eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żmigród › Przebudowa i remont dróg w gminie Żmigród

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-26

Żmigród: Przebudowa i remont dróg w gminie Żmigród
Numer ogłoszenia: 55431 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żmigród , pl. Wojska Polskiego 2-3, 55-140 Żmigród, woj. dolnośląskie, tel. 071 3853057, faks 071 3853556.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmigrod.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont dróg w gminie Żmigród.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont dróg gminnych w gminie Żmigród z podziałem na zadania: Zadanie 1 Remont drogi gminnej asfaltowej nr 1278 D Ruda Żmigrodzka - Niezgoda wraz z budową chodnika w m. Niezgoda w gminie Żmigród. Remont drogi Zakres prac obejmuje: - roboty pomiarowe o długości 2 220 m. - korytowanie na poszerzeniach i zjazdach, - profilowanie i zagęszczenie podłoża, - wykonanie warstwy odsączającej o grubości - 5 cm, - wykonanie podbudowy dolnej - 15 cm, - wykonanie podbudowy górnej - 8 cm, - profilowanie tłuczniem, - nawierzchnie (warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12,8 gr 5 cm - ok. 8 310,35 m2) - montaż poręczy ochronnych o długości 28 mb, - wykonanie ścianki oporowej - 5 m2, - ręczne formowanie nasypów wraz z zagęszczeniem. Budowa chodnika o długości 316 mb Zakres prac obejmuje: - korytowanie, - warstwa odsączająca o grubości 10 cm, - warstwa górna podbudowy o grubości 10 cm, - nawierzchnia z kostki betonowej o grubości 8 cm na podsypce cemontowo- piaskowej, - montaż krawężników obrzeży betonowych na ławie betonowej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zadanie 2 Przebudowa drogi gminnej Powidzko - Dobrosławice Zakres prac obejmuje: - roboty pomiarowe o długości 1 106 m. - korytowanie na poszerzeniach i zjazdach, - profilowanie i zagęszczenie podłoża, - wykonanie warstwy odsączającej o grubości 5 cm, - wykonanie podbudowy dolnej - 15 cm, - wykonanie podbudowy górnej - 8 cm, - profilowanie tłuczniem, - nawierzchnie (warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12,8 gr 5 cm - 4 070,26 m2) - ręczne formowanie nasypów wraz z zagęszczeniem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie 1 - 10 000,00 zł, Zadanie 2 - 3 000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zadanie 1 Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 do SIWZ. 1. celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) zawierający potwierdzenie wykonania w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 roboty podobnej. Przez robotę budowlaną podobną należy rozumieć budowę lub przebudowę lub remont drogi o nawierzchni asfaltowej o długości co najmniej 1 000 mb. 2) Dokument stwierdzający, że osoba, która będzie wykonywać niniejsze zamówienie, posiada wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - aktualne na dzień składania ofert; Zadanie 2 Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 do SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) zawierający potwierdzenie wykonania w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 roboty podobnej. Przez robotę budowlaną podobną należy rozumieć budowę lub przebudowę lub remont drogi o nawierzchni asfaltowej o długości co najmniej 500 mb. 2) Dokument stwierdzający, że osoba, która będzie wykonywać niniejsze zamówienie, posiada wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - aktualne na dzień składania ofert;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmigrod.ibip.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żmigrodzie, pl. Wojska Polskiego 2-3, 55-140 Żmigród, pok. nr 25.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Żmigrodzie, pl. Wojska Polskiego 2-3, 55-140 Żmigród, pok. nr 8 (punkt informacyjny).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie 1 współfinansowane z Narodowego Programu Przebudowy Dród Lokalnych.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi gminnej asfaltowej nr 1278 D Ruda Żmigrodzka - Niezgoda wraz z budową chodnika w m. Niezgoda w gminie Żmigród..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi Zakres prac obejmuje: - roboty pomiarowe o długości 2 220 m. - korytowanie na poszerzeniach i zjazdach, - profilowanie i zagęszczenie podłoża, - wykonanie warstwy odsączającej o grubości - 5 cm, - wykonanie podbudowy dolnej - 15 cm, - wykonanie podbudowy górnej - 8 cm, - profilowanie tłuczniem, - nawierzchnie (warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12,8 gr 5 cm - ok. 8 310,35 m2) - montaż poręczy ochronnych o długości 28 mb, - wykonanie ścianki oporowej - 5 m2, - ręczne formowanie nasypów wraz z zagęszczeniem. Budowa chodnika o długości 316 mb Zakres prac obejmuje: - korytowanie, - warstwa odsączająca o grubości 10 cm, - warstwa górna podbudowy o grubości 10 cm, - nawierzchnia z kostki betonowej o grubości 8 cm na podsypce cemontowo- piaskowej, - montaż krawężników obrzeży betonowych na ławie betonowej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej Powidzko - Dobrosławice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: - roboty pomiarowe o długości 1 106 m. - korytowanie na poszerzeniach i zjazdach, - profilowanie i zagęszczenie podłoża, - wykonanie warstwy odsączającej o grubości 5 cm, - wykonanie podbudowy dolnej - 15 cm, - wykonanie podbudowy górnej - 8 cm, - profilowanie tłuczniem, - nawierzchnie (warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12,8 gr 5 cm - 4 070,26 m2) - ręczne formowanie nasypów wraz z zagęszczeniem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.