eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £ód¼ › Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Dobry start w doros³o¶æ." dla Szko³y Podstawowej nr 170 w £odzi.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-06-26



Og³oszenie nr 554478-N-2020 z dnia 2020-06-26 r.

Miasto £ód¼, Wydzia³ Zamówieñ Publicznych w Departamencie Obs³ugi i Administracji Urzêdu Miasta £odzi: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Dobry start w doros³o¶æ." dla Szko³y Podstawowej nr 170 w £odzi.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Projekt "Dobry start w doros³o¶æ". Projekt wspó³finansowany z Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa £ódzkiego na lata 2014-2020

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Tak

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania: Zamawiaj±cy: Szko³a Podstawowa nr 170 ul. Miedziana 1/3 90-038 £ód¼ Przeprowadzaj±cy postêpowanie: Wydzia³ Zamówieñ Publicznych w Departamencie Obs³ugi i Administracji Urzêdu Miasta £odzi ul. ks. Ignacego Skorupki 21 90-532 £ód¼
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto £ód¼, Wydzia³ Zamówieñ Publicznych w Departamencie Obs³ugi i Administracji Urzêdu Miasta £odzi, krajowy numer identyfikacyjny 00051418200000, ul. ks. I. J. Skorupki  21 , 90-532  £ód¼, woj. ³ódzkie, pañstwo Polska, tel. 42 638 48 88, e-mail m.jermolinska@uml.lodz.pl, w.seliga@uml.lodz.pl, faks 42 638 48 77.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Tak
adres
Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej - nazwa - Urz±d Miasta £odzi) i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Klucz publiczny niezbêdny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpny dla wykonawców na miniPortalu oraz na stronie internetowej Zamawiaj±cegohttps://epuap.gov.pl/wps/portal https://miniportal.uzp.gov.pl/.


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie pisemnej osobi¶cie lub za pomoc± operatora pocztowego Oferta wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp sk³adana jest w oryginale.
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
w sekretariacie Wydzia³u Zamówieñ Publicznych w Departamencie Obs³ugi i Administracji Urzêdu Miasta £odzi, ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 £ód¼, pokój nr 8, III piêtro


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Dobry start w doros³o¶æ." dla Szko³y Podstawowej nr 170 w £odzi.
Numer referencyjny: DOA-ZP-III.271.34.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego postêpowania jest wykonanie przez Wykonawcê na rzecz Zamawiaj±cego zakupu i dostawy pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Dobry start w doros³o¶æ," wspó³finansowanego przez Uniê Europejsk± ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa £ódzkiego na lata 2014-2020", O¶ priorytetowa -Edukacja, Kwalifikacje, Umiejêtno¶ci, Dzia³anie RPLD.11.01.00 Wysoka jako¶æ edukacji, Poddzia³anie RPLD.11.01.04 Kszta³cenie ogólne - miasto £ód¼: w czê¶ci 1 - dla uczniów i nauczycieli z j. angielskiego, w czê¶ci 2 - dla uczniów i nauczycieli z matematyki, w czê¶ci 3 dla ko³a detektywów, w czê¶ci 4 wyposa¿enie dla pracowni szkolnych w pomoce dydaktyczne do przedmiotów przyrodniczych.

