eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › "Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec do szkół wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-30

Ogłoszenie nr 55504 - 2017 z dnia 2017-03-30 r.

Zgorzelec: "Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec do szkół wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 27321-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 29724; 32886


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Zgorzelec, krajowy numer identyfikacyjny 23082154600000, ul. ul. Domańskiego  7, 59900   Zgorzelec, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988, e-mail wzp@zgorzelec.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec do szkół wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WZP.271.27.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Miejskiej Zgorzelec do szkół na terenie Zgorzelca wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu. Dowóz wraz z opieką należy zapewnić w dniach nauki szkolnej, określonych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego ustalonym na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432 ze zm.). W trakcie trwania ferii zimowych, letnich, świąt lub innych dni wyznaczonych przez poszczególne szkoły jako dni wolne od zajęć, przewozy nie będą się odbywały. W razie zaistnienia konieczności dowozu dzieci w dni dodatkowe lub na innych dodatkowych trasach wykonawca zobowiązany będzie do ich realizacji. 2. Usługą dowozu należy objąć 11 uczniów. Poniżej zamawiający określa szacunkową odległość od miejsca zamieszkania poszczególnych uczniów do szkoły, do której uczęszczają, tj.: 1) ul. Górnicza, Zgorzelec - Szkoła Podstawowa Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jarosława Iwaszkiewicza, ul. Reymonta 16, Zgorzelec - odległość w jedną stronę 1,1 km (1 uczeń), 2) ul. Karłowicza, Zgorzelec - Szkoła Podstawowa Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jarosława Iwaszkiewicza, ul. Reymonta 16, Zgorzelec - odległość w jedną stronę 3,1 km (1 uczeń), 3) ul. Św. Jana, Zgorzelec - Szkoła Podstawowa Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jarosława Iwaszkiewicza, ul. Reymonta 16, Zgorzelec - odległość w jedną stronę 0,7 km (1 uczeń), 4) ul. Kościuszki, Zgorzelec - Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marii Grzegorzewskiej, ul. Armii Krajowej 10A, Zgorzelec - odległość w jedną stronę 1,3 km (1 uczeń poruszający się na wózku inwalidzkim), 5) ul. Górnicza, Zgorzelec - Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marii Grzegorzewskiej, ul. Armii Krajowej 10A, Zgorzelec - odległość w jedną stronę 2,9 km (1 uczeń), 6) ul. Wróblewskiego, Zgorzelec - Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marii Grzegorzewskiej, ul. Armii Krajowej 10A, Zgorzelec - odległość w jedną stronę 3,4 km (1 uczeń), 7) ul. Orzeszkowej, Zgorzelec - Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marii Grzegorzewskiej, ul. Armii Krajowej 10A, Zgorzelec - odległość w jedna stronę 2,4 km (1 uczeń), 8) ul. Żwirki i Wigury, Zgorzelec - Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marii Grzegorzewskiej, ul. Armii Krajowej 10A, Zgorzelec - odległość w jedną stronę 1,3 km - dla każdego ucznia (2 uczniów), 9) Aleja Ujazdowska, Zgorzelec - Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marii Grzegorzewskiej, ul. Armii Krajowej 10A, Zgorzelec - odległość w jedną stronę 3,0 km (1 uczeń), 10) Aleja Ujazdowska, Zgorzelec - Liceum Ogólnokształcące im. Braci Śniadeckich, ul. Partyzantów 4, Zgorzelec - odległość w jedną stronę 2,4 km (1 uczeń poruszający się na wózku inwalidzkim). 3. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie w szczególności do: 1) opracowania przed rozpoczęciem każdego roku szkolnego przebiegu tras dowozu i do przedstawienia ich zamawiającemu do akceptacji. Trasę należy określić na każdy dzień tygodnia. W trakcie realizacji usługi trasa może być modyfikowana w zależności od potrzeb zamawiającego lub na wniosek wykonawcy. Dowóz należy zaplanować trasą możliwie najkrótszą. Organizacja kursów uzależniona będzie od rozkładu zajęć lekcyjnych dowożonych dzieci. Przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia, a w okresie trwania umowy - przed rozpoczęciem każdego roku szkolnego, zamawiający dostarczy wykonawcy dane niezbędne do opracowania przebiegu tras dowozu uczniów do placówek oświatowych oraz powrotu do domu, tj. plany lekcji uczniów objętych dowozem (informacja o godzinie rozpoczęcia i zakończenia zajęć) oraz imienny wykaz uczniów objętych usługa dowozu i ich dokładne adresy (dane te udostępnione zostaną wykonawcy po podpisaniu umowy o udzielenie zamówienia publicznego, po uprzednim podpisaniu umowy dot. powierzenia przetwarzania danych osobowych, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, którą wykonawca zobowiązany będzie podpisać w terminie do 2 dni od dnia podpisania umowy na realizację przedmiotowego zamówienia). Szacunkowa liczba kilometrów w okresie obowiązywania umowy wynosi 33.600 km. Dowóz nie obejmuje zajęć innych niż obowiązkowe zajęcia szkolne organizowane i prowadzone przez szkołę, tzn. nie obejmuje zajęć nienależących do zadań szkoły, w których dziecko bierze udział np. na skutek decyzji rodzica (zajęcia rehabilitacyjne, itp.). 