowego
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.11-IP.01-0045/23 "Lubenia Dzieciom - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Lubenia"-zadanie 2
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.