II.5) G³ówny kod CPV: 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach: 21
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Pkt. zgodna z SIWZ. 7.2 DO OFERTY WYKONAWCA DO£¡CZA w celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e nie podlega wykluczeniu z postêpowania: 7.2.1 aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia z postêpowania, zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (wg wzoru - Za³±cznik nr 3 do SIWZ). 7.2.1.1 W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy równie¿ wspólników spó³ki cywilnej) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 7.2.1 SIWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty brutto (C)60,00
Termin realizacji zamówienia (T) 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Nr. zgodna z SIWZ 19.3. Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozosta³e kwestie zwi±zane z umow± zosta³y okre¶lone we wzorze umowy - Za³±cznik nr 5 do SIWZ (dotyczy ka¿dej czê¶ci zamówienia).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-07-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> PL
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Nr zgodna z SIWZ. 6. PODSTAWY WYKLUCZENIA 6.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z udzia³u w postêpowaniu. 6.2. Z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiaj±cy wykluczy: 6.2.1. Wykonawców w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp; ka¿dy z tych Wykonawców sk³ada dokumenty wymienione w pkt 7.2.1 SIWZ. 6.2.2. Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, je¿eli chocia¿ w odniesieniu do jednego z nich zaistniej± okoliczno¶ci, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp; ka¿dy z tych Wykonawców sk³ada dokumenty wymienione w pkt 7.2.1 SIWZ. 6.3. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, mo¿e przedstawiæ dowody na to, ¿e podjête przez niego ¶rodki s± wystarczaj±ce do wykazania jego rzetelno¶ci, w szczególno¶ci udowodniæ naprawienie szkody wyrz±dzonej przestêpstwem lub przestêpstwem skarbowym, zado¶æuczynienie pieniê¿ne za doznan± krzywdê lub naprawienie szkody, wyczerpuj±ce wyja¶nienie stanu faktycznego oraz wspó³pracê z organami ¶cigania oraz podjêcie konkretnych ¶rodków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które s± odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestêpstwom lub przestêpstwom skarbowym lub nieprawid³owemu postêpowaniu wykonawcy. Zdania pierwszego nie stosuje siê, je¿eli wobec Wykonawcy, bêd±cego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem s±du zakaz ubiegania siê o udzielenie zamówienia oraz nie up³yn±³ okre¶lony w tym wyroku okres obowi±zywania tego zakazu. 6.4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, je¿eli Zamawiaj±cy, uwzglêdniaj±c wagê i szczególne okoliczno¶ci czynu Wykonawcy, uzna za wystarczaj±ce dowody przedstawione na podstawie pkt 6.3. SIWZ. 8. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIÊ ZAMAWIAJ¡CEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, A TAK¯E WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIÊ Z WYKONAWCAMI W obecnej sytuacji zagro¿enia epidemicznego zgodnie z zaleceniami Urzêdu Zamówieñ Publicznych komunikowanie siê Zamawiaj±cych z Wykonawcami mo¿e odbywaæ siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej równie¿ w postêpowaniach o udzielenie zamówienia publicznego o warto¶ci poni¿ej progów unijnych. Urz±d Zamówieñ Publicznych zaleca, aby komunikacj± elektroniczn± obj±æ wszelk± korespondencjê wystêpuj±c± w postêpowaniu, w tym sk³adanie ofert, o¶wiadczeñ, a tak¿e dokumentów. Maj±c na uwadze powy¿sze Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu umo¿liwia obie formy komunikowania z zachowaniem zasad opisanych poni¿ej: 8.1 W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami oraz przekazywanie o¶wiadczeñ lub dokumentów odbywaæ siê mo¿e za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 2188), osobi¶cie, za po¶rednictwem pos³añca lub przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 ze zm.). 