2) W uzasadnionych sytuacjach - w przypadkach nagłego i niespodziewanego zamknięcia ulic bądź utrudnień uniemożliwiających przejazd ulicami, po których odbywają się przewozy zgodnie z trasami zatwierdzonymi przez zamawiającego wykonawca będzie mógł podjąć decyzję o zmianie trasy przejazdu. Wystąpienie powyższej sytuacje wykonawca zobowiązany będzie opisać w sprawozdaniu, o którym mowa w ppkt 13. 3) W sytuacji, gdy realizacja przewozów po trasie podstawowej nie będzie możliwa (np. remonty ulic) przewóz uczniów należy wykonać na trasie przebiegającej możliwie najbliżej trasy podstawowej. Przewozy powinny powrócić na trasę podstawową niezwłocznie po zlikwidowaniu przyczyny kursowania po trasie tymczasowej. Zaistniałe sytuacje wykonawca zobowiązany będzie opisać w sprawozdaniu, o którym mowa w ppkt 13 4) Wykonawca zobowiązany będzie uzgodnić godziny przyjazdów i odjazdów poszczególnych uczniów z ich rodzicami oraz z dyrektorami szkół, w taki sposób, aby zapewnić uczniom przybycie do szkoły przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych, wynikających z planów lekcji oraz odebrać każdego z uczniów po zakończeniu zajęć. Odbiór uczniów przed zajęciami będzie następował bezpośrednio z miejsca ich zamieszkania. Grupę uczniów uprawnionych do dowozu, uczęszczających do tej samej szkoły, należy dowieźć na zajęcia rozpoczynające się najwcześniej w tej szkole, z wyjątkiem uczniów, których stan zdrowia nie pozwala na przebywanie w świetlicy szkolnej. Informacja o tym czy dziecko może uczęszczać na świetlicę szkolną, czy też nie, zostanie przekazana wykonawcy po podpisaniu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Organizacja powrotu do domu uczniów musi uwzględniać zakończenie zajęć przez wszystkich dowożonych uczniów z danej szkoły. Ww. zasady nie mają zastosowania w przypadku gdy czas oczekiwania przed lub po lekcjach wynosiłby ponad 2 godziny zegarowe oraz w sytuacji gdy stan zdrowia dziecka nie pozwala na przebywanie w świetlicy szkolnej. W przypadku realizacji obowiązkowych zajęć edukacyjnych na basenie miejskim (Centrum Sportowo-Rekreacyjne Sp. z o.o., ul. Maratońska 2, 59-900 Zgorzelec) wykonawca zobowiązany będzie dowieźć o wyznaczonej godzinie uczniów biorących udział w tych zajęciach (ze szkoły lub z miejsca zamieszkania), a po zakończeniu zajęć na basenie odwieźć do szkoły w celu kontynuowania zajęć lub do domu, jeśli zajęcia na basenie są ostatnimi zajęciami według planu lekcji. 5) Usługi przewozowe nie obejmują dojazdów na trasę i zjazdów do zajezdni oraz przejazdów technicznych. 6) W przypadku niedyspozycji danego ucznia objętego dowozem (np. z powodu choroby) rodzic zobowiązany będzie do wcześniejszego powiadomienia wykonawcy o niedyspozycji dziecka a w konsekwencji o braku konieczności przyjazdu po dziecko. W sytuacji braku takiej informacji ze strony rodzica i wykonania kursu w celu dowozu ucznia do szkoły, wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia za przejechane kilometry. Powyższe sytuacje wykonawca winien opisać w sprawozdaniu, o którym mowa w ppkt 13. 7) Wykonawca zobowiązany będzie do przyjmowania i udzielania informacji dotyczących bieżącego funkcjonowania przewozów objętych umową, pod numerem telefonu podanym do wiadomości zamawiającemu - numer ten zostanie przekazany rodzicom uczniów objętych dowozem oraz dyrektorom szkół, do których odbywa się dowóz. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymywania stałego kontaktu z zamawiającym, dyrektorami poszczególnych szkół oraz rodzicami uczniów objętych dowozem, w szczególności uzgadniania z rodzicami uczniów godzin odbioru dziecka z domu przed zajęciami i powrotu dziecka do domu oraz bieżącego informowania o zmianach w organizacji przewozów. 