eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudka › dostawa wyrobów medycznych



Ogłoszenie z dnia 2005-10-20

POZYCJA 55407

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Rudka: dostawa wyrobów medycznych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Rudce, do kontaktów: mgr inż. JACEK FOLCIK, Aleja Teodora Dunina 1, 05-320 Rudka, woj. mazowieckie, tel. 025 7574343, fax 025 7574343, e-mail: szpital.rudka@pro.onet.pl, www.rudka.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyrobów medycznych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 pakietów: pakiet nr 1 - aparat do diagnostyki bezdechu sennego szt.1; pakiet nr 2 - aparat do wspomaganej wentylacji szt.1; pakiet nr 3 - defibrylator szt.1; pakiet nr 4 - sonda genetyczna szt.1; pakiet nr 5 - analizator biochemiczny szt. 1; pakiet nr 6 - komory laminarne z filtrem Hepa szt.2; pakiet nr 7 - inkubator mikrobiologiczny szt. 1; pakiet nr 8 - sterylizator parowy szt. 1. Niniejsze zamówienie obejmuje w szczególności: - dostawę przedmiotu zamówienia na koszt i ryzyko wykonawcy, - zainstalowanie w pomieszczeniach wskazanych przez zamawiającego, - uruchomienie i oddanie do eksploatacji w stanie pełnej sprawności technicznej i użytkowej, - przeszkolenie personelu. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba zamawiającego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa Oryginalny kod CPV: 33.18.21.00 - Defibrylatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.21.00 - Defibrylatory Oryginalny kod CPV: 33.15.78.10 - Urządzenia do terapii tlenowej Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.78.10 - Urządzenia do terapii tlenowej Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.11.00 - Urządzenia sterylizujące Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.11.00 - Urządzenia sterylizujące 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość dostawy powyżej 130.000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 22;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Kwota 14600,00 zł w przypadku złożenia oferty na całość zamówienia; w przypadku składania ofert częściowych wadium powinno być wniesione w wysokości stosownej do oferowanych pakietów: pakiet nr 1 - aparat do diagnostyki bezdechu sennego (szt.1) 3400,00zł; pakiet nr 2 - aparat do wspomaganej wentylacji (szt.1) 700,00zł; pakiet nr 3 - defibrylator (szt.1) 700,00zł; pakiet nr 4 - sonda genetyczna (szt.1) 2400,00zł; pakiet nr 5 - analizator biochemiczny (szt. 1) 3200,00zł; pakiet nr 6 - komory laminarne z filtrem Hepa (szt.2) 1200,00zł; pakiet nr 7 - inkubator mikrobiologiczny (szt. 1) 600,00zł; pakiet nr 8 - sterylizator parowy (szt. 1) 2400,00zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność do 31.12.2005 r. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej wykonawców (w formie np. konsorcjum) w rozumieniu art.23 ustawy p.z.p., pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, - w odniesieniu do warunków określonych w art.22 ust.1 pkt1 i 4 ustawy - każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować spełnienie wymaganych warunków, - w odniesieniu do warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 2 i 3 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wypełniając formularz wniosku, jak również inne dokumenty, powołując się na wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Pełnomocnictwo powinno zawierać co najmniej: określenie nazwy postępowania o zamówienie publiczne, wskazanie Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia; przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji, o której mowa w pkt. III.2.1. Wniosek i załączniki do wniosku (oświadczenia, dokumenty) muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art.24 ust.1 i ust. 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1 - 3 ustawy, 2. wykonali z należytą starannością minimum 2 dostawy o charakterze przedmiotu zamówienia (dot. każdego oferowanego pakietu), 3. zaoferują przedmioty zamówienia : - oznakowane znakiem CE, - dopuszczone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych, - spełniające obowiązujące normy i specyfikacje techniczne (dot. produktów nie będących wyrobami medycznymi), 4. zaoferują minimum 2 letnią gwarancję, 5. dołączą dokumentację oferowanych wyrobów i produktów zawierającą co najmniej: - parametry użytkowe, - opis techniczny, - dokładną nazwę i typ wyrobu, - producenta. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą złożyć następujące dokumenty: 1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zawierający m.in. dokładne dane Wykonawcy, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wniosek - pod rygorem uznania za nieważny - musi być sporządzony w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa; 2) Wniosek w swej treści musi jednoznacznie stwierdzać ilość stron i tytuły wszystkich składanych dokumentów i załączników; 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust.1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art.24 ust.1 i 2 ustawy p.z.p.; 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.50 p.z.p.; 5) Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu oferowanego przedmiotu zamówienia; 6) Dokumenty i wykazy wymienione w niniejszym ogłoszeniu w punkcie III.2.1.1), III.2.1.2), III.2.1.3) Ocena wniosków oparta będzie na ocenie spełnia/nie spełnia wszystkich warunków. Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych Wykonawców , którzy spełniają warunki w ilości określonej w części IV.1.4 niniejszego ogłoszenia. Ocenie podlegać będą tylko wnioski spełniające warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający informuje, że nie przesyła formularza wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i należy sporządzić go we własnym zakresie. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 3) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 4) informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 5) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 6) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 7) oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) udzielonego (y-ch) przez wszystkich wspólników spółki cywilnej lub przez wszystkich członków konsorcjum - jeżeli wspólną ofertę składają podmioty prowadzące działalność w formie spółki cywilnej lub powołano konsorcjum dla wykonania zamówienia (zgodnie z art.23 ust.1 p.z.p.). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1), 2), 3) i 5), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów oraz dokumentów, o których mowa w pkt 4), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Forma składanych dokumentów: dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem musi zostać sporządzone przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy. Upoważnienie musi wynikać z właściwego rejestru (ewidencji) lub stosownego pełnomocnictwa załączonego do wniosku. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty urzędowe złożone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być złożone w języku polskim. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową (wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy i usługi te zostały wykonane należycie. Warunek uważa się za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się zrealizowaniem co najmniej 2 dostaw o charakterze przedmiotu zamówienia (dot. każdego oferowanego pakietu). Należyte wykonanie dostawy należy potwierdzić referencjami. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Na podstawie art. 49 ust. 4 oraz art. 52 ust.4 Prawa zamówień publicznych. Wybór procedury przyśpieszonej wiąże się z koniecznością udzielenia zamówienia i rozliczenia do dnia 31.12.2005 r. otrzymanej dotacji z Ministerstwa Zdrowia. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: maximum: 20. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/D/MZ-D/1437/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 26.10.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.10.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 29.10.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Publiczna sesja otwarcia ofert. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.11.2005, godzina 11:00, pokój nr 1 w gmachu głównym Szpitala.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Zamawiający informuje, że w okresie przewidzianym na składanie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie będzie przesyłał Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ani innych dokumentów. Zamawiający zaprosi do składania ofert 20 Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza - zamawiający zaprosi wszystkich tych wykonawców. Jeżeli liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu przekroczy liczbę 20, Zamawiający zaprosi do składania ofert tych Wykonawców, którzy zrealizowali w okresie ostatnich 3 lata, a leżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy - w tym okresie - największą liczbę przedsięwzięć o charakterze złożoności i wartości porównywalnymi z zakresem niniejszego zamówienia. W sytuacji gdy Wykonawcy zgodnie z warunkami określonymi w ogłoszeniu przedstawią informację, iż zrealizowali równą liczbę przedsięwzięć o charakterze, złożoności i wartości porównywalnymi z zakresem niniejszego zamówienia, Zamawiający zaprosi wszystkich tych Wykonawców z zastrzeżeniem, że łączna liczba Wykonawców nie może być wyższa niż 20. 5) Data wysłania ogłoszenia: 11.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00, 33.15.74.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Aparat do diagnostyki bezdechu sennego szt.1 - zestaw umożliwiający rejestrację parametrów: EEG, EOG, EMG, EKG, przepływ, tętno, SaO2, odgłosy chrapania, pozycji pacjenta, ruchy przepony i klatki piersiowej, aktywność ciała, ciśnienia CPAP wraz z analizą danych i opracowaniem raportu. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00, 33.15.78.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Aparat do wspomaganej wentylacji szt. 1- praca w systemie BPAP I CPAP; funkcja RAMP (stopniowy wzrost ciśnienia w czasie); maska nosowa; podstawa jezdna; alarmy ciśnienia górnego i dolnego; wyświetlanie wartości ciśnień, częstości oddechu; współpraca z komputerem, wydruki, archiwizacja. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00, 33.18.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Defibrylator szt. 1 umożliwiający: defibrylację i kardiowersję; monitorowanie ekg; zakres pomiaru tętna; wykonanie stymulacji w trybach "na żądanie" i asynchronicznym; pomiar saturacji krwi tętniczej; obserwację krzywej pletyzmograficznej na ekranie monitora; minimum 3 odprowadzenia ekg. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00, 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Sonda genetyczna szt 1- półautomatyczny system służący do wykrywania obecności patogennych organizmów w badanym materiale poprzez detekcję ich materiału genetycznego, wykorzystujący technikę amplifikacji przy jednoczesnej homogenicznej denaturacji do namnażania materiału genetycznego oraz technikę transferu energii do jego detekcji. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00, 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Analizator biochemiczny - selektywny wieloparametrowy, automatyczny analizator typu rondom access szt.1 - z możliwością oznaczania substratów, enzymów, białek specyficznych; wydajność minimum 120 oznaczeń na godzinę; system chłodzenia odczynników; z możliwością ciągłego ładowania próbek oraz możliwością wykonywania badań citowych bez przerywania ciągłości pracy analizatora; zewnętrzny komputer z drukarką zewnętrzną i oprogramowaniem; wyposażony w czytnik kodów paskowych. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00, 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Komory Laminarne z filtrem Hepa szt.2 - II klasy bezpieczeństwa; z pionowym przepływem powietrza; 2 filtry Hepa; przestrzeń robocza minimum 120÷80 cm; blat ze stali nierdzewnej; wyposażone w lampę UV z licznikiem godzin pracy; wyposażone w automatyczny palnik gazowy. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00, 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Inkubator mikrobiologiczny szt.1 - z grawitacyjnym obiegiem powietrza; z rejestratorem temperatury; z możliwością trwałego zapisu (drukarka); pojemność minimalna 600 l; zakres temperatur od 8÷600C; z termostatem zabezpieczającym przegrzani;, minimalnie 4 półki z płyty perforowanej. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00, 33.19.11.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Sterylizator parowy pionowy - sterylizacja nasycona parą wodną; zaopatrzony w system ciągłej rejestracji podstawowych parametrów procesu, tj. temperatury i ciśnienia z możliwością trwałego zapisu (wydruk); pojemność Komory minimum 80 l; temperatura sterylizacji programowania w zakresie 110÷1340C. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.