8.1.1 Korespondencjê do Zamawiaj±cego (powo³uj±c siê w tytule na nr referencyjny postêpowania: DOA-ZP-III.271.34.2020) nale¿y kierowaæ: * pisemnie na adres: Wydzia³ Zamówieñ Publicznych w Departamencie Obs³ugi i Administracji Urzêdu Miasta £odzi ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 £ód¼ 8.2 W postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami oraz przekazywanie o¶wiadczeñ lub dokumentów mo¿e równie¿ odbywaæ siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej, (nie dotyczy sk³adania ofert): 8.2.1 W postêpowaniu komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywaæ siê mo¿e elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza - nazwa - Urz±d Miasta £odzi) https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji) https://miniportal.uzp.gov.pl/. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP lub ID postêpowania). 8.2.2 W postêpowaniu komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami mo¿e równie¿ odbywaæ siê za pomoc± poczty elektronicznej, e-mail: zamowienia@uml.lodz.pl. Wykonawcy na wskazany adres e-mail mog± sk³adaæ dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ (nie dotyczy sk³adania ofert). Za³±czniki do poczty elektronicznej powinny byæ w formatach obs³ugiwanych przez programy Word 2007, Excel 2007, Adobe Reader. 8.2.3 Sposób komunikacji miedzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± oraz forma z³o¿enia dokumentów lub o¶wiadczeñ, odbywa siê zgodnie z: ? rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2017 r. w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320 ze zm.) i ? rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 17 pa¼dziernika 2018 r. zmieniaj±cym rozporz±dzenie w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1991), oraz z: ? rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) i ? rozporz±dzeniem Ministra Przedsiêbiorczo¶ci i Technologii z dnia 16 pa¼dziernika 2018 r. zmieniaj±cym rozporz±dzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2018 r. poz. 1993). * na mocy ww. przepisów dokumenty lub o¶wiadczenia sk³adane s± w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu lub o¶wiadczenia po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em. * Oznacza to, ¿e dokumenty, o których mowa w rozporz±dzeniach Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) i Ministra Przedsiêbiorczo¶ci i Technologii z dnia 16 pa¼dziernika 2018 r. zmieniaj±cym rozporz±dzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2018 r. poz. 1993) w przypadku z³o¿enia elektronicznie [tj. np. wykaz us³ug, wykaz osób, zobowi±zanie, (je¿eli s± wymagane w tre¶ci SIWZ) grupa kapita³owa] s± z³o¿one w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu lub o¶wiadczenia po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em, (nie dotyczy sk³adania ofert i o¶wiadczeñ o których mowa w pkt 7.2.1.SIWZ). 8.2.4 Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (i komunikowaæ siê z Zamawiaj±cym za pomoc± ePUAP czy miniportalu) musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. 8.2.5 Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. 8.2.6 Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 8.2.7 Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP. 8.2.8 Identyfikator postêpowania i klucz publiczny dla danego postêpowania s± dostêpne na Li¶cie wszystkich postêpowañ na miniPortalu oraz stanowi± za³±czniki do niniejszej SIWZ. 8.3 Je¿eli Zamawiaj±cy lub Wykonawca przekazuj± o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej strony niezw³ocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 8.4 Korespondencja w postêpowaniu prowadzona jest w jêzyku polskim. Oznacza to, ¿e wszelka korespondencja w jêzyku obcym winna byæ z³o¿ona wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. 8.5 W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, wszelka korespondencja bêdzie prowadzona wy³±cznie z pe³nomocnikiem. 8.6 Osobami(±) upowa¿nionymi(±) przez Zamawiaj±cego do kontaktowania siê z Wykonawcami s±: Gra¿yna Gumiñska, Magdalena Michalska 11. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 11.1 Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê w niniejszym postêpowaniu na dowolnie wybran± czê¶æ lub wybrane czê¶ci zamówienia. Oferta, o¶wiadczenia oraz dokumenty, dla których Zamawiaj±cy okre¶li³ wzory w formie za³±czników do niniejszej SIWZ, winny byæ sporz±dzone zgodnie z tymi wzorami co do tre¶ci oraz opisu kolumn i wierszy. W przypadku z³o¿enia oferty w formie pisemnej (papierowej): 11.2 Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie pisemnej. 