eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miastko › Świadczenie usług transportowo-sprzętowych na rzecz Gminy Miastko w 2009 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-10

Miastko: Świadczenie usług transportowo-sprzętowych na rzecz Gminy Miastko w 2009 r.
Numer ogłoszenia: 55398 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miastko , ul. Grunwaldzka 1, 77-200 Miastko, woj. pomorskie, tel. 059 8572081, faks 059 8572368.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowo-sprzętowych na rzecz Gminy Miastko w 2009 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowo-sprzętowych na rzecz Zamawiającego z następującymi środkami transportowo-sprzętowymi: 1) samochód dostawczo-osobowy o ładowności do 2 ton, ilość miejsc łącznie z kierowcą 6-9, 2) samochód wywrotka (o ładowności do 9 ton) 3) samochód wywrotka (o ładowności do 14 ton) 4) koparko-ładowarka, 5) ciągnik z ładowaczem, 6) ciągnik z przyczepą..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie upoważniającym wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; 1.3. dysponują niezbędnym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają dostęp do dysponowania środkami finansowymi w kwocie nie mniejszej niż 50% ceny brutto złożonej oferty; 1.5. nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 1.6. zgodnie z art. 44 ustawy Pzp złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków; 2. Spełnianie warunków Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienie stosownie do art. 23 Pzp (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) warunki zawarte w części 7.0. SIWZ muszą spełniać w sposób następujący: 1) wymienione w poz. 1.1.; 1.2.; 1.3.; 1.4.; 1.6. SIWZ muszą być spełnione łącznie; 2) wymienione w poz. 1.5. SIWZ muszą być spełnione przez każdego z wykonawców oddzielnie. 3. Ocena spełnienia warunków przetargowych 3.1. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w części 8.0. SIWZ i załączonych do oferty. Z treści tych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający wezwie do uzupełnienia wymaganych dokumentów lub oświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia postępowania zgodnie z art. 26 ust.3. Pzp. 3.2. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a tym samym i odrzuceniem jego oferty. 3.3. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert ważnych i nie podlegających odrzuceniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymienionych w części 7.0. SIWZ oraz formalnej poprawności oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. wykaz zamówień publicznych - usług takich samych jak przedmiot niniejszego zamówienia o wartości min. 2 000 zł (netto) wraz z referencjami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówień - zaleca się sporządzenie zgodnie z załącznikiem nr 2 SIWZ (druk do wypełnienia lub wzorowania się); 1.2. wykaz potencjału technicznego będącego w dyspozycji Wykonawcy - zaleca się sporządzenie zgodnie z załącznikiem nr 3 SIWZ (druk do wypełnienia lub wzorowania się) lub pisemne zobowiązanie innego podmiotu do jego udostępnienia; 1.3. oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania stosownie do treści art. 24 ust.1 i ust. 2 Pzp - zaleca się sporządzenie zgodnie z załącznikiem nr 4 SIWZ (druk do wypełnienia lub wzorowania się); 1.4. oświadczenie Wykonawcy stosownie do art. 44 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp - zaleca się sporządzenie zgodnie z załącznikiem nr 5 SIWZ (druk do wypełnienia lub wzorowania się). 2. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 2.1. pełnomocnictwo osób/y uprawnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty; 2.2. dokument, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z Nich (podpisany przez wszystkich wykonawców) - w formie oryginału; 2.3. wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom należy zamieścić w formularzu ofertowym - załącznik nr 6 SIWZ (druk do wypełnienia lub wzorowania się),.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Miastku, 77-200 Miastko, ul. Grunwaldzka 1 pok. 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Miastku, ul. Grunwaldzka 1, 77-200 Miastko p. nr 19 ( I piętro - sekretariat burmistrza). Otwarcie ofert: 19.03.2009 r. godz. 12:15 pok. nr 6 tut. Urzędu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Samochód dostawczo-osobowy o ładowności do 2 ton, ilość miejsc z kierowcą 6-9 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowana ilość godzin usługi: 100 h.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Samochód wywrotka (o ładowności do 9 ton).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowana ilość godzin usługi: 300 h.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Samochód wywrotka (o ładowności do 14 ton).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowana ilość godzin usługi: 200 h.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Koparko-ładowarka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowana ilość godzin usługi: 50 h.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ciągnik z ładowaczem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowana ilość godzin usługi: 200 h.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Ciągnik z przyczepą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowana ilość godzin usługi: 200 h.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.