To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-30
Ogłoszenie nr 55490 - 2017 z dnia 2017-03-30 r.
Czerwonak: Wywóz odpadów komunalnych z terenu Gminy Czerwonak wg części przedmiotu zamówienia: część I
Opróżnianie i wywóz odpadów komunalnych z koszy ulicznych część II Opróżnianie i wywóz odpadów komunalnych z koszy przystankowych część III Załadunek i transport odpadów zgromadzonych w sposób zorganizowany (w workach) lub niezorganizowany (dzikie wysypiska)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 25267
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czerwonak, krajowy numer identyfikacyjny
63125874400000, ul.
ul. Źródlana
39,
62004
Czerwonak, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
616 544 204, faks
618 120 270, e-mail
bz@czerwonak.pl
Adres strony internetowej (URL): www.czerwonak.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wywóz odpadów komunalnych z terenu Gminy Czerwonak wg części przedmiotu zamówienia: część I Opróżnianie i wywóz odpadów komunalnych z koszy ulicznych część II Opróżnianie i wywóz odpadów komunalnych z koszy przystankowych część III Załadunek i transport odpadów zgromadzonych w sposób zorganizowany (w workach) lub niezorganizowany (dzikie wysypiska)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WO.271.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres przedmiotu zamówienia w części I przedmiotu zamówienia "Opróżnianie i wywóz odpadów komunalnych z koszy ulicznych" obejmuje wywóz odpadów komunalnych z koszy ulicznych zlokalizowanych na terenie Gminy Czerwonak, zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej SIWZ: 1) Wywóz odpadów w okresie od dnia 01.03.2017 r. do dnia 30.06.2107 r. oraz od dnia 01.09.2017 r. do dnia 31.12.2017 r.: a) 134 szt. koszy ulicznych o pojemności 50l, z częstotliwością 2 razy w tygodniu, wywozu należy dokonywać w poniedziałki i piątki. Jeżeli dany dzień jest dniem wolnym od pracy, wywozu należy dokonać w dzień następny; b) 45 szt. koszy ulicznych o pojemności 50l, z częstotliwością 3 razy w tygodniu, wywozu należy dokonywać w poniedziałki, środy i piątki. Jeżeli dany dzień jest dniem wolnym od pracy, wywozu należy dokonać w dzień następny; c) 2 szt. koszy ulicznych o pojemności 50l, zlokalizowanych w Koziegłowach, os. Leśne (pawilony) z częstotliwością 5 razy w tygodniu, wywozu należy dokonywać w poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki. Jeżeli dany dzień jest dniem wolnym od pracy, wywozu należy dokonać w dzień następny. 2) Wywóz odpadów w okresie od dnia 01.07.2017 r. do dnia 31.08.2107 r.: a) 126 szt. koszy ulicznych o pojemności 50l, z częstotliwością 2 razy w tygodniu, wywozu należy dokonywać we poniedziałki i piątki. Jeżeli dany dzień jest dniem wolnym od pracy, wywozu należy dokonać w dzień następny; b) 53 szt. koszy ulicznych o pojemności 50l, z częstotliwością 4 razy w tygodniu, Wywozu należy dokonywać w poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki. Jeżeli dany dzień jest dniem wolnym od pracy, wywozu należy dokonać w dzień następny; c) 2 szt. koszy ulicznych o pojemności 50l, zlokalizowanych w Koziegłowach, os. Leśne (pawilony) z częstotliwością 5 razy w tygodniu, Wywozu należy dokonywać w poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki. Jeżeli dany dzień jest dniem wolnym od pracy, wywozu należy dokonać w dzień następny. 