eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Wykonanie podziałów i wycen nieruchomości z podziałem na zadaniaZad.1 wykonanie na podst. zleceń częściowych maks. do 50 wycen nieruchom.(..). Zad.2 wykonanie na podst. zleceń częściowych maks. do 100 opracowań (..). Zad.3 wykonanie 75 wycen nieruchom. w celu ustalenia odszkodowania w związku z realizacją inwestycji drogowych (..). Zad.4 wykonanie wycen nieruchom. Gminy Rybnik wg wykazu (..). Zad.5 wykonanie wycen nieruchom. zabudowanych (..). Zad.6 wykonanie na podst. zleceń częściowych maks. 30 podziałów nieruchom. (..). Zad.7 wykonanie podziałów nieruchom.wg wykazu (..).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-16

Rybnik: Wykonanie podziałów i wycen nieruchomości z podziałem na zadania: Zad.1 wykonanie na podst. zleceń częściowych maks. do 50 wycen nieruchom.(..). Zad.2 wykonanie na podst. zleceń częściowych maks. do 100 opracowań (..). Zad.3 wykonanie 75 wycen nieruchom. w celu ustalenia odszkodowania w związku z realizacją inwestycji drogowych (..). Zad.4 wykonanie wycen nieruchom. Gminy Rybnik wg wykazu (..). Zad.5 wykonanie wycen nieruchom. zabudowanych (..). Zad.6 wykonanie na podst. zleceń częściowych maks. 30 podziałów nieruchom. (..). Zad.7 wykonanie podziałów nieruchom.wg wykazu (..).
Numer ogłoszenia: 55485 - 2011; data zamieszczenia: 16.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie podziałów i wycen nieruchomości z podziałem na zadania: Zad.1 wykonanie na podst. zleceń częściowych maks. do 50 wycen nieruchom.(..). Zad.2 wykonanie na podst. zleceń częściowych maks. do 100 opracowań (..). Zad.3 wykonanie 75 wycen nieruchom. w celu ustalenia odszkodowania w związku z realizacją inwestycji drogowych (..). Zad.4 wykonanie wycen nieruchom. Gminy Rybnik wg wykazu (..). Zad.5 wykonanie wycen nieruchom. zabudowanych (..). Zad.6 wykonanie na podst. zleceń częściowych maks. 30 podziałów nieruchom. (..). Zad.7 wykonanie podziałów nieruchom.wg wykazu (..)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podziałów i wycen nieruchomości z podziałem na zadania: Zad.1 wykonanie na podstawie zleceń częściowych udzielanych w czasie trwania umowy maksymalnie do 50 wycen nieruchomości dla różnych celów wynikających z przepisów dotyczących gospodarki nieruchomościami. Zad.2 wykonanie na podstawie zleceń częściowych udzielanych w czasie trwania umowy maksymalnie do 100 opracowań składających się z: -rzutu odpowiednich kondygnacji budynku wielolokalowego i dokonanie na nim, zgodnie z wymogami przepisów prawa budowlanego, zaznaczeń lokalu mieszkalnego, użytkowego lub garażu (dodatkowo wymagany rzut pionowy garażu) wraz z pomieszczeniami do niego przynależnymi jako załącznika do aktu notarialnego ustanawiającego odrębną własność lokalu i sprzedaży, -wyceny lokalu wraz z pomieszczeniami przynależnymi i udziałem w nieruchomości wspólnej, z jednoczesnym określeniem wartości nakładów dokonanych przez najemcę. Zad.3 wykonanie 75 wycen nieruchomości w celu ustalenia odszkodowania za nieruchomości przejęte w związku z realizacją inwestycji drogowych pn.: -rozbudowa ulicy Niepodległości w Rybniku na odcinku 1,00 km do 2,0+81,37 km, -przebudowa ulicy Reymonta na odcinku od ronda Wodzisławskiego do ulicy Janowickiej z wyłączeniem obiektu mostowego, -przebudowa mostu na rzece Nacyna na ulicy Janowickiej (droga gminna). Zad.4 wykonanie wycen nieruchomości Gminy Rybnik wg wykazu w celu aktualizacji opłat rocznych za użytkowanie wieczyste. Zad.5 - wykonanie wycen nieruchomości zabudowanych: 1/ przy ul. 3 Maja 1 (0,1181 ha, zabudowana budynkiem wielolokalowym), 2/ przy ul. Pukowca (8 garaży w jednym zespole wraz z udziałami w gruncie). Zad.6 wykonanie na podstawie zleceń częściowych udzielanych w czasie trwania umowy maksymalnie 30 podziałów nieruchomości w różnych celach. Zad.7 wykonanie podziałów nieruchomości wg wykazu w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne w trybie art. 96 ust. 1b ustawy o gospodarce nieruchomościami w związku z art. 73 ust. 3a ustawy - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 70.33.20.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (zad.1, zad. 3, zad. 4, zad. 5), - Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości i co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (zad. 2), - Wykonawca dysponuje co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2 (zad. 6, zad. 7).