eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Sukcesywną dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-24

Katowice: Sukcesywną dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
Numer ogłoszenia: 55430 - 2012; data zamieszczenia: 24.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34920 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, ul. Lompy 14, 40-040 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 604-74-26, 0-32 604-74-25, faks 0-32 604-74-27.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywną dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów. 3.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. 3.6 Zamawiający informuje, iż ilości wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty i zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wielkości zamówienia, a tym samym wartości dostaw wskazanych w Formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do SIWZ lub wymiany poszczególnych pozycji wskazanych w załącznikach według aktualnie występujących potrzeb, z zastrzeżeniem, że Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa nie przysługuje żadne roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w Załączniku nr 3 do SIWZ oraz, że wartość dostaw nie przekroczy łącznej ceny ofertowej wynikającej z Załącznika nr 3 do SIWZ. 3.7 Wszystkie materiały objęte niniejszym zamówieniem muszą być materiałami fabrycznie nowymi, nieużywanymi, wolnymi od wad, kompletnymi i najwyższej jakości, nie noszącymi śladów otwierania, nie poddanymi procesowi ponownego napełniania, demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów. 3.8 Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszym SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy /lub równoważne/ tj. spełniające taką samą funkcję użytkową oraz minimalne wymagania techniczne o parametrach nie gorszych niż wskazane w SIWZ. 3.9 Opakowanie 3.9.1 Wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być oryginalnie fabrycznie zamknięte. Nadto tonery, wkłady drukujące muszą być fabrycznie opakowane w sposób chroniący kasetę z tonerem po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowanie wewnętrzne). Każda kaseta oraz opakowanie z tonerem muszą ponadto posiadać zabezpieczenie umożliwiające rozpoznanie czy materiał eksploatacyjny był otwierany/używany. 3.9.2 Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych trwałe oznaczenie producenta, logo producenta, nazwę, (typ, symbol) materiału, numer katalogowy umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta oraz typ materiały eksploatacyjnego, opis zawartości, termin przydatności do użycia oraz listę urządzeń kompatybilnych z oferowanym materiałem eksploatacyjnym. 3.9.3 Oznaczenia musza być umieszczone trwale na opakowaniach zewnętrznych oraz w przypadku tonera, na kasecie z tonerem. 3.10 Gwarancja i jakość 3.10.1 Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, 3.10.2 Wykonawca gwarantuje, że zamontowane i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone, 3.10.3 Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały eksploatacyjne posiadały termin przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od dnia zainstalowania kasety w urządzeniu (uniezależnienie od daty zakupu i okresu przechowywania. Wykonawca musi zagwarantować poprawną jakość drukowania do pełnego wyczerpania środka barwiącego w okresie przydatności do użycia. 3.10.4 Wykonawca musi zagwarantować jakość wydruku polegającą na równomiernym zaczernieniu/barwieniu drukowanego tekstu czy grafiki, jednakowe nasycenie barw na całym wydruku, brak szarych/kolorowych smug na nośniku w miejscach nie przeznaczonych do zadrukowania (100% bieli w miejscach niezadrukowanych). 3.10.5 Jeżeli w trakcie umowy zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta, wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 7 dni od momentu zgłoszenia przez zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy. 3.10.6 Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy, gdy uszkodzenie sprzętu powstało w wyniku stosowania materiały eksploatacyjnego dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy sprzętu (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta. Naprawa sprzętu wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (mailem lub faksem) wykonawcy przez zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi wykonawca. 3.11 Inne 3.11.1 Materiały eksploatacyjne do wszystkich modeli urządzeń jednego producenta sprzętu, wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ, np. do urządzeń firmy HP lub OKI, muszą pochodzić od jednego producenta materiałów eksploatacyjnych. 3.12 Materiały równoważne 3.13 Przez materiały równoważne Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony (tj. że równoważne materiały eksploatacyjne nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, pełną kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera, itp.), o parametrach fizycznych, technicznych, funkcjonalnych i użytkowych (np. temperatura topnienia tonera, temperatura utrwalenia, pojemność, wydajność i jakość wydruku itp.) takich samych bądź lepszych w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości), pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony. Parametr wydajności został opisany odrębnie dla każdego asortymentu w Załączniku nr 3 do SIWZ. 3.13.1 Materiały równoważne to materiały, które działają analogicznie jak materiały oryginalne producenta urządzeń. 3.13.2 Oferowane materiały równoważne muszę posiadać unikalny kod kreskowy GS1 (należy wyplenić kolumnę 6 w załączniku nr 3 do SIWZ) 3.13.3 Proces produkcji i stosownie wyprodukowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych materiałów, 3.13.4 Producent oferowanego równoważnego materiału eksploatacyjnego spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdza, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i niewpływający negatywnie na środowisko, 3.13.5 W przypadku zaoferowania materiału (produktu) równoważnego, na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania w treści oferty, że zaoferowane materiały eksploatacyjne są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Stosowanie materiałów eksploatacyjnych nie może powodować uszkodzeń, awarii eksploatowanego sprzętu oraz wysypywania się tonera z kasety do wnętrza sprzętu. 3.14 Szczegółowe warunki realizacji zamówienia opisane są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ będącej integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsce dostaw: - ul. Lompy 14, Katowice, 3.15 W przypadku wątpliwości dotyczących spełniania przez oferowany produkt wymagań określonych w SIWZ (np. w przypadku oferowania produktu równoważnego), Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania, na etapie badania i oceny ofert, każdego z Wykonawców do dostarczenia produktu będącego przedmiotem zamówienia do siedziby Zamawiającego w celu wykonania stosownych testów. Wykonawca będzie zobowiązany, na pisemne żądanie Zamawiającego, do bezpłatnego przekazania w ciągu 2 dni po 1 sztuce (zestawie) materiałów eksploatacyjnych wskazanych przez Zamawiającego, w stosunku do których Zamawiający podjął wątpliwości w zakresie oceny przedmiotu oferty. Zamawiający przeprowadzi stosowne testy według niżej przedstawionych warunków : 3.15.1 Testowanie zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych będzie przeprowadzane przez pracowników Zamawiającego lub przez osobę trzecią (np. osobę/osoby firmy zewnętrznej) wybraną przez Zamawiającego (biegłego w rozumieniu art. 21 ust. 4 ustawy), 3.15.2 Zamawiający zastrzega sobie prawo do testowania, przewożenia, powierzania materiałów eksploatacyjnych osobom trzecim celem dokonania stosownych testów, jeśli uzna to za niezbędne do prawidłowej oceny przedmiotu ofert, 3.15.3 przedmiotem testów będzie materiał eksploatacyjny, identyczny z zaoferowanym w przetargu, a materiał eksploatacyjny będzie w dalszym postępowaniu traktowany jako wzorcowy, 3.15.4 materiał eksploatacyjny przekazany do testów musi być sprawny. Niesprawności podczas testów dyskwalifikują materiał eksploatacyjny. W tej sytuacji przedmiot zamówienia zostanie uznany za niespełniający warunków SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Spółka Jawna, ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 148700,85

  • Oferta z najniższą ceną: 148700,85 / Oferta z najwyższą ceną: 148700,85

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.