11.3 Oferta i za³±czniki do oferty (tj. wymagane o¶wiadczenia i dokumenty) musz± byæ podpisane przez Wykonawcê lub osobê/osoby uprawnione do jego reprezentacji. 11.4 Pe³nomocnictwo, - je¿eli dotyczy - musi zostaæ za³±czone do oferty w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza. W przypadku pe³nomocnictwa z³o¿onego w innym jêzyku ni¿ jêzyk polski winno byæ ono z³o¿one wraz z przysiêg³ym t³umaczeniem na jêzyk polski. 11.5 Dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126 ze zm.) dotycz±ce Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotycz±ce podwykonawców, (je¿eli dotyczy) sk³adane s± w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em. 11.6 Oferta wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp sk³adane s± w oryginale. 11.7 Dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w Rozporz±dzeniu okre¶lonym w pkt. 11.5 SIWZ 11.7.1 w przypadku z³o¿enia osobi¶cie lub za pomoc± operatora pocztowego sk³adane s± w formie okre¶lonej w pkt 11.5 SIWZ na adres wskazany w pkt. 8.1.1 SIWZ. 11.8 Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub o¶wiadczeñ, które ka¿dego z nich dotycz±. 11.9 Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii o¶wiadczenia w³asnorêcznym podpisem. 11.10 Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przedstawienia orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii dokumentów, innych ni¿ o¶wiadczenia, wy³±cznie wtedy, gdy z³o¿ona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi w±tpliwo¶ci, co do jej prawdziwo¶ci. 11.11 Zamawiaj±cy informuje, i¿ zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia siê informacji stanowi±cych tajemnice przedsiêbiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, je¿eli Wykonawca, nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert, w sposób niebudz±cy w±tpliwo¶ci zastrzeg³, ¿e nie mog± byæ one udostêpnione oraz wykaza³, za³±czaj±c stosowne wyja¶nienia, i¿ zastrze¿one informacje stanowi± tajemnice przedsiêbiorstwa. Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnice przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 ze zm.), które Wykonawca pragnie zastrzec, jako tajemnice przedsiêbiorstwa, winny byæ za³±czone w osobnym opakowaniu, w sposób umo¿liwiaj±cy ³atwe od niej od³±czenie i opatrzone napisem: "Informacje stanowi±ce tajemnice przedsiêbiorstwa - nie udostêpniaæ", z zachowaniem kolejno¶ci numerowania stron oferty. 11.12 Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim. Oznacza to, ¿e oferta, o¶wiadczenia oraz ka¿dy dokument z³o¿ony wraz z ofert± sporz±dzony w innym jêzyku ni¿ jêzyk polski winien byæ z³o¿ony wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. 11.13 Zaleca siê, aby strony oferty i jej za³±czników by³y trwale ze sob± po³±czone i kolejno ponumerowane. 11.14 Zaleca siê, aby ewentualne poprawki w tek¶cie oferty by³y naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osoby uprawnione. W przypadku z³o¿enia oferty w formie elektronicznej: 11.15 Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej - nazwa - Urz±d Miasta £odzi) i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Klucz publiczny niezbêdny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpny dla wykonawców na miniPortalu oraz na stronie internetowej Zamawiaj±cego. W formularzu oferty Wykonawca jest zobowi±zany podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem. Wykonawca przygotuje elektroniczn± ofertê, podpisuje j± podpisem kwalifikowanym i za pomoc± klucza publicznego pobranego ze strony internetowej Zamawiaj±cego lub miniPotalu szyfruje ofertê i wysy³a j± do Zamawiaj±cego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy dostêpnych na platformie ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza - nazwa - Urz±d Miasta £odzi). 11.16 Oferta powinna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim z zachowaniem postaci elektronicznej w szczególno¶ci w formacie danych .doc, .docx lub pdf i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobê/osoby uprawnion±/uprawnione pod rygorem niewa¿no¶ci. Sposób z³o¿enia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w Regulaminie korzystania z miniPortalu. Ofertê nale¿y z³o¿yæ w oryginale. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶ci z³o¿enia skanu oferty opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 11.17 Do oferty nale¿y do³±czyæ wymagane dokumenty i o¶wiadczenia (pkt. 7.2. SIWZ), o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp które musz± byæ z³o¿one w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisane przez Wykonawcê lub osobê/osoby uprawnione do jego reprezentacji, a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi ofertê skompresowaæ do jednego pliku archiwum (ZIP). 11.18 Pe³nomocnictwo, - je¿eli dotyczy - musi byæ za³±czone do oferty w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku pe³nomocnictwa z³o¿onego w innym jêzyku ni¿ jêzyk polski winno byæ ono z³o¿one wraz z przysiêg³ym t³umaczeniem na jêzyk polski. 11.19 W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowê o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo musi zostaæ opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 11.20 Zamawiaj±cy informuje, i¿ zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia siê informacji stanowi±cych tajemnice przedsiêbiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, je¿eli Wykonawca, nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert, w sposób niebudz±cy w±tpliwo¶ci zastrzeg³, ¿e nie mog± byæ one udostêpnione oraz wykaza³, za³±czaj±c stosowne wyja¶nienia, i¿ zastrze¿one informacje stanowi± tajemnice przedsiêbiorstwa. Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. 11.21 Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrze¿e, jako tajemnicê przedsiêbiorstwa, powinny zostaæ z³o¿one w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia "Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa" a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP). 11.22 Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub o¶wiadczeñ, które ka¿dego z nich dotycz±. Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em elektronicznej kopii dokumentu lub o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 8.2.3 SIWZ nastêpuje przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. 11.23 Je¿eli orygina³ dokumentu lub o¶wiadczenia, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub inne dokumenty lub o¶wiadczenia sk³adane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia nie zosta³y sporz±dzone w postaci dokumentu elektronicznego, Wykonawca mo¿e sporz±dziæ i przekazaæ elektroniczn± kopiê posiadanego dokumentu lub o¶wiadczenia. 11.24 W przypadku przekazywania przez Wykonawcê elektronicznej kopii dokumentu lub o¶wiadczenia, opatrzenie jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wykonawcê albo odpowiednio przez podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, albo przez podwykonawcê jest równoznaczne z po¶wiadczeniem elektronicznej kopii dokumentu lub o¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em. 11.25 W przypadku przekazywania przez Wykonawcê dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest równoznaczne z po¶wiadczeniem przez wykonawcê za zgodno¶æ z orygina³em wszystkich elektronicznych kopii dokumentów zawartych w tym pliku, z wyj±tkiem kopii po¶wiadczonych odpowiednio przez innego wykonawcê ubiegaj±cego siê wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcê. 11.26 Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przedstawienia orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ, o których mowa w pkt 8.2.3 SIWZ, wy³±cznie wtedy, gdy z³o¿ona kopia jest nieczytelna lub budzi w±tpliwo¶ci, co do jej prawdziwo¶ci. 11.27 Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim. Oznacza to, ¿e oferta, o¶wiadczenia oraz ka¿dy dokument z³o¿ony wraz z ofert± sporz±dzony w jêzyku obcym winien byæ z³o¿ony wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. 11.28 Na ofertê sk³adaj± siê nastêpuj±ce dokumenty: 11.28.1 Formularz ofertowy, zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SIWZ. 11.28.2 Arkusz cenowy przygotowany wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 2A - 2D do SIWZ (odpowiednio dla tej czê¶ci zamówienia na któr± Wykonawca sk³ada ofertê). 