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie na podstawie zleceń częściowych udzielanych w czasie trwania umowy maksymalnie do 50 wycen nieruchomości dla różnych celów wynikających z przepisów dotyczących gospodarki nieruchomościami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na podstawie zleceń częściowych udzielanych w czasie trwania umowy maksymalnie do 50 wycen nieruchomości dla różnych celów wynikających z przepisów dotyczących gospodarki nieruchomościami Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie na podstawie zleceń częściowych udzielanych w czasie trwania umowy maksymalnie do 100 opracowań składających się z: -rzutu odpowiednich kondygnacji budynku wielolokalowego i dokonanie na nim, zgodnie z wymogami przepisów prawa budowlanego, zaznaczeń lokalu mieszkalnego, użytkowego lub garażu (dodatkowo wymagany rzut pionowy garażu) wraz z pomieszczeniami do niego przynależnymi jako załącznika do aktu notarialnego ustanawiającego odrębną własność lokalu i sprzedaży, -wyceny lokalu (...).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na podstawie zleceń częściowych udzielanych w czasie trwania umowy maksymalnie do 100 opracowań składających się z: -rzutu odpowiednich kondygnacji budynku wielolokalowego i dokonanie na nim, zgodnie z wymogami przepisów prawa budowlanego, zaznaczeń lokalu mieszkalnego, użytkowego lub garażu (dodatkowo wymagany rzut pionowy garażu) wraz z pomieszczeniami do niego przynależnymi jako załącznika do aktu notarialnego ustanawiającego odrębną własność lokalu i sprzedaży, -wyceny lokalu wraz z pomieszczeniami przynależnymi i udziałem w nieruchomości wspólnej, z jednoczesnym określeniem wartości nakładów dokonanych przez najemcę. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie 75 wycen nieruchomości w celu ustalenia odszkodowania za nieruchomości przejęte w związku z realizacją inwestycji drogowych pn.: -rozbudowa ulicy Niepodległości w Rybniku na odcinku 1,00 km do 2,0+81,37 km, -przebudowa ulicy Reymonta na odcinku od ronda Wodzisławskiego do ulicy Janowickiej z wyłączeniem obiektu mostowego, -przebudowa mostu na rzece Nacyna na ulicy Janowickiej (droga gminna).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 75 wycen nieruchomości w celu ustalenia odszkodowania za nieruchomości przejęte w związku z realizacją inwestycji drogowych pn.: -rozbudowa ulicy Niepodległości w Rybniku na odcinku 1,00 km do 2,0+81,37 km, -przebudowa ulicy Reymonta na odcinku od ronda Wodzisławskiego do ulicy Janowickiej z wyłączeniem obiektu mostowego, -przebudowa mostu na rzece Nacyna na ulicy Janowickiej (droga gminna). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie wycen nieruchomości Gminy Rybnik wg wykazu w celu aktualizacji opłat rocznych za użytkowanie wieczyste.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycen nieruchomości Gminy Rybnik wg wykazu w celu aktualizacji opłat rocznych za użytkowanie wieczyste. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie wycen nieruchomości zabudowanych: 1/ przy ul. 3 Maja 1 (0,1181 ha, zabudowana budynkiem wielolokalowym), 2/ przy ul. Pukowca (8 garaży w jednym zespole wraz z udziałami w gruncie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycen nieruchomości zabudowanych: 1/ przy ul. 3 Maja 1 (0,1181 ha, zabudowana budynkiem wielolokalowym), 2/ przy ul. Pukowca (8 garaży w jednym zespole wraz z udziałami w gruncie). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie na podstawie zleceń częściowych udzielanych w czasie trwania umowy maksymalnie 30 podziałów nieruchomości w różnych celach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na podstawie zleceń częściowych udzielanych w czasie trwania umowy maksymalnie 30 podziałów nieruchomości w różnych celach. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie podziałów nieruchomości wg wykazu w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne w trybie art. 96 ust. 1b ustawy o gospodarce nieruchomościami w związku z art. 73 ust. 3a ustawy - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podziałów nieruchomości wg wykazu w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne w trybie art. 96 ust. 1b ustawy o gospodarce nieruchomościami w związku z art. 73 ust. 3a ustawy - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.