eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa, integracja i konfiguracja Hybrydowego Systemu Telefonii składającego się z zestawu central i aparatów telefonicznych dla Centrum Kliniczno-Dydaktycznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-12

Łódź: Dostawa, integracja i konfiguracja Hybrydowego Systemu Telefonii składającego się z zestawu central i aparatów telefonicznych dla Centrum Kliniczno-Dydaktycznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 55437 - 2013; data zamieszczenia: 12.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 256533 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny, al. Kościuszki 4, 90-419 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2725937, faks 42 2725947.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, integracja i konfiguracja Hybrydowego Systemu Telefonii składającego się z zestawu central i aparatów telefonicznych dla Centrum Kliniczno-Dydaktycznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest dostawa, integracja i konfiguracja Hybrydowego Systemu Telefonii składającego się z zestawu central i aparatów telefonicznych dla Centrum Kliniczno-Dydaktycznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi - załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest Hybrydowy System Telefonii. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie zamówionego sprzętu, oprogramowania, udzielenie licencji oraz świadczenie usług instalacji, konfiguracji, instruktaży w celu produkcyjnego uruchomienia systemu, świadczenie gwarancji i asysty technicznej na potrzeby Centrum Kliniczno - Dydaktycznego. Opisane poniżej wymagania stanowią zakres minimalnych wymagań Zamawiającego, przez co należy rozumieć, że dopuszczalne są rozwiązania spełniające wymagania nie niższe od wymaganych. Całość dostarczonego sprzętu i pozostałych środków technicznych musi być fabrycznie nowa, z datą produkcji nie wcześniejszą niż 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest zakupić, dostarczyć i zamontować sprzęt będący przedmiotem umowy w poszczególnych lokalizacjach w ramach wynagrodzenia oraz przeprowadzi testy działania systemu. Na czas przeprowadzenia testów Wykonawca w razie konieczności zapewni wsparcie producenta sprzętu i urządzeń. Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę urządzenia, oprogramowanie lub inne elementy muszą: posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w SIWZ; zapewniać pełną kompatybilność sprzętową i programową z rozwiązaniami określonymi w SIWZ; posiadać stosowne, tj. wymagane przez Zamawiającego oraz na podstawie obowiązujących w dniu zawarcia umowy, dopuszczenia, atesty. Warunki licencjonowania: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wszystkie komponenty oprogramowania systemowego, narzędziowego niezbędne do uruchomienia i wdrożenia systemów objętych zamówieniem; Wykonawca przeniesie na Zamawiającego prawa do licencji lub sublicencji wszelkiego pozostałego oprogramowania (systemowego, narzędziowego, biurowego, baz danych, itp.) za które zapłacił Zamawiający; Warunki udzielonych przez Wykonawcę licencji zamówionego oprogramowania nie będą stanowiły bariery do dokonania rozbudowy Systemu (np. w zakresie dodatkowych licencji) lub modyfikacji ; Licencje na użytkowanie dowolnego oprogramowania wdrożonego w ramach tego zamówienia udzielane są bezterminowo. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań pochodzących od różnych producentów i zintegrowanie ich celem spełnienia wszystkich wymagań funkcjonalnych. W takim wypadku Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za kompatybilność i poprawność integracji, również w okresie obowiązywania gwarancji. Zamawiający wymaga, że System (sprzęt, licencje, oprogramowanie) dostarczony w ramach realizacji umowy będzie Systemem nowym, nie używanym (dostarczanym) wcześniej w innych projektach . Zamawiający wymaga, że System (sprzęt, licencje, oprogramowanie) dostarczony w ramach realizacji umowy będzie objęty 2 letnią gwarancją licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. W celu bezproblemowej realizacji usług gwarancyjnych Zamawiający oczekuje że będzie to System nowy i posiadający stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych również do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. Sprzęt powinien posiadać certyfikaty CE dopuszczające do użytkowania na terenie Unii Europejskiej. Stosowne certyfikaty muszą być dołączone do oferty. Dla jednoznacznej identyfikacji oferowanego sprzętu Wykonawca musi podać zestawienie ilościowe sprzętu i licencji. Odbiór prac przez Zamawiającego nastąpi na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością oraz zgodnie z warunkami SiWZ. Odbioru jakościowego i ilościowego dokona upoważniony pracownik Zamawiającego. Stwierdzone braki ilościowe Wykonawca jest zobowiązany uzupełnić w ramach wynagrodzenia w terminie określonym przez Zamawiającego. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru. W przypadku ujawnienia się usterek w okresach gwarancji, określonych w uwagach ogólnych, Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usunięcia usterek i wad lub dostarczenia rzeczy wolnych od wad, jeżeli usterka powstała z przyczyn nie powstałych z winy użytkowników przedmiotu. Wykonawca usunie usterki lub dostarczy rzeczy wolne od wad w terminie wynikającym z treści umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.12.00 - Centrale telefoniczne 32.55.21.10 - Telefony bezprzewodowe 32.55.00.00 - Sprzęt telefoniczny 32.55.20.00 - Aparatura elektryczna do telefonii napowietrznej lub telegrafii .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ACTIVIS Polska sp. z o. o., ul. Marcelińska 92/94, 60-324 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 279396,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 286331,70

  • Oferta z najniższą ceną: 276760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 286331,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.