11.28.3 O¶wiadczenie/o¶wiadczenia stanowi±ce potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postêpowania, zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SIWZ. 11.28.4 Pe³nomocnictwo/Pe³nomocnictwa dla osoby / osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli oferta jest podpisana przez pe³nomocnika. 11.28.5 W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowê o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. 11.29 O¶wiadczenia i/lub dokumenty na podstawie, których Zamawiaj±cy dokona oceny skuteczno¶ci zastrze¿enia informacji zawartych w ofercie, stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, (je¿eli Wykonawca zastrzega takie informacje). 11.30 Zmiana/ wycofanie oferty w przypadku z³o¿enia jej w formie pisemnej (papierowej): 11.30.1 Wykonawca mo¿e wprowadziæ zmiany w z³o¿onej ofercie lub j± wycofaæ, pod warunkiem, ¿e uczyni to przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie z³o¿onej oferty nastêpuje poprzez z³o¿enie pisemnego wniosku podpisanego przez osobê / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 11.30.2 Zmiany oferty oraz wniosek o wycofanie oferty musz± byæ z³o¿one w miejscu i wed³ug zasad obowi±zuj±cych przy sk³adaniu oferty. Odpowiednio opisane koperty zawieraj±ce zmiany lub wycofanie nale¿y dodatkowo opatrzyæ dopiskiem "ZMIANA" lub "WYCOFANIE". W przypadku z³o¿enia kilku "ZMIAN" kopertê ka¿dej "ZMIANY" nale¿y dodatkowo opatrzyæ napisem "zmiana nr .....". 11.30.3 Wraz z wnioskiem o zmianê lub wycofanie z³o¿onej oferty nale¿y z³o¿yæ dokumenty potwierdzaj±ce uprawnienie osoby / osób podpisuj±cych wniosek do reprezentowania Wykonawcy. 11.30.4 W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert koperty (paczki) oznakowane dopiskiem "ZMIANA" zostan± otwarte przed otwarciem kopert (paczek) zawieraj±cych oferty. 11.30.5 Po stwierdzeniu, poprawno¶ci procedury dokonania zmian lub wycofania oferty: * zmiany zostan± do³±czone do oferty, * w przypadku ofert wycofanych koperta z ofert± Wykonawcy nie bêdzie otwierana i zostanie zwrócona na jego wniosek. 11.31 Zmiana/ wycofanie oferty z³o¿onej w formie elektronicznej: 11.31.1 Wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert zmieniæ lub wycofaæ ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej - nazwa - Urz±d Miasta £odzi) i udostêpnionych równie¿ na miniPortalu. Sposób zmiany i wycofania oferty zosta³ opisany w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu. 11.31.2 Wykonawca po up³ywie terminu do sk³adania ofert nie mo¿e skutecznie dokonaæ zmiany ani wycofaæ z³o¿onej oferty. 17. POUCZENIE O ¦RODKACH OCHRONY PRAWNEJ 17.1 Odwo³anie przys³uguje wy³±cznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynno¶ci Zamawiaj±cego podjêtej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynno¶ci, do której Zamawiaj±cy jest zobowi±zany na podstawie ustawy Pzp. 17.2 Odwo³anie wnosi siê w terminie 5 dni od dnia przes³ania informacji o czynno¶ci Zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê jego wniesienia - je¿eli zosta³y przes³ane w sposób okre¶lony w art. 180 ust. 5 (zdanie drugie) ustawy Pzp, albo w terminie 10 dni - je¿eli zosta³y przes³ane w inny sposób. 17.3 Odwo³anie wobec tre¶ci og³oszenia o zamówieniu, a tak¿e wobec postanowieñ SIWZ, wnosi siê w terminie 5 dni od dnia publikacji og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych lub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej. 17.4 Odwo³anie wobec czynno¶ci innych ni¿ okre¶lone w pkt. 17.2 i 17.3 SIWZ wnosi siê w terminie 5 dni od dnia, w którym powziêto lub przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci mo¿na by³o powzi±æ wiadomo¶æ o okoliczno¶ciach stanowi±cych podstawê jego wniesienia. 17.5 Odwo³anie powinno wskazywaæ czynno¶æ lub zaniechanie czynno¶ci Zamawiaj±cego, której zarzuca siê niezgodno¶æ z przepisami ustawy Pzp, zawieraæ zwiêz³e przedstawienie zarzutów, okre¶laæ ¿±danie oraz wskazywaæ okoliczno¶ci faktyczne i prawne uzasadniaj±ce wniesienie odwo³ania. 