3) Wyłożenie koszy ulicznych każdorazowo workami ulegającymi biodegradacji, dostosowanymi do wielkości kosza ulicznego, 4) Zebraniu odpadów wokół kosza ulicznego w promieniu 1 m po każdym opróżnieniu, 5) Informowanie Zamawiającego o przypadkach uszkodzenia koszy ulicznych lub ich zniszczenia. Zakres przedmiotu zamówienia w części II przedmiotu zamówienia "Opróżnianie i wywóz odpadów komunalnych z koszy przystankowych" obejmuje wywóz odpadów komunalnych z koszy przystankowych zlokalizowanych na przystankach autobusowych na terenie Gminy Czerwonak, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ: 1) Zakres przedmiotu umowy obejmuje wywóz odpadów w okresie od dnia 01.03.2017 r. do dnia 31.12.2107 r.: a) 58 szt. koszy przystankowych o pojemności 50l, z częstotliwością 3 razy w tygodniu, Wywozu należy dokonywać w poniedziałki, środy i piątki. Jeżeli dany dzień jest dniem wolnym od pracy, wywozu należy dokonać w dzień następny; b) 16 szt. koszy przystankowych o pojemności 50l, z częstotliwością 4 razy w tygodniu, Wywozu należy dokonywać w poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki. Jeżeli dany dzień jest dniem wolnym od pracy, wywozu należy dokonać w dzień następny. 2) Wyłożenie koszy przystankowych każdorazowo workami ulegającymi biodegradacji, dostosowanymi do wielkości kosza przystankowego. 3) Zebraniu odpadów wokół kosza przystankowego w promieniu 1 m po każdym opróżnieniu. 4) Informowanie Zamawiającego o przypadkach uszkodzenia koszy przystankowych lub ich zniszczenia. Zakres przedmiotu zamówienia w części III przedmiotu zamówienia "Załadunek i transport odpadów zgromadzonych w sposób zorganizowany (w workach) lub niezorganizowany (dzikie wysypiska)" - obejmuje załadunek i transport odpadów zgromadzonych w sposób zorganizowany (w workach) lub niezorganizowany (dzikie wysypiska) w ilości do 100 ton z terenu Gminy Czerwonak. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu kwartalne sprawozdanie zawierające informacje o ilości wywiezionych odpadów. Usługi zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń w formie ustnej lub pisemnej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania zleconych usług w terminie jednego dnia roboczego od momentu otrzymania zlecenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych części przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ: 1) Załącznik nr 1 WYKAZ KOSZY ULICZNYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY CZERWONAK; 2) Załącznik nr 2 WYKAZ KOSZY PRZYSTANKOWYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY CZERWONAK Wykonawca lub podwykonawca winien dysponować następującą liczbą osób zatrudnionych w wymiarze pełnego etatu na podstawie umowy o pracę, które będą wykonywać pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.): 1) W zakresie części I przedmiotu zamówienia "Opróżnianie i wywóz odpadów komunalnych z koszy ulicznych" - minimum jedną (1) osobą, zatrudnioną jako pracownik.. 2) W zakresie części II przedmiotu zamówienia "Opróżnianie i wywóz odpadów komunalnych z koszy przystankowych" - minimum jedną (1) osobą, zatrudnioną jako pracownik. 3) W zakresie części III przedmiotu zamówienia "Załadunek i transport odpadów zgromadzonych w sposób zorganizowany (w workach) lub niezorganizowany (dzikie wysypiska)"- minimum dwoma (2) osobami, zatrudnionymi jako pracownicy. Wykonawca lub podwykonawca w niniejszym przedmiocie winien złożyć stosownej treści oświadczenie o zatrudnieniu pracowników, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
90511000-2,
90512000-9,
90511300-5,
90510000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Opróżnianie i wywóz odpadów komunalnych z koszy ulicznych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT102988.89 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 124021,24 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Opróżnianie i wywóz odpadów komunalnych z koszy przystankowych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT57677.78 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 124021.24 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Załadunek i transport odpadów zgromadzonych w sposób zorganizowany (w workach) lub niezorganizowany (dzikie wysypiska |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT69394.45 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 124021.24 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI CZERWONAK
więcej: przetargi CZERWONAK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.