8) Dowóz uczniów do szkół musi odbywać się pojazdem dopuszczonym do ruchu zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2017r., poz. 128) oraz spełniającym parametry techniczne nie gorsze niż określone poniżej: a) pojazd typu bus, rok produkcji - nie wcześniej niż 2014, b) wyposażony w siedzenia z pasami trzypunktowymi, sprawny technicznie (posiadający aktualne badania techniczne), posiadający system ABS/ASR, c) właściwie do charakteru przewozów oznakowany (zgodnie z art. 57 ust. 1 i art. 58 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz zgodnie z §35 i §37 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów), d) wyposażony w rampę (pochylnię) lub szyny najazdowe, a także w system zabezpieczający wózek inwalidzki przed przemieszczaniem się po pojeździe w czasie jazdy, e) posiadający obniżoną podłogę w części przeznaczonej do transportu wózka inwalidzkiego, f) przyciski na zewnątrz i wewnątrz pojazdu sygnalizujące konieczność użycia rampy, umieszczone na wysokości umożliwiającej naciśnięcie przez osobę znajdującą się na wózku inwalidzkim, g) drzwi - co najmniej 2 pary drzwi automatycznych sterowanych mechanicznie przez kierowcę, w tym minimum jedna para drzwi dwuskrzydłowych. Efektywna szerokość drzwi musi wynosić minimum 1100 mm dla drzwi podwójnych oraz minimum 750 mm dla drzwi pojedynczych. Co najmniej jedna para drzwi dwuskrzydłowych musi prowadzić bezpośrednio do wydzielonego stanowiska do przewozu osób na wózkach inwalidzkich, h) wyposażony w gaśnice przeciwpożarowe z aktualnym badaniem oraz młoteczki do ewentualnego rozbicia szyb umieszczone w widocznych miejscach, i) wyposażony w sprawną klimatyzację, ogrzewanie, indywidualne nawiewy powietrza i oświetlenie, j) pojazd musi mieć zdolność przewozową (liczbę miejsc siedzących) odpowiednią dla co najmniej: liczby przewożonych dzieci, kierowcy, opiekuna oraz umożliwiać przyjęcie dodatkowo do przewozu w ciągu roku szkolnego co najmniej trzech uczniów - łącznie min. 16 miejsc siedzących, k) wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania w należytym stanie porządkowym, wizualnym i technicznym pojazdu. 9) Wykonawcy, z tytułu awarii środka transportu, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia przysługiwać będzie możliwość wprowadzenia zastępczego środka transportu za podstawowy środek transportu, na okres nie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych. Pojazd zastępczy musi spełniać warunki zawarte w opisie przedmiotu zamówienia. Wprowadzenie zastępczego środka transportu wymagać będzie pisemnej zgody zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do zgłoszenia zamawiającemu w formie elektronicznej, faksem lub w formie pisemnej zamiar wprowadzenia do ruchu zastępczego środka transportu oraz przedstawienia kserokopii dowodu rejestracyjnego zastępczego środka transportu. Ponadto wykonawca zobowiązany będzie pisemnie określić przewidywany czas kursowania zastępczego pojazdu, wskazać jego parametry techniczne oraz szczegółowo uzasadnić przyczynę wycofania podstawowego środka transportu z ruchu drogowego. Dodatkowo na żądanie zamawiającego wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie przedstawić do wglądu dokumenty potwierdzające konieczność czasowego wycofania z ruchu podstawowego środka transportu. 10) W przypadku zdarzenia uniemożliwiającego kontynuowanie jazdy środkiem transportu (np. awaria, kolizja drogowa), wykonawca zobowiązany będzie uruchomić, w czasie nie dłuższym niż 15 minut od chwili wystąpienia takiej sytuacji, zastępczy środek transportu. O zaistnieniu takiej sytuacji wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie powiadomić zamawiającego, a także dyrektorów poszczególnych szkół i rodziców uczniów - jeżeli zaistniała sytuacji spowoduje spóźnienie w przybyciu uczniów na zajęcia lub przy ich odbiorze po zajęciach. 11) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia kierowcy posiadającego wymagane prawem uprawnienia odpowiednie do kierowania pojazdami wyszczególnionymi w ofercie (prawo jazdy i wymagane prawem świadectwo kwalifikacyjne lub inny dokument uprawniający do przewozu osób). W przypadku nieobecności kierowcy wskazanego do realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępstwo. Osoba zastępująca kierowcę musi posiadać odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia wymienione wyżej. Wykonawca musi zapewnić uczestnictwo w każdym kursie, oprócz kierowcy, jednego pełnoletniego opiekuna, zdolnego do opieki i pomocy przewożonym dzieciom. Opieka nad przewożonymi dziećmi winna odbywać się przez osobę posiadającą przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy i/lub kurs opiekuna/asystenta osób niepełnosprawnych. W przypadku nieobecności opiekuna wskazanego do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępstwo. Osoba zastępująca opiekuna musi mieć odpowiednie kwalifikacje wymienione wyżej. Obowiązków opiekuna nie może pełnić osoba kierująca pojazdem. Opieka winna być sprawowana podczas każdego kursu. Do obowiązków opiekuna należeć będzie w szczególności: 1) opieka, nadzór i zapewnienie bezpieczeństwa podczas przewozu dzieci z