eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwonak › Wywóz odpadów komunalnych z terenu Gminy Czerwonak wg części przedmiotu zamówieniaczęść I Opróżnianie i wywóz odpadów komunalnych z koszy ulicznych część II Opróżnianie i wywóz odpadów komunalnych z koszy przystankowych część III Załadunek i transport odpadów zgromadzonych w sposób zorganizowany (w workach) lub niezorganizowany (dzikie wysypiska)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-30

Ogłoszenie nr 55490 - 2017 z dnia 2017-03-30 r.

Czerwonak: Wywóz odpadów komunalnych z terenu Gminy Czerwonak wg części przedmiotu zamówienia: część I Opróżnianie i wywóz odpadów komunalnych z koszy ulicznych część II Opróżnianie i wywóz odpadów komunalnych z koszy przystankowych część III Załadunek i transport odpadów zgromadzonych w sposób zorganizowany (w workach) lub niezorganizowany (dzikie wysypiska)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 25267


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czerwonak, krajowy numer identyfikacyjny 63125874400000, ul. ul. Źródlana  39, 62004   Czerwonak, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 616 544 204, faks 618 120 270, e-mail bz@czerwonak.pl
Adres strony internetowej (URL): www.czerwonak.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wywóz odpadów komunalnych z terenu Gminy Czerwonak wg części przedmiotu zamówienia: część I Opróżnianie i wywóz odpadów komunalnych z koszy ulicznych część II Opróżnianie i wywóz odpadów komunalnych z koszy przystankowych część III Załadunek i transport odpadów zgromadzonych w sposób zorganizowany (w workach) lub niezorganizowany (dzikie wysypiska)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WO.271.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres przedmiotu zamówienia w części I przedmiotu zamówienia "Opróżnianie i wywóz odpadów komunalnych z koszy ulicznych" obejmuje wywóz odpadów komunalnych z koszy ulicznych zlokalizowanych na terenie Gminy Czerwonak, zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej SIWZ: 1) Wywóz odpadów w okresie od dnia 01.03.2017 r. do dnia 30.06.2107 r. oraz od dnia 01.09.2017 r. do dnia 31.12.2017 r.: a) 134 szt. koszy ulicznych o pojemności 50l, z częstotliwością 2 razy w tygodniu, wywozu należy dokonywać w poniedziałki i piątki. Jeżeli dany dzień jest dniem wolnym od pracy, wywozu należy dokonać w dzień następny; b) 45 szt. koszy ulicznych o pojemności 50l, z częstotliwością 3 razy w tygodniu, wywozu należy dokonywać w poniedziałki, środy i piątki. Jeżeli dany dzień jest dniem wolnym od pracy, wywozu należy dokonać w dzień następny; c) 2 szt. koszy ulicznych o pojemności 50l, zlokalizowanych w Koziegłowach, os. Leśne (pawilony) z częstotliwością 5 razy w tygodniu, wywozu należy dokonywać w poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki. Jeżeli dany dzień jest dniem wolnym od pracy, wywozu należy dokonać w dzień następny. 2) Wywóz odpadów w okresie od dnia 01.07.2017 r. do dnia 31.08.2107 r.: a) 126 szt. koszy ulicznych o pojemności 50l, z częstotliwością 2 razy w tygodniu, wywozu należy dokonywać we poniedziałki i piątki. Jeżeli dany dzień jest dniem wolnym od pracy, wywozu należy dokonać w dzień następny; b) 53 szt. koszy ulicznych o pojemności 50l, z częstotliwością 4 razy w tygodniu, Wywozu należy dokonywać w poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki. Jeżeli dany dzień jest dniem wolnym od pracy, wywozu należy dokonać w dzień następny; c) 2 szt. koszy ulicznych o pojemności 50l, zlokalizowanych w Koziegłowach, os. Leśne (pawilony) z częstotliwością 5 razy w tygodniu, Wywozu należy dokonywać w poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki. Jeżeli dany dzień jest dniem wolnym od pracy, wywozu należy dokonać w dzień następny. 3) Wyłożenie koszy ulicznych każdorazowo workami ulegającymi biodegradacji, dostosowanymi do wielkości kosza ulicznego, 4) Zebraniu odpadów wokół kosza ulicznego w promieniu 1 m po każdym opróżnieniu, 5) Informowanie Zamawiającego o przypadkach uszkodzenia koszy ulicznych lub ich zniszczenia. Zakres przedmiotu zamówienia w części II przedmiotu zamówienia "Opróżnianie i wywóz odpadów komunalnych z koszy przystankowych" obejmuje wywóz odpadów komunalnych z koszy przystankowych zlokalizowanych na przystankach autobusowych na terenie Gminy Czerwonak, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ: 1) Zakres przedmiotu umowy obejmuje wywóz odpadów w okresie od dnia 01.03.2017 r. do dnia 31.12.2107 r.: a) 58 szt. koszy przystankowych o pojemności 50l, z częstotliwością 3 razy w tygodniu, Wywozu należy dokonywać w poniedziałki, środy i piątki. Jeżeli dany dzień jest dniem wolnym od pracy, wywozu należy dokonać w dzień następny; b) 16 szt. koszy przystankowych o pojemności 50l, z częstotliwością 4 razy w tygodniu, Wywozu należy dokonywać w poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki. Jeżeli dany dzień jest dniem wolnym od pracy, wywozu należy dokonać w dzień następny. 