17.6 Odwo³anie wnosi siê do Prezesa Izby w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio w³asnorêcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 17.7 Odwo³uj±cy przesy³a kopiê odwo³ania Zamawiaj±cemu przed up³ywem terminu do wniesienia odwo³ania w taki sposób, aby móg³ on zapoznaæ siê z jego tre¶ci± przed up³ywem tego terminu. Domniemywa siê, i¿ Zamawiaj±cy móg³ zapoznaæ siê z tre¶ci± odwo³ania przed up³ywem terminu do jego wniesienia, je¿eli przes³anie jego kopii nast±pi³o przed up³ywem terminu do jego wniesienia przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. 17.8 Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postêpowania odwo³awczego przys³uguje skarga do s±du okrêgowego w³a¶ciwego dla siedziby Zamawiaj±cego, któr± wnosi siê za po¶rednictwem Prezesa Izby w terminie 7 dni od dnia dorêczenia orzeczenia Izby, przesy³aj±c jednocze¶nie jej odpis przeciwnikowi skargi. Z³o¿enie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 ze zm.) jest równoznaczne z jej wniesieniem. 18.2 Wykonawca, wype³niaj±c obowi±zki informacyjne wynikaj±cy z art. 13 lub art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w tym postêpowaniu sk³ada stosowne o¶wiadczenie zawarte w Formularzu ofertowym (Za³±cznik nr 2 do SIWZ). 19. INFORMACJE KOÑCOWE 19.1. Zamawiaj±cy nie przewiduje: 19.1.1. zawarcia umowy ramowej, 19.1.2. sk³adania ofert wariantowych, 19.1.3. rozliczania w walutach obcych, 19.1.4. aukcji elektronicznej, 19.1.5. ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, 19.1.6. zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu, 19.1.7. udzielenia zamówieñ na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, 19.1.9 prawa opcji; 19.2. Zamawiaj±cy nie prowadzi³ dialogu technicznego.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Czê¶æ 1 - pomoce dydaktyczne dla uczniów i nauczycieli - j. angielski;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Zakupione pomoce dydaktyczne dla uczniów i nauczycieli maj± umo¿liwiæ aktywn± i efektywn± naukê jêzyka angielskiego, a tak¿e uatrakcyjniæ proces nauczania poprzez gry i zabawy, poprzez nowoczesne, dot±d niepraktykowane w szko³ach metody nauczania przy wykorzystaniu niestandardowych materia³ów i pomocy dydaktycznych. Zamawiaj±cy dopuszcza materia³y w formie papierowej jak i elektronicznej.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 39162100-6,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 21
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto (C)60,00
Termin realizacji zamówienia (T) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Czê¶æ 2 - pomoce dydaktyczne dla uczniów i nauczycieli - matematyka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Pomoce te umo¿liwiaj± przeprowadzanie æwiczeñ rozwijaj±cych pamiêæ, wyobra¼niê, umiejêtno¶ci logicznego i abstrakcyjnego my¶lenia oraz umiejêtno¶ci my¶lenia produktywnego, wspieraj± umiejêtno¶æ efektywnego uczenia siê matematyki i kreatywno¶æ. Pomoce dydaktyczne do matematyki umo¿liwiaj± aktywn± i efektywn± naukê matematyki przez uczniów zdolnych i s³abszych, pomoce pozwol± uczniom zdolnym rozwijaæ posiadane umiejêtno¶ci a s³abszym nadrabiaæ zaleg³o¶ci edukacyjne, pracuj±c w oparciu o techniki pamiêciowe i mapy my¶li.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 39162100-6,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 21
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto (C)60,00
Termin realizacji zamówienia (T)40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 3Nazwa: Czê¶æ 3 - pomoce dydaktyczne dla ko³a detektywów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Uczniowie poznaj± historiê swojego miasta, jego walory krajoznawcze i turystyczne, zapoznaj± siê z ofert± kulturaln± miasta, bêd± wspó³uczestniczyæ w ¿yciu miasta, stan± siê gospodarzami swojej ma³ej ojczyzny
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 39162100-6,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 21
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto (C)60,00
Termin realizacji zamówienia (T) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 4Nazwa: Czê¶æ 4 - wyposa¿enie pracowni szkolnych w pomoce dydaktyczne do przedmiotów przyrodniczych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 39162100-6,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 21
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto (C)60,00
Termin realizacji zamówienia (T) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.