miejsc zamieszkania do odpowiedniej szkoły oraz w drodze powrotnej, a także podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu, 2) zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się dzieci podczas przejazdu, 3) utrzymywanie stałego kontaktu z rodzicami uczniów, z dyrektorami poszczególnych szkół, a także z zamawiającym w sprawach dotyczących zmian w organizacji przewozów, 4) odebranie uczniów sprzed domów od rodziców, zaprowadzenie do pojazdu, a następnie zaprowadzenie uczniów z pojazdu do szkół (do osoby wyznaczonej przez daną szkołę). Po zajęciach uczniów należy odebrać ze szkoły i zaprowadzić do pojazdu a następnie odprowadzić do rodzica, do miejsca zamieszkania. Uczniom należy zapewnić pomoc przy wsiadania i wysiadaniu (w przypadku dzieci niepełnosprawnych ruchowo opiekun i/lub kierowca winien umieścić dziecko niepełnosprawne oraz wózek inwalidzki w pojeździe). 12) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia rzetelnego wypełniania przez kierowców kart drogowych, dokumentujących wykonanie każdego kursu, które będą podstawą do oceny realizowanych przejazdów w zakresie rzeczywistej liczby przejechanych kilometrów oraz rzeczywistych godzin odjazdów i przyjazdów, informacji na temat odchyleń od trasy przejazdu, rozkładu jazdy, a także niezrealizowanych kursów z podaniem przyczyny ich wystąpienia oraz przekazywania kart drogowych zamawiającemu; 13) Wykonawca zobowiązany będzie do składania miesięcznych sprawozdań z realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zawierających m.in. informację dotyczącą liczby przewiezionych uczniów w poszczególnych dniach. Sprawozdania wykonawca zobowiązany będzie przedkładać wraz z fakturą VAT. Wzór miesięcznego sprawozdania stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiającemu w ramach przedmiotu zamówienia przysługiwać będzie prawo do dokonywania kontroli realizacji świadczonych usług. Wykonawca będzie zobowiązany umożliwić dokonywanie upoważnionym pracownikom zamawiającego kontroli realizacji świadczonych usług oraz odnotowywanie w karcie drogowej pojazdu uchybień stwierdzonych podczas kontroli. 5. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za ewentualne wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością wykonawcy. Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej przewoźnika w zakresie świadczonych usług, w szczególności w pełnym zakresie odpowiedzialności, ubezpieczenie wobec pasażerów z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usług objętych umową oraz szkód osobowych i rzeczowych powstałych w związku z wykonywaniem usług objętych przedmiotem zamówienia, w tym także szkód komunikacyjnych. Wykonawca zobowiązany będzie do zawiadamiania zamawiającego o wszelkich wypadkach i kolizjach, w tym w wyniku których nastąpiły przypadki zranienia i śmierci pasażerów, jak również wystąpienia innych zagrożeń dla funkcjonowania komunikacji zbiorowej, a także do przyznawania ewentualnych odszkodowań wynikających z realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania nazw (firm) podwykonawców. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów i oświadczeń potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia. 7. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 8. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 9. Zapisy, o których mowa w pkt. od 7 do 8 stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 10. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity z 2016r. Dz. U. poz. 1666 ze zm.), przez wykonawcę lub podwykonawcę (jeżeli wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy), osób wykonujących wskazane poniżej czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu usług w trakcie realizacji zamówienia w zakresie: a) kierowania pojazdem (kierowca), b) sprawowania opieki nad uczniami podczas przejazdu (opiekun). 2) Wykonawca musi zatrudniać osoby wykonujące wyżej wymienione czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności. 3) W terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy wykonawca złoży zamawiającemu oświadczenie, zawierające informację o zatrudnionych osobach, o czasie trwania umowy oraz czynnościach wykonywanych przez wskazane osoby. 4) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. d) wystąpienia z wnioskiem do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli. 5) postanowienia, dotyczące dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. warunków realizacji zamówienia zostały opisane w projekcie umowy - formularz nr 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W dniu 03.03.2017r. przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 7 ust. 1 oraz art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.