2) Wyłożenie koszy przystankowych każdorazowo workami ulegającymi biodegradacji, dostosowanymi do wielkości kosza przystankowego. 3) Zebraniu odpadów wokół kosza przystankowego w promieniu 1 m po każdym opróżnieniu. 4) Informowanie Zamawiającego o przypadkach uszkodzenia koszy przystankowych lub ich zniszczenia. Zakres przedmiotu zamówienia w części III przedmiotu zamówienia "Załadunek i transport odpadów zgromadzonych w sposób zorganizowany (w workach) lub niezorganizowany (dzikie wysypiska)" - obejmuje załadunek i transport odpadów zgromadzonych w sposób zorganizowany (w workach) lub niezorganizowany (dzikie wysypiska) w ilości do 100 ton z terenu Gminy Czerwonak. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu kwartalne sprawozdanie zawierające informacje o ilości wywiezionych odpadów. Usługi zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń w formie ustnej lub pisemnej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania zleconych usług w terminie jednego dnia roboczego od momentu otrzymania zlecenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych części przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ: 1) Załącznik nr 1 WYKAZ KOSZY ULICZNYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY CZERWONAK; 2) Załącznik nr 2 WYKAZ KOSZY PRZYSTANKOWYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY CZERWONAK Wykonawca lub podwykonawca winien dysponować następującą liczbą osób zatrudnionych w wymiarze pełnego etatu na podstawie umowy o pracę, które będą wykonywać pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.): 1) W zakresie części I przedmiotu zamówienia "Opróżnianie i wywóz odpadów komunalnych z koszy ulicznych" - minimum jedną (1) osobą, zatrudnioną jako pracownik.. 2) W zakresie części II przedmiotu zamówienia "Opróżnianie i wywóz odpadów komunalnych z koszy przystankowych" - minimum jedną (1) osobą, zatrudnioną jako pracownik. 3) W zakresie części III przedmiotu zamówienia "Załadunek i transport odpadów zgromadzonych w sposób zorganizowany (w workach) lub niezorganizowany (dzikie wysypiska)"- minimum dwoma (2) osobami, zatrudnionymi jako pracownicy. Wykonawca lub podwykonawca w niniejszym przedmiocie winien złożyć stosownej treści oświadczenie o zatrudnieniu pracowników, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9, 90511300-5, 90510000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Opróżnianie i wywóz odpadów komunalnych z koszy ulicznych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT102988.89
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
REMONDIS Sanitech Poznań Sp. z o. o.,  poznan@remondis.pl,  ul. Górecka 104 ,  61-483,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 124021,24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3,16
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5,94
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Opróżnianie i wywóz odpadów komunalnych z koszy przystankowych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT57677.78
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
REMONDIS Sanitech Poznań Sp. z o. o.,  poznan@remondis.pl,  ul. Górecka 104,  61-483,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 124021.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3,16
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5,94
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Załadunek i transport odpadów zgromadzonych w sposób zorganizowany (w workach) lub niezorganizowany (dzikie wysypiska
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT69394.45
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
REMONDIS Sanitech Poznań Sp. z o. o.,  poznan@remondis.pl,  ul. Górecka 104, ,  61-483,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 124021.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 400.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 650.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.