eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › usługa polegająca na wykonywaniu usług medycznych - rezonansu magnetycznego i tomografii komputerowej dla Ośrodka Klinicznego WIML

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-30

POZYCJA 55534

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: usługa polegająca na wykonywaniu usług medycznych - rezonansu magnetycznego i tomografii komputerowej dla Ośrodka Klinicznego WIML Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej, do kontaktów: płk lek. Dariusz Piotrowski, ul. Krasińskiego 54, 01-755 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6852689, fax 022 6852689, e-mail: mpuszkar.wiml.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wiml.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej, płk lek. Dariusz Piotrowski, ul. Krasińskiego 54, 01-755 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 685 26 06, fax 022 685 27 15, e-mail: bstos@wiml.waw.pl, www.wiml.waw.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej Sekcja Planownia Logistycznego i Zamówień Publicznych, mgr Beata Stoś, ul. Krasińskiego 54, 01-755 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 685 26 89, fax 022 685 27 15, e-mail: bstos@wiml.waw.pl, www.wiml.waw.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej Kancelaria Tajna bud. nr 2, pok. nr 37, mgr Beata Stoś, ul. Krasińskiego 54, 01-755 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 685 26 89, fax 022 685 27 15, e-mail: bstos@wiml.waw.pl, www.wiml.waw.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa polegająca na wykonywaniu usług medycznych - rezonansu magnetycznego i tomografii komputerowej dla Ośrodka Klinicznego WIML. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 8. Główne miejsce świadczenia usług: siedziba Wykonawcy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1 - REZONANS MAGNETYCZNY: 1.Rezonans magnetyczny MRI głowy 2.Rezonans magnetyczny MRI kręgosłup odcinek szyjny 3.Rezonans magnetyczny MRI kręgosłup odcinek piersiowy 4.Rezonans magnetyczny MRI kręgosłup odcinek krzyżowo- lędźwiowy a.dokumentacja zdjęciowa badania oraz interpretacja lekarska dostarczone w ciągu 3 godzin od zakończenia badania, b.dostępność wykonywania badań \cito\, c.dostępność badań planowanych w godzinach od 7.00 do 23.00 (badania uzgodnione z 24- godzinnym wyprzedzeniem), d.opis badania wykonany przez specjalistę IIo, e.dokumentacja badań - zdjęcia oraz opis na CD, f.podpisana umowa z NFZ. Zadanie nr 2 TOMOGRAFIA KOMPUTEROWA: 1.Tomografia komputerowa CT głowy, kręgosłupa, kości i naczyń (z kontrastem lub bez) 2.Tomografia komputerowa CT klatki piersiowej i jamy brzusznej (z kontrastem lub bez) 3.TK naczyń wieńcowych 4.Angio TK tętnic a.aparat 64- rzędowy z możliwością obrazowania naczyń, b.aparat 64- rzędowy z możliwością podania kontrastu, c.dokumentacja zdjęciowa badania oraz interpretacja lekarska dostarczone w ciągu 3 godzin od zakończenia badania, d.dostępność wykonywania badań \cito\, e.dostępność badań planowanych w godzinach od 7.00 do 22.00 (badania uzgodnione z 24- godzinnym wyprzedzeniem), f.opis badania wykonany przez specjalistę IIo, g.dokumentacja badań - zdjęcia oraz opis na CD, h.podpisana umowa z NFZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Formularz ofertowy - wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy - wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wszystkich warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Druk zawierający informację o banku i nr konta na które Zamawiający zwróci wadium - załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 7. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 11. Kopia dowodu wniesienia wadium. Jeżeli wadium zostało wniesione w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych lub w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póź. zmianami). - należy dołączyć (w osobnej kopercie, odpowiednio oznaczonej) oryginał ww. dokumentu. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.12.10.00 - Usługi medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 85.12.10.00 - Usługi medyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: a) Gdy oferta dotyczy całości zamówienia: 4 600,00 PLN. b) Gdy oferta dotyczy poszczególnych zadań: zadanie nr 1: 4 000,00 PLN zadanie nr 2: 600,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: określone w SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: określone w SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 7. Kopia dowodu wniesienia wadium. Jeżeli wadium zostało wniesione w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych lub w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póź. zmianami). - należy dołączyć (w osobnej kopercie, odpowiednio oznaczonej) oryginał ww. dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiml.waw.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 08.01.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.11.2006, godzina 11:00, siedziba Zamawiającego, bud nr 5, sala konferencyjna (parter).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.10.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: REZONANS MAGNETYCZNY. 1) Krótki opis: REZONANS MAGNETYCZNY. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00. 3) Wielkość lub zakres: określone w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: TOMOGRAFIA KOMPUTEROWA. 1) Krótki opis: TOMOGRAFIA KOMPUTEROWA. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00. 3) Wielkość lub zakres: określone w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.