eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garbatka-Letnisko › "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCI BĄKOWIEC, GMINA GARBATKA-LETNISKO"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-30

Ogłoszenie nr 55537 - 2017 z dnia 2017-03-30 r.

Garbatka-Letnisko: "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCI BĄKOWIEC, GMINA GARBATKA-LETNISKO"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Zamawiający informuje, iż zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Priorytetu IV - Przejście na gospodarkę niskoemisyjną, Działanie 4.2 - Efektywność energetyczna.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 24107-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Garbatka-Letnisko, krajowy numer identyfikacyjny 53193800000, ul. ul. Skrzyńskich  1, 26930   Garbatka-Letnisko, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 48 6210194, 6210163 w. 22, faks 486 210 054, e-mail agnieszkaserafin@garbatkaletnisko.pl
Adres strony internetowej (URL): www.garbatkaletnisko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCI BĄKOWIEC, GMINA GARBATKA-LETNISKO"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RI.IZP.21.1.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Zakres prac obejmuje m.in. a) Rozbiórka: pokrycia dachu do poziomu stropu, gzymsów, obróbki blacharskiej ze ścianek kolankowych, czap betonowych kominów, daszków nad wejściem do budynku, schodów do poziomu terenu b) Docieplenie ścian zewnętrznych c) Nadmurowanie kominów wentylacyjnych oraz ścianki kolankowej w ścianach szczytowych budynku d) Docieplenie ścian poniżej poziomu terenu e) Zmniejszenie otworów okiennych poprzez zamurowanie części otworów wraz z wykonaniem w części okien nadproży stalowych f) Przebicie otworu na wrota garażowe oraz powiększenie wysokości otworów drzwiowych g) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej h) Wykonanie wieńca żelbetowego oraz więźby dachowej i) Docieplenie stropodachu j) Wymiana pokryć dachowych k) Roboty towarzyszące: wymiana obróbek blacharskich, orynnowania i rur spustowych oraz parapetów zewnętrznych, demontaż istniejącej i montaż nowej instalacji odgromowej, wykonanie schodów oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z balustradą, demontaż starej i ułożenie nowej opaski wokół budynku, wykonanie kominów wentylacyjnych, wykonanie daszku nad wejściem do kotłowni, garażu i klatki schodowej l) Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu na parterze budynku oraz instalacji ziemnej gazu od zbiornika do szafki z reduktorem II stopnia, przygotowanie terenu pod zbiornik podziemny na gaz płynny o pojemności 4850L. m) modernizacja instalacji c.o., elektrycznej oraz wodno-kanalizacyjnej na parterze budynku, n) Budowa przyłączy wodno-kanalizacyjnych, o) Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 5 kW przyłączonej do sieci elektroenergetycznej, usytuowanej na dachu budynku. System fotowoltaiczny składa się z 20 szt. modułów fotowoltaicznych o łącznej mocy 5 kW, połączonych szeregowo. Energia elektryczna wyprodukowana przez system fotowoltaiczny wprowadzona jest do rozdzielni i wykorzystywana na potrzeby własne budynku, a nadmiar oddawany do sieci elektroenergetycznej, p) Dokonanie przez Wykonawcę wszelkich prób, sprawozdań, pomiarów, badań, ekspertyz, regulacji i rozruchu wybudowanych systemów instalacji fotowoltaicznych jak również przygotowanie dokumentów eksploatacyjnych w tym użytkowych z PGE Dystrybucja, opracowanie i przekazanie instrukcji obsługi w języku polskim oraz przeszkolenie użytkowników w zakresie bieżącej obsługi. q) Wszystkie materiały i urządzenia powinny posiadać atesty dopuszczające do ich eksploatacji a na instalacje przeprowadzone pozytywne badania. r) Prace remontowe na parterze budynku: rozbiórka części ścian działowych, wykładzin podłogowych PVC, i terakoty, skucie glazury ze ścian s) Demontaż drzwi zewnętrznych wraz z ościeżnicami stalowymi t) Wykonanie ścian, tynków cementowo wapiennych oraz okładziny ścian u) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projekty budowlane poszczególnych branż, przedmiary robót oraz SSTW 1) Wykonawca zobowiązany jest do: a) Zorganizowania zaplecza budowy b) Prowadzenia dokumentacji budowy c) Zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób, badań i odbiorów d) Po zakończeniu budowy do uporządkowania terenu, demontażu obiektów tymczasowych e) Pokrycia ewentualnych strat wynikłych przez prowadzenie robót stanowiących pogorszenie stanu nieruchomości lub jej składników f) Przeprowadzenia ewentualnych badań i sprawdzeń materiałów g) Przygotowania operatu powykonawczego tj. dokumentów niezbędnych do oddania obiektu do użytkowania (w tym zaewidencjonowana dokumentacja geodezyjna powykonawcza, świadectwa charakterystyki energetycznej, odbiorców i uzgodnień branżowych, pomiarów, atestów lub deklaracji technicznych, ppoż., sanitarnych itd.) h) Zamówienie Wykonawca wykona z własnych materiałów. i) Sporządzenia harmonogram rzeczowo - finansowy, w terminie 5 dni od daty podpisania umowy i przekaże Zamawiającemu - celem zatwierdzenia. j) Przedłożenia Zamawiającemu w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy kosztorysu sporządzonego metodą uproszczoną wykonany na podstawie przedmiarów robót. Załączony kosztorys zostanie wykorzystany przez Zamawiającego w celach pomocniczych i nie będzie miał wpływu na ocenę oferty. k) Zamówienie nie obejmuje robót budowlanych ujętych w dokumentacji projektowej dotyczących pierwszego piętra budynku tzw. pomieszczeń socjalnych oraz klatki schodowej prowadzącej do pomieszczeń socjalnych. Na realizację zadania dot. Pomieszczeń socjalnych zostanie przeprowadzone odrębne postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Niemniej Wykonawca niniejszego postepowania jest zobowiązany do współpracy z Wykonawcą tzw. części socjalnej. Na każdym etapie prowadzenia robót budowlanych w tym terminy poszczególnych robót Wykonawca niniejszego zamówienia jest zobowiązany do konsultowania się z kierownikiem budowy zamówienia dot. prac budowalnych pomieszczeń socjalnych w celu uniknięcia konfliktu technicznego. l) Szczegółowy zakres prac wskazano w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45443000-4
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45262500-6, 45262311-4, 45262310-7, 45421100-5, 45261210-9, 45261000-4, 45421000-4, 45410000-4, 45432100-5, 45442100-8, 45320000-6, 45331100-7, 45331000-6, 45310000-3, 45317000-2, 45332000-3, 45333000-0, 42113110-8,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCI BĄKOWIEC, GMINA GARBATKA-LETNISKO"
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT621174.57
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
KGA INTECH Grzegorz Kosma, 26-021 Daleszyce, Suków 85,  kga@adres.pl,  26-021 Daleszyce, Suków 85,  26-021,  Suków,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 73044,72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 72669,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 996300,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.